וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג סופ"ש: גמר האומה

18.3.2018 / 9:18

גמר "המירוץ למיליון" מניב לרשת נתון מצוין של 22.1% - פי שניים מהריאיון של גיל ריבה עם אהוד אולמרט ששודר בקשת. יחסית לתנאים, "גב האומה" עם נתון נאה, ואפילו מואב ורדי יכול לסמן לעצמו וי קטן. הישגים נאים גם לאילה חסון בסופ"ש

המירוץ למיליון. צילום מסך
מוביל עם נתון מצוין. גמר המירוץ/צילום מסך

גמר "המירוץ למיליון" ששודר אמש (שבת) מוביל את טבלת הצפייה בסוף השבוע ומניב לרשת נתון מצוין של 22.1% - פי שניים מהריאיון הראשון של רה"מ, האסיר לשעבר, אהוד אולמרט, עם גיל ריבה ששודר בקשת וזכה ל11.1%.

יחסית לתנאי התחרות הקשים, גם "גב האומה" בערוץ עשר עם נתון נאה של 7.3%, וגם מואב ורדי שהחליף את יעקב אחימאיר ב"כאן" יכול לסמן לעצמו וי קטן עם 3.9% סבירים ביותר במונחי התאגיד.

גם מאוחר יותר רשת שומרת על הפער היחסי: "המירוץ למיליון - הזוכים" נהנית מ-16.6% אל מול שידור חוזר של "הכל אישי" עם חיים אתגר שמשיגה 8.7%. בערוץ עשר: "מה נסגר" עם 3.3%, "רפי אינטימי" עם 1.5% ושידור חוזר של "שישי עם אילה" עם 1.5%. בתאגיד: סדרת הטבע "מקסיקו הפראית" עם 2.1%.

בפרה פריים: בשל הקדמתה של "פגוש את העיתונות" - הישג נאה לאילה חסון ו"המטה המרכזי" של ערוץ עשר שמשיגה 6.4% צפייה. ברשת: "פגוש" עם 4.9% ותכנית הפרומו "המירוץ למיליון רגע לפני" עם 5.8%.

בגזרת חדשות השבת: בזכות המירוץ - מהדורת חדשות סוף השבוע עם דנה ויס המשודרת ברשת מובילה עם 11.9%, אחרי בקשת עם 10.4% (סה"כ צפו ב"החדשות" אמש 22.1%). ממול בערוץ עשר, "המגזין" עם נתון נמוך של 7.1% בלבד. חדשות השבת ב"כאן" עם 3.5%.

אהוד אולמרט וגיל ריבה. צילום מסך
על תקן העיתונאי. ריבה/צילום מסך

אופירה וברקו מאבדים מומנטום

בשישי: קשת מובילה את ערב השידורים עם שני פרקים של "סברי מרנן", הראשון עם 9.9% והשני - שידור חוזר - עם 7.4%. אחריה, "שי בשידור" של ערוץ עשר 6.5%. ממול ברשת, הרחק מאחור, "הכל הולך" עם 3.8% צפייה בלבד.

לפני כן, "אופירה וברקוביץ'" של קשת מאבדים מומנטום ונחלשים ל-5.3%.

בגזרת החדשות: "שישי עם אילה" וסיפור חפץ שהביאה, משיג 6.3% ועוקף את המהדורות של "אולפן שישי" ברשת (6.2%) ובקשת (5.5%). סך הכל "אולפן שישי" נחלשת לנתון נמוך של 11.7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully