על הבלוגנובלה

ויוה

גבירותיי ורבותיי, קבלו במחיאות כפיים סוערות את הבלוגנובלה הראשון של אתר ויוה - "המלכודת הסופית". מה זה בלוגנובלה, אתם שואלים? הבלוגנובלה הוא שילוב של בלוג + טלנובלה, כלומר, טלנובלה שפרקיה מתפרסמים בתוך בלוג. אנחנו גאים להציג כאן באתר את הבלוגנובלה "המלכודת הסופית" - סיפור הגדוש בפרשיות אהבה ופיתולי עלילה מפתיעים, שירתקו אתכם כל פרק מחדש.

תקציר העלילה של "המלכודת הסופית": חואן (44) הוא שוטר לשעבר שהורשע על לא עוול בכפו בקבלת שוחד וברצח שני עמיתיו לעבודה. עכשיו, לאחר 20 שנה, הוא חוזר כדי לגלות מה באמת קרה באותן שנים אפלות, מי הבוגד שטמן לו את המלכודת הגורלית, ויותר מכל - לאן נעלמה פאולה, אהבת חייו. מדי שבוע יעלו שני פרקים חדשים של הבלוגנובלה - כל פרק ישאיר אתכם במתח עד לפרק הבא. חלק מהעלילה מבוסס על חוויתיו האישיות של כותב הבלוגנובלה, אלכס פרידמן.

אלכס הוא תסריטאי צעיר ומוכשר בן 23. אלכס כותב להנאתו מגיל 16, וחלומו הגדול הוא להיות שם דבר בתחום הכתיבה והתסריטאות. אלכס חולם ליצור טלנובלה באורך מלא, שתצולם ותופק בארגנטינה, ואם אפשר גם שתקטוף את פרס "מרטין פיירו" היוקרתי. אלכס הוא מעריץ שרוף של טלנובלות (בעיקר ברזילאיות), והטלנובלות האהובות עליו ביותר הן "האחד", "לב אמיץ" ו"מונטה כריסטו". בימים אלו הוא מכור לטלנובלה "לחיות את החיים" שמשודרת בערוץ ויוה, והוא חש הזדהות גדולה איתה בגלל סיפורו האישי.

אלכס נולד עם מחלת ניוון שרירים, וכמעט כל גופו משותק מלבד אצבע אחת, איתה הוא כותב את סיפוריו. אבל אל תטעו - המחלה לא עוצרת בעדו. אלכס ניהל במשך חמש שנים את פורום טלנובלות בתפוז, הוא כותב סיפורים ותסריטים בכל רגע פנוי שיש לו, ושתי טלנובלות פרי עטו פורסמו בפורום בתפוז.

"המלכודת הסופית" היא הטלנובלה הראשונה של אלכס שרואה אור בפני קהל קוראים גדול, ואנחנו שמחים להיות אלו שנותנים לו את הבמה הראשונה שלו. מדי שבוע יעלו שני פרקים חדשים, ואתם הגולשים תוכלו להגיב לפרקים ולהציע רעיונות להמשך העלילה. לכו תדעו, אולי אלכס אפילו ישתמש ברעיונותיכם.

קריאה מהנה לכולם!

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully