בלוג ויוה - אפריל

"האחד" חוזרת בגרסה מחודשת - "אל קלון", ארבעת הבנים של הטלנובלות, פרידה מ"אילג'ימה" וציוצים של הכוכבים

  • בלוג
ויוה

"מישהו צופה בך" - החל מה-1 ביוני

24 באפריל, 2011

פתחו את היומנים: לפני כחודש חשפנו לראשונה בבלוג שהטלנובלה "מישהו צופה בך" תשודר בערוץ ויוה, ועכשיו אנחנו כבר יכולים לגלות לכם את היום והשעה - ביום רביעי, ה-1 ביוני בשעה 21:40 בערב ישודר הפרק הראשון של הטלנובלה. "מישהו צופה בך" תשודר במקום "נשות אפריסיו", שתגיע לסיומה יום קודם לכן. אתם מכירים דרך טובה יותר להעביר את חודשי הקיץ הלוהטים, מאשר עם מנה יומית של כריסטיאן מייר ודנה גרסיה על המרקע שלנו? בעינינו, זה מווווושלם!

זו הפעם הראשונה שכריסטיאן ודנה ישחקו זוג בטלנובלה. "כריסטיאן ואני חברים קרובים, ואנחנו מסתדרים מצוין. זו חוויה נפלאה לשחק לצידו", סיפרה דנה לפורטל הבידור Terra, "אני מאמינה בכל ליבי ש"מישהו צופה בך" הולכת לתפוס חזק את הצופים. אני מאושרת שזכיתי לשחק בטלנובלה שמשלבת בין ז'אנר המתח, המסתורין והאימה". על אלמנט המתח בסיפור העלילה סיפרה דנה: "אחד הדברים המושכים ב"מישהו צופה בך" הוא הדרך שבה הסיפור מסופר. כל הדמויות בטלנובלה חשודות, אבל אף אחת לא נותנת ולו רמז דק לכך שהיא הרוצחת. אף דמות לא לגמרי טובה, אבל גם לא לגמרי רעה - כמו בחיים האמיתיים".

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

לכתבה המלאה

גם כריסטיאן מייר לא חסך במחמאות על הטלנובלה החדשה בכיכובו: "הדבר הכי משעמם שיכול לקרות לשחקן בקריירה שלו, זה שהוא יאלץ לשחק את אותה הדמות כל הזמן", סיפר כריסטיאן מייר למגזין People En Español, "בגלל זה אני אוהב את "מישהו צופה בך" - זו טלנובלה שונה. אני מרגיש שבתור שחקן, הסדרה הזו היא כמו לקבל מתנה על מגש". על המשחק בטלנובלה סיפר: "הטלנובלה "מישהו צופה בך" שונה מאוד מ"דונה ברברה" הטלנובלה הקודמת בה השתתפתי. "דונה ברברה" הייתה מלודרמטית יותר, ובסדרה הזאת סגנון המשחק שונה לחלוטין. ההנחיה הייתה שנשחק בצורה הטבעית ביותר".

רפאל אמאיה ("בדרך אל האושר", "הפולשת"), הצלע השלישית במשולש האהבה של "מישהו צופה בך", סיפר לאתר האינטרנט Xornal De Galicia על הקשר בינו לבין כריסטיאן ודנה - "כבר ביום הצילומים הראשון שמנו לב לכימיה שיש בינינו, וזה לא דבר מובן מאליו. אנחנו לא מפסיקים לצחוק על הסט ולהריץ בדיחות... פעמים רבות אנחנו נאלצים להתחיל לצלם את הסצנה מחדש, רק כי מישהו נזכר בבדיחה ומתחיל להתפקע מצחוק".

הספירה לאחור החלה - "מישהו צופה בך", החל מה-1 ביוני בערוץ ויוה. אל תחמיצו!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

בקרוב בערוץ ויוה - "אל קלון"

20 באפריל, 2011

צופים יקרים, יש לנו בשורה מרגשת - לוקאס וז'אדי חוזרים!!! "האחד", הטלנובלה הברזילאית המצליחה בעולם, תשוב למסכי ערוץ ויוה בגרסתה המחודשת - "אל קלון".
"טלמונדו" ו"גלובו" (שהפיקה את הגרסה המקורית של "האחד") החליטו בשנה שעברה לצלם גרסה מחודשת לטלנובלה, בשם "אל קלון" (El Clon). "אל קלון" היא הזדמנות לכל אוהבי "האחד" וגם לאלו שפספסו אותה, ליהנות מהטלנובלה בגרסתה החדשה והמרעננת.
"אל קלון" תעלה בערוץ ויוה ביום ראשון ה-29 במאי, ותשודר מדי ערב בשעה 20:00. "אל קלון" תחליף את "צ'אמפס 12", שתגיע לסיומה ביום רביעי ה-25 במאי. למחרת ישודר פרק בסדרה "החלטות", והפעם בכיכובו של מאוריסיו אוכמן, כוכב "אל קלון".

אפשר כבר לחוש את ההתרגשות באוויר - סיפור האהבה עוצר הנשימה של לוקאס וז'אדי מתעורר מחדש לחיים! ב"אל קלון", לוקאס (מאוריסיו אוכמן, "ויקטוריה", "מרינה" ו"אסול טקילה") הוא גבר אמריקאי מסוקס, שיוצא לטיול במרוקו יחד עם אחיו התאום דייגו, אביו לאונרדו וזוגתו כריסטינה, והמדען המוכשר אלביירי, ידיד המשפחה. חאדה (סנדרה אצ'ווריה, "מרינה") היא נערה מוסלמית יפהפייה, ילידת ארצות הברית, שחייה משתנים בבת אחת כשהיא נאלצת לחזור למרוקו, מולדת משפחתה, לאחר שאימה מתה באופן פתאומי.

כשלוקאס וחאדה נפגשים לראשונה במרוקו הם מתאהבים זה בזו עד עמקי נשמתם, והתשוקה ביניהם בלתי ניתנת לעצירה. לוקאס וחאדה נשבעים שיעשו הכל כדי לממש את אהבתם האסורה, ולא משנה איזה מכשול יוצב מולם. בינתיים, דייגו מסתכסך עם אביו ומחליט לחזור לארה"ב. בדרך הביתה הוא נהרג בתאונת מסוק מפתיעה, שמובילה לשרשרת אירועים דרמטיים שבסופם, ומתוך כאב על אובדנו של דייגו, מחליט אלביירי לממש את חלומו הישן והפרוע: שכפול גנטי של בן אנוש. אנחנו מאוד מתרגשים ומצפים לחוות שוב את הסיפור המוכר והאהוב של "האחד", שהצליח להיכנס לכולנו ללב!

"אל קלון" נחשבת להפקת ענק שצולמה בשלוש מדינות - מיאמי, קולומביה ומרוקו. היוצרת של "האחד", גלוריה פרז, השתתפה בתהליך יצירת "אל קלון" ודאגה שהטלנובלה תהיה מהפנטת ומרתקת כמו המקור. את התוצאה אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם, החל מה-29 במאי בערוץ ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כנגד ארבעה בנים דיברה הטלנובלה

17 באפריל, 2011

חג פסח שמח לכולם!
מחר נשב עם בני משפחותינו סביב שולחן הסדר, נקרא יחד בהגדה, ובסוף הערב נחפש את האפיקומן.
בהגדה של פסח מסופר על ארבעה בנים - חכם, רשע, תם ושאינו יודע לשאול. כל אחד מהם מייצג רובד אחר בעם היהודי. גם בכל טלנובלה ממוצעת אפשר למצוא את ארבעת הטיפוסים הללו, ובואו נודה באמת, בלעדיהם הטלנובלות היו כנראה הרבה פחות מהנות לצפייה.
יצאנו לחפש את ארבעת הבנים המוצלחים ביותר של הטלנובלות - והממצאים לפניכם!

חכם

פבלו אצ'ארי הוכיח ב"מונטה כריסטו" שהוא לא רק פרצוף יפה, אלא גם אינטליגנט. סנטיאגו, דמותו בטלנובלה, יצא למסע נקמה באיש שגזל ממנו הכל, מרקוס. תאיו האפורים של סנטיאגו עבדו שעות נוספות כדי שיצליח לעשות עימו צדק, ולהשיב אליו את אהובתו משכבר הימים, לאורה. בניגוד לגברים מהסוג של "תהיה יפה ותשתוק", ב"מונטה כריסטו" גילינו דמות גברית שיש לה גם שכל בקודקוד...

אם הולכים על השכלה רשמית ופחות על חוכמת רחוב, יש לנו את אלביירי המדען מ"האחד". האסוציאציה הראשונה שעולה כששומעים את השם "האחד" (O Clone) הוא סיפור האהבה של לוקאס וז'אדי, אבל בל נשכח את דמותו של אלביירי שמביא איתו את נושא השיבוט הגנטי. לאלביירי המדען היה חלום שאפתני במיוחד והוא לשבט בן-אנוש. בטלנובלה הוא מצליח לעשות זאת ומחזיר לחיים את בן חסותו האהוב, דייגו. ואם הזכרנו את אלביירי, מוכרחים להזכיר עוד מדען, את אלפרדו מ"קשר דם", שלאורך כל הטלנובלה מנסה למצוא את הנוסחה לחיי הנצח.

רשע

דמויות רעות הן מצרך שאפשר למצוא בכל טלנובלה, אבל אנחנו מחפשים אחר רשעים מוחלטים, כאלו שלא יהססו לבצע גם את הפשע החמור מכל - רצח. מרטין מ"מלאך ושטן" הוא דוגמא לדמות שהרוע זורם בעורקיה. בקאצ'ורו ובמרינה הוא ירה למוות ללא כל רחמים, את אניבל הוא חנק למוות, וכמובן שאי אפשר לשכוח את ניסיון ההתנקשות שלו באנחל ואת הרצח המתועב של אחיו של מרטין, בשר מבשרו, כריסטיאן. מרטין הוא אחת הדמויות המרושעות ביותר בה נתקלנו בתקופה האחרונה, אבל מוכרחים להודות שבלעדיו "מלאך ושטן" לא הייתה כל כך מרתקת.

גם ב"אשת הברזל", שמשודרת בימים אלו בערוץ ויוה, אפשר למצוא את אלונסו ורוסנדו, שני בחורים רעים במיוחד... אלונסו נטש את ולנטינה ביום חתונתם, והותיר אותה המומה ומרוסקת. כנראה שלפעמים רשעות או מזל רע, רודפים אחרי אדם (או דמות בטלנובלה), כי כשולנטינה מגיעה לאחוזת "לוס קסקבלס" במטרה לפתוח בחיים חדשים היא פוגשת ברוסנדו, מנהל העבודה של החווה, שמתחת לשפמו העבות מסתתר רוצח אכזרי ורודף בצע. רוסנדו מאוהב בולנטינה ועושה הכל כדי לכבוש אותה (ולא משנה את מי הוא דורס - תרתי משמע - בדרך), ואם כל זה לא מספיק, גם אלונסו חוזר ומחליט להשיב אותה אל זרועותיו. נקווה שולנטינה תהיה מספיק חזקה כדי להתמודד עם שני הרשעים הללו!

תם

לא תמצאו טלנובלה שאין בה דמות טמבלית ומגוחכת עד כאב שכיף לצחוק על חשבונה. קחו לדוגמא את לוסיה מ"דייט בליינד" - היא קלמזי, מעופפת ולא מתוחכמת במיוחד. אמא שלה מנוצ'ה, מזכירה לה בכל פעם מחדש עד כמה היא כישלון גמור. אחותה הצעירה אירינה עוקפת אותה בסיבוב בכל תחום בחיים, וכל דייט של לוסיה עם בן זוג פוטנציאלי מסתיים באסון. "דייט בליינד" מתקרבת לפרקיה האחרונים, ועדיין אין לנו מושג אם לוסיה תצליח לעמוד במשימתה - להשיג בן זוג רציני עד ליום חתונתה של אחותה.

קיקה מ"חיים שלי" הוא דוגמא מושלמת לטיפוס התם - הוא בטלן וילדותי, וכל שאיפותיו סבבו בצורה כזו או אחרת סביב מוניטה. נראה לנו שבלי מוניטה, קיקה אפילו לא ידע איך לגרוב את הגרביים שלו כמו שצריך... מה לא קרה לקיקה בטלנובלה הזאת? הוא התקוטט, התחפש, השתכר, היפנטו אותו והוא אפילו השתתף בתחרות שירה... אף על פי כן ולמרות האופי הבעייתי שלו, בסוף הטלנובלה הצליח קיקה למצוא אהבת אמת, קונסטנסה, והוא חי איתה באושר ועושר עד עצם היום הזה.

שאינו יודע לשאול

הטיפוס שאינו יודע לשאול מתיישב לנו טוב עם סגונדו מ"אחים בדם". הוא טהור בנשמתו, לא יודע קרוא וכתוב, ולוקח לו זמן רב עד שהוא מעז להתמודד מול אביו המאמץ שרודה בו. גם בתחום האהבה סגונדו לא ראה מימינו ומשמאלו, וכולנו צפינו בקושי שלו לחזר אחרי אהובת ליבו, איסבל.

ב"צ'אמפס 12" פגשנו את מורה, בחורה תמימה וחסודה שמאמינה לכל דבר שיוצא לאחרים מהפה. היא חיה בעולם משלה, מעולם לא התנסתה בזוגיות, והיא אינה יודעת איך להתחיל עם גברים... וכשהיא סוף סוף מעזה, היא מוצאת אהבה בדמותו של דייגו.

זהו חברים - הבאנו לכם כאן רק כמה דוגמאות, אבל נשמח לשמוע את דעותיכם כאן בבלוג או בפורומים - כתבו לנו מיהם הרשעים, החכמים, התמים ושאינם יודעים לשאול שהכי אהבתם מתוך הטלנובלות, וכמובן נמקו, פרטו, הסבירו ואל תשכחו להביא דוגמאות מהמקרא. אהה.... מהטלנובלה. חג שמח!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כוכבי הטלנובלות מצייצים

12 באפריל, 2011

צוויץ צוויץ, חברים! מגפת הטוויטר מתפשטת, ויותר ויותר כוכבי טלנובלות נרשמים לרשת החברתית ומעדכנים את מעריציהם על חייהם האישיים והמקצועיים. אנחנו כאן כדי להביא לכם את הציוצים המעניינים מכולם, והפעם - על הטלנובלה החדשה של ג'נקרלוס קנלה, הפריצה לביתה של לואיסנה לופילטו, ההסתבכות של גבי אספינו ועוד.

יקירת הבלוג מאריצה רודריגס ("אהבה נושכת", "זהות אבודה", "לוסיה שלי") מתכוננת בימים אלה לצילומי הטלנובלה החדשה בכיכובה. בשבוע שעבר צייצה מאריצה בטוויטר: "היום הייתה הפגישה הראשונה לקראת הטלנובלה הבאה שלי, בנוכחות שאר השחקנים והבמאי. היה מדהים! אנחנו מרגישים שיש לנו קבוצה מנצחת". בשלב זה מאריצה לא מסרה פרטים נוספים לגבי הטלנובלה החדשה, אך יש שמועות שמדובר בגרסה מחודשת של "טלמונדו" לטלנובלה הצ'יליאנית המצליחה La Familia De Al Lado.

צילומי הטלנובלה החדשה של ג'נקרלוס קנלה, "ליבי מתעקש" (Mi Corazon Insiste) כבר החלו - בלאס וגאס. "איזו אנרגיה יש בלאס וגאס", צייץ ג'נקרלוס מעיר האורות, "אני לא מבין למה מכנים אותה "עיר החטאים" אם היא מרגישה לי כל כך נכונה, כל כך טובה!". בהמשך סיפר ג'נקרלוס שהוא צפה, ביחד עם שאר כוכבי הטלנובלה שנסעו איתו, במחזות הזמר "O" ו-"LOVE", וחתם ב-"לאס וגאס הותירה אותי ללא מילים, אני מרוגש מאוד ומלא באנרגיה". הבחור ללא ספק יודע ליהנות מהחיים...

לואיסנה לופילטו, כוכבת "קטנטנות" ו"המורדים", התחתנה בתחילת החודש עם בן זוגה, הזמר הקנדי מייקל בובלה. על השמחה הגדולה של לואיסנה ובעלה הטרי העיבה ה"הפתעה" שחיכתה להם כשהם חזרו הביתה מליל הכלולות... השניים הזדעזעו לגלות שבזמן שהם חגגו עד אור הבוקר באולם השמחות, גנבים פרצו לדירתם והפכו את כולה. מעריציה המבוהלים של לואיסנה מיהרו לטוויטר כדי לבדוק איך הכוכבת מרגישה אחרי התקרית הלא נעימה הזו. התגובה של לואיסנה לא איחרה לבוא - "אנשים, תירגעו. זה נכון שפרצו אל הבית שלי, אבל לא לקחו שום דבר יקר ערך. זה לא הרס את הרגע המדהים שחוויתי אתמול!".

כרמן ויז'אלובוס ("הסערה", "אין שטוחות בגן עדן") חוותה גם היא אירוע לא נעים לאחרונה, כלבתה האהובה נפטרה בשיבה טובה. כך צייצה ויז'אלובוס בטוויטר: "הכלבה שלי, שמלווה אותי 14 שנים, כבר לא נמצאת בין החיים... אבל תמיד היא תהיה בתוך ליבי ובמחשבותיי. אני אוהבת אותך, טיטה".

לאחרונה פורסם בצהובונים שגבי אספינו ("מלאך ושטן", "זהות אבודה") לא שילמה את שכר הדירה שלה במיאמי מאז ינואר 2010 ושכתוצאה מכך הרשויות מתכוונות לעקל את דירתה. אספינו כעסה על הפרסומים השקריים והחליטה שלא לשתוק. "מדהים אותי עד לאן אמצעי התקשורת יכולים להגיע, מבלי לדעת את המצב לאשורו", צייצה אספינו בטוויטר, "לא יעקלו את הדירה שלי במיאמי, למען השם. זה ביני לבין הנהלת בית הדירות, ועורכי דיני מטפלים בנושא. זה עניין פתיר לחלוטין".

ונסיים ברגע אחד של נחת - כריסטיאן מייר ("מישהו צופה בך", "הסערה", "דונה ברברה") נסע בתום צילומי הטלנובלה "מישהו צופה בך" לנופש בלוס אנג'לס. בזמן שהוא משתזף בחופי מאליבו, צייץ כריסטיאן למעריציו: "התקווה גורמת להכל להיות אפשרי, והאהבה הופכת את הכל לפשוט יותר". מייר, לכל המתעניינות, רווק כרגע - וזאת לאחר שבחודשים האחרונים דווח כי יצא עם השחקניות אדאמרי לופז (קרינה ב"חתולה פראית") וג'נסיס רודריגז ("האסירה", "דונה ברברה").

עד כאן להפעם. צ'או אמיגוס!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נפרדים מ"אילג'ימה"

10 באפריל, 2011

להתראות, אילג'ימה: בסוף השבוע שודרו בערוץ ויוה פלטינה שני הפרקים האחרונים של סדרת המתח הקוריאנית "אילג'ימה", וזה הזמן לסכם ולהיפרד. "אילג'ימה" סיפקה לנו רגעי מתח ואקשן שלא ראינו כמותם בסדרות קודמות, והפתיעה אותנו בסוף לא צפוי שהעלה סימני שאלה רבים.

"אילג'ימה" שודרה לראשונה ברשת SBS הדרום-קוריאנית בשנת 2008. הסדרה שודרה בימים רביעי וחמישי בשעה 21:55 בערב, וזכתה לנתוני רייטינג גבוהים ולחיבוק ממבקרי הטלוויזיה. "אילג'ימה" מבוססת על גיבורה של סדרת קומיקס מצליחה, שזכתה בשני העשורים האחרונים למספר עיבודים טלוויזיוניים. "אילג'ימה" היא הלהיט השלישי ברציפות שבו כיכב יי ג'ון גי, לאחר "החברה שלי" ו"בין כלב לזאב".

ההכנות לתפקיד אילג'ימה: כדי שיוכל להביא למסך אילג'ימה חזק וחטוב, יי ג'ון גי ערך הכנות ממושכות לפני תחילת הצילומים. השחקן המסור התאמן במשך 8 שעות מדי יום על אומנויות לחימה, ואף החליט לרדת במשקל. עד ליום הראשון של הצילומים, ג'ון גי הצליח להשיל שבעה קילו ממשקלו.

התלבושות: מלבד התפאורה המושקעת והפעלולים המרהיבים, ב"אילג'ימה" ניכרה ההשקעה הרבה גם בתלבושות. ארבעה חודשים שלמים עבד אומן מתכת מקצועי שנשכר על ידי ההפקה על השריון של אילג'ימה. התלבושת של אילג'ימה, השריון ושאר האקססוריז, עלו קרוב ל-5 מיליון וון דרום קוריאני (כ-16,000 שקלים בקירוב).

רייטינג: "אילג'ימה" זכתה להצלחה רבה בדרום קוריאה. הפרק הראשון של הסדרה זכה ל-14.8% רייטינג, מספר הצופים הלך וגדל מדי פרק, ופרק הסיום זכה לנתון מדהים של 31 אחוזי צפייה. במשך שבועות רבים הסדרה הובילה את טבלאות הרייטינג, והייתה לאחת הסדרות הנצפות ביותר בדרום קוריאה בתקופת שידורה.

פרסים: על תפקידו ב"אילג'ימה" זכה יי ג'ון גי בפרס השחקן הטוב ביותר ובפרס השחקן הפופולארי ביותר בטקס פרסי SBS. יי יונג אה (בונג סון) גברה על האן היו ג'ו (אן צ'ה) וקטפה את פרס השחקנית הטובה ביותר. אבל האן היו ג'ו לא יצאה בידיים ריקות, וזכתה בפרס תגלית השנה.

חגיגות הסיום: ביום שבו שודר הפרק האחרון של "אילג'ימה" בדרום קוריאה, נערך אירוע גדול ומרגש. אל האירוע הגיעו כל צוות השחקנים וההפקה ו-600 מעריצים נלהבים, חלק גדול מהם חברי מועדון המעריצים של יי ג'ון גי. במהלך האירוע סיפרו כוכבי הסדרה שרק באותו היום הסתיימו צילומי פרק הסיום, ושהם הולכים לצפות בפרק האחרון בפעם הראשונה יחד עם המעריצים הנלהבים.

אנחנו יודעים שאתם הולכים להתגעגע ל"אילג'ימה", אבל אל תשכחו שביום שישי הקרוב מתחילה בערוץ ויוה פלטינה סדרה קוריאנית חדשה ומרגשת במיוחד - "קין והבל". עד אז, אתם מוזמנים לצפות בקליפ הפרידה החגיגי שהכנו לאילג'ימה, ולהיזכר ברגעיה הבלתי נשכחים.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

4 באפריל, 2011

אם תשאלו אותנו, אפריל הוא אחד החודשים היותר כייפים בשנה - הוא מביא איתו את חג הפסח, חופש ארוך מבתי הספר והעבודה ומזג אוויר אביבי ורענן. מה אפשר לבקש יותר מזה, חברים? כמיטב המסורת בבלוג, הכנו עבורכם את רשימת השחקנים והשחקניות שיחגגו החודש יום הולדת.
מוכנים? יצאנו לדרך!

6.4.74 - קרלה פטרסון (37)

יום הולדת שמח לשחקנית היפהפייה קרלה פטרסון, שהשבוע ימלאו לה 37. קרלה שיחקה ב"לה לולה" בתפקיד הראשי, וזכתה על משחקה בסדרה בפרסים יוקרתיים בטקסי המרטין פיירו וקלרין. קרלה גילמה גם את קונסטנסה הרעה ב"חיים שלי" (שאת פרקיה תוכלו לראות כאן באתר) והשתתפה בטלנובלות נוספות כמו "האהבות שלנו" ו"להתאהב". במשך שנתיים ניהלה קרלה מערכת יחסים עם השחקן מייק אמיגורנה (ששיחק גם הוא ב"חיים שלי"), אך לאחרונה השניים נפרדו. בראיון למגזין Hola! Argentina היא סיפרה: "אנחנו אמנם לא נפגשים ויוצאים, אבל כן נשארנו בקשר טוב. הפרידה הזו לא גרמה לי להתייאש מהאהבה, ואני כן רוצה לחזור ולהתאהב שוב".

15.4.77 - רומינה גאייטני (34)

השחקנית המוכשרת רומינה גאייטני ("דון חואן", "אני צועני", "יאגו", "קטנטנות") תחגוג החודש את יום הולדתה ה-34. לא רבים יודעים, אבל רומינה נמשכת לעולם הרוחניות והמיסטיקה, והיא מרבה להתעסק בנושא בזמנה הפנוי. בראיון שנערך עימה לפני כשבועיים ופורסם ב-Primera Edicion, גילתה רומינה שהיא קוראת מדי יום את ההורוסקופ, עושה מדיטציה באופן קבוע ואף לומדת את תחום המטאפיזיקה. רומינה סיפרה שאחת הסיבות שבגינן היא נהנית מצילומי "יורשי הנקמה", הטלנובלה החדשה בכיכובה, היא שהטלנובלה עוסקת בין השאר בנושאים מיסטיים, כמו לדוגמא נבואת הזעם על סוף העולם הממשמש ובא.

17.4.75 - גבריאל סוטו (36)

36 שנים ימלאו החודש לשחקן המקסיקני גבריאל סוטו, כוכב "האמת הסמויה", "אויבת יקרה" ו"כישוף". לגבריאל יש סיפור חיים לא פשוט - כשהיה בן תשע אימו נפטרה כתוצאה ממחלה קשה. עוד לפני שגבריאל הצליח להתאושש מהאובדן הנורא, אביו מצא בת זוג חדשה והיגר איתה ועם בנו לארצות הברית. גבריאל נאלץ לחיות בארץ זרה מבלי שהוא מכיר איש, וללמוד להסתדר עם אימו החורגת. אבל גבריאל לא נתן לקושי הגדול להשתלט עליו - הוא פיתח קריירת משחק משגשגת, חיזר וכבש את ליבה של השחקנית ג'רלדין באסן ("מישהו צופה בך", "ויקטוריה" ו"עמק התשוקות") ובשנה שעברה נולדה בתם הראשונה של השניים, שנקראה על שם אימו המנוחה של גבריאל - אליסה מרי.

17.4.82 - יי ג'ון גי (29)

מזל טוב לשחקן הקוריאני החתיך יי ג'ון גי ("אילג'ימה", "בין כלב לזאב", "החברה שלי"), הידוע בכינויו ג'ונקי, שיחגוג החודש 29 אביבים! ג'ון גי יעביר השנה את היום החגיגי בבסיס הצבאי בו הוא משרת, הרחק מבני משפחתו וחבריו הקרובים. כדי להקל על מעריצותיו השרופות של ג'ון גי עד לשחרורו המיוחל מהצבא וחזרתו לטלוויזיה, אמרגניו הוציאו לחנויות לוח שנה מיוחד שסופר לאחור עד ליום שבו יפשוט את המדים במרץ 2012. בני מזל טלה ידועים ברוחב ליבם ונדיבותם לזולת, כך שאין להתפלא שבשיא הקריירה שלו, ג'ון גי היה מוכן לעזוב הכל רק כדי לשרת את מדינתו נאמנה.

18.4.70 - חורחה זבלטה (41)

השחקן חורחה זבלטה ("חמישה גברים ואישה", "פאפי ריקי", "מכשפות" ו"מאצ'ו") הוא אולי הגלאן האהוב ביותר שיצא מצ'ילה. זבלטה הוא בן מזל טלה, ולפי האסטרולוגיה בני מזל זה הם אנשים חסרי סבלנות שנמצאים במרדף תמידי אחר סיפוקים חדשים. בראיון לאתר הנשים הצ'יליאני Extra Lindas התוודה חורחה: "אני משתעמם נורא מהר, וכל הזמן מחפש איך לשבור את השגרה. השגרה היא חלק מהחיים של כולנו, אבל תמיד צריך לחפש דרכים לשנות אותה". לפני שבועות ספורים סיים חורחה את צילומי הטלנובלה "המשפחה שליד" (La Familia De Al Lado) בה הוא כיכב לצד השחקנית מריה אלנה סווט, ששיחקה לצידו בטלנובלות צ'יליאניות רבות. מריה אלנה, דרך אגב, נולדה גם היא בחודש אפריל, וב-11 לחודש (שבוע לפני חורחה) היא תחגוג את יום הולדתה ה-32.

21.4.88 - ג'נקרלוס קנלה (23)

ג'נקרלוס קנלה ("מלאך ושטן"), הכוכב העולה של עולם הטלנובלות, יחגוג החודש את יום הולדתו ה-23. לפי הפרסומים האחרונים, ג'נקרלוס יחזור השנה למסך עם טלנובלה חדשה בשם "ליבי מתעקש" (Mi Corazón Insiste), שנקראת על שם הסינגל החדש ששיחרר מתוך אלבומו השני שבדרך. בטלנובלה ישחק ג'נקרלוס לצידן של כרמן ויז'אלובוס ("אין שטוחות בגן עדן", "הסערה") ואנה לאייבסקה ("אויבת יקרה", "יש מצב לאהבה", "אם חורגת"). ומה עם בת זוג חדשה? צלמי הפפראצ'י של המגזין People En Espanol תפסו את ג'נקרלוס כשהוא הולך ברחוב יד ביד עם בחורה אנונימית. התמונות פורסמו בכלי תקשורת רבים ובינתיים לא התקבלה כל תגובה מצד הכוכב הצעיר.

עוד חוגגים החודש

2.4.74 - אלאונורה וקסלר ("אחים בדם", "חיים גנובים", "משפחת פיירו", "מישהו שומר עלי", "דירה לשניים") - תחגוג החודש 37.
4.4.84 - קרולינה גייטאן ("גבריאלה") - תחגוג החודש 27.
13.4.70 - אדוארדו קפטיז'ו ("אשת הברזל", "הכל בשביל האהבה", "אם חורגת") - יחגוג החודש 41.
16.4.85 - בנחמין רוחאס ("קטנטנות", "המורדים", "פלוריסיינטה", "אלמה פיראטה") - יחגוג החודש 26.
27.4.80 - קוטאן פרננדס ("אהבה נושכת") - יחגוג החודש 31.

ותגידו מזל טוב גם ל...

5.4.87 - קרלה ריברו ("צ'אמפס 12", "כמעט מלאכים", "פטיטו") - תחגוג החודש 24.
6.4.70 - פדריקו אוליברה ("פלוריסיינטה", "לב אמיץ", "דרך הלב", "יאגו") - יחגוג החודש 41.
17.4.70 - מרסיו גרסיה ("הדרך להודו", "סלבריטי") - יחגוג החודש 41.
18.4.49 - אנטוניו פגונדס ("טרה נוסטרה") - יחגוג החודש 62.
23.4.72 - פטריסיה מנטרולה ("שיכורה מאהבה", "הימור מסוכן") - תחגוג החודש 39.
28.4.80 - פקונדו אספינוסה ("אחים בדם", "משפחת פיירו") - יחגוג החודש 31.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully