בלוג ויוה אוגוסט: הטלנובלה שכבשה את צ'ילה בדרך אלינו

  • בלוג
ויוה

אתם הולכים להתאהב מחדש בקיבאנץ'!

31 באוגוסט, 2017

זהו, אפשר לנשום! החופש הגדול הסתיים, הילדים מוכנים לגנים ולבתי הספר, ולפני שתקופת החגים תתחיל, אפשר להניח לרגע דל רגל על רגל, להדליק את הטלוזיה בערוץ ויוה פלוס ולצפות בסדרה הטורקית הכי סקסית וסוחפת שהייתה אי פעם!
אז נכון שאנחנו אומרים את זה על כל סדרה שמגיע אלינו, אבל היי! הפעם מדובר בקיבאנץ' טטליטו ויש סיבה להתרגש!

"יפה שלי" (Brave and Beautiful) היא סדרה טורקית סקסית ומצליחה בכיכובם של שניים מכוכביה הגדולים של טורקיה -קיבאנץ' טטליטו ("אהבה אסורה, "קוזיי גוניי") וטובה בויוקוסטון.

הסדרה תשודר החל מ-17.9, ימים א-ד' ב-21:05 בערוץ ויוה פלוס.

קצת על העלילה -
טאהסין קורלודה הוא האיש העשיר והחשוב בעיירה הקרויה על שמו, שבה כל התושבים מכבדים אותו, אך גם יראים ממנו. לטאהסין שני ילדים: בנו הלא יוצלח קורהאן, ובתו החכמה והיפה סוהאן, בבת עינו.

קורהאן ואשתו ג'אהידה מנסים זה זמן רב להביא ילד לעולם, אך ללא הצלחה. הדבר גורלי עבורם מכיוון שטאהסין הודיע למשפחתו שנכדו הבכור יהיה היורש העיקרי של הונו.

ג'אהידה, שמפחדת שגיסתה סוהאן תהרה לפניה, מסממת את סוסתה של סוהאן בתקווה שהיא תיפגע בתאונת רכיבה. אבל מזימתה של ג'אהידה נכשלת, כשגבר זר ומסתורי מציל את סוהאן ברגע האחרון ממוות בטוח. הגבר הוא ג'סור הנאה, תושב חדש בעיירה, ששובה את לבה של סוהאן מהרגע הראשון.
ג'סור מתקרב אט אט למשפחת קורלודה והופך עם הזמן לבן, שטאהסין תמיד חלם עליו. איש אינו יודע שג'סור לא הגיע לעיירה במקרה - הנקמה זורמת בעורקיו ומטרתו היא טאהסין, האיש שהביא למותו של אביו וגזל ממשפחתו את כל רכושה.

אולם, ישנו דבר אחד שג'סור לא לקח בחשבון כשתכנן את נקמתו - שיתאהב בסוהאן. האם אהבתו תעצור בעדו מלהוציא את תכניתו לפועל או שמא הוא ינצל זאת כדי לפגוע בבטן הרכה של טאהסין?

101 פרקים, 2016, טורקיה

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

המחצית השנייה של הטלנובלות המקסיקניות לשנת 2017 - פוסט מאת הגולשת רנת זיתונה

28 באוגוסט, 2017

אהלן חברים!

הפעם בפינת הבלוג הפתוח, הגולשת היקרה שלנו, רנת זיתונה, הביאה לנו סיקור מפורט על הטלנובלות המקסיקניות שממש לאחרונה יצאו מהתנור, ומי יודע, אולי חלקן גם יגיעו למחוזותינו בקרוב.
אז קבלו את הפוסט של רנת שנכתב ככתבה וכלשונה.

שנה חדשה בפתח אוטוטו ואיתה מגיעה שלל של טלנובלות מקסיקניות למחצית השנייה של שנת 2017.

הטלנובלה הראשונה היא Enamorandome de Ramon(מתאהבת ברמון בתרגום חופשי) של לוסרו סוארז, בכיכובם של חוסה רון ואזמרלדה פימנטל (מוכרת רק בתהום של תשוקה אך נהפכה לשחקנית פופולרית ומבוקשת בשנים האחרונות). מריסול דל אולמו, מרסלו קורדובה, ליסט, לוס אלנה גונזלס וארתורו כרמונה לוקחים חלק מהקאסט. נוריה באגס וגונזלו פניה על תקן המרשעים.

טלנובלה שנייה היא של סלבדור מחיה, אדמות פראיות בכיכובם של כריסטיאן דה לה פואנטה וקלאודיה אלברז שבדומה לאזמרלדה פימנטל מכירים אותה רק בטלנובלה אחת אך כיכבה בטלנובלה לפני שנה וגם הייתה רעה בטלקומדיה של חואן אוסוריו בה כיכב פרננדו קולונגה. באדמות פראיות חוזרים הזוג ססר אבורה ודניאלה רומו לאחר ששיחקו יחד ב"בלב הסערה" וב"אהבה מנצחת" ששתיהן גם שייכות לסלבדור מחייה. המרשעים בטלנובלה הם ליסארדו שחתם קבע כרשע, דייאגו אוליביירה שלא נראה אצלנו מאז אהבה מנצחת ופביאן רובלס שניתן לראותו כיום ב"אקאסיה".

הטלנובלה מספרת על איסבל (קלאודיה אלברז), אישתו של אניבל (דייאגו אוליביירה) שמגיעה בעקבות מחלה קשה בריאות לכפר שם מתגוררים משפחתו של אניבל אשר נחת עליהם בהפתעה הנישואים. האחים של אניבל, דניאל(כריסטיאן דה לה פואנטה) וסרחיו (הורסיו פנצ'רי) ואב המשפחה אותו מגלם ססר אבורה מתחברים אליה אך מי שמרגיש משיכה בלתי ניתנת לשליטה הוא דניאל ולאט לאט הוא מתחיל להתאהב בה מבלי לשים לב. אמפרו אותה מגלמת דניאלה רומו לא כל כך מתה על הכלה החדשה שנפלה עליה בזמן ששאר המשפחה מרעיפה עליה אהבה. גם סרחיו נופל בקסמיה של איסבל ומתאהב בה. אניבל ודניאל לא כל כך מסתדרים ובהמשך יהפכו ליריבים מושבעים שיתחרו על ליבה של איסבל שבינתיים מגלה שיש לה רגשות כלפי דניאל. בינתיים אניבל מנהל מנהל רומן מהצד לפני נישואיו ואחרי מבלי שאיסבל תדע על כך. העניינים מסתבכים אצל המשפחה בעיקר אצל דניאל עם טיפוס מפוקפק בשם קרלוס אותו מגלם ליסארדו אשר מאיים על חייו של דניאל. בנוסף, דניאל מנהל רומן עם קרולינה (נינל קונדה), אם חד הורית ורקדנית לשעבר אצל קרלוס מה שמסבך עוד יותר את המצב . החיים לא יהיו פשוטים עבור דניאל ואיסבל והם יצטרכו להתגבר על הרבה מכשולים.

טלנובלה שלישית היא טלקומדיה של חואן אוסוריו בה מככבים סוריה וגה ודניאל ארנס, אשר נקראית "לבעלי יש משפחה", זהו רימייק לסדרה קוריאנית. בטלנובלה משחקים דיאנה בראצ'ו שלשם שינוי טובה, רנה קסדוס, חואן פבלו מינור שמוכר לנו מתשוקה וכח, ג'סיקה קאוץ'.

טלנובלה רביעית היא טלקומדיה בשם Papá a toda madre (אבא לכל אם בתרגום חופשי) של מפיק חדש, אדוארדו מסה, שעבד עד כה עם רוסי אוקמפו. הטלנובלה הייתה מתוכננת הרבה זמן ואף בחרו ראשית (אריאדנה דיאד) אך הפרוייקט נדחה עד לעכשיו וכעת החלו הצילומים. הטלנובלה בכיכובם של סבסטיאן רולי שנבחר מלכתחילה ומאייטה פרוני לאחר התלבטויות רבות מצידה. מדובר בטלקומדיה משפחתית שבו סבסטיאן מגלם את מאוריוסיו לופז גרסה, גבר שטחי וקל דעת שלא בנוי למחוייבות וחייו משתנים מן הקצה כאשר מופיעה ילדה בת 8, בשם אניפר אשר אומרת לו שהיא בתו. מאוריסיו נאלץ לוותר על תכניתו להתחתן עם אישה עשירה כדי להציל את החברה שלו מפשיטת רגל. מאוריסיו ייאלץ להתמודד מול מצבים אליהם לא רגיל ולחיות עם ילדה שלא תכנן. בהמשך הוא יגלה שחברו הטוב גרם לפשיטת רגל ושהוא בעצם אביו האמיתי של הילדה. בטלנובלה משחקים מארק טצ'ר, ראול ארייזה, חואן קרלוס בארטו אותו ראינו לאחרונה במלון הסודות, ורוניקה חספסיידו ששיחקה פעמיים עם סבסטיאן רולי שהפעם הראשונה הייתה בגרסה המקסיקנית לחיים שלי והייתה המקבילה לדבי ושיחקה גם עם ראול ארייזה גם בסדרה הזאת. באבא לכל אם הם יגלמו זוג. לטלנובלה מתוכנן 92 פרקים עד 120 אך במידה ותצליח, תוארך. מדובר בטלנובלה מקורית.

טלנובלה נוספת היא של רוסי אוקמפו, בכיכובם של אריאדנה דיאז ודוד זפדה. לטלנובלה קוראים "חיים הכפולים של אסטלה קריז'ו". אריקה בואנפיל מגלמת בטלנובלה זו את הרעה את אמו של דוד זפדה. עוד משחקים אפריקה זבלה ודנילו קררה כזוג רעים, מרקו מנדז חוזר להיות רע, כמו כן נזכה בתפקיד אורח של ססר אבורה ורמירו פומזוני (מריאנו, אנה כפול שלוש) כמו כן גם אלחנדרו תומאסי משתתף אורח. שרה קוראלס הרעה מלהתעורר לצידך תופיע בהמשך. לא ברור עד כה אם תהיה עונה שנייה. זוהי טלנובלה מקורית.

עוד טלנובלה היא של גיז'ל גונזלס, Caer en la tentación(ליפול בפיתוי), בה מככבים ארבעה ראשיים, סילביה נבארו, אותה לא ראינו כבר כמה שנים, גבריאל סוטו, אדריאנה לובייר וקרלוס פרו שקיבל את התפקיד הראשי בטלנובלה בפעם ראשונה בחייו. מדובר ברימייק לטלנובלה ארגנטינאית, אהבה שאחרי. בטלנובלה משחקים אלה ולדן, הראשית מלהתעורר לצידך, ארט דה לה טורה שיגלם את הרשע, לא מוכר אצלנו למרות היותו מאוד מפורסם במקסיקו. אריקה דה לה רוסה ששיחקה בטלמונדו עברה לטלויסה ותשחק שוב פעם את הרעה.

טלנובלה נוספת מבית טלויסה, והיא של אנגלי נסמה, הנקראת Me declaró culpable בה למרבית ההפתעה מסמנת את חזרתו של חואן סולר לטלויסה שכיכב בפעם האחרונה אצלהם בטלנובלה שקרים לצד סילביה נבארו. עם אנגלי נסמה הוא עבד בטלנובלה הימור מסוכן. השחקנית שתככב לצידו היא מיירין וייאנואבה שלמרבה הצער לא זכינו לראותה אצלנו באף טלנובלה בדומה לארט לה טורה היא כיכבה בלא מעט טלנובלות. דניאלה קסטרו שחוזרת לטלנובלות מאז החיים שגנבו ממני שוב פעם בתור רעה ותחלוק קרדיט שוב עם חואן סולר לאחר שכיכבה לצידו בגרסה ישנה לתהום של תשוקה. רמירו פומזוני חוזר לשחק עם אנגלי נסמה הפעם כרע, הראשיים הצעירים אירנה באאבה שלאחרונה תופסת תאוצה כראשית ובקרוב נראה אותה בטלנובלה חדשה, "באה מאהבה", לצד גבריאל סוטו וחואן דיאגו קוברוביאס שמאז האומץ לאהוב זכה במזל וקיבל בשנים האחרונות תפקידים ראשיים. סבינה מוסייר תגלם סכיזופרנית, אנריקה רוצ'ה, מרקו מנדז שהפעם העדיף להיות טוב לאחר שגילם רע בטלנובלה האחרונה עם רוסי אוקמפו, אלחנדרו אבילה שפופולארי חוזר לעבוד גם הוא עם אנגלי נסמה לאחר החיים שגנבו ממני, ליסט ששיחקה גם השנה בטלנובלה של לוסרו סוארז ופדרו מורנו, עוד מפליטי טלנובלות של אנגלי נסמה שיהיה בן זוגה של אירנה באאבה ויהיה רע. כל אלו יהוו חלק מהקאסט. מדובר ברימייק לטלנובלה ארגנטינאית "amarte asi".

טלנובלה אחרונה שמצליחה מאוד, מבית tv azteca, שנקראית Nada personal אשר לראשונה נמכרה לאנגליה. בטלנובלה מככבים ולנטינו לאנוס שלא נראה במחוזותינו מאז אין טיפשות בגן עדן ומרגריטה מוניוז שראינו אותה בקח אותי רודריגו אך זכורה יותר באחים דל מונטה כחולייטה. בטלנובלה משחקים גם חואן סולר כרע וקיקה אדגר.


אם גם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הטלנובלה שכבשה את צ'ילה בדרך אלינו!

24 באוגוסט, 2017

אנחנו שמחים ונרגשים לספר לכם שצ'ילה נמצאת על המפה שלנו!
הטלנובלה הכי מצחיקה בעולם, זו שכבשה את טבלאות הרייטינג בצ'ילה הולכת להגיע אלינו, ואנחנו מבטיחים לכם, אתם הולכים ליהנות מכל רגע!

הסדרה "אבאל'ה" (Senores Papis) בכיכובם של חורחה זבאלטה ("פאפי ריקי"), פרנסיסקו מלו ("מחפשים את אליסה") וסימון פסוטיק, תשודר בערוץ ויוה החל מ- 13.9.17 בשעה 22:30, במקום "כסף זה לא הכל".

העלילה מספרת על איגנסיו, פרננדו וחוליאן, שלושה אבות, שהופכים לחברים טובים ולשותפי גורל לאחר שהם נפגשים לראשונה בפתח הגן של ילדיהם. איגנסיו, רווק מושבע, מגלה יום בהיר אחד שהוא אב לילד כשהאקסית שלו משאירה לטיפולו את יוני, בנו הקטן שלא ידע על קיומו..

פרננדו הוא גרוש הנשוי בשנית, שמנסה לתמרן בין רצונותיהם של גרושתו, בנותיו ואשתו החדשה, אך ללא הצלחה יתרה. חוליאן, האב השלישי בחבורה, הוא אלמן צעיר ללא עבודה קבועה, שנאבק בעור שיניו ובהורי אשתו המנוחה כדי לקבל את המשמורת על בנו.

שלושת האבות יחלקו יחד חוויות וקשיים, ובעוד פרננדו יסתגל לנישואיו השניים, איגנסיו וחוליאן יגלו שהחיים מזמנים להם אהבות חדשות.

110 פרקים, צ'ילה, 2016

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הטלנובלה מבית טלויסה שתשכר אתכם מרוב אהבה!

אהלן חברים!

ביקשתם אותה והנה היא אוטוטו אצלנו! הטלנובלה הקלאסית Vino El Amor - "באה מהאהבה", בכיבובם של גבריאל סוטו ("לא מאמינה לגברים") ואירינה באייבה ("תשוקה וכוח") תשודר בערוץ ויוה החל מ-14.9.17 עם סיומה של "להתעורר לצדך" בימים א'-ה' ב-20:00.
בנוסף תוכלו לצפות בסדרה דרך ויוה וואלה! החל מ-17.9.

הסדרה הייתה מועמדת ל-9 פרסים בטקס הפרסים המקסיקני -TVyNovelas 2017, בינהם, פרס הטלנובלה הטובה ביותר. בין השחקניות הזוכות היתה גם אזלה רובינסון ("לא מאמינה לגברים") שקטפה את פרס השחקנית הרשעית הטובה ביותר.

אז על מה העלילה?

לאחר שגורשה למקסיקו בילדותה, לוסיאנה חוזרת אל משפחתה בארה"ב ואל היקב שבו גדלה. שם היא פוגשת בדויד, בעל היקב, ששרוי בדיכאון מאז שהתאלמן מאשתו האהובה. הדיכאון גרם לדויד להסתגר בביתו, ולהזניח את ילדיו ועסקיו. חמותו המרושעת ליליאן וחברו הטוב כביכול חואן ניצלו את מצבו כדי לחיות על חשבונו ולנהל כרצונם את כספו ונכסיו.

בין לוסיאנה ודויד ניצתת משיכה עזה ועד מהרה השניים מתאהבים. אולם האיחוד ביניהם מעורר את חששם של כל אלה, שחיו עד כה על חשבונו של דויד ואינם מעוניינים בחזרתו לחיים נורמליים. לוסיאנה, על לא עוול בכפה, זוכה ליחס משפיל מצד ליליאן, שמשוכנעת מזה שנים שאמה של לוסיאנה הייתה המאהבת של בעלה. גרסיאלה, גיסתו של דויד, מתנכלת גם היא ללוסיאנה. גרסיאלה חשקה תמיד בדויד, אך הוא מעולם לא נענה לחיזוריה. הגעתה של לוסיאנה רק מציתה עוד יותר את תשוקתה וקנאתה של גרסיאלה והיא תחבור לליליאן כדי להפריד בין זוג האוהבים.

142 פרקים, מקסיקו, 2017

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג יום הולדת החודש?

7 באוגוסט, 2017

היי חברים, איך עוברים עליכם ימי הקיץ החמים? גם אתם מתים מחום ומסתגרים בבית עם המזגן? ובכן, הרשו לנו לחמם אתכם עוד קצת עם הכוכבים הכי גדולים שחוגגים החודש יום הולדת!

תגידו מזל טוב ל...

3.8.72 - חורחה לואיס פילה (חררדו, "בגוף אחד", "הגורל של אווה") יחגוג החודש 45
5.8.29 - נטליה טימברג (ויטוריה, "לב משוגע") תחגוג החודש 88
5.8.64 - זרין טקינדור ("אהבה אסורה") - תחגוג החודש 53
5.8.76 - מרלן פבלה ("תשוקה וכוח", "חתולה פראית", ) - תחגוג החודש 41
6.8.65 - קים סאנג ג'ונג (ג'ין פיו, "צייד עירוני") יחגוג החודש 52
6.8.75 - ג'רלדין סיביק (כריסטינה, "אל קלון") תחגוג החודש 42
7.8.86 - אלתאיר חראבו (דיאנה, "רק אלוהים סולח", "הכל בשביל האהבה") תחגוג החודש 31
7.8.53 - ורה הולץ (לוסינדה, "שדרות ברזיל") תחגוג החודש 64
7.8.82 - אנחלס בלביאני (פליסטס, "המורדים") תחגוג החודש 35
7.8.56 - לטיסיה פרדיגון (צ'אנה, "אנה כפול שלוש","כוחו של גורל") - תחגוג החודש 61
8.8.87 - גבריאלה קרייו ("חיים כפולים") - תחגוג החודש 30
9.8.57 - אוליביה קולינס ("חיים כפולים") - תחגוג החודש 60
9.8.65 - אלכסיס איילה (אסקיאל, "החיים שגנבו ממני") יחגוג החודש 52
10.8.29 - דייזי לוסידי ("מעבר לים") - תחגוג החודש 88
10.8.90 - יי סונג גיונג (סו וו, "רופאים", "גבינה במלכודת") תחגוג החודש 27
12.8.85 - אפריקה סאבלה (אלחנדרה, "אקאסיה") תחגוג החודש 32
13.8.62 - מרסלו נובאיס (מקס, "שדרות ברזיל") יחגוג החודש 55
13.8.85 - אלצ'ין סנגו (גוזידה, "שורה וסאיט") תחגוג החודש 32
14.8.83 - מרימאר וגה (אליסה, "משולש גורלי") תחגוג החודש 34
14.8.57 - אלחנדרו תומאסי ("כוחו של גורל", "שיכורה מאהבה", "כישוף") - יחגוג החודש 60
15.8.81 - יי סאנג יון (דונג ג'ו / דילן, "עיני מלאך") יחגוג החודש 36
16.8.86 - אריאדנה דיאז (אקאסיה, "אקאסיה") תחגוג החודש 31
17.8.89 - פארה זיינפ אבדולה (שורה, "שורה וסאיט") תחגוג החודש 28
17.8.69 - דניאלה קסטרו (גרסיאלה, "החיים שגנבו ממני") - תחגוג החודש 48
17.8.88 - וונדי גונזלס ("כישוף", "שקרים") - תחגוג החודש 29
18.8.02 - חורחה אדוארדו גרסיה (דייגו, "הגורל של אווה") - יחגוג החודש 15
20.8.82 - גידו מסרי (דמיאן, "מלכת הלבבות") - יחגוג החודש 35
23.8.63 - גלוריה פיריס (נורמה, "לב משוגע") תחגוג החודש 54
23.8.42 - סוסנה ויירה (פילאר, "שובל של שקרים) - תחגוג החודש 75
23.8.63 - לאורה פלורס ("מי זה מי", "בגוף אחד", "מלכת הלבבות") תחגוג החודש 54
23.8.66 - סבינה מוסייר (מקריה, "רק אלוהים סולח", "אקאסיה") תחגוג החודש 51
23.8.80 - אלחנדרה סנדובל ("האחים דל מונטה", "דונה ברברה") - תחגוג החודש 36
24.8.84 - סו ג'י היאה ("49 ימים") - תחגוג החודש 33
24.8.84 - מרים היגארדה (אלנה, "משולש גורלי") תחגוג החודש 33
24.8.60 - גיירמו גרסיה קנטו (נורברטו, "אקאסיה") יחגוג החודש 57
24.8.77 - אזקיאל מונטלט (רוקי, "מלכת הלבבות") יחגוג החודש 40
26.8.65 - אסלה רובינסון (חוספה, "לא מאמינה בגברים") תחגוג החודש 52
27.8.82 - ברגוזאר קורל (פרידה, "קרדאיי") תחגוג החודש 35
27.8.80 - בגום קוטוק ישראולו (נרמיאן, "צ'אליקושו") תחגוג החודש 37
27.8.59 - דניאלה רומו (מרסדס, "בלב הסערה") - תחגוג החודש 58
29.8.80 - וויליאם לוי (דמיאן, "בלב הסערה") יחגוג החודש 37
30.8.69 - רוסנה סן חואן (סולדד, "לאהוב את לולה") תחגוג החודש 48
30.8.93 - ג'רלדין גלוואן (גרטה, "מלכת הלבבות") תחגוג החודש 24
30.8.86 - קרלה חיראלדו (לטיפה, "אל קלון") - תחגוג החודש 31
30.8.77 - אליזבת אלברז (לוסיה, "לב פראי") תחגוג החודש 40
31.8.78 - רג'ינה אלבס (כריס, "בזמן שישנת") תחגוג החודש 30

Feliz Cumpleaños!

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully