החברה שלי - על הסדרה

הקומדיה הרומנטית "החברה שלי" היא אחת הדרמות הקוריאניות המצליחות ביותר בכל הזמנים, שסחפה את קהל הצופים באסיה כששודרה שם לראשונה בשנת 2005. בסדרה מככב גם השחקן יי ג'ון גי, המוכר לצופי ערוץ ויוה פלטינה מדרמת האקשן "בין כלב לזאב".

  • החברה שלי
ויוה
ויוה

יורין היפה והתוססת היא מדריכת תיירים באי ג'ג'ו שבקוריאה. אביה הוא מהמר כפייתי ויורין היא זו שדואגת לשלם את חובותיו החוזרים ונשנים. מגיל צעיר נאלצה יורין לעבור ממדינה למדינה בעקבות אביה כשזה ברח ממקום אחד למשנהו כדי להתחמק מנושיו. חייה לא היו קלים אך העניקו לה יתרון אחד: היא דוברת סינית ויפנית, מיומנות שתפגיש אותה עם גונג צ'אן.

גונג צ'אן הוא היורש היחיד של מלון אווניו אל, אחד מבתי המלון היוקרתיים בקוריאה. כשהוא נתקל ביורין לראשונה, הוא לא מתרשם ממנה במיוחד אבל עד מהרה נזקק לשירותיה כמתורגמנית כשעליו לארח אנשי עסקים מסין. יורין ממלאת את תפקידה בהצלחה ומתכננת להמשיך בדרכה, אך גונג צ'אן עומד להציע לה הצעה מפתה.

סבו האהוב עומד למות ובקשתו האחרונה היא לפגוש את נכדתו האבודה, שנעדרת מזה שנים לאחר שרעידת אדמה פקדה את איזור מגוריה. גונג צ'אן מתחיל בחיפושים אחר הנכדה, דודניתו שלו, כשהוא במרוץ נגד הזמן. כשמזכירתו מציינת בפניו כי יש דמיון בין יורין לדודניתו האבודה, הוא מחליט לשכור את שירותיה כדי שתתחזה לה בעוד הוא מחפש את הדודנית האמיתית. בתחילה מסרבת יורין להצעה, כיוון שאינה רוצה לשקר לאדם גוסס, אך היא נאלצת להיענות לה כי היא זקוקה נואשות לכסף כדי לשלם את חובות אביה.

לאחר שגונג צ'אן מציג את יורין לסבו, הסב אינו יודע את נפשו מרוב שמחה ואף מתחיל להתאושש. גם שאר בני המשפחה מאמצים את יורין אל ליבם והיא מתחילה לחוש רגשי אשמה בשל ההתחזות. אט אט היא אף מתאהבת בגונג צ'אן, אהבה שהיא יודעת שתישאר לעד חד-צדדית בגלל השקר והבדלי המעמדות שמפרידים ביניהם. מה שיורין אינה יודעת הוא שגונג צ'אן כבר מאוהב בה מזה זמן מה...

שודר בערוץ ויוה פלטינה.

16 פרקים, דרום קוריאה, 2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully