שרלוט

שחקנית: ליז סולרי

  • צ'אמפס 12
ויוה

לשרלוט היה הכל בחיים: היא למדה בבתי הספר הטובים ביותר, טיילה מסביב לעולם וקיבלה כל מה שאי פעם ביקשה. אך הדבר החשוב ביותר היה חסר בחייה: זוג הורים תומך ואוהב. הוריה העדיפו לקדם את הקריירה ולטפל בעצמם, מאשר לתת לבתם יחס. המציאות הכריחה את שרלוט לקחת אחריות ולדאוג לעצמה.

המראה החיצוני הוא הדבר החשוב ביותר בעיני שרלוט. את רוב שעותיה הפנויות היא מקדישה לסידור שיערה, מריחת קרמים והכנת אוכל בריא. בנוסף, היא כותבת בלוג בו היא מפרסמת טיפים על יופי ואסתטיקה. שרלוט דואגת תמיד להיראות מושלמת כלפי חוץ, גם אם מבפנים היא חשה בעצב רב. את צרותיה היא חולקת אך ורק עם חברתה הטובה ביותר, קלה.

שרלוט היא מנהיגה חברתית, מוקפת באנשים בכל רגע נתון ובכל אירוע היא נהפכת מיד למסמר הערב. אך היא מומחית בהעמדת פנים - בתוך תוכה היא חשה בבדידות עצומה והיא כמהה לחום ולחברות אמת, שני דברים שהיא לא חוותה מעולם. שרלוט לא מרבה לחשוף את רגשותיה ויש לה דרך מיוחדת להפגין חיבה לאחרים. היא בעלת ביטחון עצמי גבוה ולעיתים היא נתפסת כשתלטנית ויהירה.

לשרלוט שתי מטרות - האחת, לתחזק ולפתח את קריירת הריקוד שלה, והשנייה היא לנקום בגונסלו, שבאשמתו עברה את הרגע הקשה ביותר בחייה.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully