הפדופיל קורידו בהארכת מעצרו: "לא פגעתי באיש"

מעצרו של אורן קורידו, החשוד ששידל באמצעות הפייסבוק בני נוער לקיים יחסי מין, הוארך בארבעה ימים. בהארכת מעצרו אמר: "לא מצטער. נפגשתי איתו כי ידעתי שהוא בגיר"

קובי מנדל
שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: עידן גוראל)

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

לכתבה המלאה

בית משפט השלום בחיפה האריך הערב (שבת) בארבעה ימים נוספים את מעצרו של הפדופיל אורן קורידו, בן 30 מחיפה שנעצר בחשד ששידל באמצעות הפייסבוק בני נוער להיפגש עימו ולקיים עימו יחסי מין. על פי החשד, נהג קורידו לשדל את הצעירים כשהוא משתמש בזהות בדויה באתר.

בהארכת מעצרו אמר קורידו כי "אני לא מצטער, כי לא פגעתי באף אחד. נפגשתי איתו (כנראה הכווונה לתחקירן הערוץ הראשון) כי ידעתי שהוא בגיר. לא הצעתי הצעות מיניות. הוא לא רצה להציג תמונה, והוא הפיל את עצמו".

פרקליטתו של קורידו, סיגל דבורי מהסנגוריה הציבורית, אמרה לוואלה! חדשות כי "המעצר הגיע בעקבות הפרסום בערוץ הראשון. במשטרה ביקשו להאריך את מעצרו בעשרה ימים, ואורן טען כי ארבעה ימים הם די זמן כדי לבצע את כל הבדיקות, כולל תכני המחשב. מרשי טוען שלא יצר קשר עם הנערים. אין בכוונתו להגיש ערר על הארכת המעצר, אבל אנחנו סבורים שארבעה ימים הם מספיק זמן בשביל לבצע את כל הבדיקות ולגלות שאין ממש באישומים שעלו מהתחקיר".

50 חברים בני 8-16

בעקבות חשיפת הפרשה השבוע בערוץ הראשון הורה מפקד המרחב, תנ"צ רוני עטיה, לחקור את הפרשה. בתחקיר ששודר במהדורת מבט של הערוץ הראשון, נחשף קורידו כשהוא מנסה לשדל תחקירן של הערוץ לקיים עימו יחסי מין לאחר שפנה אליו באמצעות הפייסבוק. קורידו פתח חשבון בפייסבוק תחת השם "אאאא אורן", וצבר עד כה כ-60 חברים, אשר יותר מ-50 מהם בני נוער בגילאים 8-16.

תחקירן הערוץ פתח דף פייסבוק והתחזה לנער בן 15, שהתכתב עם קורידו. בהתכתבויות, שידל קורידו את "הנער" להיפגש במטרה לקיים עמו יחסי מין וזאת תוך שימוש בשפה מינית בוטה וגסה. התחקירן "בן ה–15" קבע פגישה עם קורידו במרכז זיו בחיפה. קורידו, שגילה כי המפגש מצולם, תקף פיזית את צלם הערוץ הראשון.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully