חתולה פראית - תקצירי פרקים

ויוה
  • חתולה פראית: פרק 252 ואחרון

    פרק אחרון! לארי מתוודה בפני פנצ'יטה על אהבתו כלפיה והם מחליטים להתחתן. סילבנו בא להתנצל בפני פנצ'יטה ומודיע לכולם שגם הוא וג'קלין מתחתנים. גבריאל, מינרווה, גיז'רמו ולואיסנה מחליטים להתחתן בחתונה כפולה. לאוברדו חוזר לגור עם סוניה ופידליה. קרינה מבריאה לחלוטין. היא ורודריגו מחליטים להתחתן. חימנה שוב בהריון מאיוון. קלאודיה ופדריקו מכריזים על אהבתם. לואיס מריו ורוסאורה נישאים וחיים באושר ועושר עם ילדתם. סוף!!!
  • חתולה פראית: פרק 251

    לואיס מריו מגיע לשדה כדי להיפרד מהעובדים. רוסאורה מגיעה לשם עם משאית האוכל ועם הבגדים הישנים ומונעת ממנו לנסוע. הם מודיעים למשפחה שהם חזרו להיות יחד. גם סילבנו וג'קלין חוגגים את אהבתם. גבריאל חוזר מניו יורק ומציע למינרווה להתחתן בקרוב. סוניה מזמינה את אמה לארוחה במסעדת פאר, מתנצלת על כל הרע שגרמה לה ומספרת שלאוברדו חוזר לגור איתן.
  • חתולה פראית: פרק 250

    אסטרז'ה סולחת לפטריסיו. קלאודיה ופקד למאס מתחילים להתקרב. רוסאורה מסבירה למאיריטה ולאוברדו שעליהם לחזור לאימהות שלהם. לארי מודה בפני רוסאורה שהוא מאוהב בפנצ'יטה. לואיס מריו מקדים את הנסיעה שלו. סילבנו מגיע למסקנה שהוא אוהב את ג'קלין. הוא מחליט לבטל את אירוסיו עם רוסאורה ומשכנע אותה שעליה למנוע מלואיס מריו לעזוב.
  • חתולה פראית: פרק 249

    פטריסיו מאבד הכרה עקב קריש דם במוח. רוסאורה חושפת בפני אנדרס את כל עברה של קמליה, ומסבירה לו מדוע אינו יכול להתחתן איתה. גיז'רמו ולואיסנה הופכים רשמית לזוג. סילבנו מודה בפני ג'קלין שאינו בטוח אם הוא באמת אוהב את רוסאורה.
  • חתולה פראית: פרק 248

    חימנה ואיוון מתפייסים והיא מבטלת את הנסיעה שלה עם לואיס מריו. רוסאורה מתכוונת לסכל את מזימותיה של קמליה להינשא בסתר. מריה חוליה רוצה להתקרב למאיריטה. פטריסיו מחלים ומבקש סליחה מאלוהים.
  • חתולה פראית: פרק 247

    קרינה משתחררת מבית החולים. איוון חוזר לחימנה אחרי הפרידה מאדריאנה ועזיבתה. לואיס מריו מחליט לצאת לנסיעה ארוכה עם חימנה ולהתרחק מהאחוזה ומרוסאורה. זו מצדה דבקה בכוונתה להתחתן עם סילבנו. קמליה עומדת להינשא למולטי מיליונר מבוקש במדריד.
  • חתולה פראית: פרק 246

    אווה ממשיכה להחזיק ברוסאורה. אסטרז'ה מסרבת לסלוח לפטריסיו. אימנול מבטיח לאדריאנה שיום אחד הוא יחפש אותה, ואדריאנה נוסעת ללוס אנג'לס. אווה עומדת להרוג את רוסאורה אך בסוף נספית בתאונה מוזרה. רוסאורה ולואיס מריו שבים הביתה לראות את בתם ולעדכן את כולם במצב.
  • חתולה פראית: פרק 245

    סילביה עוזרת ללואיס מריו ולרוסאורה להציל את גבריאליטה, אך אווה חוטפת את רוסאורה, בורחת איתה בסירה ומאיימת להרוג אותה. המשטרה רודפת אחריה יחד עם לואיס מריו. אדריאנה רוצה לחזור ללוס אנג'לס ואיוון מנסה למנוע זאת ממנה. הוא מודה שתמיד יאהב את חימנה ואדריאנה משלחת אותו לחופשי.
  • חתולה פראית: פרק 244

    אדריאנה יוצאת מבית החולים ומחליטה להיפרד מאיוון. סילבנו וג'קלין יוצאים לדרך כדי לסייע בלכידתה של אווה. סילביה מצליחה לחלץ מידיה את גבריאליטה. אווה מחזיקה את רוסאורה ומאיימת עליה באקדח. היא מבטיחה להרוג את רוסאורה בנוכחות כולם.
  • חתולה פראית: פרק 243

    איוון מבשר לאדריאנה שהם איבדו את התינוק. אווה מתקשרת ומציעה לרוסאורה עסקה, היא תשחרר את הילדה בתנאי שרוסאורה תתייצב לבדה במקום המפגש. לואיס מריו אינו מוכן לציית להוראות אלה ומצטרף לרוסאורה. קלאודיה מחליטה לשתף במתרחש גם את סילבנו ואת המשטרה.
  • חתולה פראית: פרק 242

    סילבנו קושר את ג'קלין לכסא בבית מלון ונוטש אותה. אווה חוטפת את גבריאליטה. רוסאורה מספרת ללואיס מריו על האסון שקרה, והוא מחליט לעמוד לצידה עד שהתינוקת תימצא. גיז'רמו ולואיסנה מחליטים לנסות להיות זוג. אדריאנה חשה כאבים ומפונה לבי"ח. מריה חוליה מודיעה לאיוון שקיים חשש להפלת התינוק של אדריאנה.
  • חתולה פראית: פרק 241

    סילבנו ורוסאורה מתקשים להסתיר את הקנאה שהם חשים נוכח הקשר שנרקם בין ג'קלין ולואיס מריו. סילבנה מפצירה באווה שתסגיר את עצמה למשטרה. ולריה וסילביה מתייצבות בביתה של גב' קרוז ומבשרות לרוסאורה על כוונתה של אווה לחטוף את גבריאלה התינוקת. גב' קרוז מנסה להגן על התינוקת בגופה, ואווה תוקפת אותה.
  • חתולה פראית: פרק 240

    כולם מעודדים את רוסאורה ולואיס מריו להתפייס. לארי מספר לפנצ'יטה שהוא סידר אותה ומביע חרטה עמוקה. הוא מסרב לקבל את שכרו מסילבנו. פנצ'יטה טובעת ביגונה. סיבוב ההופעות של רודריגו יימשך שנה. פטריסיו מחזיר לסבתא של רוסאורה את הבית שהוא גזל ממנה במרמה. רוסאורה וסילבנו תוהים במי הם באמת מאוהבים.
  • חתולה פראית: פרק 239

    רוסאורה רואה את לואיס מריו וג'קלין מתנשקים בלהט. השניים מקווים שרוסאורה וסילבנו יקנאו ויחזרו אליהם. ברונו מבקש סליחה מלואיסנה כדי להתחיל קשר עם אסטרז'ה. קמליה צדה לה יורש עשיר במדריד. לארי מגלה לפנצ'יטה שהוא מעולם לא אהב אותה. ג'קלין מתעמתת עם רוסאורה ותובעת את לואיס מריו לעצמה.
  • חתולה פראית: פרק 238

    לואיס מריו אומר לפטריסיו שהוא עייף מלהילחם על רוסאורה, והחליט לנסוע עם חימנה לארץ אחרת. פטריסיו מנסה לשכנע אותו להישאר ולהילחם על אהבתו ועל בתו. ברונו מגלה לקרידד שהוא מאוהב באסטרז'ה. פטריסיו מבקש מלואיס מריו לחפש אותה כדי שיוכל לבקש ממנה סליחה. ג'קלין זוממת להפריד בין רוסאורה לסילבנו.
  • חתולה פראית: פרק 237

    קרינה עוברת את הניתוח בהצלחה אך היא עדיין זקוקה לטיפול כימותרפי. עורך הדין של פטריסיו מחתים אותו ואת רוסאורה על מסמכי הגירושין. פטריסיו מבקש מרוסאורה ומלואיס מריו לחזור להיות ביחד, אך רוסאורה אומרת שאינה מתכוונת להפר את הבטחתה לסילבנו.
  • חתולה פראית: פרק 236

    אסטרז'ה מגלה לפטריסיו שהיא בתו, שהיא שונאת אותו ושלעולם לא תסלח לו. הוא מנסה לקום כדי ללכת אחריה ונוכח לדעת שרגליו משותקות. סילבנו אומר לרוסאורה שהוא רוצה לאמץ את בתה כשהם יתחתנו. לואיס מריו מתנגד לכך בתוקף. פטריסיו מבקש מלואיס מריו ומרוסאורה שיתאחדו ויהיו מאושרים ביחד.
  • חתולה פראית: פרק 235

    אדוארדה מאושפזת בבית חולים במצב קשה. היא מספרת שהיא הרגה את אביה של רוסאורה, דרסה את קרידד וגרמה בטעות למותו של רפאל. גם פטריסיו שוכב בבית החולים ומצבו קשה. אסטרז'ה באה לבקר אותו ומספרת לו על הסיבות לנקמתה ומיהו אביה.
  • חתולה פראית: פרק 234

    פטריסיו ממשיך להתוודות על מעשיו. אדוארדה מודה בשני מקרי הרצח שביצעה. רוסאורה מבטיחה שהיא לא תיתן לה לברוח. ג'קלין וסילבנו מתפייסים ורבים שוב. אדוארדה נדרסת על ידי מכונית.
  • חתולה פראית: פרק 233

    פטריסיו מתוודה בפני רוסאורה על פשעיו. הוא עומד למות. מרסדס ולואיס מריו באים לבקר אותו על ערש דווי. מח העצם של מינרווה תואם את זה של קרינה והיא עומדת לעבור ניתוח. רוסאורה מגלה שאדוארדה רצחה את אביה ואת רפאל גרנדוס. אדוארדה חוששת לגורלה בעקבות הוידויים של פטריסיו.
  • חתולה פראית: פרק 232

    לואיס מריו רוצה ללמד את רוסאורה לקח ומלקה אותה. ולריה באה להתנצל בפני קרינה על כל הרע שגרמה לה. פטריסיו מנסה לשים קץ לחייו.
  • חתולה פראית: פרק 231

    רוסאורה מתמלאת שנאה כלפי פטריסיו על מעשיו עם בתה. כמו כן נודע לה שלואיס מריו ידע על כך שבתם נמצאה, ולא סיפר לה.
  • חתולה פראית: פרק 230

    ג'קלין מגרשת את פטריסיו מחדרה בבושת פנים לאחר שהתנו אהבים. מינרווה מתוודה על אהבתה לגבריאל. לואיס מריו מגיע לביתה של רוסאורה כדי לבשר לה על בתה שנמצאה. אדוארדה מופתעת מההודעה של מרסדס שלואיס מריו ופטריסיו הם אחים.
  • חתולה פראית: פרק 229

    רוסאורה מנסה לברר את טיב היחסים בין סילבנו לג'קלין. מינרווה מבצעת בדיקות לתרומת מח עצם לקרינה. לואיס מריו עומד לבשר לרוסאורה שבתה נמצאה, ופידליה מגלה לה שבתה האבודה הייתה כל הזמן בידיה.
  • חתולה פראית: פרק 228

    סילבנו מודיע לג'קלין שהוא עומד להתחתן עם רוסאורה בכל מקרה. ג'קלין מחליטה לדבר עם רוסאורה כדי לברר מהן הסיבות לכך שהיא רוצה להתחתן עם סילבנו. אווה בורחת מהמשטרה, אך ולריה נתפסת ומואשמת בסיוע לדבר עבירה. מינרווה מודיעה במפתיע שהיא רוצה לבדוק אם תוכל לשמש תורמת לקרינה.
  • חתולה פראית: פרק 227

    פטריסיו מודיע ללואיס מריו שאינו מוכן לראות בו אח ובמרסדס אם. רוסאורה אומרת לפטריסיו שהיא מתכוונת להתחתן עם סילבנו. הוא מנסה להניא אותה מכך ואפילו מציע להחזיר לה את הבית, אך היא מסרבת. ג'קלין מסרבת לייצג את רוסאורה בגירושין בטענה שהיא עדיין אוהבת את סילבנו. אווה יוצאת לפגוש את ולריה כדי שתעביר לה את הכסף, והמשטרה תופסת אותה.
  • חתולה פראית: פרק 226

    רוסאורה מספרת ללואיס מריו שפטריסיו ניסה לרצוח אותו. קמליה מסתלקת עם הכסף של פטריסיו. לארי מאוהב בפנצ'יטה. קרינה גוססת וכולם מבכים אותה. חימנה מבינה שאין לה ברירה אלא להינשא לגיז'רמו. סילבנו מבקש מג'קלין לייצג את רוסאורה בגירושיה.
  • חתולה פראית: פרק 225

    גריסלדה מזמינה את רוסאורה לפגישה כדי לגלות לה היכן נמצאת בתה. הפקד למאס מזמין אותה לשיחה עם קרלוס. גריסלדה מתמוטטת ברחוב ומתה מהתקף לב. מרסדס מגלה לפטריסיו שהיא אמו ולואיס מריו הוא אחיו, וזוכה לתגובה איומה. קמליה מחליטה לגנוב מפטריסיו את כל הכסף ולברוח כמה שיותר רחוק.
  • חתולה פראית: פרק 224

    לואיס מריו מטיח בפני קמליה את האשמה בחטיפת בתו. קמליה מגלה לאווה היכן נמצאת בתם של לואיס מריו ורוסאורה. סמואל וחבריו מצילים את ורודוסו ברגע האחרון. רוסאורה שומעת שגריסלדה וקמליה אחראיות להיעלמות התוכי ומפטרת את גריסלדה. קמליה מנסה לגנוב כסף מפטריסיו כדי לברוח.
  • חתולה פראית: פרק 223

    קרלוס מספר ללואיס מריו מי היא אנחליקיטה. לואיס מריו רוצה להסגיר את פטריסיו לרשויות, אך מרסדס מגלה לו שפטריסיו הוא אחיו ומבקשת ממנו לא לעשות זאת. סמואל, לאוברדו ומאיריטה הולכים להציל את ורדוסו התוכי. קמליה מתכננת בריחה. קרלוס נעצר.
  • חתולה פראית: פרק 222

    אסטרז'ה מרינה מסממת את פטריסיו וחוקרת אותו על אמה. לארי מתחיל עם פנצ'יטה, בשליחות מטעם סילבנו. קרלוס מאיים על פטריסיו וקמליה שיספר ללואיס מריו ולרוסאורה את האמת על בתם. קמליה מחליטה לברוח. קרלוס מבקר את לואיס מריו בביה"ח ומספר לו את האמת.
  • חתולה פראית: פרק 221

    סילבנו מתכנן לעשות מתיחה רצינית לפנצ'יטה. אסטרז'ה מרינה פותחת במזימה להרוס את פטריסיו.
  • חתולה פראית: פרק 220

    אווה דוקרת את לואיס מריו בסכין ובורחת. מצבו קריטי. אדוארדה מגיעה לבית החולים ומאשימה את רוסאורה בכל. איוון מודה בפני אדריאנה שהוא לא אוהב אותה. התוכי מנסה לברוח מהקרקס.
  • חתולה פראית: פרק 219

    קרידד משתחררת מבית החולים. אסטרז'ה מרינה מתלבטת בין ברונו ללואיס מריו. לואיסנה מספרת ללואיס מריו שהיא מאוהבת בסילבנו. לואיס מריו מקבל שיחה מאווה שמזמינה אותו לפגישה בחוף מבודד. אדריאנה תופסת את איוון מתנשק עם חימנה.
  • חתולה פראית: פרק 218

    אסטרז'ה מרינה מצליחה לגלות מהם רגשותיו האמיתיים של פטריסיו כלפי אמה ונחושה בדעתה להתנקם בו. אווה מאיימת על לואיס מריו שתהרוג אותו ואת רוסאורה. מרסדס מנסה ליזום שיחה עם פטריסיו אך הוא מסרב. גבריאל מציע למינרווה לטפל שוב בילד שלו ולא לחזור לפרו, והיא מסכימה. אסטרז'ה מרינה פוגשת בבר את לואיס מריו ומפלרטטת איתו.
  • חתולה פראית: פרק 217

    מפקד המשטרה מודיע למשפחת אריסמנדי שמריבלה נרצחה ע"י אווה. אווה עוזבת את הבית של ולריה ובורחת מהמשטרה. לואיסנה נבחרת לככב בפרסומת ליין במקום פנצ'יטה. רוסאורה מודיעה ללואיס מריו שברגע שבתה תימצא היא תעזוב איתה ועם סילבנו.
  • חתולה פראית: פרק 216

    מריבלה נמלטת מאווה. בחדר המדרגות של המלון אווה דוחפת אותה ומשאירה אותה ללא רוח חיים. האקדח של אווה נשאר במלון. אדריאנה מבהירה לאימנול שלא יפתח ציפיות כלפיה. מרסדס מתמוטטת מהידיעה שפטריסיו הוא בנה ובורחת מביתה של גב' קרוז.
  • חתולה פראית: פרק 215

    הפרסומת ליין נהרסת בגלל פנצ'יטה השיכורה וסילבנו מחליט להפסיק את הצילומים. מריבלה רוצה לספר ללואיס מריו שאווה ואדוארדה הרגו את אביה של רוסאורה. אווה מאיימת עליה באקדח ויורה בה. הבלש אומר למרסדס שפטריסיו הוא בנה הבכור.
  • חתולה פראית: פרק 214

    אווה מנסה לשכנע את מריבלה להתאחד איתה ולהרוס את לואיס מריו, אך מריבלה מסרבת. אווה אומרת לה שהיא ואדוארדה הרגו את אביה של רוסאורה. פנצ'יטה משתכרת בצילומים של פרסומת היין. פטריסיו אומר לרוסאורה שאנחליקיטה היא בתה ורוסאורה לא מאמינה. קמליה מזהירה אותו שלא יחשוף עוד פרטים אחרת יישבו בכלא.
  • חתולה פראית: פרק 213

    ולריה מתחפשת לאחות ומתגנבת לחדר של קרינה. שם היא מספרת לה שרודריגו והיא נאהבים. לואיס מריו לא מוכן להקשיב למריבלה ומגרש אותה. זו מראה סימני כניעה. קרינה מודיעה שהיא לא מתחתנת עם רודריגו כי הוא חולה. סילבנו מתלווה לרוסאורה לחתימת החוזה שבו פטריסיו מחזיר לה את הספא, למורת רוחו של פטריסיו.
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully