הנסיכה - על הסדרה

לבקשת הגולשים, הדרמה המצליחה "הנסיכה" מגיעה לאתר ויוה להקרנה בלעדית. סיפור הסדרה מתרחש בקוריאה של ימינו, במציאות דמיונית בה שולטת במדינה משפחת המלוכה.

  • הנסיכה
ויוה
ויוה

צ'אה גיונג היא תלמידה מן השורה בבית ספר לאמנויות. יום אחד היא מגלה שסבה המנוח ייעד אותה להינשא ליורש העצר, הנסיך שין, שלומד איתה באותו בית ספר. צ'אה גיונג הדעתנית מתנגדת לנישואים אך נעתרת לבסוף כדי לעזור למשפחתה השקועה בחובות.

לאחר נישואיה עוברת צ'אה גיונג, שרגילה לחיות כציפור דרור, לגור בארמון. היא מתקשה להסתגל למעמדה החדש כיורשת העצר, לנימוסים המוקפדים, למנהגים ולחובות החדשים, ובעיקר לבעלה הקר והמתנשא, שאינו מייחס לה כל חשיבות ואינו מעניק לה כל תשומת לב.

חייה משתנים כשלארמון מגיע הנסיך יול, שחוזר לקוריאה עם אמו לאחר שנים של גלות באנגליה. חברות אמיצה נרקמת בין השניים ועד מהרה מתאהב בה יול. היא, לעומתו, מתאהבת דווקא בשין האנטיפט, על אף שהוא עדיין מאוהב בהיו רין, חברתו הקודמת. אולם, אט אט, לומד שין להכיר את צ'אה גיונג המקסימה, נכבש בקסמיה ומחליט להילחם ביול על לבה.

העניינים מסתבכים עוד יותר כשאמו של יול, שהייתה פעם יורשת העצר וגורשה מהארמון לאחר מות בעלה, רוקמת תכנית זדונית לגזול מהנסיך שין את כס המלכות ולסלק אותו ואת צ'אה גיונג מהארמון אחת ולתמיד.

"הנסיכה" היא דרמה צבעונית ומשעשעת, שזכתה להצלחה עצומה בקוריאה ובכל רחבי אסיה. שני כוכביה הראשיים, יון און היאה ("קופי פרינס", "גברתי הנאווה") וג'ו ג'י הון זכו בפרסי השחקן והשחקנית הטובים ביותר בקוריאה לשנת 2006 על משחקם בסדרה.

שודר בערוץ ויוה פלטינה.

24 פרקים, דרום קוריאה, 2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully