אמנדה או - תקצירי פרקים

ויוה
  • אמנדה או: פרק 106

    אינס שומעת שהעוזרת האישית של אמנדה עזבה אותה ותובעת אותה על התעללות והיא נחושה להפוך לעוזרת האישית היחידה והטובה ביותר של אמנדה. היא מקימה אוהל בפתח הערוץ ומתלבשת כחיילת כשכלי הנשק שלה הוא מייבש שיער. פרדי פוגש אותה אבל לועג לה כשהיא מציעה את עצמה כעוזרת לאמנדה או.
  • אמנדה או: פרק 90

    אמנדה עורכת במשך כל הלילה את מה שצילמה עד שהיא מקבלת את המשפט "אני אוהב אותך" מפי דנטה ונרדמת. דנטה מתעורר בבוקר ומוצא את המחשב פתוח כשהוא מופיע על המסך. הוא יוצא מהבית בזעם ומגיע ליער העצים שהוא יצר. אמנדה מטלפנת לפלומה ואיסבלה כדי לדעת אם נט ודמו יודעים איפה דנטה וצופה יחד עם נט בדנטה מנתץ את העצים שעליהם המעריצים תלו תמונות וכרזות אהבה לדנטה ואמנדה.
  • אמנדה או: פרק 74

    צ'רלי ודנטה שותים כל הלילה ונרדמים על הספה בביתו. אמנדה מגיעה לבית של דנטה לספר לו מה גילתה באינטרנט אבל הם שוב רבים והיא יוצאת משם בלי לומר לו כלום. אמנדה בדיכאון והבחורים עם פלומה חוטפים אותה בטנדר ולוקחים אותה לסדנה של פדרו. אמנדה השנייה נהנית לצפות באינטרנט באמנדה המתייפחת.
  • אמנדה או: פרק 58

    דנטה מגיע לסדנה של פדרו ואמנדה בעקבותיו. הם מדברים על הנשיקה ביניהם ומתנשקים שוב. אמנדה מבקשת מדנטה לצייר אותה והוא מסכים בתנאי שהיא תשב בשקט. דנטה מצייר תמונת עירום שלה והם מתחילים להתנשק שוב, אבל אמנדה מבקשת ממנו שימשיכו בזה במקום אחר.
  • אמנדה או: פרק 105

    אינס נזכרת בימים שבהם עבדה במספרה של אמה, כיצד אמה ניסתה ללמד אותה להסיר שיער מהרגליים ולבצע מניקור ותוך כדי כך התיזה עליה תרסיס שיער כדי להפחית את הכאב. אינס ידעה כבר אז שזה לא הייעוד שלה ורצתה להפוך לזמרת.
  • אמנדה או: פרק 89

    דנטה מוצא את המעריצות בתוך בית, הן מתנפלות עליו והוא מסלק אותן בכוח. פרדי ממשיך להיזכר כיצד חתם על חוזה במיליונים לאמנדה או מבלי להתכוון בכלל. פלומה ודמו משחקים משחק תפקידים כשכל אחד בתורו הוא אמנדה ופלומה. נט אומר לאיסבלה שהוא מבין שאמנדה ואמנדה או הן אותה האישה.
  • אמנדה או: פרק 73

    אמנדה מגלה באינטרנט שדנטה לא חשוד בכלל ונחשב לנעדר אבל הוא לא שומע זאת כי הוא לא חשוף לאמצעי התקשורת. הבחורים טוענים שיש לספר לו על כך ואמנדה אומרת שתדאג לזה. דנטה מגיע לבר ופוגש בו את צ'רלי שניהם מדברים על אמנדה המשוגעת, אבל כל אחד מהם מתכוון לאמנדה אחרת. אמנדה מיואשת אחרי שאיבדה את דנטה.
  • אמנדה או: פרק 57

    פרדי פותח את הדלת לאמנדה השנייה שלא מבינה מה הוא עושה שם וגם דנטה מתגלה. אמנדה מסתגרת בשירותים וצ'רלי נכנס לשם בעקבותיה. פלומה מתגלה מתחת למיטה ואמנדה חושבת שהיא שכבה עם דנטה ותוקפת אותה. פרדי חושב שהוא נתקף בהתקף לב בין כל המהומה שנוצרת בבית כשכולם מכים את כולם. צ'רלי מספר לאמנדה שהוא בגד באישתו ביום חתונתם ואמנדה מזדרזת לספר את זה לאמנדה השנייה. דנטה מחליט לנסוע משם אבל דורש מאמנדה שתגרש את כולם עד שהוא יחזור. אמנדה נכנסת לתא האחורי בטנדר שלו.
  • אמנדה או: פרק 120 ואחרון

    דנטה לוקח את אמנדה לסדנה שלו ומראה לה את כל הציורים שצייר בדמותה. דנטה ואמנדה מאושרים ואוהבים בערב רומנטי על סירה. אמנדה מקליטה את שניהם מתנשקים ומעלה את הסרטון לאינטרנט.
  • אמנדה או: פרק 104

    איסבלה מראיינת את נט ומנסה לדלות ממנו מידע על דנטה ואמנדה ללא הצלחה. אמנדה מתחילה להרגיש שוב את הלחץ שהרגישה ככוכבת ולא רוצה ללכת לטקס חלוקת הפרסים אבל מבינה שאין לה ברירה. אמנדה מייחלת שאינס תחזור לתפקידה כעוזרת האישית שלה. פרדי מוצא את אינס ישנה ברחוב ומעסיק אותה מחדש.
  • אמנדה או: פרק 88

    דנטה מתמרמר על המעריצים שמחוץ לביתו ומבקש מאמנדה לגרש אותם. איסבלה מספרת לנט איך היא הכירה את פרדי ואיך הוא הפך לסוכן שלה. אמנדה מבטיחה לדנטה שהיא כבר לא מעלה קטעים שלו באינטרנט. ברגע שדנטה יוצא היא מבטיחה למעריציה באינטרנט שהם ישמעו את דנטה אומר לה "אני אוהב אותך".
  • אמנדה או: פרק 72

    אמנדה נפרדת ממעריציה באינטרנט ומסיימת את הטלנובלה בסגנון ריאליטי שלה. דמו ונט מספרים לאמנדה ופלומה שדנטה הוא למעשה פאוסטו ויולדי, צייר מפורסם ומיליונר, ששינה את זהותו אחרי שביתו הוצת ואישתו ועוזרו דנטה נספו בו והמשטרה האשימה את פאוסטו ברצח. דנטה מצייר תמונה ונזכר בתקופה שלאחר האסון כשהוא שתה פחיות בירה ואחר כך מעך אותן ופדרו אמר שבעיניו זהו פסל של חרק.
  • אמנדה או: פרק 56

    אמנדה מבקשת מפרדי, פלומה, דנטה, דמו ונט שמצטופפים בשירותים לצאת מהבית ומנסה להסיח את דעתו של צ'רלי, אבל לבסוף כולם מסתתרים מתחת למיטה. צ'רלי מתפעל מהיצירות של דנטה וחושב שאמנדה יצרה אותן. פרדי לא מצליח לנשום מתחת למיטה ויוצא. צ'רלי רואה אותו וחושב שגם הוא מנהל רומן עם אמנדה. אמנדה השנייה מגיעה לבית של דנטה ואמנדה לא יודעת מה לעשות.
  • אמנדה או: פרק 119

    אמנדה מטלפנת לפלומה להודיע לה שהיא חוזרת הביתה ללא דנטה. היא מפליגה בסירה כדי לחזור לארגנטינה אך קוראת כתבה בעיתון שבה דנטה מודה שהוא לא מפסיק לצייר את האישה שהצילה את חייו. אמנדה חוזרת לזרועותיו של דנטה.
  • אמנדה או: פרק 103

    אמנדה מתרגשת מהציור שצייר לה דנטה. דמו ונט מספרים לאיסבלה שדנטה צייר את אמנדה בעירום ואיסבלה מודיעה על כך בתוכניתה. צ'רלי מאשים את אמנדה ברומן עם דנטה ומאיים לתבוע אותה על בגידה. אמנדה מבקשת מאיסבלה לשמור על אלמוניותו של דנטה. אנשיה של איסבלה רודפים אחרי דמו ונט כדי לדלות מהם מידע.
  • אמנדה או: פרק 87

    אמנדה מנסה בכל דרך לגרום לדנטה לומר לה "אני אוהב אותך" כדי לצלם אותו לאינטרנט. פרדי ממשיך להיזכר כיצד הפך לסוכן של אמנדה. פלומה מסבירה לדמו למה היא כעסה עליו, נט אומר לאיסבלה שהוא אוהב אותה. אמנדה ודנטה יושבים ביחד במצב רוח רומנטי כשהם שומעים צעקות מחוץ למחסן.
  • אמנדה או: פרק 71

    צ'רלי דורש סכום עתק כדי להתגרש מאמנדה השנייה ומאיים לחשוף את סודותיה האפלים בפומבי. פרדי מציע להם לחיות בחדרים נפרדים בלי שהתקשורת תדע. פלומה מנהלת את המשפט בין דנטה ואמנדה ופוסקת שאמנדה תהיה זכאית לחצי מהבית וחצי מהטנדר. דנטה מתעצבן על כולם ומאיים עליהם שיצאו מביתו במה שנראה כאקדח.
  • אמנדה או: פרק 54

    נט ודמו מסרבים לצאת מהבית של דנטה בציפייה שאמנדה או תחזור. אמנדה מעלה לרשת את הסרטון של אמנדה השנייה שיכורה כשהיא מתחילה עם דנטה. צ'רלי מתקשר לאמנדה והיא מזמינה אותו לארוחת ערב בבית של דנטה, למרות שדנטה מתנגד לכך בתוקף. פלומה מגיעה לבית של דנטה כדי להודיע לו שאמנדה השנייה רוצה להיפגש איתו וזמן קצר לאחר מכן גם פרדי מגיע לשם.
  • אמנדה או: פרק 118

    פרדי מנסה למכור את הצילומים של אמנדה לטלוויזיה ללא הצלחה. אמנדה השנייה עדיין שרויה בעולמה ושרה כמו תרנגולת עם המאושפזות האחרות. אמנדה רואה את דנטה נוסע בטנדר שלו כשלצידו בחורה ומתאכזבת מאוד. היא רוכבת על אופניים ושוב נתקלת בדנטה. הפעם הוא עוצר ומתעמת איתה והיא מספרת לו שהיא עזבה את חייה הקודמים למענו אבל שהיא הבינה שהיא טעתה והוא לא הגבר של חייה.
  • אמנדה או: פרק 102

    פלומה מראה לאמנדה את הזר שהיא קיבלה אבל היא מבקשת ממנה לשלוח את זה למדונה עם הקדשה אישית. רק כשהיא קוראת את הכרטיס המצורף היא מגלה שהזר היה כביכול מפאוסטו ושהיה בתוכו ציור. פלומה מזדרזת לקבל בחזרה את הזר. היא נתקלת בדמו אבל מתייחסת אליו בעוינות. אמנדה מתארחת בתוכניתה של איסבלה כשפלומה חוזרת עם הזר ביד.
  • אמנדה או: פרק 86

    פרדי מספר למאושפזת בבית החולים איך הוא הפך לסוכן של אמנדה. אמנדה ודנטה משלימים אבל הוא מבקש ממנה שתפסיק לערב אותו בצילומים שלה. גם דמו ונט משלימים עם איסבלה ופלומה. אמנדה ודנטה מתנשקים בלהט כשהמעריצים רואים אותם ומצלמים אותם.
  • אמנדה או: פרק 70

    אמנדה השנייה וצ'רלי ממשיכים לריב. פלומה עורכת את המשפט בין דנטה ואמנדה, אמנדה תובעת מדנטה פיצויים על כל הנזקים שהוא גרם לה כביכול. היא דורשת לחזור לגור בבית, לקבל את כל הזכויות על תמונת העירום שלה שהוא צייר ושהוא יתיר לה להמשיך להשתמש בדמותו באינטרנט. דנטה מסרב בתוקף.
  • אמנדה או: פרק 53

    אמנדה השנייה חושבת שיש חולדה בבית ועוזבת את המקום. דנטה שם לב לדמיון באופי של שתי האמנדות אבל אמנדה לא מסכימה איתו ומקנאה בהתעניינות של דנטה באמנדה השנייה. נט ודמו מגיעים לחפש את אמנדה השנייה אבל מאחרים את המועד. דנטה מרצה להם על הגיחוך שבהערצת מפורסמים. דנטה ודמו נרדמים על הספה ואמנדה מציעה לדנטה שישן איתה במיטה. דנטה מחבק את אמנדה באמצע הלילה והיא מצלמת את זה לטלנובלה שלה.
  • אמנדה או: פרק 117

    אמנדה מגיעה לביתו של דנטה אבל הם כל הזמן מפספסים זה את זה. צ'רלי עורך לדמו, נטו ופלומה סיור בבית כאילו שבמדובר במוזיאון ונט מקליט את הכול. פלומה אומרת שאמנדה בוודאי כבר נמצאת עם דנטה אבל צ'רלי עדיין מתייחס לאמנדה השנייה שמאושפזת בחווה טיפולית. אמנדה השנייה נמצאת עם פרדי וכועסת עליו שנתן ייפוי כוח לצ'רלי. אמנדה מגיעה לתערוכה של דנטה אבל לא רואה אף דיוקן שלה וחושבת שהוא שכח אותה.
  • אמנדה או: פרק 101

    המשתתפות בקבוצה לנשים מפוצלות מספרות לאמנדה שהן לא רוצות לחזור לחייהן הקודמים. באמצע הפגישה מופיעה ולריה, מלצרית שהייתה אמנדה השנייה ואמנדה מטיחה בה שהיא תפסה את מקומה אבל היא טוענת שזה לא קרה. דנטה מצייר את אמנדה ודמו ונט ניגשים לערוץ כדי לתת לה את הציור ופרחים שקנו על חשבון דנטה. איסבלה מכריזה על בואה של אמנדה לתוכנית כדי לספר על גירושיה ועל חזרתה לפעילות.
  • אמנדה או: פרק 85

    אמנדה שומעת קולות נשיים ברקע כשהיא מתקשרת לדמו ומסיקה מזה שדנטה, נט ודמו חוגגים עם בחורות. היא מספרת על כך לאיסבלה ופלומה שנכנסות לדיכאון מזה. דנטה מגיע לפארק ליד הנהר שבו אמנדה ערכה את הפיקניק כשהיא הורסת את הכול והיא שומעת מדנטה שאלה היו המעריצות של הטלנובלה. דמו ונט נוסעים בטנדר לדבר עם פלומה ואיסבלה.
  • אמנדה או: פרק 69

    פלומה אומרת לפרדי שהיא לא מוכנה להישאר יותר עם אמנדה השנייה ועוזבת את הערוץ. היא מגיעה לבית של דנטה ומחליטה לערוך משפט פיוס בין אמנדה ודנטה, כשדמו ונט המושבעים. דנטה ממשיך לטעון שהוא רק ידע סבל מאז שאמנדה נכנסה לחייו. צ'רלי מתחנן לפני אמנדה השנייה שלא תעזוב אותו וטוען שבזכותו היא הפכה לכוכבת.
  • אמנדה או: פרק 51

    דנטה כועס על אמנדה שאילצה אותו לראיין את אמנדה השנייה. אמנדה רואה שלאמנדה השנייה יש אותם העדפות וטעמים כמוה. פרדי מתקשר לאמנדה כדי לקבוע עוד פגישה בין דנטה ואמנדה השנייה ואמנדה מזמינה אותה לארוחת ערב בסדנה של דנטה. דנטה מסרב בהתחלה אבל בסוף מתרצה. נט ודמו לא מאמינים שאמנדה או עומדת להגיע לסדנה עד שמכוניתה מגיעה.
  • אמנדה או: פרק 116

    אמנדה לא מוצאת את דנטה בים. הוא חוזר לביתו. נט, דמו, פלומה ואיסבלה מתכננים להקים מועדון למפוצלים במרתף. פלומה מנסה לעניין את צ'רלי בתוכנית שלהם אבל הוא טוען שיהפוך את ביתו למוזיאון אמנדה או ושכיוון שאמנדה לא צלולה בדעתה הוא כעת הבעלים של כל נכסיה. אינס מתראיינת אצל איסבלה אחרי שהשיקה ספר על חייה הקשים כעוזרת של אמנדה או. אמנדה מגיעה לביתו של דנטה.
  • אמנדה או: פרק 100

    אמנדה משתתפת בקבוצת הנשים המפוצלות שפלומה הציעה לה ומנסה לברר מה קורה כשמתאהבים בתקופת הפיצול, האם האהבה תמשיך להתקיים כשהאדם יחזור להיות שלם. דמו ונט מחליטים לשלוח לאמנדה זר פרחים וציור של דנטה לאות תודה על כל מה שגילתה ולא רק הודעת דוא"ל יבשה כפי שביקש מהם דנטה.
  • אמנדה או: פרק 84

    אמנדה מתחפשת לקופידון, אל האהבה, שהוא גם שטן, עורכת פיקניק על החוף ומחכה לדנטה. דנטה, דמו ונט ניגשים לסדנה של פדרו ומוצאים את תעודת הזהות של פאוסטו בכספת. דנטה מקווה להחזיר לעצמו את הכספים בחשבונותיו אבל לא מוצא כלום. כשהוא חוזר לטנדר עם דמו ונט מתנפלים עליהם המעריצות של דנטה ואמנדה.
  • אמנדה או: פרק 68

    אמנדה עורכת מופע ריקוד לפני דנטה ותולה שלטים שבו היא מבקשת את סליחתו, אבל ללא הועיל. באתר שלה הגולשים מציעים לה לחפש עוד תמונות של אשתו כדי שהוא יסלח לה. פרדי ופלומה מעמידים פנים שהם הולכים לחפש עיתונאים שיראיינו את אמנדה השנייה. דנטה ודמו מציעים לקרוא לפלומה כדי שתדבר עם אמנדה. דנטה חוזר הביתה ואמנדה מקווה שהוא יסלח לה.
  • אמנדה או: פרק 50

    במהלך הראיון של דנטה, אמנדה השנייה מתקרבת אליו ונוגעת בו והוא מרגיש לא בנוח בכלל. אמנדה מנסה לשכנע את פרדי שימשיך לייצג אותה למרות שגם לה קוראים אמנדה ולבסוף מגיעה איתו להסכם. אמנדה השנייה מנשקת את דנטה בדיוק כשאמנדה מציצה לחדר ההלבשה.
  • אמנדה או: פרק 115

    אמנדה נוסעת לעיירת הנופש כרמלו באורוגואי ומגיעה לגלריה שבה דנטה מציג את ציוריו. בדרך דרכיהם נפגשות פעמים רבות אך הם מפספסים זה את זה. אמנדה חושבת שאולי הוא ירד לים. דנטה אכן ירד לים אבל אמנדה לא מוצאת אותו.
  • אמנדה או: פרק 99

    אמנדה מותשת מכל ההתחייבוית שמוטלות עליה ומחליטה להשתנות. דנטה ונט מקבלים הודעת דוא"ל מאמנדה ולא מאמינים שאלילתם פנתה אליהם. אמנדה מייצרת מאות סקיצות לקו הביגוד שלה. היא מחליטה להצטרף לפלומה לקבוצת הנשים שסובלות מפיצול אישיות. אמנדה מבקשת מפרדי לארגן לה תוכנית טלוויזיה שבה היא תודיע על גירושיה ועל חזרתה לפעילות. דנטה צופה במחשב ברגע שבו אמנדה הודיעה לו שהוא לא מבוקש.
  • אמנדה או: פרק 83

    אמנדה השנייה ופרדי עוברים לחווה טיפולית ופרדי מנסה לצלם תוכנית ריאליטי של אמנדה בחווה. פרדי מציע לאמנדה לשדר את הטלנובלה שלה בטלפונים ניידים יחד עם הריאליטי של אמנדה השנייה אבל היא מסרבת. פאוסטו מתחיל לפעול להחזרת זהותו. אמנדה מנסה לגרום לו לומר שוב אני אוהב אותך, הפעם מול המצלמה.
  • אמנדה או: פרק 67

    אמנדה השנייה מכריחה את כולם לישון בחדר ההלבשה שלה וממשיכה לדמיין לעצמה שאמצעי התקשורת באים לסקר את גירושיה. דנטה לא מוכן לדבר עם אמנדה או לישון לצידה ואף מאיים לשבור את המצלמה שלה בפטיש. אמנדה מאיימת להתאבד בסכין אם הוא יעשה זאת ומבטיחה לו שהיא תעזוב את ביתו עד הבוקר.
  • אמנדה או: פרק 55

    פרדי ואמנדה מתווכחים כשפרדי מבין שאמנדה היא המשוגעת שנכנסה לחדר ההלבשה של אמנדה השנייה. נט ודמו מגלים שאמנדה היא שחקנית האינטרנט המפורסמת ומחליטים לצלם קליפ מחופשים לדבורים. צ'רלי מגיע מוקדם מהצפוי לבית של דנטה וכולם מסתתרים. צ'רלי מנסה לגעת באמנדה אבל היא מתרחקת ממנו ומבהירה לו שהיא לא רוצה שהוא יעזוב את הבית למענה, רק למען עצמו כי לדעתה אמנדה היא לא האשה המתאימה לו.
  • אמנדה או: פרק 114

    צ'רלי חוגג כי הוא חושב שאמנדה השתגעה והוא ירש את כל הונה. אמנדה מתעוררת בבית של דנטה ומבינה שהיא עברה שוב למישור השני. היא שואלת את פלומה אם היא יודעת היכן נמצא דנטה. פלומה מספרת לו שהוא יצא למסע כדי להציג את יצירותיו ונט ודמו מספרים לה היכן הוא. אמנדה טסה להיפגש מדנטה, אך פלומה חוששת שדנטה לא ירצה לפגוש אותה.
  • אמנדה או: פרק 98

    אמנדה מבינה שהתקופה שהיא חוותה כשלא הייתה אמנדה או נמחקה לחלוטין ואפילו הטלנובלה שלה לא מופיעה באינטרנט. גם דנטה לא יודע עדיין שלא רודפים אותו והיא מתכננת להציל שוב את חייו. דמו חושב שהוא מכיר את פלומה אבל לא זוכר מאין. אמנדה מגיעה הביתה ופוגשת את צ'רלי שמספר לה שהארכיון כבר לא קיים אחרי שהיא הוציאה את כל המידע מהמחשב. אמנדה נזכרת בבגידותיו של צ'רלי ומסלקת אותו מביתה.
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully