תחרות התחפושות - התוצאות!

  • בלוג
  • פורים
  • תחפושות
ויוה

27 במרץ, 2011

בתום שבוע של הצבעות ויותר מ-8,000 קולות שנספרו, יש לנו את התוצאות הסופיות של תחרות התחפושות!!! אתם הצבעתם וקבעתם איזו תחפושת היא הטובה מכולן, וזה הרגע לגלות מי היא הזוכה הגדולה בתחרות.

במקום החמישי, עם 5.19% מהקולות - הדר מיבנה, שהתחפשה למאיה מ"הדרך להודו". הדר המתוקה העלתה לכולנו חיוך על הפנים, ובתור המתמודדת הצעירה ביותר בתחרות מגיע לה לקבל מאיתנו ח"ח על המקום החמישי והמכובד.

במקום הרביעי, עם 6.21% מהקולות - טליה מחדרה, שהתחפשה גם היא למאיה מ"הדרך להודו". ההשקעה של טליה בתחפושת הייתה מאוד בולטת לעין, ותמונותיה המקסימות הזכירו לכולנו את האווירה הצבעונית של "הדרך להודו". אתם הענקתם לטליה את המקום הרביעי והמרשים בתחרות.

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

לכתבה המלאה

ולשלושת הגדולים (תופים... תופים...):

במקום השלישי, עם 11.68% מהקולות - ולנטינה מכפר סבא, שהתחפשה לבטי מ"אני בטי המכוערת". "אני בטי המכוערת" היא טלנובלה מצליחה שנחשבת עד היום לקלאסיקה, ולאיזו דמות יותר כיף להתחפש מאשר לבטי? כזוכה במקום השלישי, ולנטינה מקבלת מאיתנו 200 שקלים לקנייה בוואלה! שופס. מזל טוב!

במקום השני, עם 30.44% מהקולות - ספיר מבני ברק, שהתחפשה לולנטינה מ"אשת הברזל". עם כובע הבוקרים, השוט ביד והוסט השחור, ספיר הצליחה להידמות לולנטינה הקשוחה ולגרוף שליש מהקולות - כמות הצבעות מרשימה. ספיר זוכה ב-300 שקלים לקנייה בוואלה! שופס, ובמקום השני והמכובד בתחרות.

ובמקום הראשון, עם 46.48% מהקולות - מורין מראשון לציון, שהתחפשה ללילה מ"צ'אמפס 12". התסרוקת המדויקת, התלבושת המוקפדת ואפילו הפוזה שכל כך מזוהה עם לילה מ"צ'אמפס 12", הפכו את התחפושת של מורין, לדעת רובכם, לתחפושת המוצלחת מכולן. מורין היא המנצחת הגדולה של התחרות, והיא מקבלת מאיתנו 500 שקלים לקנייה בוואלה! שופס. מזל טוב מורין, זה הזמן לצאת לשופינג מפנק!

תמה ונשלמה תחרות התחפושות, תודה לכל אלפי המצביעים ולהתראות בתחרויות הבאות!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

תחרות התחפושות - שלב הגמר

21 במרץ, 2011

חג פורים שמח ותודה לכולם על התחפושות ששלחתם!

מבין כל התחפושות שקיבלנו, בחרנו את החמש שראויות לעלות לשלב הגמר, ועכשיו הגיע תורכם להצביע ולקבוע מי מביניהן היא התחפושת הטובה מכולן!

ניתן להצביע בסקר עד יום ראשון בשעות הבוקר, כשלקראת סוף היום נפרסם את התוצאות ונגלה מי המתחפש המאושר שיזכה ב-500 שקלים לקנייה בוואלה! שופס.

כדי לעזור לכם להחליט, פתחנו גלריה מיוחדת עם כל התמונות של העולים לגמר - בגלריה תוכלו לתפוס עוד זווית של התחפושות הפיינליסטיות.

בהצלחה לכל המתמודדים! ולא לשכוח, מי שמצביע - משפיע!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

שלחו אלינו את התחפושות שלכם!

10 במרץ, 2011

אנחנו מקווים שכבר חשבתם על רעיון לתחפושת מעולם הטלנובלות, כי אנחנו מכריזים חגיגית שהתחרות מתחילה היום!
תזכורת - הזמנו אתכם להתחפש לדמות מתוך טלנובלה או שחקן אהוב ולשלוח לנו את התמונה שלכם מחופשים. התחפושות הטובות ביותר יעלו לשלב הגמר, בו אתם הגולשים תצביעו ותקבעו מהי התחפושת שהכי הכי אהבתם. התחפושת שתקבל את מספר הקולות הגבוה ביותר תזכה את השולח בפרס שווה!

הפרס למקום הראשון הוא 500 שקלים לקניות בוואלה! שופס, אתר הקניות הגדול בישראל. ככה, שתוכלו לפנק את עצמכם במתנה שווה. בא לכם על יום כיף בספא, או בושם יוקרתי? מתחשק לכם לקחת את החברים שלכם לסרט קולנוע? רוצים נגן MP3 חדש ומשוכלל? את כל אלו ועוד אלפי מוצרים תוכלו לקנות בוואלה! שופס. בהחלט מתנה שכל אחד היה רוצה לקבל בחג פורים...

רק שתדעו שגם המקום השני והשלישי יזכו בסכום כספי לקנייה באתר וואלה! שופס, ככה שכדאי להשקיע.

ההשתתפות בתחרות היא בכפוף לתנאי התקנון, אותו תוכלו לקרוא בקישור שלמטה.

קדימה חברים! זה הזמן להתחפש!
את התמונות יש לשלוח אלינו למייל vivasheli@walla.com. ציינו בהודעה את שמכם המלא, גילכם, עיר מגוריכם, כתובת דואר אלקטרוני תקנית ואת מספר הטלפון שלכם. בנוסף, יש לכתוב בהודעה את המשפט הבא: "הנני מאשר/ת ומצהיר/ה כי קראתי את תקנון התחרות וכי הנני מסכים לכל תנאיו אשר יחייבו אותי לכל דבר ועניין", וזאת כדי שנוכל לאשר את השתתפותכם.

שימו לב - התאריך האחרון לשליחת התמונות הוא יום ראשון ה-20 במרץ, אז הזדרזו!
בהצלחה לכולם!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

תחרות התחפושות הגדולה יוצאת לדרך!

3 במרץ, 2011

אנחנו שמחים להכריז על תחרות התחפושות החגיגית של אתר ויוה, שיוצאת לדרך היום ותגיע לשיאה בחג פורים הקרוב!!!!
המשתתפים בתחרות? אתם.
השופטים בתחרות? אתם!
הזוכים בפרס השווה שלנו? ניחשתם נכון, זה הולך להיות אחד מכם, גולשינו האהובים.
מה עושים? קלי קלות - מתחפשים לדמות מתוך טלנובלה / סדרה קוריאנית או לשחקן או שחקנית מהסדרות, מצטלמים, שולחים אלינו את התמונה בצירוף פרטיכם האישיים, וזהו, אתם בפנים! שימו לב, הדמות אליה אתם מתחפשים לא חייבת להיות מתוך סדרה שמשודרת כרגע, אתם יכולים לבחור בכל דמות שתבחרו, כל עוד היא לקוחה מתוך סדרה ששודרה אצלנו בויוה, ויוה פלטינה או אתר ויוה.

בחג פורים הקרוב, צוות האתר והנהלת הערוצים יבחרו את התחפושות הטובות ביותר לשלב חצי הגמר ואז, אתם הגולשים תצביעו ותקבעו איזו תחפושת היא הטובה מכולן! התחפושת שתקבל את מירב הקולות תזכה את בעליה בפרס שווה מאוד, ותהילת עולם כמנצח/ת של תחרות התחפושות הגדולה של ויוה.

רוצים כמה רעיונות? קבלו:
יש לכם כובע מצחייה אדום ובגדים מרושלים? אתם יכולים להתחפש בקלות למילי מ"בובה פראית". לסבא ולסבתא שלכם יש תכשיטים ישנים ובגדים מסורתיים? תדביקו טיקה על המצח והופ אתם הופכים למאיה מ"הדרך להודו". מצאתם בארגז התחפושות הישנות שלכם לבוש כפרי וכובע בוקרים? אתם מוזמנים להתחפש לולנטינה או לחוסה מיגל מ"אשת הברזל". כן, זה פשוט, כייפי ומשתלם...

אם לא בא לכם להתחפש לבד, אין שום בעיה! אספו את חבריכם, בני משפחותיכם או בני הזוג שלכם (לא הגיע הזמן למצוא את אנחל ומנואלה הישראליים?) וצלמו תמונה קבוצתית!!! אתם יכולים להתחפש, למשל, לארבעת הגלאנים היפהפיים של "בחורים רעים", לחברי קבוצת הכדורגל של "צ'אמפס 12", לצ'אה גיונג וחברותיה מ"הנסיכה" ועוד... האפשרויות רבות, רק הפעילו את הדמיון...

בקרוב נפרסם בבלוג את תקנון התחרות, את כתובת המייל אליה יש לשלוח את התמונות ונחשוף את הפרס! אבל אל תחכו עד אז, התחילו להתכונן ולהצטלם כבר מהיום.

בהצלחה!!!!

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully