וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה אסייג ואיל ברקוביץ' התפייסו: "לא ישנתי כל הלילה"

18.12.2017 / 10:53

אחרי הסכסוך שפרץ אתמול בין שני המגישים במהלך שידורם אתמול ברדיו, ששיאו נרשם כשאיל עזב את האולפן בכעס, שוחחנו השניים הבוקר ויישרו את ההדורים. אופירה לוואלה! תרבות: "הבוקר שלחתי לו לב, והשלמנו. הוא אמר את דעתו, ואני את דעתי"

עריכה: ניר חן

השיחה שבה אופירה מודה כי היחסים במשבר

אופירה אסייג ואיל ברקוביץ' - הסולחה: אחרי הסכסוך שפרץ אתמול בין שני המגישים במהלך שידורם אתמול ברדיו, ששיאו נרשם כשאיל עזב את האולפן בכעס, שוחחנו השניים הבוקר ויישרו את ההדורים. "השלמנו וזה מאחורינו", אמרה אסייג לוואלה! תרבות, "אני מחכה לו הערב, בוא נראה שהוא מגיע. הוא החצי השני שלי. היינו במשברון, היינו חלוקים בדעותינו, אי אפשר להפריד בינינו. אחרי שלא דיברנו אתמול בערב, לא ישנתי כל הלילה. אני לוקחת את זה קשה. הבוקר שלחתי לו לב, והשלמנו. הוא אמר את דעתו, ואני את דעתי".

רבים ראו בסיפור הזה תעלול יח"צני.

"זה קטע מטורף ואפילו מביך שאומרים שזה תעלול יח"צני. אנחנו לא עוסקים ביחסי ציבור".

מוקדם יותר הבוקר שוחחו שדרני 103fm שי גולדשטיין ולאה לב עם אסייג. בשיחה עימה, עוד בטרם הושג הפיוס בינה לבין ברקוביץ', הודתה אסייג כי היחסים בינה לבין ברקוביץ' נמצאים במשבר. המשבר פרץ לאחר שבמהלך תכנית הרדיו שלהם, התייחסה אופירה אסייג לסערת הריאיון עם מני נפתלי בתכניתם "אופירה וברקוביץ'", ששודר ביום שישי בקשת 12. אסייג אמרה בשידור ברדיו כי לא תסכים שאיש לא יסולק מהאולפן. בתגובה אמר ברקוביץ': "את לא תתנצלי בשמי", ויצא מהאולפן לתדהמתה של אסייג.

הבוקר נשאלה אסייג על ידי גולדשטיין ולב מה עבר לה בראש כשהיא נשארה לבד באולפן. "בהתחלה חשבתי שהוא רק סגר את המיקרופון. הוא בכלל היה בחיפה ולא שידרנו באותו מקום. ראיתי שהוא לא שולח לי הודעה ואני לא רואה את האור דולק בחיפה והבנתי שהוא עזב את השידור. מישהי אחרת הייתה מתרסקת כי לפתע קיבלתי מבול של הודעות וטלפונים, כל תחנות הרדיו והתקשורת התקשרו אליי. חשבתי שאני עומדת להתפוצץ".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופירה וברקוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה נשמע מתוכנן", אמר גולדשטיין. אסייג ענתה: "אתה באמת חושב שזה היה מתוכנן? עד עכשיו לא דיברנו וזה כואב לי".

שי: "עד עכשיו לא דיברתם? יש פה משבר אמיתי?"

אופירה אסייג: "חשבתם שזו בדיחה?"

לאה: "כולם אומרים שזה תרגיל יחצ"ני".

שי: "אתמול בערב לא דיברת עם ברקו?".

אופירה אסייג: "לא דיברנו".

שי: "אבל אתם חברים".

אופירה אסייג: "אנחנו יותר מחברים, אנחנו משפחה, הילד הקטן שלי קרוי על שמו. אנחנו במשבר קטן, אנחנו חלוקים בדעתנו וזה לא פעם ראשונה, זה יעבור. אתה חושב שהוא יבוא הערב בשש?".

שי: "אני אומר שהוא יבוא, מה עוד יש לו חוץ מזה? כדורגל הוא כבר לא עושה".

אופירה אסייג: "אנחנו לא מתואמים, אנחנו לא יודעים מה כל אחד עומד להגיד, אנחנו לא מתנצלים אבל חשוב לי נורא שנישאר בני אדם ולא נגרש אף אחד מהאולפן. גם לברקוביץ' יש לב ענק ולפעמים קשה לו לקבל את הדעה שלי, אנחנו חלוקים".

מאז, כאמור, הספיקו השניים ליישר את ההדורים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התרגז ונטש. איל ברקוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully