וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהאוצר לחברת הלווין: אסי קליין בן-נעים מונתה לסמנכ"ל רגולציה ב-yes

וואלה ברנז'ה

18.3.2018 / 13:01

אסי קליין בן-נעים, לשעבר סגנית היועץ המשפטי של משרד האוצר, מונתה לתפקיד סמנכ"ל הרגולציה ב-yes; היא תחל את תפקידה החודש ותחליף את מיכל רפאלי כדורי הפורשת לאחר 18 שנים

אסי קליין. רמי זרנגר,
אסי קליין בן-נעים/רמי זרנגר

שינויים בצמרת yes: אסי קליין בן-נעים מונתה לתפקיד סמנכ"ל הרגולציה בחברה. במסגרת תפקידה האחרון כיהנה קליין בן-נעים כסגנית ליועץ המשפטי במשרד האוצר והובילה חקיקות מורכבות, תקנות ורפורמות בתחומים שונים, בין היתר, בתחום התקשורת, הבריאות, שוק ההון ומכרזים ממשלתיים.

בנוסף, שמשה חברת דירקטוריון בנת"ע ובחברת תשתיות תעשייה ואנרגיה וכיהנה כחברת מועצה במועצת הכבלים והלוויין בשתי קדנציות. מטעם האוצר הובילה לאורך השנים תיקוני חקיקה בתחום התקשורת, ביניהם תיקונים לחוק התקשורת (ניידות מספרים ושוק סיטונאי), חוק הרשות השנייה (הסדר ערוץ 10 ומעבר הזכייניות מזיכיונות לרישיונות), הקמת תאגיד השידור הציבורי והקמת מערך עידן+בחוק.

קליין תחליף בתפקידה את מיכל רפאלי כדורי אשר תפרוש בחודש מאי בתום 18 שנה בחברה. רפאלי כדורי הנה ממקימי yes. מהחברה נמסר כי "במסגרת תפקידה הובילה שינויים מהותיים בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל, ביניהם חקיקות מורכבות, וכן ניהלה ותרמה רבות למערכות היחסים מול ספקי התוכן השונים בארץ ובעולם בעת שכיהנה כמנהלת רכש הערוצים החיצוניים. כמו כן, רפאלי כדורי הניעה מהלך חשוב ופורץ דרך במלחמה בהורדות הפיראטיות באינטרנט והקימה יחד עם נציגים נוספים מגופי השידור בארץ את חברת זיר"ה, אותה היא מנהלת כיו"ר הדירקטוריון מטעם yes".

רון אילון, מנכ"ל yes איחל בהצלחה לאסי קליין לרגל כניסתה לתפקיד, "אני משוכנע שכישוריה המצוינים של אסי, יחד עם ניסיונה רב השנים בתחום הרגולציה והייעוץ המשפטי והכרותה העמוקה עם המערכת הממשלתית יבטיחו לה כניסה מוצלחת לתפקיד החדש. אין לי ספק כי אסי תתרום רבות לאגף הרגולציה ולחברה ומקצוענותה תסייע לנו רבות עם האתגרים העומדים לפנינו בעולם הרגולטורי. אני שמח לנצל הזדמנות זאת ולהודות למיכל על הדרך הארוכה שעשתה אתנו, מיכל הייתה יד ימיני בתחום הרגולציה ושותפה ישירה למובילות החברה ותמיד תהיה חלק ממשפחת yes. אני מאחל לה הצלחה גדולה בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully