המלכודת הסופית: הדמויות

ויוה

חואן גאיטן, 44

גבר גבוה, בעל מבנה גוף מוצק, שיער מאפיר גולש ומבט כובש. לפני עשרים שנה חואן היה שוטר מוערך, מאורס לפאולה, אהבת חייו הגדולה, וחי חיים מאושרים, עד שיום אחד הכול נגמר - מלכודת מתוכננת היטב גרמה להפללתו של חואן בשני מקרי רצח מזעזעים. כעת, לאחר עשרים שנה בכלא, הוא חוזר כדי לגלות את כל האמת, מה בדיוק קרה שם, מי עומד מאחורי המלכודת שהרסה את חייו, ויותר מכל - למה ולאן נעלמה פאולה?

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

לכתבה המלאה

סנדרה סולר, 42

אישה מטופחת, בעלת מראה צעיר לגילה, שיער שטני גלי ועיניים ירוקות. אשתו של רפאל, חברו הטוב ביותר של חואן. אשת קריירה מצליחה, הבעלים והמנהלת הפיננסית של רשת ההנעלה הבינלאומית ''לה סולרי''. לפני עשרים שנה סנדרה וחואן ניהלו קשר רומנטי קצר, אך הרגשות כלפיו עדיין חיים בתוכה.

רפאל סולר, 44

גבר חסון, בעל מראה אלגנטי, שיער שחור מסורק לאחור ועיניים שחורות. חברו הטוב ביותר של חואן. בעברו שוטר מצטיין, שפרש בשיא ההצלחה ופנה לעולם העסקים. כיום הבעלים והמנכ''ל של רשת ''לה סולרי''. רפאל מצטייר כאיש אצילי וטוב לב, אך סודות רבים שהוא מסתיר מעוררים חשד לגבי זהותו האמיתית.

קרולינה סולר, 19

בחורה יפהפייה, בעלת שיער בלונדיני, עיניים כחולות וחיוך כובש. בתם המפונקת של רפאל וסנדרה. למרות הפינוקים הרבים וחיי המותרות אליהם הורגלה, קרולינה היא בחורה רצינית, בעלת לב טוב, אכפתית לזולת, ושואפת לפתח קריירה בתחום הרפואה... לאחרונה התקבלה ללימודים בגרמניה, אך ההיכרות עם פבלו משנה את כל תכניותיה הגדולות.

פבלו קרדוסו, 19

בחור נאה, בעל מבנה גוף רזה, שיער בלונדיני קצוץ, עיניים ירוקות ושפע כריזמה. פבלו גדל בבית יתומים לאחר שננטש באופן מסתורי כשהיה תינוק. בגיל ההתגברות הוא התדרדר לפשע והועבר לפנימייה לעבריינים, שם הכיר את חברו הטוב ביותר, פרנקו, והוסיף להסתבך. כיום משתייך לכנופיית שודדי בתים, מהמבוקשות ביותר על ידי המשטרה. למרות היותו עבריין, פבלו הוא בחור טוב לב, רומנטיקן, ששואף להשתקם ולחיות חיי משפחה אוהבים.

פרנקו רוקה, 23

בחור גבוה, בעל מבנה גוף מוצק, קרחת וקעקועים בכל חלקי גופו. חברו הטוב ביותר של פבלו. מנהיג כנופיית שודדי בתים, אליה משתייך פבלו, שמתכננת שוד גדול באחוזת סולר. פרנקו לא מתאר לעצמו שהמזימה שהוא מתכנן תשנה את גורלם של רבים, ובעיקר את שלו.

פאולה מירנדה, 23 (כיום 43)

בחורה רזה, בעלת שיער שחור ארוך ועיניים ירוקות בוהקות. אהובתו של חואן שנעלמה במפתיע ביום שחואן נעצר. למרות חקירות רבות מצד המשטרה ומצד אימה, לא ידוע ולו פרט קטן לגבי מה עלה בגורלה.

מרגריטה מירנדה, 64

אישה קשישה וחולה, בעלת מבנה גוף רחב ושיער שיבה פרוע. אימה של פאולה. מאז היעלמותה של פאולה, היא חיה לבדה, בבדידות ובחולי, ומקדישה את חייה לחיפוש אחר בתה הנעדרת. מרגריטה משוכנעת שחואן הוא האחראי הישיר להיעלמות בתה ונוטרת לו טינה.

ברונו אלברו, 60

גבר חסון, רחב כתפיים, בעל שיער שיבה מסורק לאחור. רפ''ק המשטרה, ממונה על חקירת כנופיות שודדי הבתים. בעברו היה ממונה על חואן, ומאוחר יותר מונה גם על חקירת היעלמותה של פאולה, אך פעל באופן לקוי למדי. למרות החשדות מצד חואן, ברונו מביע רצון לעזור בחקירה המחודשת.

לולה פרס, 18

בחורה נאה אך לא גבוהה במיוחד, בעלת שיער שחור, עיניים גדולות, ושופעת שמחת חיים. חברתה הטובה ביותר של קרולינה, האוזן הקשבת, והיועצת לענייני אהבה ובילויים. מזה שנה שלולה מתכתבת דרך האינטרנט עם בחור בשם "מלאך ושטן 88", השניים אף שולחים זה לזה מכתבים ומתנות, אך מעולם לא נפגשו פנים מול פנים.

"מלאך ושטן 88", 21

בחור חמוד, רומנטיקן, ובעל חוש הומור מפותח. ''החבר'' האינטרנטי של לולה. זהותו של "מלאך ושטן 88" אופפת מסתוריות רבה, סוד גדול מונע ממנו להיחשף בפני לולה, והדבר פוגע קשות בהתקדמות הקשר בין השניים.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully