בחורים רעים - על הסדרה

"בחורים רעים", המבוססת על סדרת קומיקס פופולארית, עמדה בראש טבלת הרייטינג כששודרה בקוריאה בשנת 2009. כוכביה הפכו כמעט מייד לאלילי נוער נערצים והסדרה זכתה בכמה פרסים יוקרתיים, ביניהם פרס הזוג האהוב ביותר לשחקנים הראשיים ופרס הדרמה הטובה ביותר לשנת 2009.

  • בחורים רעים
ויוה
ויוה

ג'אנדי היא נערה דעתנית שלהוריה מכבסה. יום אחד היא מביאה משלוח לבית הספר היוקרתי "שין הוואה", שבו לומדים בני האלפיון העליון, ובתושייתה מצילה נער שמנסה לקפוץ מהגג. מתברר שהנער ניסה להתאבד בגלל התעללויות שספג מחבורת "פ' 4", חבורה של ארבעה נערים עשירים ששולטים בביה"ס. הידיעה המרעישה מגיעה עד מהרה לתקשורת וזעם רב מופנה כלפי בית הספר והלומדים בו. כדי להרגיע את הרוחות ולשפר את תדמיתו של "שין הוואה", מחליטה יו"ר ביה"ס להכניס את ג'אנדי הפשוטה כתלמידה מהמניין ולהעניק לה מלגת לימודים. ג'אנדי רודפת הצדק מתעבת את כל מה שביה"ס מייצג, אך מסכימה לקבל את המלגה כדי לרצות את הוריה.

ביומה הראשון פוגשת ג'אנדי את חבורת "פ' 4" ובראשה ג'ון פיו השחצן. בניגוד לכולם, ג'אנדי לא מתרשמת במיוחד מהחבורה ומסרבת לקבל את מרותה. היא נמנעת מעימותים עם "פ' 4" עד שג'ון פיו משפיל את חברתה לעיני כול. באותו הרגע מכריזה ג'אנדי מלחמה על ג'ון פיו וחבריו, יהא אשר יהא.

ג'ון פיו, שבחורות תמיד נפלו לרגליו, אינו מצליח להבין מדוע ג'אנדי אינה סובלת אותו. היא הבחורה הראשונה שלא מתרגשת מנוכחותו והוא מתחיל לפתח רגשות כלפיה. הוא מנסה בלי הצלחה יתרה לחזר אחריה, ומתרעם כשהיא מבלה יותר ויותר עם חברו הטוב, ג'י הו. ג'אנדי מצידה יודעת שהיא אמורה לתעב את ג'ון פיו הקר והמנוכר, אבל משום מה היא מתאהבת בו למרות שהיא לא מודה בכך. היא משוכנעת שהיא מאוהבת בג'י הו, שהפך לחבר קרוב, ודי מהר ג'אנדי מוצאת עצמה נקרעת בין שני החברים הטובים, שרבים על לבה.

שודר בערוץ ויוה פלטינה.

25 פרקים, דרום קוריאה, 2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully