בלוג ויוה - אפריל: הלהיט הברזילאי הבא

  • בלוג
ויוה

המפגש עם לאלי והחלום שהתגשם - פוסט מאת שלי דמארי

27 באפריל, 2017

היי חברים,
התרגשנו מאוד לקבל את הפוסט של הגולשת שלי דמארי, ששיתפה אותנו בחלום שהתגשם לה באפריל האחרון, כשלאלי הופיעו שוב בישראל מול אלפי מעריצים.

והנה מה שהיא כתבה:

אז אחרי ששנה שעברה הופיעה כאן בארץ הקודש פעמיים עם המופע "a bailar" לאלי עושה זאת שוב , והגיעה לישראל עם המופע החדש "soy tour" .

לאלי הגיעה לישראל לביקור קצר שבועים לפני המופע , מטרת הביקור הייתה לקדם את המופע. לאלי התראיינה פה. טיילה קצת. נפגשה עם מעריצים. ואני הייתי אחת מהם, הגשמתי את החלום, Por fin! ❤️ .
המפגש התקיים במלון. הכל קרה כלכך מהר, רק באותו יום הודיעו לי שאפגוש אותה! הגעתי למפגש ישר מהבסיס, על מדים. לא מאמינה שאני הולכת להגשים חלום של שנים.
ובלי לשים לב, הגיע תורי...

מחבקת אותה. מדברת איתה. לא זוכרת מתי בפעם האחרונה התרגשתי ככה. היא החזיקה לי את היד חזק והודתה לי.
הצטלמנו. חיבוק אחרון ודיי.

אז אחרי 13 שנה שאני אחריה, הגשמתי את החלום!
וזכיתי לפגוש את האישה עליה גדלתי. התרגשות אינסופית.
באותו היום נפגשה לאלי גם עם עדן, מעריצה שלה. ששנה שעברה נפגעה בפיגוע בירושלים ובעקבות כך לא יכלה להגיע להופעה.
לאלי הראתה המון הערכה מצידה ואף העלתה עם עדן תמונה לאינסטגרם וכתבה פוסט מרגש ומדהים! לאחר שבועיים חזרה לאלי לישראל עם "soy tour":
ההופעה של לאלי התקיימה ביום חמישי ה13.4.17 בהיכל מנורה מבטחים. מופע ייחודי שכלל את כל שיריי האלבום החדש, וכמה שירים מהאלבום הקודם.

זו שפתחה בעצם את הערב הייתה נועה קירל, שנבחרה להיות מופע החימום של לאלי.
לאחר שביצעה את הלהיטים שלה ירדה נועה מהבמה, ואז זה קרה- לאלי עלתה עם השיר "soy".

במהלך כל המופע הקהל שר ורקד עם הלהיטים של הכוכבת הבינלאומית. בשיר Boomerang הרמנו פאן אקסיון 1 שאומר "הלוואי שהמרחק בין ישראל לארגנטינה היה כמו הגובה שלך" לאלי צחקה ומאוד אהבה את הרעיון.

המופע המשיך. אנרגיות מטורפות. חוויה מדהימה שלא רצינו שתיגמר. לקראת סוף המופע לאלי שרה את הלהיט "a bailar" שבמהלך השיר הרמנו פאן אקסיון שני שאומר "שנה אחרי, באותו המקום. ממשיכים לרקוד איתך".

ללא ספק, סגירת מעגל עם המון אהבה.
בשיר "no estoy sola" לאלי ריגשה אותנו שוב והתעופה בדגל ישראל. לאחר השיר דיברה אל הקהל והודתה על כל האהבה שלנו אליה. ולא שכחה להוסיף כמה היא אוהבת את ישראל, גם אנחנו אותה ללא ספק❤️
בשנה שעברה פורסם ממש כאן פוסט שכתבתי על הביקור שלה וכמה רציתי להגשים את החלום.
והיום- שנה אחרי, הצלחתי !

חברים, אל תוותרו על החלומות שלכם. גם אם ייקח לכם 13 שנה להגשים אותם.
תודה על ביקור מושלם.
אוהבת וכבר מתגעגעת, שלי.

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

לבקשתכם, "אספרנסה" מקבלת הארכה!

19 באפריל, 2017

אהלן חברים!
קראנו בפורומים ובמיילים את הבקשות הרבות שלכם להשארת "אספרנסה" באתר "רק עוד קצת...". אז הנהלת הערוץ ואנשי הרכש שלנו יצאו מיד למשימה ואנחנו שמחים מאוד להודיע שהצלחנו להאריך את זכויות ההקרנה של "אספרנסה" בחודש שלם.

פרקי "אספרנסה" ישארו זמינים לצפייה באתר עד לתאריך 21 במאי. ביום זה הסדרה תרד מהאתר, מהרו להשלים את הצפייה בפרקים!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"פשוט נהדרת" - הלהיט הברזילאי הבא!

6 באפריל, 2017

היי חברים,
ההכנות לערב חג הפסח בעיצומן, הסירים כבר על הגז והמפה על השולחן... וגם אנחנו, מבשלים לכם קיץ לוהט על המסך של ערוצי ויוה.

זוהי בהחלט הזדמנות מדהימה לספר לכם על הלהיט הברזילאי שעושה את דרכו אלינו, "פשוט נהדרת" - "Totalmente Demais", בכיכובם של מרינה רוי ברבוזה ("אימפריה"), ז'וליאנה פאיס ("הדרך להודו") ופאביו אסונסאו.

"פשוט נהדרת" היא סיפור סינדרלה קלאסי שזכה להצלחה אדירה בברזיל עם יותר מ-30 אחוז רייטינג ממוצע לפרק (!).

הסדרה תשודר בערוץ ויוה החל מ-3.5.17, מדי יום ב 19:05, במקום הסדרה "חוקי המשחק".

העלילה מספרת על אליזה, בחורה יפה בת 18, שחיה עם משפחתה בכפר שכוח אל בברזיל. משפחתה מתפרנסת בקושי ואביה החורג מטריד אותה מינית מזה זמן מה. בהזדמנות הראשונה שנקרית בדרכה, אליזה בורחת מהבית כדי לנסות את מזלה בעיר הגדולה.

אליזה מגיעה לריו ולרוע המזל, כספה המועט נשדד ממנה ביום הראשון. בלית ברירה, היא מחפשת מקום ללון בו ברחוב, שם היא פוגשת בז'ונטאס, בחור צעיר שמתקיים ממכירת ממתקים לעוברי אורח. הוא מציע לה מחסה ועוזר לה למצוא עבודה כמוכרת פרחים במסעדות, ועם הזמן נרקמת בין השניים חברות אמיצה.

באחד הימים, איסבל מציעה פרחים לארתור, בעל סוכנות דוגמנות מצליחה, שמתפעל מיופייה. ארתור סועד עם אהובתו לפרקים קרולינה, אישה יפה ושאפתנית, והעורכת הראשית של מגזין האופנה הפופולארי, "פשוט נהדרת". קרולינה, שאינה מבינה את התפעלותו של ארתור מאליזה, מאתגרת אותו בהתערבות להפוך את אליזה לדוגמנית על.

בסיועו של ארתור, אליזה עוברת מהפך מושלם והופכת מבחורה פשוטה לברבור יפהפה. ארתור מתאהב בה, אבל אליזה מרגישה קרועה בין הקסם שארתור מטיל עליה לבין ז'ונטאס, שמאוהב בה גם הוא. קרולינה, שמבינה כי ארתור התאהב במי שהיא רואה כמוכרת פרחים עלובה, תעשה הכול כדי לחבל בהצלחתה של אליזה ולעקור אותה מליבו של ארתור.

130 פרקים, ברזיל, 2016

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ביקשתם את "La Dona"? קיבלתם!

5 באפריל, 2017

נכון שהתגעגעתם לארסלי ארמבולה? גם אנחנו! לכן, יש לנו בשורות טובות בשבילכם...היא חוזרת! והפעם, בתור האישה הרעה.

הטלנובלה "La Dona" - "אישה רעה" עושה את דרכה אלינו לערוץ ויוה והיא תשודר החל מ-3.5, מדי יום בשעה 21:40. (במקום הסדרה "אנה כפול שלוש").

למי שלא מכיר, ארסלי ארמבולה היא אחת השחקניות הקלאסיות והפופולאריות בעולם הטלנובלות, היא השתתפה ב"חבקי אותי חזק", "בדרך אל האושר", "השיבה הביתה", "עלובי החיים" והרשימה עוד ארוכה...

בטלנובלה "La Dona" מבית טלמונדו היא תככב לצד דויד צ'וקארו ("בגוף אחד") ודנה פאולה ("מי זה מי").

קצת על העלילה -
אלטגרסיה סנדובל היא אישה יפהפייה, שהתייתמה מהוריה בגיל צעיר. כשהייתה נערה, היא נאנסה על ידי חבורת צעירים רעולי פנים, והאירוע הנורא הותיר אותה בהריון. אלטגרסיה מסרה את התינוקת שילדה לאימוץ, מכיוון שלא יכלה לגדל בת שתהווה עבורה תזכורת יומיומית לזוועה שעברה.

החוויה הטראומטית שינתה את אלטגרסיה ללא הכר והפכה אותה לאישה שאפתנית ואכזרית. היא בנתה אימפריה כלכלית תוך ניצול גברים לתועלתה בלבד, כשמטרתה העיקרית הייתה לצבור מספיק כסף וכוח כדי להגיע לאלה שפגעו בה ולבוא איתם חשבון. אישיותה הקשוחה וחסרת המעצורים גרמה לה להסתכל על העולם מלמעלה, כשהיא מתייחסת לכולם ביהירות ובזלזול, מבלי להסס לפגוע בכל מי שעומד בדרכה.

הכול מתחיל להשתנות בחייה של אלטגרסיה כשהיא פוגשת את סאול אגירה, עורך דין ממולח שאינו חושש ממנה או מושפע מכוחה וממעמדה. זו הפעם הראשונה שאלטגרסיה פוגשת גבר שיכול לה והיא מתאהבת בו נואשות. המפגש עם סאול גם מאחד את אלטגרסיה עם בתה, אך לרוע המזל זו הופכת עד מהרה ליריבתה על לבו. האם אלטגרסיה תשיג את הגבר היחיד שהצליח לשבור את החומה שהציבה סביב לבה או שמא תקריב את אהבתה למען אושרה של בתה?


120 פרקים, ארה"ב, 2016

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully