הבעיה שלי עם נשים - על הסדרה

  • הבעיה שלי עם נשים
ויוה
ויוה

חוסה הוא רווק צעיר ומבוסס כלכלית, שהשגרה היא האויב הגדול ביותר שלו. הוא מודאג מהקשיים החוזרים ונשנים שלו לבסס מערכות יחסים יציבות עם נשים, ומחליט לגשת לטיפול פסיכולוגי כדי לנסות ולהתגבר עליהם. מאותו הרגע, ובכל אחת מהשיחות שמתקיימות בטיפול, נאלץ חוסה להתמודד שוב ושוב עם חיי האהבה המסובכים שלו.

עלילת הסדרה "הבעיה שלי עם נשים" נעה ומתפתחת סביב השיחות של חוסה עם הפסיכולוג שלו, סימון, כשבמקביל נרקמת מערכת יחסים בין חוסה לפמלה, בחורה יפהפייה שפגש לא מכבר. עם פמלה הוא עובר את תהליך ההיכרות, ההתאהבות ומיסוד הקשר, תוך התמודדות עם הקשיים שהם חווים כבני זוג טריים.

פמלה, עם זאת, היא לא הבחורה היחידה בחייו של חוסה - קרו וסול הן שתי נשים שמהוות חלק חשוב מעברו. קרו, בחורה נוירוטית ותלותית, הכירה את חוסה שנתיים לפני כן ויחסיהם סבלו מעליות ומורדות. גם יחסיו עם סול לא היו חפים מספקות ופחדים, יחסים בהם התקשה חוסה להתמודד עם רוחה החופשית של סול.

במהלך התמודדותו של חוסה עם פמלה, קרו וסול, יצופו כל אותן התהיות, הדאגות והספקות שעולים אצל כולם, גברים ונשים כאחד, לפני, במהלך ואחרי מערכת יחסים רומנטית.

בשנת 2008 הייתה מועמדת הסדרה לפרס האמי הבינלאומי בקטגוריית הסדרה הקומית הטובה ביותר.

שודר בערוץ ויוה פלטינה.

21 פרקים, פרו, 2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully