וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 6 שנים והפסדים של מאות מיליונים: ישראל היום מעלה המחיר למנויים

21.11.2017 / 14:43

בהודעה שנשלחה למנויים נכתב כי דמי המנוי החודשיים יהיו 65 שקל למנוי יומי ו-35 למנוי סופ"ש וחג - עליה ממוצעת של למעלה מ-20%. ברקע עומד גל ההתייעלות בעיתון והפרסום לפיו אדלסון הפסיד עד 2014 כ-730 מיליון שקל בתפעולו

שער ישראל היום הבוקר 26 ביולי 2017. ראובן קסטרו
שער ישראל היום הבוקר 26 ביולי 2017/ראובן קסטרו

ב"ישראל היום" החליטו לאחרונה להעלות את מחיר דמי המנוי. בהודעה שנשלחה למנויים נכתב כי החל מה-26 בנובמבר עלות דמי המנוי החודשיים יהיה 65 שקל למנוי יומי ו-35 למנוי סופ"ש וחג. זאת בהשוואה למחיר הקודם, שעמד על 52 שקל למנוי יומי ו-26 למנוי סופ"ש וחג.

ברקע להעלאת דמי המנוי ללקוחות שהעיתון נשלח לביתם (כאשר הוא ממשיך להיות מחולק בחינם בנקודות הפצה מרכזיות בערים הגדולות), לא ניתן להתעלם מהפרסום לפני כשנה ב"הארץ" - לפיו העיתון של שלדון אדלסון הפסיד עד 2014 כ-730 מיליון שקל. הנתונים משקפים הפסד של כשקל אחד לכל גיליון שהודפס בין השנים 2007-2014.

מספר חודשים לאחר הפרסום, העורך הראשי עמוס רגב הודח והוחלף בבועז ביסמוט. המהלך הוביל גם לגל של פיטורים ושינויים במערכת, שכלל את סיום עבודתם של הפובליציסט דן מרגלית וראש דסק התחקירים מוטי גילת. בנוסף לכך, אריאל שמידברג מונה לסגנו של ביסמוט ולאחרונה הוחלט כי הוא גם ינהל את מחלקת הדיגיטל המאוחדת וישמש כעורך ראשי של הפלטפורמות הדיגיטליות של "ישראל היום".

ביוני פורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה על מהלך איחוד המערכות של העיתון והאתר עם NRG-360, מהלך שיצא לפועל לאחרונה והביא למחיקת המותג NRG-360. יואב פרידמן, העורך הראשי של NRG 360, מונה למנהל הדסק הדיגיטלי, ויעל נשיא תשמש כסגנית מנהל הדסק הדיגיטלי. רותם כהן וידר, מנהלת NRG-360, תוביל את מחלקת הפיתוח העסקי והמכירות בדיגיטל.

בנוסף לכך, ב"ישראל היום" הכריזו לאחרונה על מספר שינויים במערכת העיתון המודפס: סגן ראש מערכת החדשות, רם לירן, מונה למנהל דסק הפרינט. סגן מנהל הדסק המודפס יהיה מיקי שגיא, כיום ראש דסק בכיר בעיתון המודפס. דרור אידר ישמש כעורך מדור הדעות, ורכזת הכתבים תמר ריפל תשמש כעורכת מדור הלייפסטייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully