האמת הסמויה - תקצירי פרקים

ויוה
  • האמת הסמויה 15

    אדולפו מאיים על גבריאלה בביתה; פאוסטו מקבל ממריו כסף כדי שהיא תחזיר את הוצאות הטיול ותתפטר; לאונרדו חושד שעניין הנעליים טומן בחובו דבר מה נוסף;חואן חוסה משתחרר ומגיעה לאלסה; גם קרלוס מגיע אליה והשניים מתעמתים; אלסה וחוסה לואיס יוצאים יחד לבית שהוא ירש מגרגוריו ומופתעים לגלות אחוזה ענקית בשכונה יוקרתית; ברטה חושדת יותר לאחר שפאוסטו מבקר שוב את מריו.
  • האמת הסמויה 31

    דורה מספרת למריו חנובס שראתה את קרלוס דוחף את החדרנית מהמרפסת במלון; חואן חוסה מציג את עצמו לאלחנדרה בשם אוקמפו; גבריאלה מנסה לאתר את אחותה חולייטה ואת רוברטו שנסעו לסוף שבוע, כיוון שאביהן אמור לחזור בלילה;קרלוס לוקח את גבריאלה במטוס הקל שלו לביתו שעל החוף בטענה שחולייטה ורוברטו נמצאים שם.
  • האמת הסמויה 47

    פאוסטו ממשיך לשחק את תפקידו של מריו; גבריאלה מנסה לברר מה הקשר בין אביה לקבר המסתורי של מרתה ;אדולפו מנסה לברר על גורלן של האבנים שנגנבו וחושד בבנות גיין;מרקוס וסוסי מתכננים איך להסתיר את האבנים ולהתחמק מהמשטרה; דוד מתקוטט עם קרלוס ודורש ממנו להתרחק מגבריאלה;דוד נחוש לפרק את השותפות בין משפחתו למשפחת אבילה.
  • האמת הסמויה 63

    חולייטה מגלה קלטת וידאו שבה דויד מתכנן יחד עם רוברטו את החתונה הכוזבת שלו עם גבריאלה; היא מראה את הקלטת לגבריאלה, והיא נפגעת ועוזבת את הבית; פאוסטו גם הוא מאיים לעזוב;פאוסטו מגלה לחואן חוסה שהאשם האמיתי ברצח של איסבל הוא קרלוס; דויד מבקש לראות את גבריאלה ולבקש את סליחתה, אך היא לא מוכנה לראות אותו; חואן חוסה הולך לסחיטריו ורב עם קרלוס.
  • האמת הסמויה 79

    דויד מובהל לבית החולים; אדולפו אבילה מבקש מברטה שתגיד שהוא היה איתה כל היום ובתמורה היא דורשת ממנו דירה;אלסה מקבלת משמורת זמנית על קרמלו, שעוברת לגור בביתה;אדולפו אבילה מתכנן יחד עם אדגר להרוג את דון מריו; אדולפו אבילה מזמין זיוף של הטבעת של קרלוס ושומר את הטבעת המקורית אצלו, אך יולנדה מגלה ומחליפה בין הטבעות; לאונרדו עוצר את אדולפו אבילה אך הוא משתחרר מחוסר ראיות; רוברטו נעצר בנמל התעופה.
  • האמת הסמויה 95

    יולנדה הופכת לבת ערובה יחד עם צ'יקלס וקרמלו והם מועברים לבית של פבלו; אדולפו מפטר את חואניטה והיא לוקחת עמה את המזרן שבו מוסתר המכתב; אורחס מנסה לפגוע בילדים ורב עם אדגר; לאונרדו מגלה את החפתים בביתו של אדולפו; אבילה מספר ללאונרדו ולקרלוס שיולנדה נעלמה; צ'יקלס וקרמלו מספרים ליולנדה על המכתב; אלסה משתחררת מהמעצר ומגלה שהילדים נעלמו; גבריאלה עומדת למבחן מול המועצה.
  • האמת הסמויה 111

    אדולפו מגלה שעקבו אחריו וצילמו אותו נפטר מהגופה של סילבריו; אדולפו מגלה שאדגר מתחזה לגרניקה וסוחט אותו;יולנדה משיגה את המכתב;אדגר סוחט את דנטה; דויד אומר לפאוסטו לגלות לגבריאלה את כל האמת, אחרת הוא עצמו יגלה לה.
  • האמת הסמויה 16

    לאחר שלאונרדו מגיע לסחיטריו ומדבר עם אדולפו, זה מתנצל בפני גבריאלה ומעלה את שכר האחיות; אדולפו מגיע לביתו של מריו ומאיים עליו; לאחר שנודע לדויד שגבריאלה לא התפטרה, הוא מעליב אותה בהצעה מבזה והיא לא רוצה שום קשר נוסף אתו; לאונרדו מחליט לחקור את עסקיו של אדולפו; חוסה לואיס מגלה שבבית הנטוש שירש גרים קבצן בשם אסונסיון ואחייניתו הקטנה קרמלו; קרלוס מתכוון לשלוח אנשים שיכו את חוסה לואיס.
  • האמת הסמויה 32

    רוברטו מספר לדויד שגבריאלה נסעה עם קרלוס לבית שעל החוף; דויד מגיב קשה; מריו חנובס מדבר בטלפון עם חואן חוסה;הוא מעוניין לנסות לעזור לו לנקות את שמו; קרלוס משקר לגבריאלה שהמטוס התקלקל;הוא מנסה לנשק אותה אך היא דוחה אותו ומתחננת לחזור הביתה;דויד לא אומר לגבריאלה שהוא יודע שנסעה עם קרלוס; גבריאלה מפחדת שדויד יגלה כי היא חושבת שלא יאמין לגרסתה.
  • האמת הסמויה 48

    דוד מחליט להמשיך לעבוד אצל אביו ובינתיים הוא מסיר את דרישתו לפרק את השותפות עם משפחת אבילה; היחסים בין ברטה לאדולפו מתחממים; היא מספרת לאדולפו כי דויד אינו בנו של מרי; המשטרה עוצרת את מרקוס;חואן חוסה ומריו נפגשים, חואן חוסה נותן את גרסתו בנוגע לרצח של איסבל;מריו (פאוסטו) נשבע לעזור לו לנקות את שמו.
  • האמת הסמויה 64

    לאונרדו מגיע לסחיטריו לאחר שפאוסטו התקשר אליו; דון מריו (פאוסטו) קובע עם לאונרדו להיפגש למחרת, כדי לגלות לו על התכנית; סוסנה נפגשת עם רוברטו ולוקחת אליה את הנעליים והתמונה;לאונרדו הולך לדבר עם חואן חוסה ומזהיר אותו שהוא עדיין משוחרר על תנאי; קרלוס שומע שיחה של אביו עם פליקס ומודיע לו שהוא עוזב את הבית ואת העסק;לאונדרו שואל את קלטת הווידאו מגבריאלה.
  • האמת הסמויה 80

    אדולפו אבילה שולח את סאידה להתקרב לחואן חוסה; חואן חוסה מאיים על רוברטו שלא יספר לאף אחד על ההתחזות לדון מריו;קרלוס מזהיר את ברטה שאדולפו אבילה מעורב בהתנקשות בדויד ובלאונרדו; אלחנדרה מספרת לחואן חוסה שהייתה חברה של רוברטו; קרמלו עוברת לגור עם אלסה; אדולפו אבילה ואדגר מתכננים להכניס ציאניד למשקה של מריו.
  • האמת הסמויה 96

    גבריאלה מתמודדת לבד עם התקלה של אדולפו; אדגר הורג את אורחס ופבלו; חואן חוסה מגיע לביתו של אדולפו אבילה ובאיומי אקדח אדולפו מגלה לו היכן הילדים מוחזקים;חואן חוסה מגיע לבית שבו הילדים מוחזקים אך הבית ריק והוא מגלה כתמי דם; ברטה בורחת מהבית של אדולפו; דויד מתחזה לפקד הרננדס ומציע לאדולפו את שירותיו נגד לאונרדו.
  • האמת הסמויה 112

    יולנדה וקרלוס משמידים את המכתב;אדולפו אומר לברטה שהוא יוריש את כל כספו ליולנדה;פאוסטו מגלה לגבריאלה שהוא מתחזה לדון מריו; אדגר וולנטין פוגשים במקרה את הפקד הרננדס; דורה חוזרת ומחליטה לספר לפיידלה מה היא ראתה במלון מיראדור, אך דויד אומר לה לא לעשות זאת כדי לא לפגוע בקרלוס; חואן חוסה פוגש את הפקד הרננדס וחושב שדויד התחפש שוב.
  • האמת הסמויה 1

    פרק ראשון! מריו חנובס העשיר מזמין את אחייניותיו אלחנדרה וברטה לגור אצלו בבית לאחר שאמן נפטרה; מרקוס מוצא עורך דין שיוכל לעזור לו לצאת מהכלא, ומבקש מאלסה אחותו שתשכב עם עורך הדין בתור תשלום; חואן חוסה, חברו לכלא שיושב במאסר על לא עוול בכפו, כועס על בקשתו; גבריאלה מתנגדת להטרדותיו של אדון לופס, והוא מפטר אותה מהעבודה; רוברטו מגלה שאלחנדרה היא אחייניתו של מריו חנובס, ומתכנן להתחתן איתה ולזכות בכספו; אל תאו של חואן חוסה מובא אסיר זקן חדש, גרגוריו, שטוען שהוא יודע את מקום מחבואו של אוצר.
  • האמת הסמויה 17

    פליקס מתאושש; רוברטו רוכש את אמונו של אדולפו שמצרף אותו לאנשיו, ומתברר שקרלוס לא יודע דבר על עסקיו המפוקפקים; חוסה לואיס צריך לשלם מס גבוה כדי שהבית יירשם על שמו; הוא מצליח לזכות באמון של אסונסיון וקרמלו לאחר שהוא מעניק לה מיטה; מתברר שהיא לא אחייניתו של אסונסיון, אלא שהוא מצא אותה בפח כשהייתה עוללה; חוסה לואיס מתוודה בפני אסונסיון שהוא היה בכלא; מריו חש שקצו מתקרב, אבל סנטיאגו לא מוכן שהוא ייפגש שוב עם גבריאלה.
  • האמת הסמויה 33

    אלחנדרה חושדת בזהותו של חואן חוסה;זה מגיע לביתה של אלסה ופוגש שם את קרלוס;הארכיטקט מדינה מזמין את אלסה לארוחת ערב. מרקוס, אחיה של אלסה, מגיע לביתה, לאחר שברח מהכלא; הוא לוקח את המסמכים שלו וגם את הכסף של אלסה; חואן חוסה אומר למרקוס שהוא חייב להסגיר את עצמו; גבריאלה אומרת לדויד שהיא רוצה להיות אשתו.
  • האמת הסמויה 49

    מרקוס נעצר ונמצא בכלא; הוא מספר ללאונרדו שמצא את היהלומים בתוך עקבים של נעלי אישה; מריו (פאוסטו) מספר לדורה שגבריאלה היא בתו של מריו חנובס; מריו נוסע בלי להיפרד ודויד מאוד מתפלא; מאוריסיו יוצא עם אלסה למסעדה מפוארת;גבריאלה שואלת את לאונרדו אם הוא יודע מי הייתה מרתה סלדיבאר דה גוסמן והוא אומר לה שהיא הייתה רקדנית שנרצחה.
  • האמת הסמויה 65

    דון פאוסטו מגלה ללאונרדו שהוא מתחזה לדון מריו;חואן חוסה מציע לגבריאלה לעבוד במלון שלו; גבריאלה וחולייטה מגלות שאבלרדו משלם את החשבונות בבית של דון פאוסטו; דויד מגיע לדבר עם אדולפו וטוען שיש לו ראיה לכך שהוא הרג את מרתה סלדיבאר;ברטה מבקשת מאלחנדרה שתנסה לשכנע את דויד לתת לה לחזור הביתה;סוסנה מתקשרת למרקוס ומספרת לו על המכתב;חואן חוסה מבקש סליחה מאלחנדרה; דון פאוסטו נפגש עם יולנדה ומתעמת איתה.
  • האמת הסמויה 81

    אדגר מנסה להרעיל את דון מריו אבל רוברטו סרטה שותה את הרעל ומת;דויד משתחרר לביתו; גבריאלה חושדת שמשהו קורה בין אביה, אבלרדו, דויד ודון מרי; ברטה מוסרת עדות במשטרה שהיא הייתה עם אדולפו ביום שבו דויד הותקף;לאונרדו מספר לחואן חוסה שרוברטו מת.
  • האמת הסמויה 97

    דורה מבקשת ממישהי להתקשר לבית חנובס לברר מה שלום דויד, וגבריאלה חושבת שדויד בוגד בה; היא בטוחה בכך כשהיא מגלה שלדויד יש איפור על הפנים; אלחנדרה מציעה לאמץ את קרמלו כשהיא תחזור; חואן חוסה, אסונסיון, לוצ'ה ואלחנדרה הולכים לכנסייה להתפלל לשלומם של הילדים;אדולפו אבילה מורה לפקד הרננדס (דויד) לחסל את חואן חוסה.
  • האמת הסמויה 113

    פאוסטו מראה לגבריאלה וחולייטה את המנהרה;אדולפו הולך לחפש את פאוסטו כדי להסגיר אותו למשטרה על הרצח של מרתה סלדיבאר;פיידלה מגלה את הקשר בין אדגר לסוסנה; לואיס הרננדס פורץ לבית של פיידלה;אדגר, ולנטין ולואיס הרננדס נפגשים עם אדולפו אבילה.
  • האמת הסמויה 2

    מרקוס מתגרה בגרגוריו וזה שובר לו את היד; גרגוריו מספר לחואן חוסה שהוא יודע את מקום מחבואו של אוצר, וכשישתחרר מהכלא יהיה עשיר גדול; חואן חוסה מטיל ספק בקיומו של האוצר וגרגוריו נבהל מהמחשבה על כך; אבלרדו מגלה שפאוסטו הוא בעצם סנטיאגו, שנעלם לפני שנים, ומדווח על כך למריו; אדולפו, שותפו לעסקים של מריו, מאיים עליו שאם דויד בנו לא יפסיק להתערב בעסקים הוא ידאג להכניס אותו לכלא; דויד נדהם לגלות שרוברטו הוא בן זוגה של אלחנדרה.
  • האמת הסמויה 18

    דויד מנשק את ברטה ובא אחר כך לגבריאלה, אבל היא יצאה לסרט עם לאונרדו; פאוסטו שולח את גבריאלה למריו, שמזמין אותה לבקר בביתו; ברטה מקנאת וחושדת; אלסה מעניינת את אלחנדרה במתן הלוואה לצורך תשלום המס על הבית; חוסה לואיס מספר לאסונסיון על האוצר, והם מגלים במטבח סימנים לקיומו; רוברטו נפגש עם חולייטה ואומר לה שקרלוס רוצה להינשא לגבריאלה; מרקוס ומראנו מתכננים לברוח מהכלא.
  • האמת הסמויה 34

    גבריאלה פוגשת את רוברטו ומבקשת ממנו לא לספר לדויד שהייתה עם קרלוס בבית שעל החוף; רוברטו מספר לדויד, ומוסיף פרטים שלא היו; רוברטו מציע לדויד להתנקם בגבריאלה ;סוסנה ומרקוס מגיעים שוב לבית השני של מריו חנובס ומגלים את המנהרה; דויד מציע לגבריאלה שיתחתנו מיד;היא מסכימה; שוטרים מגיעים לאלסה לברר אם היא ראתה את מרקוס; אלסה עוברת לגור עם חואן חוסה כי הם מפחדים ממרקוס.
  • האמת הסמויה 50

    לאונרדו מתכוון לחקור על מרתה סלדיבאר כדי לעזור לגבריאלה; לאונרדו מבקש מחולייטה לראות את התמונות מלוס אנג'לס; לאונרדו מעוניין לזהות בתמונות אם מדובר באותן הנעליים;אדולפו מספר לקרלוס שדויד אינו הבן של מריו; נודע לאדולפו שלאונרדו מעוניין בתמונות; הוא מפעיל את ברטה כדי שהיא תגנוב אותן מגבריאלה;אדולפו שולח את פליקס ואנשיו למצוא את רוברטו, הם מכים אותו ומוצאים אצלו את הטבעת של קרלוס.
  • האמת הסמויה 66

    מרקוס מנסה למכור את המכתב לאדולפו אבילה; דויד מסכים שברטה תחזור לגור בבית; הוא מנסה לברר פרטים על סוסנה ; קרלוס מספר ליולנדה מה קרה ביום שבו איסבל נפלה מגג המלון;דויד מספר לדון פאוסטו שהצליח לגרום לאדולפו אבילה לסיים את החוזה ושעליו לחתום על המסמכים בשם מריו חנובס; עורך דינו של אדולפו אבילה נפגש עם סוסנה ומנסה לקנות את המכתב;אדולפו אומר לפליקס להרוג את חואן חוסה.
  • האמת הסמויה 82

    לאונרדו פיידלה מגלה שרוברטו שתה את מיץ התפוחים שיועד לדון מריו, ועוצר את רמונה;אדגר מגלה שדון מריו חי ואדולפו אבילה שולח אותו למקום מסתור; ברטה מקשיבה לשיחה בין יולנדה לאדולפו ומגלה עוד על עסקיו המלוכלכים של אדולפו; היא פונה ליולנדה לעזרה; לאונרדו מגלה שאדגר הוא זה שניסה להרוג את דון מריו;אלחנדרה וחואן חוסה משלימים.
  • האמת הסמויה 98

    חואן חוסה, דויד, לאונרדו ופאוסטו מתכננים איך דויד יהרוג את חואן חוסה;המשימה מתבצעת ואדגר מעדכן את אדולפו אבילה שחואן חוסה מת; אדולפו אבילה דורש מאדגר להרוג את הילדים, אך אדגר לא עושה זאת ונותן להם לברוח;דויד מספר לגבריאלה שהוא ולאונרדו מתכננים משהו והיא מבינה שהוא לא בוגד בה; קרמלו וצ'יקלס מגיעים לבית של חואן חוסה.
  • האמת הסמויה 114

    ברטה מספרת ללואיס קרלוס הרננדס שיולנדה היא האדם שאדולפו הכי אוהב בעולם; לואיס קרלוס הרננדס מאיים על אדולפו; אלחנדרה מגלה שלואיס קרלוס הרננדס האמיתי השתחרר מהכלא ומודיעה לחואן חוסה, קרלוס ודויד;קרלוס מביא את יולנדה להתגורר במלון של חואן חוסה; אדולפו ודנטה שוב עובדים יחד ואדולפו הורג את לואיס קרלוס הרננדס;חואן חוסה וקרלוס מצלמים את דויד, המחופש ללואיס קרלוס הרננדס, כשהוא חוטף את יולנדה, ושולחים את התמונה לאדולפו.
  • האמת הסמויה 3

    פאוסטו מבין שהתגלה ומודיע לבנותיו שהוא מתכוון לעבור דירה; מריו מגיע לביתו של פאוסטו ומבקש ממנו שייתן לו לעזור לגבריאלה בכסף, כי היא בעצם בתו; הרופא מודיע למריו שיש לו גידול במוח ושנשאר לו זמן מועט לחיות; גברת פיידאד, אמו של חואן חוסה, עוברת לגור עם אלסה; היא רוצה לעזור לה ויוצאת למסור בגדים לקונה; האוטובוס שהיא נוסעת בו מעורב בתאונה קשה; רוברטו לוחץ על אלחנדרה להתחתן אתו, אבל היא מעדיפה לדחות את ההחלטה, ומתרגזת עליו.
  • האמת הסמויה 19

    דויד יושב במועדון עם דודניותיו ומתגרה בגבריאלה וגם מפגיש מחדש בין רוברטו לאלחנדרה מול חולייטה; קרלוס מתעמת אתו וחובט בו; פאוסטו מספר ליולנדה שדויד הוא בנו המאומץ של מריו. רוברטו מציע הצעה גרועה לאלסה תמורת הבית לאחר שעניין בכך את אביו; חוסה לואיס מבולבל בנוגע לבית ולאוצר ומתחיל לעבוד בשוק, ושם הוא נתקל לראשונה בגבריאלה; חולייטה מציעה לגבריאלה לשקול לצאת עם קרלוס.
  • האמת הסמויה 35

    דויד לא בטוח לגבי קיום החתונה המפוברקת עם גבריאלה; רוברטו מנסה לשכנע אותו להמשיך בכך; גבריאלה מרגישה לא בנוח מהעובדה שהיא תתחתן ללא ידיעת אביה; אוקמפו מביא לאלחנדרה את מלוא סכום המקדמה במזומן, דבר שמפליא אותה מאוד; מריו ואדולפו מתעמתים, מריו אינו משיג דבר; מריו שומע הקלטה של מה שדויד זומם לעשות לגבריאלה ומחליט שעליו למנוע זאת ויהי מה.
  • האמת הסמויה 51

    חואן חוסה מזמין את אלחנדרה לסוויטה הנשיאותית במלון והם מתעלסים; ברטה מביאה לאדולפו את התמונות והוא שורף אותן;לאונרדו מגלה שמי שהואשם ברצח של מרתה היה סנטיאגו גוסמן, שהוא דון פאוסטו; רוברטו אומר לאדולפו שהוא בטוח שמריו חנובס נשרף בתאונה;רוברטו אומר לאדולפו שהוא מצא את האבן שבטבעתו בבית של המלצריות;ברטה נותנת את אחת התמונות של גבריאלה לקרלוס; גבריאלה מגלה שהתמונות נעלמו; דויד רואה במשרדו של קרלוס את התמונה של גבריאלה.
  • האמת הסמויה 67

    דויד מבקר את גבריאלה וחולייטה ומספר להן שאדולפו אבילה הסכים לסיים את החוזה; חואן חוסה מספר ללאונרדו על המטמון; דורה חוזרת לכפר שלה ומוצאת עבודה; חואן חוסה מנסה לברר פרטים על דורה במלון מיראדור; גבריאלה מגיעה למלון של חואן חוסה ומתחילה לעבוד שם; סוסנה מוכרת את המכתב לעורך הדין גרניקה; חואן חוסה, לאונרדו וגבריאלה נוסעים לביתו של חואן חוסה, ופליקס וצ'נגו עוקבים אחריהם כדי להרוג את חואן חוסה ופוגעים בדויד.
  • האמת הסמויה 83

    סאידה נפגשת עם חואן חוסה ומציעה לו שיהיו שותפים; סאידה ואדולפו מתכננים להפליל את חואן חוסה ברצח של גרניקה; אדולפו מספר לדנטה סבייה שהוא רצח את גרניקה והשניים מתכננים להשתמש במרכז בפוארטו ויארטה כדי להבריח פריטים ארכאולוגיים יקרים; קרמלו וצ'יקלס מראים ללימון את המכתב שמצאו במלון בפוארטו ויארטה; לאונרדו מוצא את אבני החן שהוברחו בביתה של סוסנה.
  • האמת הסמויה 99

    צ'יקלס וקרמלו מגיעים לבית של חואן חוסה עם יולנדה ומספרים מה עבר עליהם; קרמלו מעדיפה לגור בבית של חואן חוסה; חואן חוסה מציע לאלחנדרה להתחתן איתו והיא רוצה לאמץ את קרמלו; אדגר מאושפז בבית חולים, שם הוא רואה את סוסנה, שהתעוררה מהתרדמת, וביחד הם בורחים מאדולפו; סוסנה מגלה כי המשטרה פשטה על הדירה ולקחה את הכסף ואבני החן;סוסנה מספרת לאדגר את הסיפור על הנעליים ואבני החן.
  • האמת הסמויה 115

    אדלפו מסלק את ברטה מהבית והיא חוזרת לקרלוס; קרלוס בוגד במינה ; אדולפו מגלה שחואן חוסה, דויד וקרלוס קשורים לחטיפה של יולנדה ומציב תצפית על בתיהם; אדגר וולנטין חוטפים את גבריאלה וחולייטה.
  • האמת הסמויה 4

    אלסה מחפשת אחר גברת פיידאד שלא שבה הביתה, ומגלה שהיא נהרגה בתאונת הדרכים; אלחנדרה גם היא נפצעה בתאונה, דויד מטפל בה והם הולכים ומתיידדים; יולנדה חושדת שגבריאלה היא בתה של מרתה, שמתה לפני שנים ושסנטיאגו הופלל במותה; פליקס מדווח לאדולפו שעל מחסן הסחורות המוברחות הייתה פשיטה של המשטרה; אדולפו אומר לו שהגיע הזמן שיחסלו את שותפם מריו, כדי שכל הרכוש המשותף יעבור לידיו לפי החוזה; דויד מזמין את גבריאלה לאכול אתו, אך היא חושבת שהוא רוצה לנצל אותה ומתרגזת עליו.
  • האמת הסמויה 20

    מריו מזכיר לרוברטו את הרצח של החדרנית, שרוברטו וקרלוס ביצעו, והוביל למאסרו של חואן חוסה; גבריאלה לא מוכנה לכל קשר עם דויד וקרלוס מציע לה לצאת אתו; דויד מבהיר לברטה שלעולם לא יהיה ביניהם קשר רציני ומתברר שהיא יודעת שהוא מאומץ; אלסה משכנעת את חואן חוסה למכור את הבית; קרלוס מגיע לבית וחואן חוסה מגלה את שמו; הוא האדם שגרם למאסרו, יחד עם אביו; הוא מסרב למכור לו את הבית ומתפתח עימות.
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully