בלוג ויוה - אוגוסט 2018

  • בלוג
ויוה

החדשות החמות של הטלנובלות המקסיקניות! פוסט מאת רנת זיתונה

היי לכולם. אני ממשיכה עם המסורת של טלנובלות מקסיקניות שמתוכננות לעתיד. אם אתם אוהבים טלנובלות מקסיקניות ורוצים לדעת מה מתוכנן במקסיקו, הפוסט הזה בשבילכם.

טלויסה משנה תדמית ומתחילה לעשות ז'אנרים חדשים ופחות רימייקים.

נתחיל עם אנג'ליק בוייר. אנג'ליק חוזרת לטלויזיה לאחר שנעלמה מאז "אנה כפול שלוש" ובעיקר הייתה בחופשה באתרי נופש עם בן זוגה וכוכב הטלנובלות, סבסטיאן רולי. אנג'ליק בוייר חוזרת בפרוייקט חדש ומאתגר. מדובר בסדרה מקורית שעוסקת בגלגול נשמות. השחקן שיככב לצידה הוא מישל בראון והרעים יהיו אלחנדרו נונייז שמוכר לנו מ"תשוקה וכוח" כאריק וקלאודיה מרטין שלא מוכרת במסכי ישראל. מדובר בהפקה משותפת עם טלויסה וW studios. ברברה לופז (באה מאהבה), ליז גייארדו (מתחת לשמיים, ג'סיקה מאס, האסירה) והנרי זאקה (מלכת הלבבות) ייקחו חלק בקאסט.

טלנובלה שנייה היא Mañana sera otro dia...mejor בהפקתו של קרלוס מורנו שלא זכינו לראות טלנובלות שלו מאז "האומץ לאהוב". הטלנובלה משודרת בימים אלו במקסיקו ומככבים בה דיאגו אוליביירה (אדמה פראית, הירושה, אהבה מנצחת), אנחליקה ואלה(יפה היא לא) ואלחנדרה בארוס שלא ראינו אותה מאז האמת הסמויה. הטלנובלה מספרת על דיאנה (אלחנדרה בארוס) שמגלה יום אחד שיש לה סרטן השד. היא מפחדת להשאיר את בעלה, קמילו שמגלם אותו דייאגו אוליביירה לבד ופונה למוניקה (אנחליקה ואלה), מזכירתו שתעזור לה לחפש אישה אידיאלית בשבילו ואם לילדיהם מבלי שהיא יודעת שמוניקה מאוהבת בסתר בבעלה. בטלנובלה משחקים נוריה באגס (אנה כפול שלוש, באהבה אין חוקים), אנה לבייסקה (פשוט לאהוב, לאהוב את לולה, אוייבת יקרה, אם חורגת), פביאן רובלס באהבה אין חוקים, אקאסיה, רק אלוהים סולח)

טלנובלה שלישית היא רימייק לטלנובלה קולומביאנית טרייה, שעוסקת בכדורגל, jefe La Campion. הראשיים הם אפריקה זבלה וקרלוס פרו שכבש את המפיקים בטלויסה מאז תפקידו בטלנובלה Caer en la tentacion.

פדרו דמיאן מתכנן להיט חדש שמבוסס על רבלדה ובאותו סגנון של נוער ומוזיקה. הראשים הצעירים לא מוכרים לנו כמעט בכלל אבל משחקים כמה פליטי רבלדה כמו זוראידה גומז (לוחאן) ששיחקה גם בהכל בשביל האהבה, כריסטיאן צ'אבז שראינו אותו לאחרונה בלהתעורר לצידך יגלם מורה. פילאר רבלדה שהייתה בתו של מנהל הבית ספר תגלם אימא לילד עם תסמונת דאון. מה שמיוחד בטלנובלה עבורנו שצולמו סצינות בארצנו הקדושה ושחקן ישראלי -מקסיקני מגלם נער יהודי שסובל ממחלה סופנית.

אך גם יש טלנובלה קלאסית כמו Los principes no lloran שמדבר על אישה שמבחינתה כל הגברים אותו הדבר לאחר שאביה היה בוגד ודווקא היא מתאהבת בגבר הכי רמאי. כאשר מתגלה התרמית היא נוטשת אותו אך הוא מתאהב בה ונילחם עליה.

101 pasos para olvidarte מתוכנן בחודשים הבאים וכרגע מועמדים לתפקיד הראשי, סבסטיאן רולי ומאייטה פרוני שכבר היו זוג ע"י אותו מפיק, אדוארדו מסה בטלנובלה Papa a toda madre שלא שודרה פה. כמו כן גרטל ולדז מועמדת גם היא לתפקיד הראשי שלאחרונה הודיעה על אירוסיה עם בן זוגה, אותו שמרה בסוד. כמו כן היא שיחקה לאחרונה בטלקומדיה Tenias que tu שם גילמה את הרעה בכיכובה של אריאדנה דיאז(החיים כפולים של אסטלה קריז'ו, אקסיה). גם הורסיו פנצ'רי מועמד לתפקיד הראשי שלא כיכב מאז אדמה פראית. אדריאנה לובייר מועמדת דווקא לתפקיד הרעה אותה ראינו לאחרונה ב"משולש גורלי".

2 טלנובלות שמתוכננות הן עונות שניות לטלנובלות שזכו לשידור פה והראשונה כבר בצילומים, "משפחתו של בעלי" וכבר התחילה את שידוריה במקסיקו. שחקנית וכוכבת טלנובלות הצטרפה לעונה השנייה. מדובר בסוזנה גונזלס. כוכבת "תשוקה וכוח". ג'סיקה קוץ'(מריסול) לא תקח חלק מהקאסט.

טלנובלה שנייה שמתוכננת לה עונה שנייה היא "באהבה אין חוקים" שכבר הסתיימה במקסיקו ומשודרת אצלנו לא מזמן. מנואל בילבי והשחקנית שמגלמת את לטיסיה, איסבל קמיל לא יהיו חלק מהקאסט בעונה השנייה ולעומת זאת קימברלי דוס רמוס (מי זה מי, באה מאהבה) תכנס ותיאבק על ליבו של ריקרדו ותחליף את לאונרדו. כמו כן אנה ברנדה לא תהיה בתפקיד ראשי כמו בעונה הראשונה אך תהיה עדיין בסדרה.

עוד טלנובלה הפעם עוסקת בנושא חדש ומודרני, זוג לסבי. מדובר על אישה נשואה שנתפסת על חם ע"י בעלה מתנשקת עם אישה אחרת והבעל דורש משמרת מלאה על הילדים שלהם.

יש גם את comandate bonita שעוסקת בפשע מאורגן.

עד הפעם הבאה...

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully