בגידה - תקצירי פרקים

ויוה
  • בגידה: פרק 107 ואחרון

    פרק אחרון! סולדד נפרדת מדניאל. אורסולה מספרת לסולדד על הבגידה של בוריס וזו בטוחה שזאת מלכודת שתגרום למריבה. אלואיסה נפגעת מחץ ומתה בידייו של דניאל. באחת התיבות נמצאת צוואה וסולדד היא היורשת של כל האוצר. אלסידס מתכנן לחטוף את סולדד. בקרב יריות בין היריבים, ארתורו ואלסידס נהרגים. כעבור חמש שנים סולדד מקבלת מכתב מדניאל המספר שהוא נישא ושיש לו בת בשם סולדד. הוגו וסולדד הגשימו את חלומם והם חיים באושר. סוף!!!
  • בגידה: פרק 106

    אלסידס מגלה לאלואיסה שהרג את ביאטריס מתוך הגנה עצמית. ארתורו מציע למרגוט נישואים אך היא לא מסכימה. אלסידס מגיע למרפאה של דניאל כדי להרוג אותו, אבל הוא מספר לו שהוא מסוגל לרפא את אאורורה ממחלת הקטלפסיה. סולדד והוגו מתעלסים. סולדד מחזירה לדניאל את טבעת האירוסין.
  • בגידה: פרק 105

    סולדד סולחת להוגו על כל מה שהיה ביניהם אך לא נענית לו. אנטוניה נסגרת בחדרה ולא מסכימה לצאת עד שתדבר עם סולדד. אנטוניה מתנצלת בפני סולדד ומגלה לה שהיא נאנסה כשהייתה בבקתה. אלסידס מספר לאלואיסה על הזוועות שחווה כשביאטריס החזיקה אותו בבקתה.
  • בגידה: פרק 104

    אלסידס מסביר למנואלה שעליה לדאוג שדמיאל וסולדד לא יתחתנו. הוגו מבין שאלסידס הוא שזה שהביא את מנואלה לסן מרינו והולך להתעמת עם אלסידס. מרגוט מגלה להרקולס שהיא יודעת שהוא שכב עם מנואלה ברכבת. ארתורו מנסה להתקרב למרגוט. הוגו וסולדד נפגשים בבית החולים.
  • בגידה: פרק 103

    הרקולס נוסע עם מנואלה לסן מרינו, והוגו שנמצא באותה רכבת שומע אותם. הוא מבין שארתורו ואלסידס זממו קנוניה נגד פון שיראק. אנטוניה מספרת לסולדד על החטאים שחטאה. מנריקה, שהתרשם מאוד מהנגינה של ג'ורג' במועדון, מבקש מפאקיטו את כתובתו. ארתורו מגן על מרגוט מפני השופט מאמו ומזמין אותה אליו הביתה.
  • בגידה: פרק 102

    סולדד מקבלת פרחים מאלסידס כאות התנצלות. גם דניאל מתנצל. ארתורו משתחרר מהכלא בעזרת מרגוט. בוריס מבקש מאשתו גט והיא מסרבת. הרקולס מציע למנואלה סכום נכבד של כסף כדי שלא תיתן לדניאל גט. הוגו מחפש את מישל וכשהוא לא מוצא אותה, משאיר לה מכתב וחרב. אנטוניה מגלה לסולדד שהיא חטפה את בתה לאחר לידתה.
  • בגידה: פרק 101

    סולדד מבקשת מהוגו להתעלס איתה. ברגע האחרון אלסידס מגלה לה מי הוא. סולדד הולכת לספר על כך לאלואיסה ואז מגיע אלסידס לבית של אלואיסה. בוריס ואורסולה מבקשים אישור ממשפחת אוברגון כדי להיפגש. אנטוניה מתנצלת בפני סולדד על מה שהיה בעבר.
  • בגידה: פרק 100

    הוגו מגלה לסולדד את אהבתו ומבטיח לחכות לה. ג'ורג' פוגש את דניאל בוכה ברחוב ומספר לו שהאירוסים שלו עם סולדד מבוטלים. סולדד מגיעה לבית של הוגו, מוצאת שם את אלסידס אבל לא מבדילה ביניהם, היא אומרת לו שהיא סולחת לו ומבקשת ממנו לשכב איתה.
  • בגידה: פרק 99

    סולדד מגלה שאיבדה את טבעת האירוסים שלה. בזמן שהם עומדים לחגוג את האירוסים מגיע מכתב ובתוכו תעודת הנישואים של דניאל ומנואלה. סולדד מגלה שדניאל לא התגרש ממנה ומבטלת את המסיבה. אלואיסה מגלה שאנטוניה מתחפשת לג'ורג' אבל נדרשת להבטיח שלא תגלה כלום. הוגו מחזיר לסולדד את טבעת האירוסים.
  • בגידה: פרק 98

    דניאל מוצא את סולדד במכרה. מפולת גורמת להוגו להיקבר תחת ההריסות. סולדד ודניאל מצילים אותו. אלסידס מגלה שדניאל נשוי ומבקש מהרקולס לאתר את אשתו של דניאל. אלואיסה מצליחה להביא לאלסידס מטילי זהב מהאוצר ולוקחת לעצמה מחרוזת. ארתורו נעצר בחשד לחטיפת אאורורה, הוא מבקש ממרגוט עזרה.
  • בגידה: פרק 97

    אורסולה מדווחת להוגו על אירוסיה של סולדד והוא חוטף אותה על סוסו מול דניאל. הוא מפציר בה לבטל את אירוסיה. אלואיסה חודרת לחדר הסודי, קוברת את מישל וגונבת תכשיטים. היא חושדת שאנטוניה היא קרובה של הפסנתרן בקברט. השופט חוקר את ארתורו בנושא החטיפה של אאורורה. אלסידס מקבל מסמך שמאשר ששיראק נשוי.
  • בגידה: פרק 96

    אלסידס שולח להוגו מכתב בשמה של מישל המנוחה. סולדד שומעת את תוכן המכתב ומודיעה לדניאל שהיא מסכימה להינשא לו אף שעדיין לא התאוששה. אלסידס כופה על אלואיסה באיומים להסכים להיכנס לאחוזת הקבר שבה נמצא האוצר.
  • בגידה: פרק 95

    השופט של סן מרינו מבטל את הנישואים הקתוליים של סולדד ואלסידס והיא חופשייה לשקם את חייה. הוריה לוחצים עליה להתארס לדניאל. פרנסיסקו פותח את מועדון הלילה החדש שלו ואנטוניה המחופשת לגבר מנגנת בו. דניאל משתכר ומספר לאנטוניה שמחופשת לג'ורג' שהוא מאוהב בסולדד.
  • בגידה: פרק 94

    הוגו מוצא את בתה של סולדד בבקתה ביער ומחזיר אותה לאמה. בוריס והוגו מוצאים בבקתה עקבות ששייכים למגף של גבר, ככל הנראה של החוטף. דניאל מציע לאסור את כניסתו של הוגו לבית אוברגון כדי שאלסידס לא יתחזה אליו וייכנס במקומו. אנטוניה מקבלת את הצעת העבודה של פרנסיסקו והופכת באמצעות איפור לפסנתרן ג'ורג'.
  • בגידה: פרק 92

    אלואיסה מבשרת להוגו שמישל עזבה בגללו. הוגו מחליט לנסוע לחפש אותה. אסתר מספרת לאנטוניה שהכסף שלהם אזל ושהיא לא יודעת איך לספר לבעלה. אנטוניה שוקלת את ההצעה של פרנסיסקו. אורסולה נכנסת לחדרה של אאורורה ורואה שהילדה איננה. סולדד חושדת באלסידס ומגיעה אליו הביתה.
  • בגידה: פרק 93

    אלואיסה רומזת לאלסידס שאולי ארתורו חטף את הילדה. ארתורו טומן מלכודת להרקולס ומברר למה האדון שלו מאשים אותו בהיעלמותה של הילדה. הוגו מקבל מברק על היעלמות בתו וחוזר בלי ללכת לחפש את מישל. דניאל מציב שמירה בבית של סולדד.
  • בגידה: פרק 91

    אלסידס הורג את מישל כי גילתה את מקום האוצר שלו. דניאל והוגו מחפשים אותה במלון. פרנסיסקו מציע לאנטוניה לנגן במועדון הלילה שלו, המקום לא מוצא חן בעיניה. אסתר שומעת ירייה ממקום קרוב לבית. היא תוקפת את אלסידס כי היא מוצאת אותו משוטט סביב ביתה.
  • בגידה: פרק 90

    מישל שומעת את הוגו מתוודה באוזני אלסידס על אהבתו לסולדד. היא מאיימת על אלואיסה בחרב, מגלה על האוצר וקוראת את המכתבים, אך פרנסיסקו חובט בה באגרטל ומהמם אותה. לוקאס בטוח שסולדד לעולם לא תשכח את הוגו.
  • בגידה: פרק 89

    אנטוניה עומדת ללמד פסנתר. הוגו מבקר את אאורורה ולוקאס מטיח בו דברים קשים. סכום כסף גדול מופיע בבית באופן בלתי מוסבר. מישל שומעת שאלואיסה ואלסידס היו שותפים. אלסידס רוצה להיפטר מאלואיסה. מרגוט אסירת תודה לארתורו על שהגן עליה בפני אמו. הוגו מציע לסולדד כסף כדי לעזור.
  • בגידה: פרק 88

    סולדד משכנעת את בני משפחתה להניח להוגו לבקר את אאורורה. מישל מתכוונת לעזוב את סן מרינו, אך הוגו משכנע אותה להישאר. ארתורו מותיר את הרקולס בחיים, ומרגוט נאלצת לעבור לביתו. הרקולס מבקש את עזרתו של אלסידס. מישל מזהירה את דניאל מפני אלסידס.
  • בגידה: פרק 87

    הוגו עוזר לאורורה למנוע התקף קטלפסיה. סולדד אסירת התודה מאשרת לו לבוא לביתה כדי לבקר את בתם. דניאל ומישל קולטים שהם עדיין אוהבים זה את זה. ארתורו רואה את הרקולס יוצא מביתו של אלסידס והוא אומר שהוא המאהב של מרינה. מרינה מכחישה זאת בפני ארתורו.
  • בגידה: פרק 86

    לוקאס מתחיל שוב ללכת. דניאל מציע לסולדד נישואים והיא מבטיחה לענות ברגע שתרגיש שהיא מוכנה. אלסידס כמעט מחסל אותו ורק אלואיסה מונעת זאת ממנו. הוגו שוכב עם מישל. גיירמו והלנה מפליגים ללונדון. ארתורו שוב לא מצליח לשכב עם מרגוט ושוכח אצלה כפפה.
  • בגידה: פרק 85

    אסתר מספרת למשפחתה שרבקה הייתה המאהבת של לוקאס ושהיא הייתה המאהבת של חרמיאס. מרינה בורחת לאחוזה ואלסידס מציע לה להגן עליה. פאקיטו ואלואיסה מגיעים בעקבותיה ואלסידס חושד שאלואיסה דיברה עליו ועל רבקה. בוריס נתקל במרינה ומשליך את טבעת הנישואים שלו.
  • בגידה: פרק 84

    לוקאס שב לביתו. אלסידס מניח את גופתה של רבקה במעבדה של ד"ר מקס ואנטוניה מוצאת אותה. היא מספרת לאסתר שרבקה הייתה המאהבת של לוקאס. אלואיסה מציעה שמרינה תגלם את הגברת המסתורית. אלסידס מנסה לברר האם סולדד היא בתו של חרמיאס ולכן האוצר שלו שייך לה. גיירמו והלנה עומדים להפליג ללונדון.
  • בגידה: פרק 83

    רבקה נהרגת במלכודת שהציב אלסידס נגד פולשים לביתו. הוגו מחפש את סולדד. היא שמחה לגלות שהוא בחיים ושלבתה יהיה אבא, אך לא סולחת לו על מעשיו. אלסידס מבקש מאלואיסה להיות בת בריתו ולשמור את דבר האוצר בסוד. מרינה מנסה לברוח לאחר שמצאה את הכסף הגנוב אצל פאקיטו. פאקיטו מונע ממנה לברוח ומאיים עליה שיסגיר אותה. לוקאס וסולדד מגלים שלוקאס איבד את כושר הליכתו.
  • בגידה: פרק 82

    מרינה מוצאת בארון של פאקיטו מזוודה עם כסף. דניאל מגלה למישל שהוא הרג את ד"ר מקס. ארתורו כופה את עצמו על מרגוט. הוגו מגלה לבוריס שאין לו אגורה ונותן לו אישור לחפש לו עבודה אחרת, בוריס מסרב. רבקה מגיעה למקום המסתור של האוצר וחץ נורה לעברה. אלסידס מגיע ולוקח אותה לד"ר מקס שם היא מגלה לו שחרמיאס הוא אביה של סולדד ושהאוצר שייך לה.
  • בגידה: פרק 81

    הוגו נפרד מבתו לפני שיוצא להורג. דניאל רוצה לנקום את רצח אביו בדרך מוזרה. ד"ר מקס מתגלגל לתהום עם הארון ומת. בוריס מציל את הוגו ממוות ושולל את העדות של אשתו. הוגו נמצא זכאי וגזר דינו מתבטל. רבקה מחפשת את האוצר בבית של משפחת אוברגון ללא הצלחה. הוגו לוקח את בוריס הפצוע לבית החולים.
  • בגידה: פרק 80

    סולדד מבקרת את הוגו בכלא ולא סולחת לו. הוגו מבקש ממנה להיפרד מהילדה. ד"ר מקס מגלה לארתורו שהוא הרג את ד"ר פון שיראק. דניאל, הרופא שמטפל בלוקאס, הוא בנו של פון שיראק ושומע את השיחה. הוא מבטיח להתנקם. ד"ר מקס ודניאל מצילים את חייו של לוקאס. אישה מוצאת את בוריס מוטל בתהום ולוקחת אותו אליה הביתה. סולדד מבקשת ממישל שתיקח את הילדה שלה להוגו.
  • בגידה: פרק 79

    השופט קובע כי הוגו אשם וגוזר עליו מוות בתלייה. אלסידס מערער על ההחלטה אך השופט לא חוזר בו. מחשש שהוגו יברח מחליטים להוציא אותו להורג למחרת. לוקאס אומר לסולדד שהיא לא בתו אבל שהוא אוהב אותה כאילו הייתה בתו. אמה מסבירה לה שהיא כן הבת של לוקאס ושהיא הייתה המאהבת של חרמיאס מונטנגרו.
  • בגידה: פרק 78

    המשפט של הוגו בעיצומו. לוקאס מעיד נגד הוגו ומאשים אותו באומללותה של בתו. לוקאס לוקה בלבו במהלך המשפט. אלסידס מבטיח לשלם את כל חובות אחיו, לאחר שהוגו התחייב למכור את כל נכסיו ולשלם את חובו למשקיעים. פאקיטו מסתובב סביב ביתה של סולדד כדי לגלות את המקום הסודי הקיים בבית משפחת אוברגון. בוריס בורח מהכלא.
  • בגידה: פרק 77

    מרינה מסגירה את הוגו. סולדד מגלה שלבתה אין מרפא מן המחלה. ארתורו מבקש מאלסידס שיהרוג אותו אך אלסידס לא מעוניין כיוון שזה ישבש את תכניותיו לגבי סולדד. אלסידס נשבע שאם ארתורו ינסה לנקום בו, הוא יהרוג את אמו. בוריס אומר להוגו שגם מרינה הגישה נגדו תלונה על ניסיון לרצוח אותה ועל רצח בנה.
  • בגידה: פרק 76

    ארתורו עובר כריתת יד אצל ד"ר מקס. אלסידס מגלה לסולדד שהוא הציל את הוגו מידיהם של המשקיעים שרצו להרוג אותו. ד"ר דניאל מגלה שבדמה של בתה של סולדד אין אותו מרכיב מיוחד שיאפשר לה להחלים מקטלפסיה. דניאל מבקש ממישל לא לוותר ולהישאר בסן מרינו על מנת להשיג את אהבת לבה, הוגו דה מדינה. אלסידס מגלה שארתורו לא מת.
  • בגידה: פרק 74

    בדמו של הוגו נמצא אותו מרכיב חיוני להחלמה ממחלת הקטלפסיה ואכן הוגו מחלים ממנה. ארתורו מגלה שאלסידס רצח את באטריס והוא מוכן להרוג אותו. אלסידס מציע לארתורו כסף בתמורה לשתיקתו. הוגו מנשק את מישל מבלי לדעת שזו אינה סולדד. דניאל מרגיש שהוא מתאהב בסולדד.
  • בגידה: פרק 75

    ארתורו מאבד את ידו כתוצאה מכך שניסה להימלט ממלכודת המוות שאליה הכניס אותו אלסידס. המשקיעים מחפשים את הוגו בביתה של סולדד. אלואיסה ופאקיטו מגלים אצל אלסידס מסמך עם שמו של ולדימיר קואנקס, הזכור לפאקיטו כאדריכל. אלסידס מציל את אחיו מידי המשקיעים.
  • בגידה: פרק 73

    ארתורו והמשקיעים מגלים שהוגו רימה אותם. הוגו חוטף התקף קטלפסיה בכלא. סולדד, מישל ודניאל מארגנים פעולה להצלתו. מרינה לא רוצה שבוריס והוגו יהיו בקרבתה. סולדד מגלה שהפרחים להצלת בתה נשרפו בזדון. דניאל מזריק להוגו את תמצית הסחלב.
  • בגידה: פרק 72

    סולדד מחליטה להמשיך ללא הוגו וללא אלסידס. אלואיסה מתקרבת לסולדד בעקבות ההסכם עם אלסידס. מרינה חוזרת הביתה בעקבות ההסכם עם אלואיסה. כספי משקיעי המכרה נעלמים מביתו של הוגו. בוריס חושד במרינה. מרינה מאבדת את תינוקה. אלסידס ממשיך לנסות לזכות באהבתה של סולדד.
  • בגידה: פרק 71

    הוגו מספר לסולדד את האמת על תכניות הנקמה שלו. סולדד מחליטה לא לסלוח לו ועוזבת אותו. אלואיסה ואלסידס מסכמים ביניהם שאלואיסה תשכנע את סולדד להיעתר לאלסידס. אלואיסה משכנעת את מרינה לשוב אל בוריס כדי לברר בעבורה מידע על סולדד. אלסידס מזמין את הוגו לדו קרב על אהבתה של סולדד.
  • בגידה: פרק 70

    כל אנשי העיר המומים עם הופעתו של אלסידס, שמצהיר שהוא השתנה ושבכוונתו להיטיב עם העיר. סולדד מצהירה בפני כולם שרימו אותה ושהיא מנתקת כל קשר עם האחים דה מדינה. כולם מחפשים אחריה ולבסוף היא מופיעה בחדרו של הוגו. במקביל, אלסידס חוטף את אלואיסה. מרינה בורחת עם חלק מהכסף לתדהמתו של בוריס.
  • בגידה: פרק 68

    אמו של ארתורו מונעת ממנו לפתוח במלחמה והוא מציע הון רב לאלואיסה כדי שתעזור לו. אלואיסה ופאקו יודעים שאלסידס הוא הוגו. סולדד מחליטה לעזוב ומטיחה באלסידס שתמיד אהבה רק את הוגו ושמעולם לא שכבה אתו. אסתר מתוודה בפני לוקאס שהיא הייתה המאהבת של חרמיאס. דניאל, בנו של ד"ר פון שיראק, מגיע לעיר בלוויית מישל, אף היא חולה בקטלפסיה.
  • בגידה: פרק 69

    סולדד אומרת לאלסידס שאאורורה היא בתו של הוגו. הוגו מחליט לספר לסולדד את כל האמת. אלואיסה אומרת להוגו שהיא יודעת את זהותו. הוא גם מסרב לדבר עם מישל, שפונה לאחר מכן לסולדד. אלסידס האמיתי מזמין את כולם למסיבה לכבוד סולדד. זה נודע להוגו, שמגיע בדיוק עם בואו של אלסידס האמיתי.
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully