וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צירוף מקרים? קשת וידיעות אחרונות מכינים לכם סופ"ש אולמרט

15.3.2018 / 12:27

קשת וידיעות אחרונות ישדרו בצירוף מקרים מוזר ראיון וקטעים ראשונים מספרו החדש של רה"מ לשעבר אשר שוחרר מהכלא. האם מדובר בסנדול של אחד מהם את השני או דווקא במתקפת יח"צ משולבת לספרו החדש, זאת על רקע התחממות היחסים בין הגופים?

ידיעות אולמרט. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
ידיעות אולמרט/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

דווקא כשהיחסים בין קשת ל"ידיעות אחרונות" מתחממים לאחרונה, נראה שהמרדף הבלתי פוסק אחר הרייטינג והחשיפה יכולים לפגוע בזוגיות המתחדשת: בסופ"ש הקרוב צפויה להיות לכולנו "אוברדוז" של רה"מ לשעבר אהוד אולמרט, שיספר על כל חוויותיו מהכלא גם לידיעות וגם לקשת.

מחר (שישי) יתפרסמו בעיתון שבבעלות נוני מוזס, שדאג לאתרג במשך תקופה ארוכה את רה"מ לשעבר, חלקים בלעדיים מהספר החדש בהוצאת ידיעות שכתב אולמרט, שהשתחרר לפני כ-8 חודשים מהכלא. אבל, אם תרצו לשמוע על מעללי אולמרט בכלא מפיו - ועוד בקולו שלו - תוכלו לעשות זאת ממש למחרת, כי במוצ"ש ישודר ראיון מיוחד עימו בקשת, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה.

ככל הנראה, ברגע שאחד הגופים קלט שייקחו לו את הבלעדיות - הוא החליט לזרז את הפרסום. לא ברור איזה כלי תקשורת סינדל את השני: על פי גורם בידיעות, חשיפת הקטעים מספרו של אולמרט ירדה לדפוס כבר בשבוע שעבר. זאת כאשר גורם בהפקת הראיון שישודר בקשת טוען כי הראיון צולם בשבוע שעבר, ונקבע מראש מבעוד מועד. הגורם בידיעות ציין כי חשיפת הקטעים מספרו של אולמרט שיפורסמו מחר (שישי) במוסף הכרומו הכפול לקראת החג היה מהלך יח"צני מתוכנן מראש, וכי הוצאת ידיעות היא זו שאחראית על הספר.

גיל ריבה אהוד אולמרט. עיבוד תמונה
גיל ריבה אהוד אולמרט/עיבוד תמונה

"הריאיון הראשון לכלי תקשורת מאז שוחרר מהכלא"

השבוע פורסם בוואלה ברנז'ה כי 8 חודשים לאחר ששוחרר מהכלא, אולמרט ידבר בקשת, המתגאים בפרומואים בהישג של "הריאיון הראשון לכלי תקשורת מאז שוחרר מהכלא". במסגרת הריאיון חזר אולמרט לכותלי כלא מעשיהו, וכן לשערי משכן רה"מ ושכונת הולילנד והתייחס לפרשות בהן הורשע, לחקירות רה"מ נתניהו, לתקופת שהייתו בכלא ולהשפעות על חייו הפרטיים. אולמרט העניק את הריאיון לגיל ריבה, המיודד איתו במשך שנים ארוכות, והוא הופק על ידי קודה תקשורת.

את ההתחממות ביחסים בין שני הגופים ניתן לראות במספר ראיונות שהעניקו לאחרונה טאלנטים של קשת ל"ידיעות אחרונות" ושבכנס INTV של קשת שנערך השבוע השתתפו נציגים מ-ynet.

לאחרונה אף פורסמה כתבת תחקיר שלמה הסוקרת את רשת ואת מערכת היחסים של לשכת רה"מ עם הזכיינית. זאת כאשר בכתבה בחרו לבדוק את מערכת היחסים של רה"מ עם רשת, אך לא בחנו את מערכת היחסים של הלשכה עם קשת. בוואלה ברנז'ה אף פורסם כי ברשת מאיימים בתביעת דיבה נגד ידיעות בעקבות הכתבה.

טרם התקבלה תגובה מידיעות ומקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully