וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט בדימוס אילן שיף מונה ליו"ר ועדת האיתור לתאגיד

19.3.2018 / 16:29

שר התקשורת איוב קרא מינה רשמית את השופט בדימוס אילן שיף ליושב ראש ועדת האיתור לפי חוק השידור הציבורי הישראלי. ועדת האיתור של תאגיד השידור הציבורי הישראלי אחראית להמליץ לשר על מינויים של מנכ"ל וחברי מועצת התאגיד

משבר החוק הצרפתי- השר קרא אמר בפתח ישיבת הממשלה כי נתניהו ביקש להעביר את החוק "בהסכמת כל ראשי הקואליציה". רוני כנפו
איוב קרא/רוני כנפו

שר התקשורת איוב קרא מינה היום (שני) את השופט בדימוס אילן שיף ליושב ראש ועדת האיתור לפי חוק השידור הציבורי הישראלי. שיף כיהן בעבר כפרקליט צבאי ראשי וכנשיא בית הדין הצבאי לערעורים. באזרחות שימש כשופט מחוזי ובהמשך לסגן נשיאת בית המשפט המחוזי בחיפה.

ועדת האיתור של תאגיד השידור הציבורי הישראלי אחראית להמליץ לשר התקשורת על מינויים של מנכ"ל וחברי מועצת התאגיד. מינויי מועצת התאגיד תקפים לארבע שנים, שבמהלכן יש לה סמכויות לגבי מינויים בתאגיד.

תפקיד יו"ר ועדת האיתור של התאגיד לא אויש מאז התפטרותו של השופט בדימוס עזרא קמא לפני קרוב לשנה. קמא התפטר במועד שבו הוחלט על פיצול התאגיד והקמת תאגיד חדשות נוסף. לפי החוק, שר התקשורת ממנה שופט לעמוד בראש ועדת האיתור, והשופט עצמו ממנה את שני החברים שלצדו. ועדת האיתור היא זו שבוחרת את היו"ר ואת חברי מועצת התאגיד, באופן שבו השר אינו יכול לבחור בין חלופות שונות.

השר קרא: "ברצוני לברך את כבוד השופט בדימוס והאלוף במילואים אילן שיף בכניסתו לתפקיד יושב ראש וועדת האיתור לפי חוק השידור הציבורי. סמוך אני כי עשייתו רבת השנים ותדמיתו של אילן שיף תתרום רבות לקידום התאגיד והובלתו למחוזות חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully