וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: כמחצית ממשתתפי קורס העיתונאים בגל"צ - דתיים

וואלה ברנז'ה

20.2.2018 / 8:55

על פי פרסום ב"ישראל היום" - עשרה ממשתתפי הקורס הם בוגרי ישיבות, אולפנות ותיכונים דתיים. מדובר בקורס הראשון שייערך תחת פיקודה של גל גבאי, שמונתה לתפקיד בדצמבר על ידי מפקד גל"צ שמעון אלקבץ

הבית של החיילים קריינות עדן בן זקן. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
הבית של החיילים קריינות עדן בן זקן/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

כמחצית ממשתתפי קורס העיתונאים בגל"צ השנה הם דתיים, כך פורסם היום (שלישי) ב"ישראל היום". לפני כ-10 ימים התייצבו בתחנה הצבאית ביפו 21 חיילים חדשים שעברו את המיונים והתחילו את קורס העיתונאים של התחנה.

מהבדיקה עולה כי עשרה ממשתתפי הקורס הם בוגרי ישיבות, אולפנות ותיכונים דתיים. בין המשתתפים בוגרת אולפנת צביה בירושלים, בוגר "שער תלמוד" מבני ברק, בוגר ישיבת "אור לציון", בוגרת אורט הרא"ה ברמת גן, בוגר הישיבה התיכונית אמי"ת, בוגרת אורט הרצוג לבנות מבני ברק ועוד.

עוד עולה מהבדיקה כי בין המשתתפים בקורס השנה נמנים 3 חיילים שהגיעו מתל אביב, 3 מאזור ירושלים, ובנוסף חיילים מפרדס חנה, עפולה, אבן יהודה, חשמונאים, אשדוד ומיתר.

מדובר בקורס הראשון שייערך תחת פיקודה של גל גבאי, שמונתה לתפקיד בדצמבר על ידי מפקד גל"צ שמעון אלקבץ, שנכנס לתפקידו בספטמבר האחרון. גבאי שימשה בעבר ככתבת התחנה הצבאית בדרום, ומאז מילאה שורה של תפקידים עיתונאיים בתקשורת הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully