שיכורה מאהבה - על הסדרה

הטלנובלה "שיכורה מאהבה" היא חידוש מצליח לטלנובלה הקלאסית "קפה בניחוח אישה". כמו בטלנובלה המקורית, גם כאן מבצעת השחקנית הראשית אנחליקה ריברה כמה מהשירים המרגשים ביותר בטלנובלה.

  • שיכורה מאהבה
ויוה
ויוה

הכפר הציורי חליסקו הוא התפאורה המושלמת לסיפור אהבה טהור וסוחף, כמו משקה הטקילה המפורסם המופק באזור זה.

גביוטה ואמה קלריטה משתתפות מדי שנה בקטיף צמח האגבה, המשמש לייצור משקה הטקילה. זה שנים שהן שבות לחוות מונטלבו, שבבעלותו של דון אמדור, העומד בראש משפחה ותיקה מאוד בעסקי הטקילה.

עם תחילת הסיפור, יודע דון אמדור שימיו ספורים והוא מחליט להגיע לחווה האהובה עליו ולבלות את שארית ימיו בחברת האנשים היקרים לו מכל.

לאחר פטירתו, מתקבצת המשפחה בחווה לקראת הלוויה ונכדיו, רודריגו ואהרון, הלומדים בלונדון, מגיעים במיוחד. בני הדודים גדלו כאחים לכל דבר, אך צוואתו של דון אמדור גורמת למתח בין השניים ומעוררת את שאפתנותו המטורפת של אהרון. לפי הצוואה יועברו כספי הירושה לנכד שיוליד ראשון בן זכר. אהרון סמוך ובטוח שעתידו מובטח, ביודעו שרודריגו מעולם לא הצליח לתנות אהבים עם אישה. בואה של גביוטה לחווה עומד לשנות את עתידם של אהרון ורודריגו לנצח.

המפגש בין רודריגו וגביוטה מצית אצל שניהם תשוקה עזה ואהבה גדולה, שאליה הם מתמסרים בכל ליבם וגופם. רודריגו מבטיח לגביוטה לחזור כעבור שנה, מיד עם תום לימודיו, ולהינשא לה. הוא חוזר לחו"ל וגביוטה מגלה שהיא בהריון. מבלי להכיר גבולות גיאוגרפיים מהם, מחליטה גביוטה לנסוע לאנגליה ולחפש את ריקרדו. צלם נוכל שהיא פוגשת מוליך אותה שולל ומביא אותה לבית זונות בפריס במקום למקום חפצה.

גביוטה מאבדת את התינוק, אך מצליחה לברוח וממשיכה לחפש נואשות את רודריגו. למזלה, היא פוגשת קבוצת אנשים שעוזרת לה לחזור למכסיקו. היא חוזרת לחוות מונטלבו כדי לפגוש את רודריגו רק כדי לגלות שהוא נישא לאחרת.

שודר בערוץ ויוה.

170 פרקים, מכסיקו, 2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully