לחיות את החיים - על הסדרה

הטלנובלה "לחיות את החיים", שצולמה בחלקה בירושלים, היא טלנובלה נוגעת ללב מאת מנואל קרלוס, התסריטאי של הטלנובלה "יומן חיים", והבמאי של הטלנובלה האהובה "האחד", ז'יימה מונז'ארדים.

  • לחיות את החיים
ויוה
ויוה

הטלנובלה "לחיות את החיים" מספרת את סיפורה של לוסיאנה, דוגמנית מפונקת, שחייה סוגים בשושנים: היא מאורסת לאדריכל נאה בשם ז'ורז'י, יש לה קריירה מצליחה והיא זוכה לפרסום והערצה. אבל לוסיאנה אינה מצליחה ליהנות מכל אלה עד תום בשל קנאתה באלנה, דוגמנית יפהפייה שנהנית מהצלחה גדולה משלה. כשאלנה מתאהבת במרקוס, אביה של לוסיאנה, ואף מתחתנת איתו, מתקשה לוסיאנה לקבל זאת. לוסיאנה אינה מבינה שקנאתה באלנה חסרת כל טעם, שכן אושרה של אלנה לצד מרקוס יהיה קצר מועד. מרקוס הוא רודף שמלות בלתי נלאה ועד מהרה הוא בוגד באלנה עם אישה בשם דורה.

על אף יריבותן, נאלצות אלנה ולוסיאנה לעבוד זו לצד זו כשהן מוזמנות לצילומי אופנה בירדן. יריבותן נדחקת הצידה כשלוסיאנה נפצעת בתאונת דרכים, תאונה שלאחריה היא מגלה שהיא אינה יכולה ללכת. היא מתקשה להתמודד עם המצב החדש ובמיוחד עם העובדה שקריירת הדוגמנות שלה נקטעת באיבה. גם ז'ורז'י ארוסה מתקשה להתמודד עם נכותה והוא עוזב אותה לאנחות. בצר לה פונה לוסיאנה לעזרתו של אחיו התאום מיגל, רופא במקצועו, שמאוהב בה מזה זמן מה. מיגל הופך עד מהרה למשענת של לוסיאנה בשיקום הארוך והמפרך ולמקור התקווה היחיד שלה בחלומה לחזור למסלול הדוגמנות.

במהלך השיקום מתאהבים מיגל ולוסיאנה. יחד הם ינסו להתגבר על המכשולים והבעיות הניצבים בפניה.

שודר בערוץ ויוה.

100 פרקים, ברזיל, 2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully