פאפי ריקי - על הסדרה

  • פאפי ריקי
ויוה
ויוה

הטלנובלה "פאפי ריקי" מגוללת את סיפורם של ריקרדו ובתו אליסיה, צמד בלתי נפרד. השניים עברו חיים לא פשוטים ועם הזמן נרקמה ביניהם מערכת יחסים מיוחדת במינה. ריקרדו הוא אב חד-הורי, ספורטאי שמגדל את בתו בת השמונה לבדו. אליסיה אף פעם לא הכירה את אמה, אך הודות למערכת היחסים המיוחדת עם אביה, מעולם לא הרגישה בחסרונה. רמת החיים הגבוהה שלהם אפשרה להם לנדוד ממקום למקום ברחבי הגלובוס ולהיות אנשי העולם הגדול.

הכול משתנה בבת אחת כשריקרדו מחליט לחזור לצ'ילה לזמן מה בעקבות הצעת עבודה. ריקרדו ואליסיה בוחרים לגור במקום קטן וסימפטי שנראה להם מתאים לאופיים ולדרישותיהם, ואינם יודעים כי במהרה יהפכו למושא סקרנותם של כל השכנים.

העניינים הולכים ומסתבכים כשאליסיה מתחילה לחפש אחר אמה ובמהלך החיפושים מוצאת אישה הרפתקנית בשם קטלינה, מבלי לדעת שהיא קשורה לעברו האפל של אביה. במקביל, מתאהב ריקרדו במורה צעירה בשם קולומבה, שאותה הוא רואה כבת זוגו לחיים. אליסיה לא מוכנה לקבל אותה למשפחתם ודוחה אותה מכל וכל. היא גם מחליטה שקטלינה היא האישה שהיא ואביה צריכים, ומבלי לדעת מכניסה את ריקרדו למשולש רומנטי מסובך.

שודר בערוץ ויוה.

123 פרקים, צ'ילה, 2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully