בלוג ויוה - ספטמבר 2018

  • בלוג
ויוה

"השוד הגדול" בדרך לערוץ ויוה!

13 בספטמבר, 2018

היי חברים,
אנחנו שמחים להציג לפניכם את הטלנובלה הברזילאית הבאה, "השוד הגדול" (Pega Pega), בכיכובם של קמילה קירוס ("רוק סטאר"), מתאוס סולאנו ("שובל של שקרים") וננדה קוסטה ("הלוחמת").

"השוד הגדול" זכתה לתשבוחות המבקרים ולרייטינג גבוה במיוחד ככשודרה בברזיל ב-2017.
הסדרה תשודר בערוץ ויוה החל מ-4.10.18, ימי ראשון-חמישי ב-19:05. (במקום "רוק סטאר")

קצת על העלילה -
פדריניו, בעליו של מלון "קריאוקה פאלאס" היוקרתי, נמצא על סף פשיטת רגל והוא מחליט למכור את המלון לאריק, איש עסקים מצליח. לואיזה, הנכדה והיורשת היחידה של פדריניו, מתאהבת באריק מבלי לדעת שהוא עומד לרכוש את המלון שאותו חלמה לנהל ביום מן הימים.

לאחר המכירה, פדריניו עורך מסיבה מפוארת במלון לרגל יום הולדתה של לואיזה. רק אז לואיזה מגלה לתדהמתה שהמלון נמכר ושהקונה הוא לא אחר מאשר אריק. אולם, אירוע גדול יותר מעיב על שמחתה - מיליוני הדולרים ששולמו עבור המלון נשדדים במהלך המסיבה.

איש אינו חושד שמאחורי השוד עומדים למעשה ארבעה עובדים של המלון, שמעולם לא התכוונו להפוך לפושעים, אך עשו זאת כיוון שהם מתמודדים עם קשיים רבים בחייהם. לאחר השוד, נזהרים הארבעה לא לבזבז את הכסף בפזרנות וממשיכים לעבוד במלון כדי לא לעורר חשד.

בלשית המשטרה אנטוניה מקבלת לידיה את תיק החקירה ונחושה בדעתה לפתור את התעלומה. במהלך החקירה, היא מתאהבת בז'וליו, מבלי לדעת שהוא אחד השודדים שהיא מחפשת.
השוד יעמיד במבחן את אהבותיהם וחייהם של כל המעורבים, בעוד ארבעת השודדים יעשו כל שביכולתם כדי שהאמת לא תתגלה.

130 פרקים, ברזיל, 2017

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

יש לנו בשורה מאוווווווד משמחת עבורכם!

6 בספטמבר, 2018

אהלן חברים!

אנחנו יותר משמחים לספר לכם שהסדרה הטורקית המדוברת, "אימא", תשודר אצלנו באתר "ויוה וואלה" עם פרקים מלאים לצפייה ישירה החל מ-7.10!

כן, כן, אתם קוראים נכון!

בעקבות אינספור הבקשות שלכם וההצלחה המסחררת של הסדרה, עשינו הכל כדי שכולכם תוכלו להנות ממנה!

למי שלא הספיק להכיר, הסדרה "אימא" בכיכובה של ג'נסו דרה ("אזל") היא סדרת דרמה מרגשת שזכתה להצלחה רבה כששודרה בטורקיה בשנת 2017. הסדרה מבוססת על סדרה יפנית מצליחה באותו השם, שזכתה בשנת 2018 גם לחידוש קוריאני.

בלינק הבא תוכלו לצפות בפרומו הסדרה ולהכיר אותה מקרוב -
http://viva.walla.co.il/tvshow/3154167.

המשיכו לעקוב אחר עדכונים נוספים :)

שלכם,
צוות ויוה

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully