המלכודת הסופית: פרק 13

קרולינה שוקלת לוותר על הלימודים בגרמניה וחואן עובר לצד של הרעים.

ויוה

מאת: אלכס פרידמן

פבלו מתקרב לחואן, ''אתה שוטר?''. חואן מניד ראשו בשלילה, ''פעם הייתי. עכשיו אני אסיר לשעבר. 20 שנה בכלא...''. פבלו מופתע, ''מה אתה רוצה ממני?''. חואן מחזיר את האקדח למקומו, ''כבר אמרתי: את האמת!''. פבלו מגחך, ''כבר גילית אותה, לא?''. חואן מעוות את פניו, ''החוש הבלשי שלי קצת חלוד, אני מעדיף לשמוע את זה ממך''. פבלו בורר מילים, ''אני אגיד לך רק דבר אחד: לא הייתה לי ברירה, לא רציתי לנצל את קרולינה, אני באמת אוהב אותה''. חואן לא מאמין, ''מי מנהיג הכנופיה, אתה או השני?''. פבלו שותק. חואן שוב שולף את האקדח, ''מי המנהיג?''. פבלו נשבר, ''פרנקו, השני! למעשה אני כבר לא חלק מהכנופיה, רבנו!''. חואן עדין לא מאמין, ''קח אותי אליו''. פבלו צוחק, ''השתגעת? הוא יהרוג את שנינו''. חואן מחייך בציניות, ''בכל הנוגע אליך, לא ממש אכפת לי. בנוגע אליי, אני יודע להגן על עצמי...''. פבלו מסרב, ''לא...''. חואן דורך את האקדח, ''עכשיו!''.

סנדרה ממתינה לרפאל במשרד המנכ''ל במפעל. רפאל בדיוק מגיע, מתיישב בכיסאו, ''כן, אני יודע, איחרתי. נפגשתי עם ברונו, דיברנו על השוד''. סנדרה אדישה למילותיו, ''עד מתי חואן יגור אצלנו?''. רפאל מופתע, ''עד שיסתדר, כבר סידרתי לו עבודה... זה לוקח זמן''. סנדרה עצבנית, ''נמאס לי! אני רוצה שהוא יעזוב! מאז שהוא הגיע אתה לא מתפקד וכל הזמן נוחתות עלינו צרות! אני לא אופתע אם יתגלה שהכנופיה הם חברים שלו מהכלא ושהכול היה מתוכנן על ידו!''. רפאל מגחך, ''נו, באמת! את לא יכולה להאשים את חואן בכל צרות העולם!''. סנדרה תוהה, ''זה עוד דבר שאני לא מבינה, למה אתה כל-כך מגן עליו? כל השנים האלה לא דיברת עליו, בקושי ביקרת אותו, אז מה פתאום אתה משחק אותה החבר הכי טוב?''. רפאל מסביר, ''באחד המבצעים הוא הציל את חיי, את יודעת את זה!''. סנדרה לא מאמינה, ''וזהו?''. רפאל מהנהן בהסכמה, ''זה לא נראה לך מספיק?''.

פבלו מוביל את חואן למרתף הנטוש. פרנקו, חרה ורובר בודקים וממיינים את השלל מהשוד. פבלו וחואן בדיוק נכנסים בדלת. פרנקו מתגונן, שולף אקדח ומכוון לעבר פבלו וחואן, ''בוגד!''. חואן מזהה את פרנקו, שולף אקדח ומכוון נגדו, ''נבל! מילא שודד בתים, אבל להרביץ לאישה קשישה? אין לך מצפון!''. חרה ורובר שולפים אקדחים גם הם. לפרנקו נופל האסימון שחואן הוא אותו אחד שהגן על מרגריטה, ''אתה בכל מקום, אה?''. חואן דוחף את פבלו לצד של פרנקו, ''על השוד עוד נתחשבן! עכשיו תוריד את האקדח! פניי לשלום!''. פרנקו מגחך, ''פניך לשלום והמשטרה בדרך, אה?''. חואן מוריד את האקדח, ''עדין לא, אבל זה תלוי רק בכם... באתי להציע הצעה!''. פרנקו מופתע.

קרולינה ממתינה ללולה בבית קפה. לולה בדיוק מגיעה, מתיישבת, ''באתי ברגע שהתקשרת, אבל אין לי הרבה זמן, קבעתי בחמש לצ'וטט עם המלאך שלי''. קרולינה מחייכת, ''את מכורה לבחור הזה''. לולה מהנהנת בהסכמה, ''האמת שכן. אנחנו משוחחים שעות על גבי שעות על כל הנושאים שבעולם. הוא מקסים. מה אתך ועם פבלו?''. קרולינה מחייכת בביישנות, ''שכבנו...''. לולה מופתעת, ''כל-כך מהר?''. קרולינה מובכת, ''זה פשוט קרה''. לולה בהלם, ''מסכן החבר הקודם שלך, זה לקח לו חודשים...''. קרולינה הופכת רצינית, ''עכשיו זה אחרת, אני מרגישה שפבלו הוא האחד. וזאת בדיוק הבעיה... אני שוקלת לוותר על הלימודים בגרמניה''. לולה מזמינה קפה, ''אני רואה המצב קשה''.

חואן, פרנקו, פבלו, חרה ורובר יושבים מסביב לשולחן. חואן מספר את סיפורו, ''לפני עשרים שנה טמנו לי מלכודת, הופללתי בשני מקרי רצח ובקבלת שוחד, שני מנוולים הרסו את חיי! עכשיו אני נחוש בדעתי לעשות צדק, לנקום, ולמצוא מישהי יקרה לליבי שאבדה - לשם כך אני זקוק לאנשים כמוכם לצדי!''. פרנקו ספקן, ''ומה נרוויח מכל זה?''. חואן מסביר, ''ראשית, לא אסגיר אתכם. ושנית, את הדבר שאתם הכי אוהבים - כסף, הרבה כסף''. פרנקו מתלהב, ''זה כבר נשמע מעניין, מה צריך לעשות?''. חואן מסופק, ''חטיפה!''...

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully