דייט בליינד - על הסדרה

  • בליינד דייט
ויוה
ויוה

לוסיה היא רווקה בת 30 פלוס, לא נאה במיוחד, שעובדת ככתבת בעיתון. היא ידעה תמיד שאינה בתה המועדפת של אמה מנוצ'ה, אך דבר לא הכין אותה לשיחה שהיא עתידה לשמוע.

אירינה, אחותה הצעירה והיפה של לוסיה, מכריזה על ארוסיה במהלך ארוחת ערב משפחתית. בהמשך אותו ערב, שומעת לוסיה במקרה שיחה בין אמה לאחותה, ובה מתחייבת מנוצ'ה לממן את חתונתה של אירינה במלואה אם לוסיה תגיע לאירוע עם בן זוג אמיתי.

לוסיה נעלבת עד עמקי נשמתה, אך מחליטה להוכיח לאמה שהיא טועה לגביה. היא נחושה לגרום למנוצ'ה להפסיד בהתערבות ומחליטה למצוא חבר אמיתי ואוהב, על אף שהיא יודעת שנותרו לה רק 258 יום עד לחתונה.

לוסיה מתחילה בחיפוש קדחתני ומשעשע אחר הגבר המתאים. היא יוצאת לאינספור פגישות עיוורות עם גברים שונים ומשונים: בחור משועמם ומשעמם מהעבודה, בחור משוגע שהיא מכירה דרך אתר שידוכים, רווק מושבע שאינו מוכן לזוגיות, גבר שנראה מושלם אך רחוק מכך לחלוטין והרשימה נמשכת...

אולם, לוסיה תמצא אהבה אמיתית רק כשתבין שכל הפגישות העיוורות מנעו ממנה לראות שאהבת חייה הייתה בעצם לצידה כל העת.

הטלנובלה "דייט בליינד" הופקה ע"י חברת "דורי מדיה גרופ", בעליה של ערוצי ויוה וויוה פלטינה. הטלנובלה הייתה מועמדת לתשעה פרסי המרטין פיירו, פרסי הטלוויזיה הארגנטינאית בשנת 2010, וזכתה בשניים: בפרס הטלנובלה הקומית הטובה ביותר ובפרס השחקנית הטובה ביותר לשחקנית הראשית מוריאל סנטה אנה.

שודר בערוץ ויוה פלטינה.

120 פרקים, ארגנטינה, 2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully