קופי פרינס - תקצירי פרקים

ויוה
  • קופי פרינס: ספיישל מאחורי הקלעים

    ספיישל: מאחורי הקלעים של הסדרה, שיחות עם השחקנים ואנשי הצוות וההווי שנוצר ביניהם במהלך צילומי הסדרה. מי נעשה דוגמן מצליח, מי השפיע על אופנת הצעירים והיכן נמצא בית הקפה המפורסם - פרק הספיישל משתף את הצופים בכל הסודות.
  • קופי פרינס: פרק 17 ואחרון

    פרק אחרון! אחרי פרידה מרגשת, און צ'אן נוסעת לשנתיים לימודים באיטליה, להיות בריסטה מוסמכת. בשנתיים האלה הקמת בית הקפה השני של "קופי פרינס" צוברת תאוצה, והאן גיול מראיין בריסטות פוטנציאליות לניהול בית הקפה החדש, עד שמגיעה במפתיע בריסטה מוכרת... סוף!!!
  • קופי פרינס: פרק 16

    סבתו של האן גיול מחלימה לאחר שהתמוטטה בחתונתם של יו ג'ו והאן סונג. האן סונג מתנגד לתכניתה של יו ג'ו לנסוע להונג קונג במסגרת עבודתה. האן גיול אינו רואה בעין יפה את בקשתה של און צ'אן לדחות את החתונה בעוד כמה שנים. סבתו של האן גיול מציעה לאון צ'אן לממן לה שנתיים של לימודים באיטליה, שלאחריהם תיתן את הסכמתה לחתונה.
  • קופי פרינס: פרק 15

    מר הונג משבח את און צ'אן בפני סבתו של האן גיול. און צ'אן מתעקשת להחזיר להאן גיול את הכסף שלוותה ממנו, ומראה לו את רצינותה בלימודים. האן סונג מציע נישואים ליו ג'ו, והיא עונה לו בדרך מקורית. אמו של האן גיול נפגשת עם און צ'אן. האן גיול ואון צ'אן הולכים עם יו ג'ו והאן סונג לבחור שמלת כלה, שם מבקש האן גיול את ידה של און צ'אן.
  • קופי פרינס: פרק 14

    און צ'אן מגלה שלמין יופ יש חברה אחרת. האן גיול מתלבט אם לנסוע לארה"ב. יו ג'ו מבשרת להאן סונג בשורות משמחות. און צ'אן מבקרת בביתו של האן גיול, אך נתקלת שם ביחס קר ופוגע. התנגדותן של אמו וסבתו של האן גיול לקשר שלו עם און צ'אן, עוזרת לו לקבל החלטה לגבי נסיעתו לאמריקה.
  • קופי פרינס: פרק 13

    חודש לפני המעבר שלו לארה"ב, האן גיול מבקש מאון צ'אן להצטרף אליו. במקביל מספר לו אביו על עובדת היותו ילד מאומץ. און סאי חוששת שתיאלץ להיפרד מאחותה. יו ג'ו מפתיעה את האן סונג.
  • קופי פרינס: פרק 12

    האן סונג מנסה להניא את יו ג'ו מכוונותיה להצטרף לדי.קיי ולנסוע לניו יורק. און צ'אן השבורה מנסה להסביר להאן גיול ההמום את המניעים להתחזותה לבחור. עובדי בית הקפה אינם נרגעים מהתגלית.
  • קופי פרינס: פרק 11

    האן גיול נפגש עם אביו הביולוגי ומקבל ממנו תמונה של אמו הביולוגית. אושרם של האן גיול ואון צ'אן לא נמשך זמן רב. לאחר שהאן גיול מגלה שאון צ'אן היא בחורה, הוא מנתק איתה את הקשר באופן סופי. יו ג'ו מודיעה להאן סונג שהיא חוזרת לניו יורק.
  • קופי פרינס: פרק 10

    האן גיול מנסה להיפרד מאון צ'אן, אך מתקשה לעשות זאת לאורך זמן. יו ג'ו מחליטה לחזור לניו יורק עם די.קיי. אביו הביולוגי של האן גיול משוחח עם אביו המאמץ.
  • קופי פרינס: פרק 9

    היחסים בין האן גיול לאון צ'אן מתהדקים, אך האן גיול נבהל ומתרחק ממנה. יו ג'ו נפגשת עם און צ'אן. אביו הביולוגי של האן גיול מגיע לקוריאה לאחר העדרות של חמש עשרה שנה.
  • קופי פרינס: פרק 8

    און צ'אן רואה את האן גיול ביחד עם יו ג'ו ומאשימה אותו בבגידה בבן דודו. און צ'אן מבינה שסון קי יודע את סודה ומבקשת ממנו לשמור אותו לעצמו. האן סונג מנסה לנשק את און צ'אן ההמומה. האן גיול מתעמת עם אביו ומספר לאון צ'אן סוד ששמר במשך שנים.
  • קופי פרינס: פרק 7

    און צ'אן נעלבת מהאן גיול ומתפטרת מעבודתה בבית הקפה. האן גיול לא מבין למה הוא נמשך לאון צ'אן, והוא מבקש ממנה לחזור לעבודה. סבתו של האן גיול מתאשפזת. האן גיול עושה חשבון נפש ואון צ'אן באה לבית החולים כדי לעודד אותו.
  • קופי פרינס: פרק 6

    און צ'אן נרגשת בתחילת התערוכה אך כשהאן גיול מופיע היא חוששת שיזהה אותה. היא מגלה שלהאן סונג יש חברה, יו ג'ו. און צ'אן מתוודה בפני האן סונג שהיא מאוהבת בו אך הם מחליטים להישאר ידידים. האן גיול מתחיל להתאהב בה אך נבוך כי היא "גבר", ולכן מתעלל בה בעבודה. יו ג'ו מגלה את סודה של און צ'אן.
  • קופי פרינס: פרק 4

    החברה מנסה למכור את פולי הקפה שנקנו בטעות. האן גיול רוצה לפטר את און צ'אן אבל מין יופ מודה שהוא האחראי לטעות. לאירוע הפתיחה של בית הקפה מגיעים אנשים רבים. און צ'אן מגלה שהמנהל הוא בן עשירים. ביום השני לא מגיעים לקוחות בכלל. המנהל חוגג את יום הולדתו.
  • קופי פרינס: פרק 5

    און צ'אן מגלה שמין יופ התפטר כי נאלץ לעזור לחבר, ומחליטה לעזור לו. מין יופ מגלה שהיא בחורה ומבטיח לשמור את סודה. האן סונג מזמין את און צ'אן לפתיחת תערוכה. כל החבר'ה יוצאים לטיול כדי להתגבש ומגלים שהמנהל רימה אותם והביא אותם לעזור לחבר בחווה.
  • קופי פרינס: פרק 3

    האן גיול נחלץ לעזרתה של און צ'אן והקשר ביניהם מתהדק. סבתו של האן גיול לוחצת עליו לנהל בית קפה. גם כושר השכנוע של און צ'אן נושא פרי, והאן גיול מחליט להסכים. בטעות נעשית הזמנה של כמות מופרזת של פולי קפה.
  • קופי פרינס: פרק 2

    האן גיול מציע לאון צ'אן (שבעיניו היא גבר) הצעה: "עליה" להעמיד פנים שהיא המאהב שלו בזמן שהוא הולך לפגישות עיוורות, כדי להרתיע את הבחורות. במקביל, האן סונג נקרע מגעגועים ליו ג'ו, שפגעה קשות ברגשותיו.
  • קופי פרינס: פרק 1

    גו און צ'אן היא בחורה צעירה, שעובדת כשליחה כדי לפרנס את משפחתה. היא תופסת את הבחור שגנב ארנק מידידתו של הרווק המבוקש האן גיול ועקב כך הקטנוע שלה נהרס. היא מאבדת את עבודתה ומחליטה לדרוש מהאן גיול כסף לתיקון הקטנוע, אך הוא לא רק חושד במניעיה אלא גם סבור שהיא גבר.
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully