שיכורה מאהבה - תקצירי פרקים

ויוה
  • שיכורה מאהבה 111

    מריאנה וסנטובניה עובדים קשה כדי להכין מחדש את המאזן לאוויינדה; רודריגו לא משוכנע עדיין לגבי עיצוב המדבקה של הטקילה החדשה שלו;איסדורה ממאיימת על רודריגו שאם הוא יעזוב אותה למען גביוטה, היא תגלה לכולם שהיא זייפה את הפרטים שלה ואת דרכונה; רודריגו מבקש מדניאלה להביא לגביוטה את דוגמאות הטקילה ולבקש מגביוטה לנשק דף בשפתון אדום לוהט.
  • שיכורה מאהבה 127

    רודריגו מתקשר לחדרה של גביוטה במלון ודר סנטובניה עונה לו;הוא מקנא; סופיה בטוחה שפרנסיסקו בוגד בה; סנטובניה מביא לגביוטה סחלב ותליון של אגווה ליום הולדתה; אהרון תופס את סנטובניה בחדר יחד עם גביוטה, הוא מפיץ את השמועה שישנו באותו החדר; רודריגו לא מוותר ומקבל את האורחים בטקילה ואת גביוטה בנשיקה לוהטת; רודריגו מסביר לסנטובניה את הבעיה ביניהם.
  • שיכורה מאהבה 143

    רודריגו מספר לאריקה שהוא רוצה לפתוח חברה משלו, שגביוטה כבר לא חלק מהתכניות שלו; סנחואנה מגלה שהיא בהיריון;אהרון ממשיך לקנות מניות למרות שהמחיר שלהן יורד; נשות מונטלבו מקבלות את ההזמנות לישיבת המועצה;אלונסו מקבל הצעת עבודה בלונדון; סופיה מגלה לג'יימס שהיא בהיריון; רודריגו מפתיע את אריקה עם ארוחת ערב.
  • שיכורה מאהבה 159

    רודריגו וגביוטה נהנים מחופשה רומנטית; ג'יימס וסופיה עושים מאמצים להציל את החווה; אהרון מקבל זימון להצהיר במשרד התובע הכללי על הייצוא הבלתי חוקי שנעשה בחברת מונטלבו שנתיים קודם; ברונו ופטריסיו מנסים לשכנע את אהרון לא להפליל את רודריגו ולמצוא פתרון אחר; אהרון מאשים בהצהרתו את רודריגו מונטלבו ואת מריאנה פרנקו.
  • שיכורה מאהבה 112

    רודריגו מגיע לחווה יחד עם איסדורה והתינוק;גביוטה מביאה את הבוס שלה, דר סנטובניה, לביתה כדי להכיר לו את אמה; רודריגו בודק את חשבונות החווה ונדהם לגלות הוצאות רבות של פרנסיסקו על מסעדות וביגוד, והוא דורש ממנו להצטמצם; קלריטה אומרת לגביוטה שהבוס שלה מעוניין בה ולהוט אחריה.
  • שיכורה מאהבה 128

    רודריגו מודיע לאהרון שהוא לא יוכל להיכנס לחווה; רודריגו מספר לאורחים שהוא התאהב בקוצרת שבאה לקצור פעם בשנה; סנטובניה משבח את גביוטה על התקדמות המקצועית ; גביוטה מזהירה את רודריגו שבלי אמון הדדי, אהבתם לא תחזיק מעמד; האורחים מקבלים הדרכה על תהליך ייצור הטקילה; האורחים וגביוטה מגיעים ללה מונטלבניה, גביוטה נרגשת וחוששת.
  • שיכורה מאהבה 144

    סנחואנה מספרת להילריו שהיא בהיריון אבל הוא לא מאמין שהילד שלו;אריקה מתחילה להתאהב ברודריגו; סופי מגלה לג'יימס שהיא לא בהיריון מפרנסיסקו, ומבקשת ממנו שיעקוב אחרי חשבונות הטלפון של פרנסיסקו; אהרון מסתכן בבורסה ומרוויח; סופי ופרנסיסקו מגיעים לאחוזה; פדרה מספרת למינרווה ולאיסדורה על התכנית שלה
  • שיכורה מאהבה 160

    גביוטה ורודריגו מספרים לקלריטה שרודריגו מתכוון לנסוע ללונדון וינהל משם את עסקי הטקילה;רודריגו מבקש מקלריטה את ידה של גביוטה והיא מסכימה; דניאלה מבשרת לרודריגו על המגפה במטעים; נסטור מבשר לרודריגו שהוא וגביוטה מעורבים בבעיה חמורה הקשורה בייצוא בלתי חוקי שנעשה שנתיים קודם; רודריגו אומר לנסטור שהפתרון היחיד הוא להודות באשמה כדי להגן על גביוטה
  • שיכורה מאהבה 97

    אהרון מודיע לפדרה שחתונתו עם פמלה מבוטלת; משלחת משפחתית מגיעה למשרדי מועצת הוויסות לפגישה עם אוויינדה; הם דורשים ממנו לפטר את גביוטה מהמועצה על התנהגותה בחווה;ג'יימס מביא את אקסיה ללה מונטלבניה כדי שהיא תנוח ותתאושש; ג'יימס מבין שאקסיה הרגה את מליטון מתוך הגנה עצמית;גביוטה מקבלת הודעה לחזור מיד למועצה ומבינה שעומדים לפטר אותה.
  • שיכורה מאהבה 113

    רודריגו משלב את שפתיה של גביוטה במדבקת הטקילה; דניאלה מספרת לרודריגו שהיחסים בין גביוטה לבוס שלה מאוד קרובים; רודריגו משוחח עם וידגריי על הליכי הגירושין שלו מאיסדורה; רודריגו תופס את אלווירה מדווחת לאיסדורה על מעשיו ומפטר אותה; דר סנטובניה מזמין את גביוטה ואמה לארוחת ערב; רודריגו עוקב אחר גביוטה ורואה אותה יוצאת עם הבוס שלה
  • שיכורה מאהבה 129

    רודריגו מביא לגביוטה במתנה תליון זהה לזה שסנטובניה קנה לה; רודריגו מספר לאורחים שההשראה לטקילה טמונה באישה שנשמתה נמצאת בטקילה;גביוטה לוקחת את האורחים לפאב מקומי ומזמינה כמה נגנים שמנגנים מוזיקה מקסיקניתהיא רוקדת עם כמה מהם וגם עם סנטובניה; רודריגו מקנא, אך ג'יימס מצליח להרחיק אותו משם.
  • שיכורה מאהבה 145

    פדרה, מינרווה ואיסדורה מתכננות לא להגיע לכנס;סופיה לא מצטרפת אליהן; אהרון משלם את חובו לחברה וממונה למנהל, לאחר שרודריגו מודיע על התפטרותו;אריקה אומרת לרודריגו שילך לכנס כדי לבחון את רגשותיו כלפי גביוטה; סנחואנה מודיעה לרומן ולאופליה שהיא נושאת את ילדו של הילריו; רודריגו מבקש מנסטו שיכין את מסמכי הגירושין שלו מאיסדורה; גביוטה ואלונסו מגלים שנשות מונטלבו לא מתכוונות להגיע לכנס.
  • שיכורה מאהבה 161

    פרנסיסקו מתכנן לנסוע עם פריסילה. הוא עוזב את איסדורה, ולוקח את כספה ואת מכוניתה; רודריגו מודיע לגביוטה שהוא לא יוכל לנסוע איתה ללונדון; גביוטה לוחצת להישאר ולעזור לו, אבל רודריגו משקר ואומר לה שהוא לא אוהב אותה מספיק כדי להתחתן איתה ; גביוטה נשברת
  • שיכורה מאהבה 98

    פדרה מספרת לפמלה שאהרון חזר למינרווה;הזוג מצטם ומתראיין לאמצעי התקשורת; אוויינדה מפטר את מריאנה;רודריגו מתקשר לאוויינדה כדי להסביר לו שאין שום תלונות מצדו נגד מריאנה פרנקו ושהוא לא יכול לפטר אותה; גם דמטריו משכנע את אוויינדה שזאת טעות לפטר אותה;אוויינדה מודיע למריאנה שהיא לא מפוטרת אבל שהיא תועבר למשרדים בגוודלחרה; אוויינדה אומר לרודריגו ולמריאנה שהם חייבים לשמור על מרחק;גביוטה ורודריגו מחליטים להישאר ידידים לנצח.
  • שיכורה מאהבה 114

    גביוטה שרהבמסעדה את אחד השירים שלה;רודריגו מגיע למסעדה ,רואה אותה שם, לשולחנם ומתחיל לצעוק על גביוטה ועל דר סנטובניה; הוא בטוח שיש ביניהם קשר רומנטי; גביוטה מנסה להסביר לו שאין ביניהם כלום .
  • שיכורה מאהבה 130

    רודריגו מטיס בהפתעה את אמה של גביוטה לטקילה; גביוטה וקלריטה מתרגשות מהמפגש; סנטובניה וגם רודריגו שרים סרנדה לגביוטה מתחת לחלון חדרה; אהרון אומר לרודריגו שהוא עיוור כי גביוטה וסנטובניה ביחד; רודריגו וסנטובניה מתווכחים, ולגביוטה נמאס מהם; רודריגו עוזב; הוא מתקשר לדניאלה בבכי ומבקש את עזרתה.
  • שיכורה מאהבה 146

    פילאר כועסת על מינרווה, פדרה ואיסדורה ואומרת להן שהן חייבות להגיע לאירוע במועצה; גביוטה מאוד נרגשת ומפחדת ממה שעשוי לקרות עם משפחת מונטלבו; רודריגו מגיע לאירוע ופוגש את גביוטה, הוא מתייחס אליה בנימוס ובכבוד;היא מרגישה שרודריגו מאוד השתנה; מינרווה, פדרה ואיסדורה מחליטות להגיע לאירוע וכולם מאוד מופתעים מכך.
  • שיכורה מאהבה 162

    רודריגו מגיע לתובע הכללי, מודה באשמהונאסר; וידגריי ורודריגו רוצים למצוא הוכחות נגד אהרון; אוויינדה מספר לסבתא פילאר שרודריגו נעצר;דניאלה מזהירה את אהרון שרודריגו שיקר בהצהרתו כדי שיניחו לגביוטה, אבל אם יפגעו בה, הוא יחזור מהודאתו; איסדורה פונה לעזרת אמה ומינרווה אך הן לא באות לעזרתה והיא נאלצת לברוח מהמלון בלי לשלם את החשבון; חוסה, אמו של פרנסיסקו, עוזרת לה; פרנסיסקו ופרסילה מעורבים בתאונת דרכים.
  • שיכורה מאהבה 99

    גביוטה מתבקשת להחליף את המזכירה של אלונסו סנטובניה במועצת הוויסות עד שהיא תועבר למשרדים בגוודלחרה;הריאיון של מינרווה ואהרון ותמונתם מתפרסמים בעיתון; אביה של פמלה מראה לה את תמונתם בעיתון; היא שבורה לגמרי; היא מחליטה למחוק לו קובצי עבודה מהמחשב; מינרווה ואיסדורה נפגשות עם סוסי שמספרת להן שמריאנה לא פוטרה; רודריגו מעוניין לפרוש מהחברה ולחזור לחווה, אך דניאלה מנסה לשכנע אותו שזאת תהיה טעות.
  • שיכורה מאהבה 115

    רודריגו וגביוטה מתפייסיםוהוא מציע לה לחיות אתו יחד;איסדורה נמצאת בחווה ומנסה לפתות את פרנסיסקו; רודריגו מודיע לגביוטה שבכוונתו להתגרש מאיסדורה בלי קשר להחלטתה לחזור אליו; רודריגו מראה לגביוטה את מדבקת הטקילה שבה מופיעות שפתיה;רודריגו אומר לגביוטה שתצטרך להתפטר מהעבודה והיא מסכימה.
  • שיכורה מאהבה 131

    פרנסיסקו מבלה שוב עם איסדורה בביתה; סופיה מוצאת את המטפחת של פרנסיסקו על הרצפה בדירה של איסדורה; רודריגו חוזר לעיר והוא במשבר רגשי קשה; דניאלה קובעת לרודריגו פגישה עם פסיכולוגית; איסדורה ופרנסיסקו ממציאים כל מיני תירוצים לסופיה לגבי המטפחת שהיא מצאה;דניאלה מבקשת מסופיה לעזור יחד לרודריגו כי הוא צריך את אחיותיו.
  • שיכורה מאהבה 147

    מינרווה, פדרה ואיסדורה מטרידות ומשמיצות את גביוטה באירוע לפני כל מיני אורחים; גביוטה מעמידה את איסדורה במקומה ומספרת לכולם שרודריגו ערב לחובות של אביה; גביוטה תופסת את מינרווה בשירותים ומכה אותה אך בני משפחתה לא מאמינים לה כי היא שיכורה; דניאלה מחפה על גביוטה ומשמשת כאליבי שלה; משפחת מונטלבו מתכנסת כדי להקריא את המכתב של אמדור
  • שיכורה מאהבה 163

    חוסה מציעה לאיסדורה ולריקי להישאר בביתה;פילאר מכנסת את כל המשפחה ומבקשת מכולם לעזור להגיע לאמת; גביוטה ואמה מגיעות לדירתן החדשה בלונדון; פילאר מבקרת את רודריגו בכלא, ואומרת לו שהיא מאמינה בו; סופיה וג'יימס עושים את כל המאמצים כדי להציל את החווה; איסדורה מקבלת שיחת טלפון שבה מודיעים לה שפרנסיסקו דה לה וגה מת בתאונת דרכים כשהוא נסע במכוניתה; חוסה שומעת את השיחה ומבינה כי מדובר בבנה.
  • שיכורה מאהבה 100

    משפחת מונטלבו מתכנסת אצל סבתא פילאר לכבוד האזכרה של דון אמדור; רודריגו מסביר לפרנסיסקו על תפקידיו בחווה ושיתוף הפעולה עם ג'יימס שגם מתגורר בחווה עם אשתו; רודריגו מסכים להישאר בעיר ולנהל את החברה; מינרווה, איסדורה וסופיה מנסות לשכנע את סבתא לעזור להן לפטר את גביוטה מהמועצה; סבתא לא מוכנה להתערב שוב בעניין הזה, אך הן בכל זאת מגיעות שוב למשרד של אוויינדה.
  • שיכורה מאהבה 116

    רודריגו מפטר את אלווירה וממנה את מרגריטה למזכירתו;מריאנה מודיעה לסנטובניה שהיא מתפטרת; מריאנה וננסי טומנות מלכודת לגנב שמנסה לחבל בעבודתה; להפתעת כולם, מתברר שמדובר בסוסנה והיא מפוטרת מיד; סוסנה מספרת שאיסדורה ומינרווה סיפרו לה כל מיני דברים רעים על גביוטה שגרמו לה לעשות את מה שעשתה.
  • שיכורה מאהבה 132

    סופיה חושדת שלפרנסיסקו יש מישהי אחרת; רודריגו נפגש עם הפסיכולוגית במסעדה ושיחתם קולחת; רודריגו מחפש בביתו בקבוק יין שקיבל מסבו ושואל את איסדורה על כך; זו נזכרת שמדובר בבקבוק שפרנסיסקו שתה וממציאה איזה סיפור.
  • שיכורה מאהבה 148

    במעטפה של אמדור מתגלים שני מכתבים. במכתב הראשון כתוב שאת המעטפה השנייה ניתן לפתוח רק בנוכחות קלריטה או גביוטה, המשפחה מאוד מופתעת; קלריטה וגביוטה מגיעות לביתה של פילאר; אמדור הוריש לקלריטה לכבוד יום הולדתה החמישים את חוות לוס מירסולס ; גביוטה מודיעה שהן לא מעוניינות לקבל את הירושה, אך נסטור מסביר לה שהחווה שלהן מבחינה חוקית; פילאר דורשת מקלריטה הסבר על היכרותה עם אמדור.
  • שיכורה מאהבה 164

    חוסה עצובה מאד על מותו של פרנסיסקו;היא מספרת לאיסדורה שהיא אמו;פילאר מבקשת מאוויינדה לא לספר למריאנה על המתרחש עד שתוכח חפותו של רודריגו; גביוטה מצליחה בעבודתה בלונדון; פמלה מצליחה לפצח את הססמה של זיכרון המחשב שלקחה מאהרון; רודריגו מבקש מדניאלה לא לספר כלום לגביוטה עד אחרי המשפט.
  • שיכורה מאהבה 101

    אוויינדה מודיע למינרווה, איסדורה וסופיה שהוא מתכוון להעביר את מריאנה למקום אחר, אך לא לפטר אותה; חוסה מספרת לקלריטה שבנה פרנסיסקו התחתן עם בת למשפחת מונטלבו ומראה לה את הידיעה בעיתון; איסדורה מבקשת מאלווירה, מזכירתו של רודריגו, לדווח לה על כל השיחות והפגישות של רודריגו; זה מבקש את עזרתה לגבי אגווה אורגנית; אהרון מגלה שפמלה לקחה את כל המידע הסודי מהמחשב שלו.
  • שיכורה מאהבה 117

    רודריגו בבעיה כי הוא ערב לחובו של ריקרדו דוארטה; הוא מבין שיוכל להתגרש מאיסדורה רק לאחר שלושה חודשים; סנטובניה טוען שהוא חולה, כדי שמריאנה תציג את תכנית הפסטיבל בפני מזכירי הממשלה; רודריגו מבקש מגביוטה לא להתפטר עדיין, היא מרגישה שהוא שוב עבד עליה;מזכירי הממשלה תומכים בגביוטה ומבקשים ממנה להישאר במועצה; גביוטה מספרת לרודריגו מה שאיסדורה עשתה באמצעות סוסנה.
  • שיכורה מאהבה 133

    ג'יימס מגיע לבדוק שהריסוסים מתבצעים נכון. פרנסיסקו אומר לו שאין מה לדאוג ושהכול בסדר. גביוטה מודאגת מכך שרודריגו לא מתקשר אליה. רודריגו אומר לפסיכולוגית שכדי שהוא יוכל לחיות בשקט, הוא חייב לוותר על גביוטה. רודריגו מספר לפסיכולוגית את סיפור חייו, על גביוטה וילדה ועל איסדורה
  • שיכורה מאהבה 149

    קלריטה מספרת למשפחת מונטלבו כיצד הכירה את דון אמדור; קלריטה מספרת לגברת פילאר שדון אמדור מעולם לא היה עם אישה אחרת; גביוטה וקלריטה מסרבות לקבל את האחוזה שדון אמדור הוריש להן; קלריטה מספרת לגביוטה כי אביה מת; אלונסו מציע לגביוטה לעבור למשרדי החברה בלונדון
  • שיכורה מאהבה 165

    יוביה ופטריסיו מקבלים זימון חדש למשרד התובע הכללי; ג'יימס מאוד מודאג מזה שאינו מצליח להציל את החווה; סופיה תומכת בו ואומרת לו שהיא רוצה לחלוק אתו את הכול; איסדורה וריקי מתגוררים אצל חוסה; סנטובניה מגיע ללונדון; רודריגו מתגעגע לגביוטה ומרגיש שאיבד אותה, אבל מתכוון להשיג אותה מחדש
  • שיכורה מאהבה 102

    סופיה ופרנסיסקו עוברים לגור בחווה;פרנסיסקו מקבל תדריך מג'יימס על תפקידיו בחווה; אוויינדה מודיע למריאנה שהיא עוברת למשרדים בגוודלחרה ; דר סנטובניה מתנגד להעברתה של מריאנה ואף ממליץ לאוויינדה לקדם אותה; מריאנה מקבלת את תפקיד העוזרת של מנהל יחסי הציבור ומקבלת משרד משלה; סוסנה מתחילה לקנא במריאנה, להאמין לאיסדורה ומינרווה ולשתף איתן פעולה
  • שיכורה מאהבה 118

    אוויינדה מבקר את פילאר ומספר לה מה קרה עם איסדורה ומינרווה; פילאר מאוד כועסת ומזמנת את כל המשפחה; גביוטה אומרת לרודריגו שהוא יצטרך לחכות עד שאביה של איסדורה ישלם את החוב,ועד אז לא יהיה ביניהם כלום; רודריגו נפרד מגביוטה במילות אהבה ונשיקות.
  • שיכורה מאהבה 134

    רודריגו מספר לפסיכולוגית שנמאס לו לרדוף אחרי גביוטה ולקנא לה; הפסיכולוגית מייעצת לו לנסוע לחודשיים כדי לפתור את בעייתו באופן זמני, ויחד עם זה מציעה לו טיפול רציני במרפאה שלה; גביוטה לא מבינה למה רודריגו לא מתקשר אליה; שני אנשי עסקים מזמינים את רודריגו לסיור של כחודש באירופה ובארהב כדי לשווק את תשוקה בוערת.
  • שיכורה מאהבה 150

    אבא של איסדורה מודיע לה שהוא לא יוכל לשלם את חובו לרודריגו; סופיה מתכננת לנסוע לפגוש את רודריגו ולספר לו שפרנסיסקו ואיסדורה בוגדים בהם; איסדורה מתכננת לעזוב את מקסיקו עם ריקרדו; דניאלה מגלה שריקרדו הוא לא בנו של רודריגו ומספרת על כך לרודריגו
  • שיכורה מאהבה 166

    גביוטה מגלה שחברת מונטלבו על סף פשיטת רגל, אך חושדת שאוויינדה מסתיר ממנה משהו; יוביה מפלילה בחקירתה את לורנסו אונייטה אך לא את פטריסיו או את אהרון; גברת פילאר מתמוטטת ומאושפזת בתרדמת בבית החולים; אהרון נפגש עם פמלה בניסיון להחזיר את כונן הזיכרון שלו, שמפליל אותו בעברות; משפטו של רודריגו מתחיל והוא חוזר בו מהודאתו
  • שיכורה מאהבה 103

    קסנדרה מודיעה להילריו שהוא הדוגמן שנבחר למסע הפרסום;אלונסו סנטובניה מאוד מרוצה מגביוטה כעוזרת שלו; סוסי מספרת לאיסדורה שגביוטה קודמה בתפקיד; פמלה לא מוכנה להחזיר לאהרון את קובצי המחשב שלו; ג'יימס מבקר את אקסיה ומתברר לו שהיא תצטרך להישאר באשפוז כי היא סובלת מסכיזופרניה; איסדורה מגיעה למשרדה של מריאנה כדי לדבר איתה.
  • שיכורה מאהבה 119

    סופיה חושדת שפרנסיסקו שוכב עם אישה אחרת; רודריגו שולח לגביוטה את התמונה שקיבל מאלביס עם הקדשה חמה; אלונסו שולח לגביוטה ספר במתנה עם הקדשה חמה, והיא מאד מופתעת;רודריגו משתגע מהעובדה שגביוטה תהיה כל-כך הרבה שעות לצד סנטובניה; פרנסיסקו עושה עסקים מהצד ומוכר חלק נכבד מחומר ההדברה שברשותו; פילאר כועסת על איסדורה ומינרווה ואומרת לכל המשפחה שלא תסלח למי שיכתים את שם משפחתם
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully