וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשנה למנכ"ל הארץ-TheMarker לשעבר מונה לסמנכ"ל הסחר ב"ישראל היום"

וואלה ברנז'ה

18.12.2017 / 14:16

אייל סלוניקי יחליף בתפקיד את איתן סגל, שהודיע על פרישתו מהעיתון לפני כחודשיים. סלוניקי - שבעבר שימש כמשנה למנכ"ל אתרי קבוצת הארץ-TheMarker - ינהל את מערך הסחר והפיתוח העסקי של הקבוצה בעיתון המודפס ובזירה הדיגיטלית

אייל סלוניקי. יחצ,
אייל סלוניקי/יחצ

סמנכ"ל סחר ופיתוח עסקי חדש בקבוצת "ישראל היום": אייל סלוניקי. הוא יחליף בתפקיד את איתן סגל, שהודיע על פרישתו מהעיתון לפני כחודשיים. סלוניקי ינהל את כל מערך הסחר והפיתוח העסקי של הקבוצה בעיתון המודפס ובזירה הדיגיטלית, כאשר כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה בכוונת הקבוצה לשים דגש רב על האתר של "ישראל היום".

סלוניקי מילא שורה של תפקידי מפתח במערכות שונות: בין היתר שימש כמשנה למנכ"ל אתרי קבוצת הארץ-TheMarker ומנכ"ל "מעריב דיגיטל". כמו כן, שימש כסמנכ"ל השיווק, הפיתוח העסקי והמכירות בקבוצת "הארץ" ומנהל אתרי "הארץ" אנגלית ועכבר העיר און ליין. במהלך השנה האחרונה הוא שימש כיועץ בפרוייקט תוכנית הנאמנות החדשה של בנק לאומי לאחר שהיה שותף בעבר להקמת Cashback, מועדון הלקוחות של בנק הפועלים.

ציפי קורן, מנכ"לית קבוצת "ישראל היום", מסרה: "מינויו של אייל נעשה במסגרת תכנית רחבה ומקיפה לחיזוקו של ישראל היום ולכיבוש פסגות חדשות בתחומי הסחר והפיתוח העסקי בפרינט ובדיגיטל. אנו נמשיך לפעול על מנת להעניק לכל הלקוחות והשותפים שלנו בתחום הסחר והפרסום את התמורה המרבית והאפקטיבית של גוף התקשורת הנפוץ בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully