בלוג ויוה - ספטמבר

  • הבלוג הרשמי
ויוה

הגאלנים הבלתי נשכחים, ילידי ארגנטינה שכבשו את עולם הטלנובלות - פוסט מאת רנת זיתונה

26 בספטמבר, 2017

אנו שמחים להציג לכם פוסט נוסף מבית היוצר של מומחית הטלנובלות, רנת זיתונה. הפוסט נכתב ככתבה וכלשונה:

הייי לכולם, הפעם ברצוני לעסוק בגאלנים הורסים יוצאי ארגנטינה שאולי לא ידעתם, מדובר בשחקנים מצליחים שכבשו את אמריקה הלטינית ומחוץ לה ובאו מארגנטינה.

נתחיל בחואן סולר השרמנטי ששיחק לא מזמן בטלנובלה מקסיקנית של טיוי אצטקה לצד ולנטינו לאנוס. חואן סולר כיכב בהרבה טלנובלות של טלויסה עוד לפני "נקמתה של אנחלה" שם פגשנו אותו לראשונה לצד אנחליקה ריברה. טלויסה היה ביתו השני במשך שנים רבות עד כדי כך שחזר לככב בטלנובלה חדשה של אנגלי נסמה לצד דניאלה קסטרו.

סבסטיאן רולי מי שלא ידע נולד בבואנוס איירס ואף השתתף בכמה סדרות בודדות ארגנטינאיות שאחת מהן שודרה אז אצלנו בלווין, מדובר בקיץ נצחי שהשתתף בתפקיד אורח. הוא נהפך לדוגמן ברחבי העולם ואף ביקר בארץ בפרסומת לשוקולד לכמה ימים. את סבסטיאן ראינו לראשונה באין אשמה באהבה בכיכובה של אחליקה ריברה. הטלנובלה הראשונה שהובילה לקידום בקריירה והכרה בינלאומית הייתה רובי בה סבסטיאן גילם את הקטור הבעל הפסיכופט והאובססיבי של רובי שלא השלים עם העובדה שהיא אינה מאוהבת בו. בעקבות הצלחה מסחררת זו הוא זכה בפעם ראשונה לתפקיד ראשי לצד מרלן פבלה, "כנגד כל הסיכויים" וקיקה אדגר. כיום הוא אחד הגאלנים האהובים והמוערצים במקסיקו ובאמריקה לטינית ומחוץ לה שהרבה טלנובלות בכיכובו נמכרו בחו"ל כמו החיים שגנבו ממני, אנה כפול שלוש. כיום הוא מצטלם לטלנובלה חדשה לצד מאייטה פרוני ומארק טצ'ר, מדובר בקומדיה משפחתית.

בנוסף יש שחקן נוסף ארגנטינאי מ"אנה כפול שלוש", שראינו אותו בטלנובלות ארגנטינאיות וגם מקסיקניות, אני מדברת על השחקן פביאן פיזורנו שגילם את פקונדו, ראש המאפיה השולט ברוע שאחראי לתאונה של ההורים של השלישייה והתעלל פסיכולוגית בבנו, מרסלו. כמו כן הוא שיחק בתשוקה וכח. בסדרות ארגנטינאיות ניתן היה לראותו ב,מישהו שומר עליי" ו"קוראים לזה אהבה" בין השאר.

איך אפשר לשכוח את רנה סטיקלר שראינו אותו לאחרונה ב"רק אלוהים סולח" כבן זוגה של רבקה ג'ונס. את רנה סטיקלר הכרנו לראשונה ב"הזכות לאהוב" בה כיכב לצד אדלה נורייגה וסינתיה קליטבו. הוא שיחק ב"לילות מריאנה" כמחזר של אלחנדרה בארוס ומושא האובססיה של אדריאנה פונסקה. הוא שיחק ב"לב פראי" גילם את אחיו של דניאל ארנס, ובעלה של אליזבט אלוורז. כיום משחק בטלנובלה חדשה של המפיקה נטליה שהפיקה את "לב פראי" ו"דרך הגורל" שלא זכתה להגיע לפה.

סנטיאגו ריימונדו גם הוא ארגנטינאי ששיחק ב"נקמתה של אריאנ"ה בה כיכבה נטליה אוריירו וחואקין פוריאל ששודרה ביס. הוא עבר למקסיקו ושיחק בחלום של אהבה, טלקומדיה מקסיקנית בה גילם את בנו של חוליאן חיל והיה בן זוגה של רנאטה נוטני. כיום הוא מצטלם לטלנובלה חדשה של טלמונדו Mi sangre de mi tierra בה הוא משחק את הרע ומככב בה למדה גרסיה אותו אנו מכירים מתחת שמיים אדומים.

סאול ליסאזו שהרבה זמן לא נראה במחוזותינו גם הוא ארגנטינאי, ראינו אותו לראשונה בכלוב הזהב לצד אדית גונזלס ורנה קסדוס. הוא כיכב גם לצד גבריאלה ספניק פעמיים. ראינו אותו לאחרונה באל קלון לצד מאוריסיו אוכמן, סנדרה אצ'בריה ואנדריאה לופז. סאול ליסאזו שיחק בטלנובלה כרשע שלא שודרה פה בכיכובם של דויד צ'וקרו, מריצה רודריגז ואליזבט גוטיירז יחד עם יונתן איסלס, היא נקראה "פני הנקמה". לפני מספר שנים חזר לככב לצד אדית גונזלס בטלנובלה טיוי אצטקית. מדובר ברימייק לטלנובלה צ'ילאנית.


מיגל ורוני שהיה בארץ לפני כמה זמן ועובד כמפיק וכשחקן בטלמונדו הוא ארגנטינאי. את מיגל ורוני ראינו לראשונה בלמדי אותי לאהוב לצד דנה גרסיה, מישל בראון, ארגנטינאי נוסף ואישתו, קטרין סיצ'וקה. מיגל ורוני שיחק לאחרונה בלה פאן, בה כיכבה אנחליקה ואלה, טלנובלה משעשעת שסקרלט אורטיז שגילמה את הרעה. מיגל ורוני גילם את הגיי וכיום עסוק בהפקה לסדרה נרקונובלה המצליחה "גברת אסרו" שבה משחקת גבי אספינו איתה עבד כבר פעמיים.

גם מישל בראון בדומה לסבסטיאן רולי ניסה את מזלו כשחקן במולדתו והשתתף באחת העונות הראשונות של קטנטנות. הוא עבר למקסיקו וכיכב בסדרה טיוי אצטקית לצד ברברה מורי. תשוקת הנצים הייתה הטלנובלה שקידמה אותו והובילה להכרה בינלאומית וכיכב בטלנובלה "התחלה חדשה" לצד פאולה ריי וונסה ויאלה. לאחרונה כיכב בסדרה של טלמונדו LA QUERIDA DE CENTAURO עונה שנייה כבר לצד לודוויקה פלטה וסנדרה אצ'בריה והומברטו זוריטה.

סגונדו סרנדס היה שחקן מתנדנד ברחבי העולם, הוא כיכב בטלנובלות פרואניות, קולומביאניות כמו אסונות של לולה לצד דנה גרסיה והיספנית "רוח רפאים של אלנה" לצד אליזבט גוטיירז, אנה לבייסקה ופביאן ריוס. כיום הוא מתעסק בפוליטיקה וככל הנראה לא יחזור לעולם הטלנובלות.

מרטין קרפאן הוא בין הגאלנים שהשתתפו בכמה סדרות ארגנטינאיות ואף כיכב בכמה סרטים ארגנטינאים. את מרטין הכרנו כראשי בטלנובלה "קח אותי רודריגו" הקולומביאנית שם פגש בקרולינה גומז, שחקנית ללא ניסיון, קולומביאנית אשר היה בזוגיות איתה ואף בא איתה לארגנטינה אך הזוגיות לא החזיקה מעמד. הוא שיחק בכמה סדרות טלמונדו בעיקר כרשע עד זהות אבודה שם כיכב והופיע אצלנו בפעם האחרונה. הוא שיחק בכמה טלנובלות קולומביאניות שחוץ מהכל או כלום בשנים האחרונות לא הגיעה לפה. הוא השתתף גם בסרטים קולומביאנים ובהצגת תיאטרון.

וכמובן איך אפשר לשכוח את דיאגו אוליביירה שמשחק כרגע באדמות פראיות כרשע. הוא שיחק בלא מעט סדרות מקסיקניות מטיוי אצטקה עד טלויסה ונהפך לאהוד במקסיקו. הוא ואישתו עברו למקסיקו והיא התחילה להתאקלם בטלויסה כשלראשונה הופיעה באהבה מנצחת לצד בעלה ושיחקה גם בלאס אמזונס שוב חלקה קרדיט עם ססר אבורה.

אחרון חביב זה רמירו פומזוני שמוכר לנו מ"אנה כפול שלוש" כהדוד מריאנו ובקרוב יופיע בתפקיד אורח בחיים הכפולים של אסטלה קריז'ו. הוא נולד בבואנוס איירס, בירתה של ארגנטינה ואף שיחק בטלקומדיה ארגנטינאית, "רק אתה" בכיכובם של נטליה אוריירו ואדריאן סואר. כיום הוא מצטלם לטלנובלה חדשה של אנגלי נסמה הפעם כרשע לצד דניאלה קסטרו וחואן סולר.

אם גם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג יום הולדת החודש?

שלום חברים!

אין כמו פינת ימי ההולדת האהובה עלינו, במיוחד בחודש חגיגי כמו זה! אז רגע לפני שנתחיל עם ברכות ראש השנה, יש לנו כמה כוכבים אהובים לברך במזל טוב :)

תגידו מזל טוב ל...
01.09.69 - ארמנדו ארייזה ("תהום של תשוקה") - יחגוג החודש 48
02.09.45 - אריקה וואלנר ("לב אמיץ") - תחגוג החודש 72
04.09.81 - ריקרדו פרנקו ("האומץ לאהוב") - יחגוג החודש 36
04.09.84 - קמילה בורדונבה (מריצה, "המורדים") תחגוג החודש 33
07.09.88 - האקן קורטאש (סינאן, "הנערה שאהבתי") יחגוג החודש 29
07.09.88 – איסבל בר – (פביולה, "הקמע") תחגוג החודש 29
09.09.75 - אילקר קיזמאז (ניהאט ב"אהבה אסורה") - יחגוג החודש 42
10.09.52 – פאולו בטי (ז'ונס, "בזמן שישנת") יחגוג החודש 65
11.09.59 - רובן מוראלס (רמון, "לאהוב את לולה") יחגוג החודש 58
12.09.75 - קרינה זמפיני ("לב אמיץ", "גברים עם כבוד", "המחרוזת") - תחגוג החודש 42
14.09.89 - יי ג'ונג סוק (סו הא, "קולו של הלב") יחגוג החודש 28
14.09.84 – פרננדה ואסקונסלוס (אנה, "בזמן שישנת") תחגוג החודש 33
14.09.80 – פדרו מורנו (איניאקי, "אנה כפול שלוש") יחגוג החודש 37
14.09.78 – סילביה נברו (קמילה, "האומץ לאהוב") תחגוג החודש 39
15.09.77 – מארק תאצ'ר (מתאו, "רק אלוהים סולח") יחגוג החודש 40
16.09.78 - קרולינה דיקמן (תאודורה, "שקר היופי") תחגוג החודש 39
16.09.94 - סטפנו דה גרגוריו ("פינת אור", "פלוריסיינטה", "כמעט מלאכים") - יחגוג החודש 23
18.09.80 - אדריאנה לובייר (מריה דולורס, "לא מאמינה לגברים") תחגוג החודש 37
19.09.85 – סונג ג'ונג גי (מארו, "בין שתי נשים") יחגוג החודש 32
19.09.73 – דוד ספדה (ברונו, "כישוף", "אנה כפול שלוש") יחגוג החודש 44
20.09.50 - רוברטו ואנדר ("הקמע", "האחים דל מונטה", "שיכורה מאהבה", "רובי") - יחגוג החודש 67
21.09.73 - יון סאנג היון (קוואן וו, "קולו של הלב") יחגוג החודש 44
24.09.80 - ז'וליאנו קזארה (ניניו, "שובל של שקרים") יחגוג החודש 37
23.09.62 – אלברטו אסטריה (חובנטינו, "בגוף אחד") יחגוג החודש 55
23.09.90 - אגוסטין סיירה ("קטנטנות", "פינת אור", "פלוריסיינטה", "כמעט מלאכים") - יחגוג החודש 27
23.09.90 - צ'האטאי אולוסוי (סארפ, "שתולים") יחגוג החודש 27
24.09.86 – ננדה קוסטה (מורנה, "הלוחמת") תחגוג החודש 31
25.09.60 - אדוארדו יאנייז (חוסה אנחל, "אהבות אמיתיות") יחגוג החודש 57
26.09.51 - חוויאר דיאז דואנייס (רדמס, "עלובי החיים") יחגוג החודש 66
26.09.82 – אריקה דה לה רוסה (מרלן, "הגורל של אווה") תחגוג החודש 35
27.09.44 - אנחליקה מריה (צ'בלה, "לאהוב את לולה") תחגוג החודש 73
27.09.83 – ג'ון היאה בין (הא יונג, "אני והיא") תחגוג החודש 34
28.09.86 – אנגין אוזטורק (יוסוף, "גונול") יחגוג החודש 31
30.09.70 - לורנה מריטנו ("תשוקת הנצים") - תחגוג החודש 47
Feliz Cumpleaños

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"החיים הכפולים של אסטלה קריו" בדרך לויוה!

6 בספטמבר, 2017

אהלן חברים!

אנחנו מתקרבים לתקופת החגים ולשנה עברית חדשה, ואצלנו אין ממש מנוחה. המון סדרות מופתיות וחדשות בדרך אלינו. אחת מהן היא הסדרה שרבים מכם ביקשו והמליצו לנו עליה, אתם בטח יודעים על מה מדובר.. :)

"החיים הכפולים של אסטלה קריו" ( La Doble Vida de Estela Carrillo) שמחזירה למסך שלנו שני כוכבים אהובים: אריאדנה דיאז ("אקאסיה") ודויד ספדה ("אנה כפול שלוש").

הסדרה תשודר החל מ-24.9.17, במקום הסדרה "האהבה שאחרי" בימים א'-ה' ב-20:50 בערוץ ויוה.

קצת על העלילה -

אסטלה קריו חיה חיים שקטים ונינוחים בקליפורניה עם בתה הקטנה פלומה. הכול משתנה כששמה מתפרסם בתקשורת המקומית בעקבות אירוע ירי במקום עבודתה, ואל פתח ביתה מגיעים עורכי דינו של ריאן קבררה, איש עסקים המואשם ברצח.

עורכי הדין מבקשים מאסטלה להעיד לטובתו של ריאן, אך היא מנסה להימנע מכך בכל מחיר. הסיבה - אסטלה היא מהגרת לא חוקית ממקסיקו שקנתה את זהותה של אסטלה קריו, אהובתו לשעבר של ריאן שנעלמה שלוש שנים לפני כן. אסטלה רוצה לברוח עם בתה, אך היא חוששת שמא ייתפסו ויגורשו למקסיקו. היא מחליטה לשקר במשפט של ריאן ומצהירה שהיו יחד בעת הרצח.

מאותו הרגע, הכול מסתבך עבור אסטלה, כיוון שריאן מבקש ממנה להמשיך להתחזות לאהובתו, כדי שלא להסתכן בכך שהרשויות יגלו את השקר. כך אסטלה נאלצת לחיות לצדו עם הספק שאולי הוא אכן רוצח, אך גם עם המשיכה שהיא מתחילה לחוש כלפיו. אסטלה אינה יודעת שהגרוע מכל עוד צפוי לה, עם חזרתה המפתיעה של אסטלה קריו האמיתית, שתבקש להשיב לעצמה את שמה ואת אהובה.

72 פרקים, מקסיקו, 2017

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully