רה"מ שוחח עם בנו של פואד, ח"כ קרא נתן לו קמע

ראש הממשלה שוחח עם יאיר בן אליעזר, בנו של חבר הכנסת המאושפז מזה שבוע בשל דלקת ריאות. ח"כ איוב קרא הגיע לבקרו, ומסר לו קמע שלדבריו הציל את חייו כשהיה קצין תחת פיקודו של פואד

פנחס וולף

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (רביעי) עם אחד מחמשת בניו של ח"כ בנימין בן אליעזר, יאיר, ואמר לו: "אני מחבק אתכם ומאחל לאביכם התאוששות מהירה. אנחנו דואגים ואוהבים מאוד את פואד. אני ממתין בקוצר רוח לכך שיפקח את עיניו ואגיע לבקרו ברגע שזה יקרה. אנחנו מקווים ומאמינים שיחזור בקרוב לחיק משפחתו ולחיים הציבוריים ומתפללים לשלומו".

שר הביטחון לשעבר מאושפז בבית החולים אסף הרופא בראשון לציון מזה שבוע, ובימים האחרונים החריף מצבו. הוא סובל מדלקת ריאות, ובימים האחרונים הינו מורדם ומונשם. היום הגיע לבקרו סגן השר לפיתוח הנגב והגליל, איוב קרא (ליכוד), שהגיש לבנו קמע לרפואת אביו.

קרא סיפר לוואלה! חדשות על מקרה, בו לדבריו הציל אותו הקמע ממוות. בשנת 1974, עת ששירת קרא כקצין צעיר בחטיבה הדרומית של צה"ל בדרום לבנון, עליה פיקד באותה תקופה בן אליעזר, נשלח קרא לפעולה בה נתקלו לוחמיו במחבלים שעמדו מעליהם. "פואד היה בטוח שכמה מאיתנו הלכו", סיפר קרא. "הגענו חזרה דרך ראש הנקרה. כשהגענו בריאים ושלמים הוא שאל אותי איך יכול להיות שניצלנו מדבר כזה. אמרתי לו 'אמא שלי נתנה לי קמע. היא אמרה לי שאשמור אותו עליי כל הזמן, ואף אחד לא יוכל לפגוע בי'. מאז אותה תקרית הקמע מונח אצלי בכיס".

בצאתו מבית החולים, היה קרא אופטימי וסיפר כי בנו של בן אליעזר אמר שחוות הדעת של הרופאים קובעת, כי אביו ייצא מהמחלה וישוב לאיתנו. "הייתי מוכן לוותר על דבר שצמוד אצלי הרבה שנים כדי לראות אותו בריא ושלם. הוא חסר לנו וחשוב לנו שיחזור מהר, אחרת יהיה משעמם".

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully