החלטות - תקצירי פרקים

ויוה
  • החלטות: אם במרמה

    מיגל ורוני מככב בסיפור על טליה, שמגלה שלעולם לא תוכל ללדת והדבר מוציא אותה מאיזון. אריסטידס בעלה חושש לה, אך נאלץ לנסוע לקנדה לזמן רב. נטליה "מאמצת" את אדריאנה, בחורה הרה שנזנחה בידי בעלה, וכוונותיה מפוקפקות מאוד.
  • החלטות: נביא באדמה זרה

    מישל בראון מככב בסיפור המבוסס על חייו. בעקבות המשבר בארגנטינה, הוא נוסע למקסיקו בניסיון לעבוד כשחקן. ידידה בשם טניה מארחת אותו, אך הוא נאלץ לעזוב בשל בן זוגה הקנאי. כעבור זמן מה, הדלתות נפתחות בפניו וגם טניה הופכת לבת זוגו, אבל חיי המשחק התובעניים גובים ממנו מחיר כבד.
  • החלטות: גוש קרח

    לורנה רוחאס מככבת בסיפורה של לורנה, אישה מתוסכלת שבעלה כפה עליה לוותר לפני שנים על אהבתה הגדולה, המוזיקה. במיאמי, בודדה ומנוכרת לסביבה, היא מתיידדת עם חברת להקה ומתפתה להופיע איתן מאחורי גבו של בעלה. הצרות לא מאחרות לבוא.
  • החלטות: תשוקה בסתר

    נטשה קלאוס מככבת בתפקיד ליליאנה, המנהלת רומן חשאי עם דודנה פבלו מזה זמן רב. יום בהיר אחד, היא מפתיעה אותו ונישאת לגבר עשיר בשם דניאל בשל לחץ שמשפחתה מפעילה עליה. חיי הנישואים עולים מיד על שרטון ודניאל מתחיל לחשוד בקשר ביניהם.
  • החלטות: אהבה לכל החיים

    מאוריסיו איסלאס מככב בסיפור קורע לב על אב שהופרד בכוח מבתו לאחר ששחקנית תככנית עוררה קנאה בלב אשתו. האישה פותחת בצעדים משפטיים ומסתירה את הבת בעוד שהגיבור, שחקן טלנובלות מצליח, אינו יודע כי בת זוגו לסדרה היא הגורם לכול.
  • החלטות: המלאך השומר

    איבון מונטרו מככבת בתפקיד מרטינה, מהגרת לא חוקית שעומדת לעסוק בזנות לראשונה בחייה, אך מתברר שזאת מלכודת של המשטרה. היא מצליחה לחמוק ומוצאת את עצמה מעורבת בחייו של חוליאן, סטודנט צעיר ממשפחה טובה שמתאהב בה.
  • החלטות: מסומנת לעד

    קתרין סיאצ'וקה מכבבת בתפקיד אלמה, גרושה שגרה עם אחותה ובנה. הבן חלה ואלמה מתפתה לעסוק בזנות, אך לא מסוגלת לעשות זאת. הסרסור משכנע אותה להעביר סמים לארה"ב והדרך לטרגדיה קצרה מתמיד.
  • החלטות: גן עדן מלאכותי

    מאוריסיו אוכמן מככב בתפקיד פדריקו, שמסרב למלא את רצונו של אביו ללמוד משפטים. הוא בוחר להיות שחקן, אך למרות הצלחתו, עוטפת אותו תחושה של ריקנות ומדרדרת אותו להתמכרות לסמים ואלכוהול.
  • החלטות: מחירו של חלום

    איילין מוחיקה מככבת בתפקיד עצמה, בסיפור על דוגמנית ושחקנית אשר הגיעה למקסיקו והשאירה מאחור את בנה כדי לקדם את הקריירה שלה. בינה ובין מפיק נודע התפתח קשר רומנטי והמאהבת הקודמת שלו עשתה הכול כדי לחבל בו. בין יתר הדברים היה על השחקנית להתכחש לדבר קיומו של בנה.
  • החלטות: מאבק חסר רחמים

    נטליה סטריינארד מככבת כלאורה, אישה מוכה שחיה באימה מפני סרחיו, בעלה איש הצבא. במסיבה היא נתקלת ברפאל, מכר ותיק שמאוהב בה ויריב של סרחיו בצבא, ובעלה יוצא מדעתו ומכה אותה ללא הרף. אחותה התאומה והנודעת נחלצת לעזרתה ויחד הן מלמדות את הבעל הסורר לקח.
  • החלטות: תקוות נכזבות

    פאולה ריי מככבת כקמילה, רקדנית מתחילה שאפתנית שמתקבלת ללהקתו היוקרתית של אנדרס. עם הזמן, היא מפתחת קשר רומנטי אתו ובעצתו מתחילה בדיאטה קיצונית ומפתחת סימפטומים של אנורקסיה. רק חולייטה, חברתה ללהקה, עשויה להציל אותה.
  • החלטות: הטרדה מהגיהינום

    חוסה אנחל ימאס מככב בתפקיד חואן אלברטו, עובד מלון שלחייו חוזרת אלנה, שהיתה דמות משמעותית בחייו. בעבר היה להם קשר רומנטי, עכשיו היא הבוסית שלו והיא שמה לה למטרה להשיבו אליה בכל מחיר.
  • החלטות: מכניזם של אשליה

    דנה גרסיה מככבת בתפקיד פרנסיסקה, נערה פתיה שמשתכנעת להינשא ללוסיו, גבר זר שצריך לחזור לארצו הרחוקה. היא מגיעה לארצו ומגלה שיש לו כבר שתי נשים ושעליה לחיות כשפחה כנועה. היא לא חדלה להתמרד ורק סולומון, המשרת של לוסיו, מהווה מקור של תקווה.
  • החלטות: בפעם השלישית יתמזל המזל

    גבריאלה ספאניק מככבת בסיפורה של דניאלה, דוגמנית צמרת שתופסת את לאונרדו בעלה עם אישה אחרת. הוא תובע ממנה קצבה גבוהה והיא בורחת מהתקשורת עם מרטין, צעיר מזדמן על אופנוע. מרטין, שעובד באפריקה, כלל לא מכיר אותה, ולראשונה בחייה מישהו מתייחס אליה ללא כל אינטרס כלכלי.
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully