זיקיות - על הסדרה

"זיקיות" היא טלנובלת נוער מותחת, רומנטית וסוחפת, שזכתה לרייטינג מרשים כששודרה לראשונה במכסיקו. את הצלחתה הרבה ניתן לזקוף לזכותם של כוכביה הצעירים, המוכרים היטב גם בארץ: השחקן אלפונסו הררה מהטלנובלה "Rebelde" והשחקנית-זמרת בלינדה מהטלנובלה "חברים לנצח".

  • זיקיות
ויוה
ויוה

ולנטינה וסבסטיאן הם שני גנבים, שנאלצו להיכנס לעולם הפשע בשל איומיו של איש מסתורי. אותו איש מאיים לרצוח את פדרו, החבר של ולנטינה, שיושב בכלא בעוון גניבה ואת אביו של סבסטיאן, ארמנדו, שנשלח לכלא על לא עוול בכפו.

שני הפורצים הצעירים, המכונים "זיקיות", נפגשים במקרה במהלך שוד ומתעבים זה את זו ממבט ראשון. הם נשבעים לא להיפגש שוב לעולם, אך האיש המסתורי שולח אותם יחד למשימה סודית בבית ספר יוקרתי.

השניים מתחזים לאחים ומתחילים לעבוד בבית הספר - סבסטיאן כמורה לאמנות וולנטינה כאחראית משמעת. אט אט הם זוכים לאמונם של התלמידים ואף נקשרים אליהם, על אף שהם יודעים כי שהותם בבית הספר היא זמנית בלבד.

בהוראתו של האיש המסתורי, ממשיכים ולנטינה וסבסטיאן לבצע מעשי שוד נוספים והסכנה שייתפסו גוברת. הגורל המשותף והטבעת המתהדקת סביב צווארם מקרבים בין ולנטינה וסבסטיאן, שמגלים כי היריבות ביניהם הפכה לאהבה. אולם, כאשר פדרו וארמנדו בורחים מהכלא, הקלפים נטרפים מחדש וולנטינה וסבסטיאן ניצבים בפני החלטה קשה: האם עליהם לברוח עם פדרו וארמנדו ולנטוש את התלמידים או שמא לצאת ממעגל הפשע שאליו נקלעו ולהילחם על אהבתם?

שודר בערוץ ויוה פלטינה.

135 פרקים, מקסיקו, 2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully