וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך "מעריב": "העיתונות היא מושחתת"

וואלה ברנז'ה

22.2.2018 / 15:58

בראיון מיוחד ל"תיק תקשורת", לרגל 70 שנה ל"מעריב", התייחס העורך הראשי לפרשות נתניהו ולמעורבות של כלי התקשורת ואמר: "אם נתניהו מושחת, ובוא נגיד שהוא מושחת, צריך לראות את התמונה המלאה: הוא החזיר בשחיתות על שחיתות"

יח"צ - חד פעמי

בראיון מיוחד לרגל 70 שנה ל"מעריב" אמר העורך הראשי, דורון כהן, כי "העיתונות היא מושחתת". כהן דיבר ב"תיק תקשורת" של החינוכית והתייחס לפרשות נתניהו. בין היתר אמר כי הוא מסתייג מהאובססיה של התקשורת סביב רה"מ: "אני בעד ביקורת, אני חושב שתפקידה של העיתונות זה לבקר אותו גם בצורה נוקבת, רואים את זה גם בעיתונות שלנו ב'מעריב', אבל יש כאן אובססיה יש כאן עליהום, זה דברים שמאוד מטרידים אותי אישית. אני לא אוהב להצטרף למקהלות של עליהום ולתופעות של אובססיה".

מה הטענות שלך כלפי העיתונות?

אני חושב שהעיתונאים עושים לעצמם חיים מאוד מאוד קלים. העיתונות, אני עובד בה כבר 30 שנה, גם אתה מכיר את העניינים, העיתונות היא מושחתת. צריך להגיד את הדברים האלה. העיתונות היא מושחתת, אולי היום קצת פחות. אני מדבר איתך במבט של שנים. אם נתניהו מושחת, ובוא נגיד שהוא מושחת, צריך לראות את התמונה המלאה: הוא החזיר בשחיתות על שחיתות".

מה זו שחיתות של עיתונים?

"אני לא אומר שחיתות של עיתונאים, מעדיף להגיד שחיתות של עיתונות. יש כמה סוגים של שחיתות. למשל, עברנו את זה ב'מעריב' הישן, כשמו"לים מכתיבים את סדר היום, יש דברים שאתה לא יכול לכתוב, יש אג'נדה שעיתון מסויים שאני לא רוצה להזכיר את שמו הוא החליט שהוא רוצה להפיל רה"מ, עיתון מאוד מאוד נפוץ, וכל האמצעים כשרים. יש גם שחיתות מוסרית, שאתה יכול היום לעשות מה שאתה רוצה, אבל ברגע שאתה כותב מאמר נגד נתניהו יש עלייך תעודת הכשר. אתה הופך מיד לקדוש - אני רואה בזה שחיתות מוסרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully