בלוג ויוה דצמבר: היכונו לבואו של אילג'ימה

"אילג'ימה", "אשת הברזל", "מחר ולתמיד", "גבריאלה" ו"סודות של אהבה" מגיעים לערוצים ויוה וויוה פלטינה

  • בלוג
ויוה

היכונו לבואו של אילג'ימה

30 בדצמבר, 2010

חרבות, חיפוש אחר רוצח אכזרי, עיטור שחור וציור ענף עץ השזיף - כל אלו הם רק חלק מ"אילג'ימה", דרמת מתח תקופתית שתשודר בערוץ ויוה פלטינה במקום "החברה שלי" מהתאריך 4 בפברואר 2011. הדרמה הקוריאנית הזו התברכה בפעלולים מרהיבים ועוצרי נשימה, עלילה תקופתית מסועפת ומתח אין סופי. "אילג'ימה", המבוססת על קומיקס מצליח, הובילה בטבלאות הרייטינג כששודרה בקוריאה בשנת 2008 והציבה רף חדש לדרמות הקוריאניות התקופתיות. כן, אנחנו יודעים שזה מעבר חד מ"החברה שלי" הרומנטית והעדינה, אבל אנחנו מבטיחים שלא תוכלו להסיר את העיניים מהמרקע!

בתפקיד הראשי משחק יי ג'ון גי, שכבר מוכר לנו היטב מהדרמות "בין כלב לזאב" ו"החברה שלי". על תפקידו בסדרה "אילג'ימה" הוא זכה בפרס השחקן הטוב ביותר ובפרס השחקן הפופולארי ביותר. יי ג'ון גי משחק את גיום, שבצעירותו היה עד לרציחתו האכזרית של אביו במכת חרב. ממקום מחבואו, ראה גיום את העיטור השחור על החרב הקטלנית, ותמונה זו נחרתה בזיכרונו לעד. 13 שנים חולפות, וגיום שעד כה הדחיק את כל האירוע הטראומטי הזה, חולם להתאחד שוב עם אמו ואחותו הגדולה, אותם לא פגש מאז התקרית. אך כשגיום מצליח סוף סוף למצוא את אחותו, הקרקע נשמטת מתחת לרגליו פעם נוספת - אחותו מוצאת להורג אל מול עיניו. באותו הרגע, גיום נשבע לנקום את רצח אביו ואחותו, והנקמה הופכת למשימת חייו. הוא מקעקע על חזהו את העיטור השחור, אותו עיטור שנצץ על החרב הרצחנית שהרגה את אביו, והוא נחוש למצוא אותה, כדי שתוביל אותו הישר לרוצח.

בכדי למצוא את החרב, גיום כשהוא לבוש שחורים ועוטה על פניו מסכה פורץ לבתי אצילים. בתום כל פריצה הוא משאיר בזירת הפשע את חותמו הייחודי: ציור של ענף עץ השזיף. מהסיבה הזו, גיום מקבל מהשוטרים את הכינוי "אילג'ימה" (ענף עץ השזיף בקוריאנית), והוא מעורר את סקרנותם של תושבי הממלכה שתוהים על קנקנו של אילג'ימה, הפורץ המסתורי שאיש אינו יודע את זהותו האמיתית. לצורך מציאת החרב הזדונית גיום נעזר באן צ'ה, בתו היפה של אציל מושחת. בין גיום ואן צ'ה נוצרת קרבה אינטימית, ולאן צ'ה אין מושג שהבחור שבו התאהבה הוא למעשה אותו אילג'ימה האגדי.

כשרודפיו של אילג'ימה מתחילים לסגור עליו, המסע למציאת רוצח אביו צובר תאוצה והסכנות מוחשיות מתמיד. האם יצליח אילג'ימה לגלות את זהות הרוצח ולהביאו לדין? איך תגיב אן צ'ה כשתגלה שאהובה גיום הוא בעצם אילג'ימה? תתכוננו, כי הסדרה הזו היא כמו רכבת הרים מטלטלת רבת תהפוכות. ותאמינו לנו, זו הולכת להיות חתיכת נסיעה...

"אילג'ימה" - החל מ-4 בפברואר 2011, מדי שישי ב-15:10, 2 פרקים ברצף.

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הגרסאות הבינלאומיות - איך זה עובד?

29 בדצמבר, 2010

אנחנו מקבלים מכם לא מעט שאלות בנוגע לטלנובלות שאנחנו משדרים בערוצים ויוה וויוה פלטינה, כמו למשל - למה בחו"ל שודרו יותר פרקים של הטלנובלה מבארץ? איך זה שיש סצנות שירדו בעריכה? החלטנו שהגיע הזמן לעשות סדר בדברים ולהסביר לכם אחת ולתמיד מה עומד מאחורי הגרסאות הבינלאומיות של הטלנובלות, שהן אלו שנרכשות לשידור בישראל ולמעשה, בכל שאר מדינות העולם מלבד הארץ שהפיקה את הטלנובלה.

נתחיל בהבהרה - אנחנו לא עורכים או חותכים פרקים ו/או סצנות של טלנובלות. אנחנו משדרים את הפרקים בדיוק כפי שאנחנו מקבלים אותם, כמובן אחרי שאנחנו מוסיפים להם תרגום ומכינים אותם לשידור.

אז למה בכל זאת לפעמים הטלנובלות נראות שונה מאיך שהן נראו בארץ המקור?

העניין הוא כזה, בארצות בהן מפיקים את הטלנובלות, אין מגבלה לאורך הפרק. למשל, חברת "גלובו" ("הדרך להודו", "ללא ספק", "האחד") יכולה ביום שני לשדר פרק באורך חצי שעה, ביום שלישי באורך 40 דקות וביום רביעי פרק שאורכו שעה ואף יותר - כל פרק הוא באורך שונה. ברוב המקרים, ערוצי שידור מקדישים שעה טלוויזיונית לסדרה. סתם שתדעו, שאורכה של שעה טלוויזיונית הוא 45 דקות. לכן, "גלובו" ועוד חברות הפקה רבות כמו למשל "טלויסה" (טלנובלות מקסיקניות), מכינות גרסה בינלאומית לכל טלנובלה שהן מפיקות, שכל פרקיה דומים באורכם. לשם הכנת גרסה כזו, נאלצות חברות ההפקה לערוך מחדש את פרקי הטלנובלה. עורכי הסדרה מקצצים סצנות לא חשובות או לא רלוונטיות. למשל סצנות בעלות טעם מקומי בהן הדמויות מתייחסות לאירועים עכשוויים שמתרחשים בארצן - הדבר קורה לעיתים לא רחוקות, כיוון שהטלנובלות מצולמות בסמוך מאוד לזמן שידורן ולפעמים מתכתבות עם ה"עולם האמיתי". כך יצא, למשל, שהגרסה הבינלאומית של "הדרך להודו" שמשודרת גם אצלנו, היא בת 160 פרקים במקום 203 פרקים ששודרו במקור בברזיל - ישנן סצנות שלמות שירדו בעריכה, או פרקים שחוברו יחדיו כדי להגיע לאורך הרצוי.

עוד דוגמא, בגרסה הבינלאומית של "אחים בדם" (מבית היוצר של "פול-קא") יש 218 פרקים, אך בגרסה שאנחנו משדרים אתם תצפו בקצת פחות, ב-210 פרקים. הסיבה לכך היא שלטלנובלה הזו הופקו פרקי לקט מיוחדים לכבוד חג המולד ותחילת השנה האזרחית, פרקים שהוצאו מהגרסה הבינלאומית. בנוסף, הפרקים האחרונים של "אחים בדם" היו בערך 30 דקות כל אחד שאותם איחדו לפרק אחד כדי שגם הם יתאימו לשעת שידור טלוויזיונית רגילה.

מצד שני, לפעמים הגרסאות הבינלאומיות זוכות בצ'ופרים מיוחדים! ל"האחד", שהיא אולי הטלנובלה הברזילאית המצליחה בכל הזמנים, ישנה גרסה בינלאומית שאורכה 250 פרקים, בעוד שבברזיל שודרו 221 פרקים בלבד! איך זה ייתכן? מפיקי הסדרה ראו את ההצלחה האדירה של הסדרה, והחליטו להוסיף לפרקים סצנות שקוצצו בעריכה ולא נראו על המסך בברזיל. זכינו! תודו שזה ממש נחמד מצידם.

אז הנה הוא לפניכם ההסבר הבינלאומי על הגרסאות הבינלאומיות. ממש פוסט בינלאומי!
אנחנו מבטיחים לחשוף עוד מ"מאחורי הקלעים" של העולם שלנו כאן בבלוג. אתם מוזמנים להמשיך לכתוב לנו ולשאול עוד שאלות על נושאים שמעניינים אתכם.

Un beso para todos!
צוות ויוה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

גבריאלה ספניק חוזרת לערוץ ויוה בטלנובלה "אשת הברזל"

23 בדצמבר, 2010

בשורה משמחת לכל אוהבי גבריאלה ספניק, פרננדו קולונגה ולוסרו- בחודש הבא הם חוזרים לכבוש את המסכים שלכם!

חיכיתם, ביקשתם, ייחלתם והנה היא מגיעה - "אשת הברזל" (בלועזית Soy Tu Dueña), תעלה לשידור בערוץ ויוה ביום ראשון 30 בינואר 2011, במקום "אחים בדם" שתסתיים ביום רביעי שלפני כן (ביום חמישי נפנק אתכם עם פרק של הסדרה "החלטות", בכיכובה של איבון מונטרו). אז בזמן שאתם מסדרים את הנשימה שלכם מהחדשות המסעירות שלנו, בואו נספר לכם קצת מה הולך להיות לנו שם: הטלנובלה מספרת על וולנטינה (לוסרו) ובת דודתה איבנה (גבריאלה ספניק), חתול ועכבר שמתחרות על ליבו של גבר אחד ושמו אלונסו. לא, זה לא קולונגה, זה דויד ספדה ("כישוף"). סבלנות, קולונגה תכף מגיע.

אלונסו נעלם יום אחד כשהוא משאיר את וולנטינה לבושה לבן על מזבח הכנסיה ואת איבנה עם תקוות שווא. וולנטינה הממורמרת והעצובה, מחליטה להתבודד באחוזה רחוקה ואיתה מגיעה גם איבנה, בת דודתה. וולנטינה פוגשת שם את השכן מהאחוזה שליד, חוסה מיגל. ומיהו אותו שכן אתם שואלים? כן, כן, ניחשתם נכון, חוסה מיגל הוא פרננדו קולונגה אהובינו שנראה שרירי וחטוב מתמיד (!). חוסה מיגל לא עומד בקסמיה של וולנטינה ומתאהב בה. אך לשניים לא מצפה גן של שושנים, כי איבנה מערימה עליהם קשיים ומכשולים. נשמע מעניין? אנחנו יכולים להגיד שאנחנו כבר כוססים ציפורניים מרוב התרגשות! ואם נוסיף לזה את העובדה שהפעם האחרונה שפרננדו קולונגה וגבריאלה ספניק כיכבו יחד באותה טלנובלה הייתה לפני 11 שנים ("המתחזה"), אנחנו מצפים לחגיגה של ממש!

ואם כל זה לא מספיק, אז גם "מחר ולתמיד" (בלועזית - Mañana Es Para Siempre) חוזרת אל המסך בתאריך 22 בינואר 2011 והפעם בערוץ ויוה פלטינה, במקום "היהלום שבכתר". להזכירכם, גם ב"מחר ולתמיד" משחקים פרננדו קולונגה (אדוארדו) ולוסרו (ברברה). הטלנובלה זכתה להצלחה עצומה בכל העולם ושברה את כל שיאי הרייטינג. בזמן שידורה בארצות הברית היא הצליחה לעקוף אפילו את ארבעת הרשתות האמריקאיות המובילות, כשפרק הסיום שלה זכה למספר צופים היסטרי של 11 מיליון אמריקאים!!!

כוכבי הטלנובלות הגדולים חוזרים לערוצים ויוה וויוה פלטינה בחודש הבא - הספירה לאחור מתחילה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

פגשנו את מאריצה רודריגס!

19 בדצמבר, 2010

מאריצה רודריגס, כוכבת "אהבה נושכת" (קמילה), "זהות אבודה" (שרה) ו"לוסיה שלי" (קריסטל) טיילה בארצנו הקטנטונת בשבועיים האחרונים. אתמול (שבת), כשאנחנו נרגשים ומלאי ציפיות, נפגשנו איתה על שפת הים בתל אביב ליד בית המלון בו התארחה, וצילמנו אותה לראיון בלעדי ומרתק לאתר ויוה. כל זאת, שעות ספורות לפני שהיא עולה על המטוס בחזרה לארצות הברית.

מאריצה, בשונה מדמויותיה המרושעות שהיא בדרך כלל מגלמת בטלנובלות, היא פשוט מקסימה אמיתית במציאות. היא סיפרה לנו על חוויות מהביקור שלה בישראל, על העבודה לצד קרלוס פונסה על הסט של "אהבה נושכת", על הדמויות השונות שגילמה לאורך הקריירה ואפילו חשפה בפנינו את הסוד הגדול מכולם - איך היא שומרת על הגזרה החטובה שלה.
אנחנו כבר מתים לחלוק אתכם את הראיון, ונעלה אותו לאתר מיד כשיצא מחדר העריכה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

חשיפה - איזו טלנובלה תשודר במקום "מלאך ושטן"?

14 בדצמבר, 2010

קבלו בתופים ובמחולות את הטלנובלה שתחליף את "מלאך ושטן" - "גבריאלה" (בלועזית - Gabriela, Giros Del Destino). "גבריאלה" היא טלנובלה קולומביאנית בת 120 פרקים, שזכתה לנתוני רייטינג מרשימים בעת שידורה בקולומביה בשנים 2009-2010. לערוץ ויוה היא תגיע ב-9 בינואר 2011, אז כולנו ניפרד בדמעות מאנחל ומנואלה, ונגיד יפה שלום לפבלו וגבריאלה!

אז מי זו הגבריאלה הזו, שיש לנו הרגשה שאתם הולכים ממש להתאהב בה? גבריאלה (קרולינה גייטאן) היא סקייטרית מקצועית עם רולרבליידס אופנתיים, יפהפייה ומוקפת מחזרים. כשהיא עוברת תאונה דרכים פתאומית ואכזרית שפוגעת ברגליה, חלומותיה נקטעים באחת. גבריאלה נאלצת להתחיל את חייה מחדש, מבלי שהיא יודעת את זהות האדם שפגע בה והשאיר אותה פצועה ושותתת דם.

התאונה נגרמה באשמתו של נהג לא זהיר ושמו פבלו (אנדרס טורו, מתאו ב"הכל או כלום"), רודף שמלות סדרתי ובנו של אדם עשיר וכוחני שבבעלותו חברת המשקאות הגדולה בקולומביה. אביו של פבלו מטיל עליו עונש שהוא משימה מאתגרת - עליו לעבוד במשך שנה שלמה כפועל פשוט באחד המפעלים שבבעלותו, תוך שהוא שומר על זהותו בסוד.

רצה הגורל וגבריאלה מתחילה לעבוד בדיוק באותו המפעל של פבלו. גבריאלה ופבלו מתאהבים זה בזו עד מעל לראש, אך גבריאלה לא מודעת לאמת ההרסנית שעלולה לחרב את יחסיהם. כן, פבלו מזהה אותה מהרגע הראשון, אבל מחליט לשמור בסוד ולא לספר לה מהיכן הם "מכירים". מה יקרה כשגבריאלה תגלה שפבלו הוא האדם שדרס אותה, והסתיר זאת ממנה במשך תקופה ארוכה? האם הזוג המאוהב יצליח להתגבר על האירוע הקטלני מהעבר שקשר ביניהם לעד?

"גבריאלה" - החל מ-9 בינואר 2011, ימים ראשון-חמישי בשעה 22:30.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"סודות של אהבה" - בקרוב בערוץ ויוה פלטינה

8 בדצמבר, 2010

"סודות של אהבה" (בלועזית - Los Misterios Del Amor) היא הטלנובלה שתחליף את "זיקיות" בערוץ ויוה פלטינה, החל מ-8 בינואר 2011. מדובר בטלנובלה ונצואלית מצליחה בת 113 פרקים, שהופקה ע"י רשת Venevision ("חתולה פראית", "שלוש אחיות").

סיפור העלילה בקצרה: פרנסיסקה (סברינה סארה), רווקה צעירה ונחשקת, עובדת כאחות בבית חולים. היא מאוהבת בחואן אנדרס (חואן קרלוס גרסיה, המוכר לנו כרודריגו מ"שלוש אחיות"), מנהל בית החולים בו היא עובדת. פרנסיסקה יודעת, שרומן בינה ובין חואן אנדרס הוא חסר סיכוי, מכיוון שהוא לעולם לא ישים לב אליה. הוא מנהל ובעלים של בית חולים והיא הרי אחות פשוטה...

יום אחד הכל משתנה. חואן אנדרס פוגש נהג מונית מחוספס ועני העונה לשם ג'ייסון שנראה בדיוק כמוהו, שתי טיפות מים, ממש אחים תאומים. חואן אנדרס מבקש לשכור את ג'ייסון להתחזות לו בבית החולים למשך אחר צהריים אחד. ג'ייסון מסכים, ונחשו מה קורה כשהוא פוגש במסדרונות בית החולים את פרנסיסקה? ניחשתם נכון, ניצוצות עפים והוא מתאהב בה.

בסיפור שלנו, כמו בכל סיפור טוב, יש לגורל דרכים פתלתלות ומפתיעות לסבך את העלילה וחואן אנדרס נעלם באותו יום במפתיע. בגלל העלמותו של חואן אנדרס, ג'ייסון נאלץ להתמיד בשקר ההתחזות. כך שג'ייסון מוצא את עצמו מנהל חיים שאינם שייכים לו, עם בית חולים לנהל ואחריות גדולה מאוד על כתפיו. פרנסיסקה לעומת זאת, שאינה יודעת כי העומד מולה הוא בעצם מתחזה ולא האיש בו התאהבה לראשונה, מאושרת שסוף סוף הצליחה לכבוש את ליבו של הגבר שחלמה עליו. אבל סודות, סופם להתגלות וגם סוד זה יצא אל האור במוקדם או במאוחר, וכשזה יקרה מישהו יאלץ לשלם את המחיר...

"סודות של אהבה" - החל מ-8 בינואר 2011, ימי שבת ב-19:00, 3 פרקים ברצף.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

1 בדצמבר, 2010

חודש חדש מתחיל - האחרון לשנת 2010. והחודש, מיטב כוכבי הטלנובלות הגדולים חוגגים ימי הולדת - מגבריאלה ספאניק וגבריאל קוראדו ועד מריאנו מרטינז ואדית גונזלס. גם הפעם ריכזנו עבורכם את כל התאריכים החשובים, בתוספת ניתוח אסטרולוגי ופרטים עסיסיים על חייהם האישיים של הכוכבים.

אז למי מגיע החודש מזל טוב?

5.12.78 - מריאנו מרטינז (32)

מריאנו מרטינז (סגונדו ב"אחים בדם") חוגג החודש יום הולדת 32! אנחנו בטוחים שהשחקן המוכשר והמצליח מביא הרבה נחת לאימו, שגידלה אותו כמעט לבדה (הוריו התגרשו כשהיה בן 13) לצד חמישה אחים נוספים (כולם בנים!). לכל הבחורות שבונות על מרטינז, צר לנו לאכזב אתכן - הוא מתחזק זוגיות מוצלחת + ילדה מהממת בשם אוליביה (בת שנה כיום), ולדבריו, זו רק ההתחלה. בראיון למגזין ארגנטינאי שיתף מרטינז שהוא רוצה שלושה ילדים, בעוד בת זוגו מעדיפה רק שניים. לכן, כך סיפר בגילוי לב, הוא מתפלל שבפעם הבאה חברתו תיכנס להריון עם תאומים.

6.12.65 - רפאל פרו (45)

רפאל פרו ("דייט בליינד", "לה לולה" ו"קשר דם") לא תמיד היה שחקן טלנובלות. עד גיל 25 פרו שיחק סקווש מקצועי בגרמניה, ובשיא הקריירה שלו, כשהרגיש שהוא משתעמם מלחבוט בכדור בוקר וערב, הודיע להפתעת כולם שהוא פורש, טס חזרה לבואנוס איירס והתחיל ללמוד משחק. בעשרים השנים שלאחר מכן, הוא השתתף בעשרות טלנובלות וסרטי קולנוע. כיום אתם יכולים לצפות בו בערוץ ויוה פלטינה ב"דייט בליינד" (מרסלו) וכאן באתר ויוה ב"קשר דם" (פרצ'ו). החלפת קריירה היא לא דבר יוצא דופן לבן מזל קשת כמוהו. בני מזל קשת ידועים כאנשים שמשתעממים מהר, ולא מסוגלים להישאר במקצוע שבו הם חשים שעמום. בשבילם, ההנאה לפעמים חשובה יותר מהכסף.

10.12.64 - אדית גונזלס (46)

אדית גונזלס היא שחקנית מקסיקנית מוכשרת וכריזמטית שמככבת בימים אלו על מסך ערוץ ויוה פלטינה בטלנובלה "זיקיות" (פרנסיסקה). את אדית אנחנו מכירים גם מהטלנובלות "דונה ברברה" (ברברה) ו"מילה של אישה" (ונסה). לפני מספר חודשים אדית עברה טרגדיה קשה, שבוע לפני יום חתונתה עם בן זוגה לחיים - היא איבדה את התינוק שלה במהלך החודש החמישי להריונה. למרות האירוע המצער שקיבל כותרות בכל העולם, גונזלס לא ביטלה את החתונה ונישאה באירוע חגיגי. בין המוזמנים שהגיעו לשמוח עם גונזלס היו גם לטיסיה קלדרון (קרלוטה ב"הכל בשביל האהבה"), ויקטוריה רופו (מקרנה ב"הכל בשביל האהבה") וסינתיה קליטבו ("הזכות לאהוב", "הבית על החוף" ו"מילה של אישה").

11.12.64 - מיגל ורוני (46)

השחקן והבמאי מיגל ורוני (מרטין הרשע ב"מלאך ושטן") יחגוג החודש 46 - ולמרות ששיערו הולך ומלבין, ופה ושם חורשים קמטים את פניו, זה לא מנע ממגזין People הלטיני להכליל אותו ברשימת 25 הגברים החתיכים ביותר של שנת 2009. ורוני עסוק מאוד בשנתיים האחרונות - הוא ביים את הטלנובלה "אין שטוחות בגן עדן", שיחק בתפקיד ראשי ב"מלאך ושטן" ובחודשים האחרונים הוא מצטלם לטלנובלה חדשה בשם "Ojo Por Ojo". לפי האסטרולוגיה, בני מזל קשת הם רודפי צדק ונוהגים להשמיע את קולם בעניינים חברתיים. זו אולי אחת הסיבות שבגינן היה חשוב לורוני לביים את "אין שטוחות בגן עדן" (שמדברת על תופעת הזנות והסחר בנשים) ואפילו להביא את אשתו (השחקנית קתרין סיאצ'וקה) לגלם את אחד התפקידים הראשיים בטלנובלה.

23.12.79 - ז'קלין בראקמונטס (31)

את ז'קלין בראקמונטס, כוכבת "אין טיפשות בגן עדן", פגשנו גם בטלנובלות "כישוף", "יפה היא לא" ו"רובי". החודש ימלאו לה 31, ובחודשים האחרונים היא מופיעה בארצות הברית עם הצגת התיאטרון "כישוף" - שמבוססת, כמובן, על הטלנובלה המצליחה. בנות מזל גדי מתאפיינות בחוסר רצון ויכולת לסלוח על בגידות או על חוסר נאמנות מצד בני זוגן (מזכיר לכם את קנדי, דמותה של ז'קלין ב"אין טיפשות בגן עדן"?). ז'קלין נשאלה בראיון אם מישהו בגד בה פעם במציאות, והיא ענתה: "כן, ולעולם לא סלחתי לו. כשבוגדים בי, הלב שלי לא מצליח להתגבר על הכאב. אני לא יכולה לבנות את האמון מחדש. אני יודעת שיש נשים שמסוגלות לסלוח, אבל אני לא אחת כזו". בת מזל גדי, כבר אמרנו?

עוד חוגגים החודש

2.12.83 - אנה לוסיה דומינגס (סופיה ב"אהבה נושכת", קמילה ב"למדי אותי לאהוב", ליביה/רות ב"תשוקת הנצים" ואדריאנה ב"חתולה פראית") - תחגוג החודש 27.
7.12.71 - כרמן בסרה (שרה ב"אויבת יקרה" ונדיה ב"הימור מסוכן") - תחגוג החודש 39.
8.12.88 - פי ווי (אוליסס ב"זיקיות") - יחגוג החודש 22.
10.12.73 - גבריאלה ספאניק ("עמק התשוקות", "החלטות", "האסירה", "הפולשת", "בשם האהבה", "המתחזה" ו"הכל למען אהבתך") - תחגוג החודש 37.
24.12.54 - ג'ורג'ינה ברברוסה (מנוצ'ה ב"דייט בליינד") - תחגוג החודש 56.

ותגידו מזל טוב גם ל...

3.12.69 - ננסי דופלה (קלרה ב"לב אמיץ", לאורה ב"סנטרל 099" וברברה ב"אהבה אסורה") - תחגוג החודש 41.
5.12.73 - פטריסיו בורגטי (אנריקה ב"רבלדה", חואן ב"לוסיה שלי" ופטריסיו ב"יש מצב לאהבה") - יחגוג החודש 37.
6.12.85 - דולסה מריה (רוברטה ב"רבלדה" ומרסלה ב"כיתה 406") - תחגוג החודש 25.
7.12.62 - גרסיה קולמנרס (טופז ב"טופז", מריה ב"מעבר לאופק" ואנה ב"קטנטנות") - תחגוג החודש 48.
12.12.60 - גבריאל קוראדו ("חואניטה רווקה", "גברים עם כבוד", "דרך הלב", "ירח פראי", "מיליידי", "קטנטנות", "זינגרה", "פנינה שחורה" ו"האישה המסתורית") - יחגוג החודש 50.
17.12.41 - תלמה ביראל (דורה ב"הירושה", אליסה ב"אחים בדם", ודולורס ב"קוראים לזה אהבה") - תחגוג החודש 69.
19.12.77 - אגוסטינה לקונה (איבנה ב"דייט בליינד", נטליה ב"לה לולה", רוסריו ב"היורש" וחימנה ב"להתאהב") - תחגוג החודש 33.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully