וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרטים נחשפים: כיצד תיראה מהדורת חדשות 20

15.3.2018 / 14:15

לוואלה ברנז'ה נודע כי בערוץ 20 היו אמורים להשיק מהדורה מרכזית כבר ביום ראשון הקרוב, ואולם בשלב הזה הדבר נדחה. לאחרונה צולמו מספר פיילוטים בהשתתפות כתבי ומגישי הערוץ

יח"צ - חד פעמי

מחממים מנועים לקראת השקת המהדורה: לוואלה ברנז'ה נודע כי בערוץ 20 היו אמורים להשיק מהדורה מרכזית ביום ראשון הקרוב ואולם בשלב הזה הדבר נדחה, עד להודעה חדשה. ככל הנראה, בערוץ עדיין מתקשים לגבש פורמט סופי למהדורה המרכזית, ולסדר את לוח השידורים מחדש.

עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי אחת האופציות שנבחנות בערוץ היא לפתוח את השעה 20:00 עם מבזק ארוך שיימשך כ-20 דקות - ומיד לאחר מכן לעבור לתכנית עם מגיש אחר שתכלול פאנל של פרשנים, בנוסח "לפני כולם" ששודרה עד עתה בשעה 21:00.

בנוסף לכך, לאחרונה בוצעו מספר פיילוטים לכתבים ולמגישים בערוץ. בין היתר נערך פיילוט זוגי לליטל שמש ונועם אמיר - כאשר לא ברור האם הם יגישו את המבזק המוארך ביחד, או האם הם מיועדים להגיש בנוסף את "לפני כולם" החדשה, כאשר מי שכיום מגישה את התכנית היא דנה סומברג.

האישור לשדר חדשות ניתן לאחרונה לערוץ, שעבר לפיקוח הרשות השנייה. מנכ"ל ערוץ 20, שכי פרנץ, הודיע לפני כשבוע כי בועז גולן ישמש עורך החדשות הראשי של ערוץ 20. גולן הקים את אתר "חדשות 0404" ומשמש כעורך הראשי שלו. בעבר הקים וערך מספר כלי תקשורת, בהם השבועון לציבור הדתי "על"ה" ו"עיתון הספורט". בשנת 2000 הצטרף למחלקת החדשות של רדיו חיפה שם שימש כתב חדשות וספורט ובהמשך הגיש תוכנית בתחנת הרדיו "גלי ישראל". בערוץ 20 מבהירים כי נתנאל בן שושן ימשיך בתפקידו כסמנכ"ל התוכניות של הערוץ.

יוני שגיא ינהל את המחלקה המסחרית לצד מחלקת הדיגיטל בערוץ 20. שגיא שימש מנהל שיווק ומכירות בחברת "סלקום" כעשור ולאחר מכן כמנהל מסחרי באתר "חדשות 0404". הוא יחליף בתפקיד את מוני ברוש, ששימש כסמנכ"ל מחלקת הדיגיטל ב-4 השנים האחרונות, שבחר לסיים את תפקידו. בנוסף לכך, היועצת המשפטית של הערוץ, עו"ד מירי נאור-אליאס, תשמש כסמנכ"לית רגולציה ומשאבי אנוש. טרם הצטרפה לערוץ 20, שימשה עו"ד נאור-אליאס מנהלת הרגולציה בקשת בין 1998-2012 ולאחר מכן כשנה בפרקליטות מחוז תל אביב פלילי.

מערוץ 20 נמסר בתגובה: "אנו מבינים כי כולם סקרנים ומגלים עניין רב לקראת עליית המהדורה של ערוץ 20. נעדכן בפרטים לכשיגיע הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully