וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל עזיבות גם בתאגיד: כתב השטחים פורש מתפקידו

19.2.2018 / 14:45

לא רק "הארץ" ו-ynet סובלים מנטישות לאחרונה, גם בתאגיד נרשמו מספר עזיבות משמעותיות, כשהאחרונה שבהן היא של כתב השטחים ענבל תמיר, שיוחלף על ידי משה שטיינמץ - כך נודע לוואלה ברנז'ה

ענבל תמיר. מגד גוזני
עוד עזיבה ב"כאן". ענבל תמיר/מגד גוזני

לא רק "הארץ" ו-ynet - גל עזיבות גם ב"כאן": ענבל תמיר עוזב את התאגיד. לוואלה ברנז'ה נודע כי כתב השטחים של כאן יפרוש מתפקידו כעבור שנה בלבד. את תמיר יחליף משה שטיינמץ, המשמש ככתב ירושלים ב"כאן". זוהי העזיבה ה-4 בתאגיד מאז נובמבר.

תמיר הצטרף לתאגיד בחודש מרץ אשתקד ושימש ככתב שטחים וככתב צבאי שני בחטיבת החדשות. תמיר סיקר במשך 3 שנים את תחום השטחים בגלי צה"ל - תחילה כחייל, ולאחר שחרורו - כאזרח בתחנה. שטיינמץ הגיע בחודש אוקטובר לתאגיד מאתר וואלה!NEWS ושימש ככתב לענייני ירושלים. בשנתיים האחרונות שימש ככתב החינוך וירושלים של אתר וואלה.

לפני כחודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי דניאל בשך, שהיה עורך בחדשות עשר ועזב לכאן, חוזר לאחר חודשיים בלבד לבית הוורד. בשך שימש בתאגיד כאחד מעורכי המשנה במהדורה המרכזית. הוא יצטרף לצוות עריכת סדרות המגזין של המהדורה המרכזית של חדשות עשר. בנובמבר פורסם כי איתי צפרירי, הבמאי הראשי של מהדורת החדשות של כאן, עזב את התאגיד. בנוסף, מלבד יפעת גליק, כל עיתונאיות דסק התחקירים המדובר נטשו את כאן. לאחרונה עזבה את התאגיד גם כתבת המגזין שני חזיזה, שהתפטרה ממחלקת החדשות של כאן.

בתאגיד אישרו את הפרטים.

  • עוד באותו נושא:
  • כאן 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully