אין טיפשות בגן עדן - תקצירי פרקים

ויוה
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 139

    צ'רלי מחליט לקבל את המלגה ולנסוע לגרמניה. הוא משחרר את לוסיה מכל מחויבות כלפיו. אליסיה מובאת למעצר עד תום ההליכים המשפטיים. פרשת הונאה שבה מעורב ארתורו נחשפת באמצעי התקשורת. פטריסיו מכריח את אביו לשאת באחריות ולפצות את הנפגעים. פטריסיו ואירנה מתחילים להתקרב. פאולינה חוטפת את סנטיאגיטו מהבית בזמן שכולם חוגגים במסעדה של מניו.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 140 ואחרון

    פרק אחרון! סנטיאגו ופטריסיו מחלצים את סנטיאגיטו מידיה של פאולינה. זו, בניסיון לברוח מסנטיאגו, נופלת לתוך פיר מעלית. את שארית ימיה היא תחיה על כיסא גלגלים. צ'רלי נוסע לגרמניה. אדוארדו וצ'איו מתפייסים ומוותרים על הרעיון להתגרש. סנטיאגו וקנדי מתפייסים ומתחתנים. פטריסיו מגיע לחתונתם עם אירנה כבת זוגו. סוף!!!
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 138

    לוסיה וצ'רלי מתפייסים. צ'רלי מקבל מלגה לגרמניה במטרה לפתח את המחקר שלו על חולי איידס. בדיקת הדנ"א חושפת כי סנטיאגו הוא האב של פטיטו. פטריסיו מחזיר את התינוק לידי אביו הביולוגי, אשר מחליט לשנות את שמו ל"סנטיאגיטו". שוטר מגיע לביתו של מניו ובידו צו מעצר נגד אליסיה.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 137

    סנטיאגו מספר לראול שאחותו מריסה נפטרה. צ'רלי שב לחזר אחרי לוסיה. סנטיאגו מבקש מפטריסיו לערוך בדיקת דנ"א לפטיטו לקביעת זהות האב, אולם הוא מסרב. אליסיה חוזרת ומגלה לפטריסיו שמריסה וסנטיאגו הם ההורים של פטיטו.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 136

    מריסה מתה בלי לומר לסנטיאגו איפה בנו, אבל לפני מותה היא ממלמלת את שמה של אליסיה. סנטיאגו ופאולינה טסים בחזרה לביתם והם מחליטים לאתר את אליסיה ומניחים שהיא יודעת משהו על בנו של סנטיאגו. קנדי מקבלת בחזרה את המשמורת על צ'אווה. צ'איו רוצה להתגרש מאדוארדו, אבל קנדי מסבירה לה שהיא יכולה להציל את נישואיה. מניו תופס את איסבל על חם כשדונאטו וטינה מבשלים במקומה במטבח של המסעדה.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 134

    פטריסיו פצוע וקנדי נשארת בביתו לעזור לו עם הילדים. סנטיאגו מקנא ונפרד ממנה. פאולינה מנצלת את זה כדי להסית את רוסיו נגד קנדי וכדי להתקרב לסנטיאגו. איסבל עוקבת אחרי חיימה ומבינה שם הוא עובד במסעדה של מניו. הם נפגשים במסעדה.איסבל וחיימה מופתעים לשמוע שהם מקבלים שכר מינימום על עבודתם.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 135

    כולם מספרים לכולם שקנדי וסנטיאגו לא מתחתנים. לולו שומרת על פטיטו, והורטנסיה מבקשת להחזיק אותו מעט ולוקחת אותו למשרד של סנטיאגו כי הוא מתגעגע אליו. קנדי באה לקחת את פטיטו בדיוק כשאמברוסיני מודיע לסנטיאגו שמריסה אותרה. פאולינה עוזרת לסנטיאגו להשיג כרטיס דחוף ללונדון, וכשסנטיאגו עולה למטוס הוא רואה שפאולינה הצטרפה אליו. פטריסיו אומר לאמיליאנו שהוא מוכן להשקיע עוד כספים להפקת הסרט.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 133

    קנדי סולחת לפטריסיו אחרי שארתורו מתוודה בפניה. העו"ד מבטיח לקנדי ולפטריסיו שידאג להחזיר את המשמורת על צ'אווה לקנדי. עיצוב המשרד של סנטיאגו הולך ומתקדם. הורטנסיה ולולו צריכות להתחלק בקבלה. דון מניו מעסיק את חיימה ואת איסבל במסעדה שלו כי הם רוצים לעזור לסנטיאגו עם ההוצאות. דונאטו וטינה עוזרים לאיסבל בהכנת המאכלים. סנטיאגו מבטיח לקנדי לא לקנא יותר, ופאולינה מנסה לסכסך ביניהם.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 132

    המשרד של סנטיאגו נמכר, הוא נשאר רק עם חדר הניתוח ומבקש מקנדי להשתמש באחד המשרדים שלה כדי לקבל חולים. סנטיאגו מקנא כשהוא רואה את קנדי עם פטריסיו והילדים. ארתורו אומר לקנדי שהוא זה שהתערב בבית המשפט ולכן פטריסיו קיבל את המשמורת על צ'אווה.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 131

    צ'רלי מציג את סרט הווידאו עם העדויות של חולי האיידס וכולם מוחאים לו כפיים, רק פדריקו מעליב אותו. לוסיה הולכת עם פדריקו למסעדה והוא מכריח אותה לשתות ולא מרשה לה להתקשר הביתה. סנטיאגו שולח את צ'רלי להחזיר את לוסיה הביתה ופדריקו מכה אותו. קנדי מחליטה לעזור לפטריסיו בטיפול בילדים. ארתורו מתוודה בפני פטריסיו שהוא התערב בהליך המשפטי על המשמורת של צ'אווה. איסבל בוחנת את פאולינה.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 130

    פטריסיו לוקח את צ'אווה לביתו. מרגריטה עוזרת לו עם פטיטו, אבל היא נאלצת לנסוע לאחותה הגוססת ופטריסיו צריך להסתדר לבד עם שלושת הילדים. צ'איו עוברת דירה, אוסוולדו בא לעזור לה, ואדוארדו שעוקב אחריה משוכנע שהיא בוגדת בו. סנטיאגו מתגעגע לקנדי. אחרי יום של דיכאון קנדי מחליטה לקחת את עצמה בידיים. סנטיאגו עדיין מחכה לחדשות מאמברוסיני בנוגע לבנו.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 128

    סנטיאגו חולם שפטיטו הוא בנו. סנטיאגו, רוסיו ודונאטו מעצבים לצ'אווה חדר שינה בסגנון עתידני. צ'אווה ורוסיו מסכימים סוף סוף שקנדי וסנטיאגו יתחתנו.קנדי רואה את סנטיאגו ופאולינה מבעד לחלון וחושבת שהם מתנשקים.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 129

    סנטיאגו מסביר לקנדי מה קרה בביתה של אליסה. צ'איו רוצה לעזוב את אדוארדו. פטריסיו ובטו פוגשים את אמיליאנו והם מתכננים לעשות סרט. ביום החתונה של קנדי וסנטיאגו קנדי מקבלת זימון לבית המשפט כי השופט פסק שפטריסיו יקבל את המשמורת על צ'אווה. החתונה מתבטלת. פטריסיו מגיע לביתו ושומע את פטיטו בוכה. בפתק שהשאירה לו אליסיה היא מודיעה לו שהיא עוזבת אותו ומשאירה לו את התינוק.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 127

    סולדד וראול מתחתנים. קנדי ופטריסיו מביעים בפני השופט את רצונם להתגרש. לוסיה מגלה לאיסבל שהיא עדיין מאוהבת בצ'רלי. קנדי וסנטיאגו קובעים תאריך לחתונה, למורת רוחם של צ'אווה ורוסיו.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 125

    קנדי מצילה את חיי בנה לאחר תאונה. היא נפצעת באורח קל. סולדד נענית בחיוב להצעת הנישואים של ראול. סמורה וחיימה מאושרים שמצאו זה את זה. קנדי ופטריסיו מתייצבים לדיון בבית הדין לענייני משפחה. נושא הדיון: המשמורת של צ'אווה.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 126

    במעמד הדיון המשפטי, פטריסיו מחליט לוותר על המשמורת של צ'אווה וכן להעניק גט לקנדי. ראול וסולדד מחליטים להקדים את החתונה. פאולינה מתוודה בפני סנטיאגו על הרומן שניהלה עם מריו. ארתורו פונה אל השופט ומציע לו שוחד תמורת מתן המשמורת לידי פטריסיו.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 124

    קנדי וסנטיאגו נבחרים להיות הסנדקים של פטיטו. פטריסיו מודיע לאליסיה שהוא עומד לנתק כל קשר איתה. לסמורה נודע שחיימה הוא אביו כשהוא מאזין במקרה לשיחה בינו ובין איסבל.פטריסיו עוקב אחרי קנדי בזמן שהיא מבלה עם צ'אווה, ורואה שהיא נפצעת בתאונה.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 123

    סנטיאגו מגרש את פאולינה מהבית. כשהדבר נודע לרוסיו, היא חוטפת פריחה חריפה. פליפה, אמו של סמורה, מגיעה לביקור בבית משפחת לופס כרמונה. חיימה מזהה אותה ומבין שסמורה הוא בנו. בטקס ההטבלה של פטיטו, גם קנדי וסנטיאגו וגם ראול וסולדד מתייצבים כסנדקים.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 122

    פטריסיו מתוודה בפני ראול שהוא עדיין מאוהב בקנדי. קנדי מחליטה שלא לוותר על התכניות להתחתן עם סנטיאגו, למרות התנגדותו העזה של צ'אווה. קנדי וצ'אווה יוצאים ליום כיף בחיק הטבע ונפגשים, כביכול במקרה, עם סנטיאגו ורוסיו. צ'אווה ורוסיו מרגישים מרומים.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 121

    גבינו מוכן לשלם לסנטיאגו כל סכום על שהציל את חיי בתו, אולם סנטיאגו מבקש בתמורה רק שיניח למשפחתו ולמשפחה של פטריסיו. ארתורו שמח לשמוע שהשתחרר מכבלי המאפיה. גבינו נעצר ע"י המשטרה. צ'אווה מתמרד נגד קנדי. זו חוששת שמישהו מנסה להשפיע על צ'אווה לרעה.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 120

    כולם מחפשים את צ'אווה. אנשי המשטרה אומרים שהם יכולים לעזור רק ארבעים ושמונה שעות אחרי ההיעלמות. ארתורו אומר לפטריסיו שקנדי אימא רעה ושהוא צריך לדרוש את המשמורת על צ'אווה. בגבינו רוצה לדעת איפה מריו. גבינו חוטף את סנטיאגו ואנשיו מכים אותו כדי שיגלה איפה מריו, אבל סנטיאגו טוען שהוא לא יודע כלום. בתו של גבינו נפצעת בתאונה וגבינו משחרר את סנטיאגו כדי שהוא ינתח אותה.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 118

    סנטיאגו וקנדי לוקחים את צ'אווה ורוסיו למסעדה כדי לבשר להם שהם עומדים להתחתן, ורוסיו מפתחת אלרגיה כתגובה לבשורה. טוניו נותן לצ'רלי את הכסף שהוא חסך כדי שצ'רלי יוכל לקנות מצלמת וידאו ולעשות סרט דוקומנטרי על נשאי איידס. פטריסיו עדיין מתעקש שסנטיאגו קשור למאפיה ושמחובתו להגן על צ'אווה. בנות המכון מזמינות זמרת מפורסמת כדי שתספר לנשים על עברה כאישה מוכה.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 119

    צ'אווה כועס על קנדי כי היא תתחתן עם סנטיאגו. טוניו וסמורה מסלקים את כריסטיאן ואת חבריו מהמסעדה לפי פקודתו של מניו. סולדד, ראול ובטו מבלים יפה ביחד. פאולינה מסיתה את הילדים נגד סנטיאגו וקנדי. קנדי מדברת עם סנטיאגו על כך שהם ייסעו יחד עם צ'אווה ורוסיו, וצ'אווה מפרש את זה לא נכון ובורח מהבית. כולם מחפשים את צ'אווה. הוא הולך לבית של רוסיו, ופאולינה עוזרת לו להתחבא.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 117

    גבינו מגלה שלוסאנו בגד בו ולכן הוא הורג אותו. ארתורו מתאכסן בבית מלון בגוודלחרה כיוון שגבינו מאיים עליו. לוסיה שומעת את איסבל ופאולינה מתווכחות וכך נודע לה שרוסיו היא הבת של מריו, לא של סנטיאגו. רוסיו מבקשת מסנטיאגו שפאולינה תמשיך לגור באחוזה שלהם והוא נאלץ להסכים. היחסים בין צ'איו למורה שלה לא מוצאים חן בעיני אדוארדו והוא מזהיר אותה לגבי כך. סנטיאגו מציע לקנדי נישואים בתכנית הרדיו שלהם בשידור חי והיא מסכימה.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 116

    סנטיאגו, קנדי ורוסיו יוצאים יחד להופעה של זמרת צרפתייה שבאה להופיע במקסיקו. פאולינה בוגדת במריו ומספרת לגבינו שאבא שלו מת על שולחן הניתוחים של מריו. סנטיאגו וקנדי עורכים טקס אישי בכנסייה, שם הם מצהירים על אהבתם. אליסיה מתעקשת שסנטיאגו וקנדי יהיו הסנדקים של פטיטו והיא אפילו מבקשת את זה מהם באופן אישי. ארתורו רוצה לעזוב כדי שהמאפיה של גבינו לא תתנכל למשפחתו, אבל גבינו מאיים עליו ואומר שמהארגון לא יוצאים.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 115

    איסבל רוצה לעזוב את האחוזה בגלל הלחצים של פאולינה, אבל סנטיאגו לא נותן לה ומבקש מפאולינה לעזוב. מריו דבק בגרסה שסנטיאגו הוא זה שניתח את אבא של גבינו. פאולינה נפגשת עם גבינו ומבטיחה לו שזה לא היה סנטיאגו. סנטיאגו וקנדי נפגשים בדירת הרווקים שלו והמפגש מוחמץ כי קנדי נרדמת. סנטיאגו מחזיר את קנדי לבית שלה וצ'אווה מגרש אותו משם בצורה מכוערת.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 113

    ארתורו מסביר לגרגוריה שעליו להתרחק ממנה כדי לשמור על בטיחות ושלמות המשפחה. מיני, חברה טובה של לוסיה, מגיעה לביקור מאנגליה. איסבל מסרבת לשתף פעולה עם פאולינה, על אף איומיה. גרגוריה מספרת למניו שפטריסיו מתכנן לתבוע משמורת על צ'אווה.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 114

    קנדי מבינה שפטריסיו מתכוון לתבוע את המשמורת על צ'אווה ומחליטה להיאבק. מריו מספר לסנטיאגו שהוא אחראי למותו של איש המאפיה שנפטר על שולחן הניתוחים. סנטיאגו מגרש את מריו מביתו. מריו מספר לגבינו שסנטיאגו הוא הרופא שניתח את אביו.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 112

    קנדי תופסת את סנטיאגו כשהוא מבלה בדירת הרווקים עם חבריו ועם חשפנית. מריו אומר לאיסבל שרוסיו היא בתו. איסבל מתעלפת. החוקר הפרטי נורה בגבו לפני שהוא מספיק לגלות לסנטיאגו על מקום הימצאה של מריסה. פטריסיו מחליט לתבוע את המשמורת על צ'אווה.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 111

    פאולינה שולחת לסנטיאגו מייל בשמה של מריסה מהמחשב של קנדי, במטרה לערער את האמון בין קנדי לסנטיאגו. פטריסיו מבהיר לקנדי שהוא לא מתכוון לתת לה גט. איסבל חושבת שסמורה עשוי להיות הבן של חיימה. קנדי מחזירה לסנטיאגו את טבעת האירוסים.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 110

    סנטיאגו פוגש לראשונה את בנו האמיתי, שנמצא אצל אליסיה. בטו תופס את ראול וסולדד מתנשקים. פאולינה עוזרת לצ'אווה ולרוסיו להעלות הצגה בפני המשפחות שלהם, ובהצגה הם מביעים את התנגדותם לנישואים של סנטיאגו וקנדי. בסוף ההצגה פטריסיו מסיק שצ'אווה צריך לגור אתו זמן מה והוא אומר את זה לקנדי.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 109

    אמנדה מגיעה מטעם פאולינה למכון של קנדי, במטרה להכפיש את שמו של סנטיאגו כמנתח פלסטי. צ'אווה ורוסיו רבים ביניהם מפני שהם לא מרוצים מכך שההורים שלהם עומדים להתחתן. פאולינה שולחת ללוסיה תמונות מהנייד שלה שבהן היא ופדריקו מתנשקים, ומאיימת על לוסיה שהיא תראה אותן לסנטיאגו. פאולינה רוצה לגלות לסנטיאגו שמריו הוא אבא של רוסיו אבל איסבל עוצרת אותה.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 108

    צ'אווה מבהיר לקנדי שהוא לא יקבל את סנטיאגו. פאולינה מנסה להסית את רוסיו נגד קנדי. לולו נפגשת עם קוואו לארוחת ערב ומתאהבת בו, בלי לדעת שהוא רק מנסה לסחוט ממנה מידע. סנטיאגו וקנדי מודיעים למשפחות שלהם שהם מאורסים ושבקרוב הם יתחתנו. איסבל מתעמתת עם פאולינה ולפתע פאולינה אומרת לה שרוסיו היא הבת של מריו.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 107

    קנדי מחליטה לעבור שינוי חיצוני בעזרת מעצבת, שישקף את השינוי הפנימי שחל בה. סנטיאגו מציע לקנדי נישואים והיא משיבה בחיוב. דוד מניו חושד שהמאהב הסודי ששולח לו מכתבים הוא ריקרדו. צ'רלי ודניאלה מרצים לבני נוער בנושא הידבקות באיידס, במהלך ההרצאה צ'רלי מנשק את דניאלה ולוסיה יוצאת מהחדר.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 106

    פאולינה מציעה לפטריסיו לשתף איתה פעולה במטרה להפריד בין סנטיאגו וקנדי, אולם פטריסיו מסרב. ראול מציע לסולדד חברות והיא נענית. קנדי טסה לכנס בנושא נשים מוכות. סנטיאגו מחליט להפתיע אותה ופוגש אותה על חוף הים.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 104

    צ'איו מוצאת קונדום בכיס הז'קט של אדוארדו וחושבת שהוא בוגד בה שוב. קנדי מוצאת ממחטה עם סימן של אודם במרפאתו של סנטיאגו וחושבת גם היא שהוא בוגד בה. איסבל נדהמת לשמוע שפאולינה הייתה המאהבת של מריו. פאולינה מאיימת לפגוע ברוסיו אם איסבל תגלה לסנטיאגו את האמת.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 105

    פאולינה מאיימת להפיץ סיפור אפל מעברו של מריו. סנטיאגו מנסה לשכנע את קנדי שהוא לא בגד בה. צ'רלי מתעקש להרחיק את לוסיה מפדריקו. סנטיאגו מתארח בתכנית הרדיו של קנדי ומדבר בשידור על אהבתו העזה כלפיה.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 103

    דניאלה, בתמיכתם של צ'רלי ומניו, מספרת להוריה שהיא נשאית איידס וזוכה לתגובה קשה מאוד מצד אביה. קנדי וחברותיה משיקות את אתר האינטרנט החדש של המכון. פאולינה דורשת מקנדי להתרחק מסנטיאגו. אליסיה חוזרת עם פטיטו לדירתה.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 102

    פטריסיו מבטל את הפגישה אצל העו"ד, שבה אמורים הוא וקנדי לחתום על מסמכי הגט. סנטיאגו שוכר חוקר פרטי שיעזור לו לעלות על עקבותיה של מריסה. צ'אווה אומר לקנדי שהוא רוצה לגור עם אביו ולא איתה.
  • אין טיפשות בגן עדן: פרק 101

    ראול מספר לסנטיאגו שמריסה מכרה את בנו לאימוץ. מריו דורש מפאולינה לחזור אתו לניו יורק. צ'אווה מקנא מאוד באחיו הצעיר. גרגוריה מסכימה לנסוע עם ארתורו לסופשבוע. פאולינה נכנעת לאיומיו של מריו ומגיעה לחדרו בבית המלון.
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully