המלכודת הסופית: פרק 4

מרגריטה נשדדת. פבלו מזמין את קרולינה לדייט.

ויוה

מאת: אלכס פרידמן

מרגריטה טורקת את הדלת. חואן נשען על הדלת, ''מרגריטה, זה אני, חואן. אני...''. מרגריטה צועקת מבעד לדלת, ''אני יודעת מי אתה! פושע! תסתלק מכאן!''. חואן מופתע ומאוכזב, פוסע לאחור ופונה ללכת, כשלפתע הדלת נפתחת שוב... מרגריטה יוצאת החוצה בוכייה ופונה לחואן, ''למה רצחת אותה? היכן הסתרת את הגופה? אם יש בך טיפת מצפון, גלה לי את כל האמת''. חואן מניד ראשו בשלילה, ''אני לא יודע למה את חושבת ככה, אני לא רצחתי את בתך... איך יכולתי לרצוח את האישה שאהבתי יותר מכול?''. מרגריטה מנגבת את הדמעות, ''אלוהים רואה הכול!'', וחוזרת לתוך הבית.

פבלו ופרנקו ממשיכים את שיחתם הטעונה במרתף. פבלו עצבני, ''מה אני נראה לך, נערת ליווי?''. פרנקו תוהה, ''אני מציע לך לשלב עסקים והנאה, אבל אם אתה מציג את זה ככה...''. פבלו קם ומסתובב בעצבנות, ''ומה אחר-כך? אני פשוט נעלם ונותן לכולם להבין שאני עומד מאחורי השוד? תכנית גאונית!''. פרנקו משלב ידיים, ''אתה תמשיך לצאת איתה שבוע-שבועיים, ואז תיפרדו, תגיד לה שזה לא אתה זו היא''. פבלו חוזר לשבת, ''זה אכזרי וגועלי...''. פרנקו מחייך, ''אחרי כל הפשעים שעשית... קטן עליך! בערב תתקשר אליה ותזמין אותה לדייט''. פבלו מגחך, ''מה דייט? אין לי כסף, אין לי בגדים, וכואב לי כל הגוף''. פרנקו קם ופונה לצאת, ''אני אדאג לעניין הכסף... תנוח...''.

רפאל וסנדרה דנים בענייני עבודה במשרד של רפאל במפעל. סנדרה מודאגת, ''תביעה בסדר גודל כזה כנגד המפעל עלולה לגרום לנזק תדמיתי בלתי הפיך''. רפאל מעיין במסמכים באדישות, ''כן...''. סנדרה מחמיצה פנים, ''רפאל, מה קורה לך?''. רפאל מחייך באילוץ, ''כלום. הכול בסדר''.

פרנקו מקיש בדלת של מרגריטה. מרגריטה פותחת את הדלת ובטוחה שזה שוב חואן, ''אמרתי לך להסתלק!''. פרנקו מפיל את מרגריטה, פורץ לתוך הבית ומתחיל לחפש כסף בעודו מבלגן והורס את כל הדברים. מרגריטה מנסה לקום וזועקת לעזרה. פרנקו מחטט באחת המגירות, מוצא סכום כסף גדול ותוחב אותו לכיס האחורי של מכנסיו. באותו רגע, חואן מגיע בריצה, עוזר למרגריטה לקום ומתנפל על פרנקו. השניים מתקוטטים. פרנקו מכה את חואן בפניו ומסתלק בריצה. חואן מתאושש, ''את בסדר?''. מרגריטה מתיישבת על הספה ופורצת בבכי, ''הוא הרס הכול... ולקח את כל הגמלה''. חואן מנסה לסדר את הדברים, ''אני אעזור לך''. לפתע מרגריטה מפסיקה לבכות ומתחילה לצחוק, ''ארגנת את כל זה כדי להיכנס לבית? משחק אותה גיבור... אין לך בושה... מה אתה רוצה ממני?''. חואן מתיישב לצדה, ''גם אם לא תאמיני, אין לי קשר לזה, ואין לי קשר להיעלמות בתך, הכוונות שלי טובות וטהורות. עשרים שנה ישבתי בכלא וחיכיתי ליום שבו אגלה את כל האמת ואמצא את בתך... וזה מה שאני רוצה לעשות. באתי כדי לקבל מידע''. מרגריטה מסרבת להאמין, ''אתה רוצה מידע? לך לחוקר... חסר היעילות הזה...''. חואן מהנהן, ''הייתי הולך גם אליו, אבל הבנתי שמננדס מת...''. מרגריטה מגחכת, ''איזה מננדס? החוקר של המקרה הוא ברונו אלברו''. חואן המום, ''ברונו?''.

פרנקו חוזר למרתף ומוצא את פבלו ישן על הספה, ''גם כן הבטלן הזה... היי!''. פבלו מתעורר, מצביע על החבורות על פניו של פרנקו, ''מה קרה לך?''. פרנקו מוציא את הכסף מהכיס ומניח על השולחן, ''משוגע אחד התנפל עלי בזמן שהשגתי את הכסף. טוב... תתקשר אליה... יש לך את המספר?''.

קרולינה שוכבת במיטתה וחולמת בהקיץ. הטלפון הסלולארי מצלצל, קרולינה עונה, ''כן, אימא? כן, אני כבר בבית, הכול בסדר. טוב, ביי''. מנתקת. הסלולארי מצלצל שוב, קרולינה עונה, ''מה, אימא?''. פבלו מגמגם, ''אני לא אימא, אבל אני יכול לנסות''. חיוך גדול נמרח על פניה, ''היייי''. פבלו מחייך, ''כל הגוף כואב לי והתקשרתי להתלונן. לא, סתם. חשבתי לעצמי ש... אתמול התכוונת לצאת ונהרס לך הערב, ורציתי להודות לך, אז... מה דעתך על ארוחת ערב?''. קרולינה מתרגשת, ''מתאים לי''.

רפאל מסתובב באחוזה מודאג ומדבר בסלולארי, ''הוא הלך לדבר עם מרגריטה, לא נראה לי שהיא תדבר אתו, אבל לך תדע, היא אישה בלתי צפויה... אם היא תמסור לו מידע זה יהיה מסוכן''. חואן מפתיע את רפאל מאחור, ''מסוכן? למה? רפאל, עם מי אתה מדבר?''...

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully