בלוג ויוה - מרץ

  • בלוג
ויוה

מי חוגג יום הולדת החודש?

אהלן חברים!
לא שכחנו את הפינה האהובה עלינו! פינת ימי ההולדת של כוכבי הטלנובלות והדרמות הקוריאניות.
אנחנו רוצים הפעם להקדיש את פוסט ימי ההולדת לצופה ולגולש הנאמן שלנו - יבגני ילין, שחגג יום הולדת החודש בתאריך ה-23.3. אנחנו מאחלים לך יום הולדת שמח ושפע של הצלחה!

תגידו מזל טוב ל...

6.3.53 - נטליה דו ואלה (אאידה, "הלוחמת", ונדה, "לב משוגע") - תחגוג החודש 65
6.3.75 – ארסלי ארמובלה (לוסיה, "עלובי החיים") תחגוג החודש 42
7.3.82 - אהרון דיאז (ארתורו, "מילה של כבוד", סנטיאגו, "סנטה דיאבלה") - יחגוג החודש 35
9.3.83 - מאיטה פרוני (אסמרלדה/גאטה, "גאטה") - תחגוג החודש 34
11.3.57 - חואן קרלוס ברטו (מקריו, "החיים שגנבו ממני") - יחגוג החודש 60
12.3.80 - אראפ בטקה (פבלו, "הגורל של אווה") יחגוג החודש 37.
12.3.66 - דבורה אוולין (אאוניסי, "לב משוגע") - תחגוג החודש 51
12.3.80- אדוארדו אורוסקו (ארתורו, "סנטה דיאבלה") - יחגוג החודש 37
12.3.74 - סקרלט אורטיס ("רק אתה", "אני בטי המכוערת", "סוד של אהבה") תחגוג החודש 43
15.3.44 - נבהאט צ'הרה (פירדבס, "אהבה אסורה") - תחגוג החודש 73
15.3.83 - פלורנסיה ברטוטי ("פלוריסיינטה", "ירח פראי", "האהבות שלנו") - תחגוג החודש 34
16.3.79- מרסלה מר (דוריס, "הקמע") - תחגוג החודש 38
16.3.75 - לוסיאנו קסטרו (רפאל , "עשירים לא מבקשים רשות") - יחגוג החודש 42
18.3.76 - ג'יובנה אנטונלי (אתנה,"חוקי המשחק") - תחגוג החודש 41
19.3.79 - ריזה קוג'אולו (עלי, "קוזיי גוניי", יאסין, "קרדאיי") - יחגוג החודש 38
19.3.81 - קים רה וון (ג'י הונג, רופאים) יחגוג החודש 36
23.3.36- סרחיו קליינר (ארנסטו, "אלמה") - יחגוג החודש 81
26.3.76 - נורגול ישילצ'אי (יסמין, "אהבה ועונש") - תחגוג החודש 41
29.3.80 - קים טה הי (סול, "יורשת העצר") - תחגוג החודש 37
29.3.79 - פק שי יון (ג'ה הי, "בין שתי נשים") - תחגוג החודש 38
30.3.79 - דניאל ארנס (פבלו, "גאטה") - יחגוג החודש 38
31.3.87 - יו גיונג סאנג (יון דון, "רופאים") יחגוג החודש 30.
31.3.77 - חורחה אלברטי (ארמנדו, "אלמה") - יחגוג החודש 40
31.3 - פקונדו ארנה (איבו, "בובה פראית", מרטין "חיים שלי", באוטיסטה, "חיים גנובים") - יחגוג החודש 45

מזל טוב לכולם!

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

המלכה "איסבל" בדרך לויוה!

חברים, אנחנו מקווים שאתם מוכנים... כי סדרה כזאת עוד לא הייתה לנו פה...
מדובר בסדרה תקופתית, סוערת, סקסית ומרגשת בכיכובה של מישל ג'נר.

הסדרה נמכרה עד כה ליותר מ-80 מדינות ברחבי העולם, ביניהן ארה"ב ובריטניה, ואף זכתה בפרסים רבים, ביניהם פרס הסדרה הטובה ביותר ופרס השחקנית הראשית.

הסדרה מלווה את חייה של איסבל מנערותה ומוצאת אותה נאבקת על הכתר של קסטיליה בעולם גברי ועוין.
כאשר הכתר מונח על ראשה, בגיל 23 בלבד, היא נשאבת להתמודדות קשה ומסוכנת עם תככים פוליטיים בחצר המלוכה.
השלטון מביא עימו קרבות עקובים מדם, סיפורי אהבה חושניים ומתעתעים - ומאבקים בלתי פוסקים.

"איסבל" זכתה להצלחה רבה בספרד, עם רייטינג ממוצע של 22% לפרק, והושוותה על ידי רבים מהמבקרים לסדרות כגון "שושלת טיודור" ו-"הבורג'ס".

הסדרה "איסבל" תשודר בערוץ ויוה החל מ- 31.3, יום שישי בשעה 22:30. כמו כן, היא תעלה גם לאתר עם פרקים מלאים, רק כדי שלא תחמיצו אף פרק!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"כסף זה לא הכל" בדרך לויוה!

9 במרץ, 2017

אנו שמחים לספר לכם על הטלנובלה החדשה הבאה שתעלה לשידור לאחר סדרת המתח "מלון הסודות".
"כסף זה לא הכל"- Silvana sin Lana, בכיכובם של קרלוס פונסה ("סנטה דיאבלה") ומאריצה רודריגז ("זהות אבודה"), היא טלנובלה קומית מבית היוצר של "טלמונדו" והיא תשודר בערוץ ויוה החל מ-26.3, ימים א'-ה' בשעה 22:30.

שני השחקנים הראשיים, פונסה ורודריגז חוזרים לשתף פעולה לאחר שגילמו זוג נאהבים בטלנובלה "אהבה נושכת".

ציפור קטנה לחשה לנו שמאריצה רודריגז צפויה להגיע לביקור בישראל בסוף חודש מרץ... ומי יודע? אולי נצליח לארגן ראיון איתה לקראת עליית הסדרה.

אז בואו נכיר קצת את העלילה:

סילבנה היא אימא לשלוש בנות צעירות ואשתו של אנטוניו, אחד מאנשי העסקים העשירים בעיר. החלטות שגויות ועסקאות מפוקפקות מותירות את אנטוניו מרושש והוא בורח מבלי להודיע דבר לאיש, כשהוא מותיר את סילבנה ובנותיו ללא בית וחסרות כול. סילבנה ההמומה נאלצת כעת לבנות את חייה מאפס ולמצוא קורת גג לה ולמשפחתה.

בחיפושיה אחר מקום מגורים חדש, סילבנה נקלעת לתאונה עם מנואל – אלמן עם ארבעה ילדים, שעובד כמנהל של שוק דגים. השניים רבים לאחר שסילבנה מסרבת לשלם על הנזק שגרמה למכוניתו ודרכיהם נפרדות. מספר ימים מאוחר יותר, סילבנה עוברת עם משפחתה לביתם החדש שבשכונת פועלים צנועה ומגלה שהשכן בבית הצמוד הוא לא אחר מאשר מנואל....

לראשונה בחייה, סילבנה תלמד שעליה לעבוד כדי לשרוד ובעזרתו של מנואל, היא גם תלמד שדעות קדומות והבדלי מעמדות אינם יכולים לעמוד בדרכה של אהבת אמת.

121 פרקים, ארה"ב, 2016

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

שני הכוכבים הגדולים של טורקיה במסך אחד!

אהלן חברים!

את השחקן קרם בורסין הכרנו לראשונה ב"מחכים לשמש", ומאז המיילים והבקשות להביא עוד סדרות בכיכובו לא פסקו.. אפשר להבין כמובן.. כי אי אפשר היה שלא להתאהב בשחקן שכרגע הוא השם הכי חם בטורקיה.
אליו מצטרף שוקרו אוזיילדיז, התאהבנו בו ב"פטמגול" וב"צ'אליקושו" שאוטוטו מסתיימת. גם הוא אחד אחד מהשחקנים הכי מבוקשים כיום בסדרות הטורקיות.

את שני השחקנים המעולים הללו נפגוש על המסך של ויוה פלוס, בסדרת דרמה טורקית, משובחת ורוויית יצרים בשם "עניין של כבוד" - Seref Meselesi, החל מ-14.3.17, ראשון-רביעי ב-22:00.

קצת על העלילה -

זליהה וחסן עוזבים את ביתם שבכפר ויוצאים לדרכם החדשה באיסטנבול, יחד עם שני בניהם - ייהיט הפרחח ואמיר, שמתחיל התמחות במשרד עו"ד. בעזרת הלוואה מסאדוללה השכן, חסן וזליהה מתכוננים לפתוח חנות תכשיטים ובני המשפחה חוגגים את פתיחת העסק. אולם, אנשיו של סאדוללה שודדים את חנות התכשיטים של חסן לפני שהספיק להוציא ביטוח וחסן אינו יודע את נפשו. הוא שוקע בחובות גדולים ובייאושו מתאבד, כשהוא מותיר את המשפחה לבדה, חסרת כול.

זליהה מידרדרת נפשית בעקבות המעשה של חסן. היא חושבת שבעלה עודנו חי ולא מזהה את בניה, שנאלצים לאשפז אותה בבי"ח פסיכיאטרי.

טרגדיה רודפת טרגדיה והאחים מחליטים לנקום בסאדוללה. אמיר נחוש לעשות זאת בעזרת החוק ולהוציא את הצדק לאור, בעוד ייהיט מחליט לפגוע לסאדוללה בבטן הרכה. הוא מחזר אחרי קוברה, בתו של סאדוללה, וגורם לה להתאהב בו כדי לפגוע בכבוד של אביה. האם הנקמה תשתלם או שמא תגבה מחיר כבד משני האחים?

76 פרקים, טורקיה, 2014-2015

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

השחקניות האהובות והבלתי נשכחות שפרשו מעולם הטלנובלות - פוסט מאת רנת זיתונה

2 במרץ, 2017

תהיתם מה קורה עם ברברה מורי מ"רובי"? ולמה טליה מ"מריה מריה" עזבה את קריירת המשחק?
הגולשת רנת זיתונה מספקת לנו את כל התשובות על השחקניות שלמרות הצלחתן הרבה בעולם טלנובלות, הן העדיפו לבחור בדרך אחרת... הפוסט נכתב ככתבה וכלשונה של רנת.


"היי לכולם. הפעם ברצוני לציין בפוסט החדש שחקניות ענקיות ומוצלחות שנטשו את עולם הטלנובלות ממגוון סיבות.

נתחיל מאנחליקה ריברה שאותה הכרנו לראשונה ב"נקמתה של אנחלה" לצד חואן סולר אותה הפיק חוסה אלברטו קסטרו שהיה אז בעלה ואבי בנותיה. הטלנובלה השנייה שראינו בכיכובה הייתה "אין אשמה" באהבה לצד קרלוס פונסה גם של חוסה אלברטו קסטרו. אנחליקה ריברה חזרה למחוזותינו ב2004 כאנטגוניסטה בטלנובלה "לילות מריאנ"ה לצד חורחה סלינס, אלחנדרה בארוס וססר אבורה אותה הפיק סלבדור מחיה. אנחליקה כיכבה שוב פעם בטלנובלה שהגיעה אלינו בפעם האחרונה בכיכובה, "שיכורה מאהבה" לצד אדוארדו יאנייז. מדובר בגרסה מקסיקנית ל"קפה בניחוח אישה". רבים לא יודעים אך אנחליקה כיכבה בגרסה הקודמת לטלנובלה אשת הברזל וגילמה את ולנטינה, פרנסיסקו גטורנו גילם את התפקיד של פרננדו קולונגה, אדוארדו סנטמרינה את התפקיד של דויד זפדה וסינטיה קליטבו את של גבריאלה ספניק.
אנחליקה ריברה כיום נשואה לנשיא מקסיקו, אנריקה פנייה נייטו ובשל כך אינה יכולה לשחק בטלנובלות אך הודיעה שהיא לא פוסלת את האפשרות לחזור לטלנובלות כשכהונתו של בעלה כנשיא תסתיים.

שחקנית שנייה היא ברברה מורי הלוא היא רובי הבלתי נשכחת והמוצלחת. את ברברה מורי הכרנו לראשונה בטלנובלה תקופתית של טיוי אצטקה, אסול טקילה לצד מאוריסיו אוכמן ורוחליו גרה. בפעם השנייה ראינו בחיים במראה הבת של הראשית, גרסה קודמת לויקטוריה שבגרסה הזאת כיכבה ויקטוריה רופו ומאוריסיו אוכמן וארתורו פניצ'ה. אך מה שגרם לזינוק בקריירה ולתודעה העולמית שלה הייתה רובי, בחורה ענייה ואינטרסנטית שהעדיפה להתחתן מתוך כסף מאשר אהבה. רובי זכתה לאהבה בקרב הקהל העולמי וגם בארץ מה שקידם את הקריירה של השחקנית וגרם לה להחליט שהיא מקדישה את עצמה לקולנוע בלבד למרות שהשתתפה במיני סדרה "שני ירחים" בה מגלמת אישה עם פיצול אישיות, האחת פסיכולוגית והשנייה אשת לילה שעובדת כדי.ג'יי.

שחקנית נוספת שגם שיחקה ברובי אם כי פחות פופולארית אצלנו אך יותר מצליחה במקסיקו, מדובר ביאדירה קריז'ו שגילמה את אלנה נבארו. הפעם האחרונה שראינו אותה ולמעשה התפקיד הראשי האחרון שלה הייתה מילה של אישה ב-2008 שכיכבה לצד אדית גונזלס, לודוויקה פלטה. יאדירה קריז'ו כיכבה בלא מעט טלנובלות חוץ ממילה של אישה שנחלו הצלחה במקסיקו אך לא זכו להגיע אלינו. הראשונה הייתה "האחרת" לצד חואן סולר שם גילמה תפקיד כפול, אחת רעה ואחת טובה. השנייה הייתה "לאהוב אותך זה חטאי" לצד סרחיו סנדל שלשם שינוי זכה להיות הגאלן הטוב. השלישית הייתה "מחסום של אהבה" לצד סרחיו ריינוסו(בלב הסערה, הקמע) שם רקל אולמדו, אותה ראינו לאחרונה בתשוקה וכח כסבתא של פרנקו ובאקסיה כסבתא של לואיסה, שיחקה את הרעה שמיררה את חייה של דמותה של יאדירה קריז'ו. הטלנובלות שלא הגיעו בכיכובה היו של המפיק ארנסטו אלונסו ז"ל. יאדירה קריז'ו נשואה לגרוש של לטיסיה קלדרון ומחליטה להקדיש את עצמה לו ולהפוך לאמא למרות שיש דיבורים על כך שהיא תחזור למסך הקטן.

עוד שחקנית היא אדלה נורייגה אותה ראינו מככבת רק פעמיים אך במקסיקו כיכבה לא מעט. הכרנו אותה לראשונה ב"הזכות לאהוב" לצד רנה סטקלר, גרסה קודמת ל"אהבה מנצחת". פעם שנייה הייתה "אהבת אמת" לצד פרננדו קולונגה ומאוריסיו איסלאס, הגרסה הקודמת ל"חיים שגנבו ממני". אדלה נורייגה כיכבה בפעם אחרונה בגרסה המקסיקנית ל"תשוקת הנצים" והקודמת ל"מילה של כבוד", גילמה את נורמה/סופיה. אדוארדו יאנייז היה הגאלן שלצידה גילם את חואן. אדלה נורייגה נעלמה ממסכים ולא ידוע מה הסיבה כמו כן לא ידועים חייה האישיים ומה היא עושה כיום למרות שהייתה פה ושם באולפני טלויסה בשיחות עם מפיקים ככל הנראה.

קמילה בורדנובה הארגנטינאית הכרנו כ"קטנטונת", אחר כך כמורדת שכבשה את ארגנטינה וישראל. בויוה ראינו אותה ב"אהבת נעורים" לצד גוסטבו ברמודס ומשפחת פיירו שוב פעם לצד פליפה קולומבו. הטלנובלה האחרונה שלה הייתה "אטרקציון" ששודרה בערוץ הילדים כרעה. קמילה עזבה את עולם הבידור.

מילי סטיגמן גם עזבה את תחום הבידור בדומה לקמילה בורדנובה. את מילי הכרנו לראשונה ב"פנינה שחורה" כרעה שהפרידה בין גבריאל קוראדו לאנדריאה דל בוקה. כמו כן השתתפה ב"קטנטנות" עונה חמישית ו"אהבות שלנו". היא חזרה לעבוד שוב עם גבריאל קוראדו בירח פראי שם גילמה את אישתו. בטלנובלה כיכבה קרינה זמפיני. הטלנובלה האחרונה בה השתתפה וגם כיכבה הייתה קוראים לזה אהבה לצד חואן דרטאס. השחקנית ככל הנראה החליטה לחזור בתשובה.

אליסון לוס הייתה שחקנית מתחילה בשיא הקריירה שלה וכיכבה רק בשתי טלנובלות אבל זה הספיק לה. חוץ מהכל בשביל האהבה לצד סבסטיאן זוריטה היא גם כיכבה ב"יופי זה לא הכל", ששודרה בערוץ הילדים. מדובר בגרסה מקסיקנית לבובה פראית ומי ששיחק את דמותו של פקונדו ארנה הלוא הוא איבו, היה אאוחניו סיז'ר. אליסון לוס החליטה להתמסר למשפחה שהקימה ולטובתה החליטה לעזוב את עולם הבידור והתהילה.

האחרונה וחביבה היא טליה. טליה כיכבה אצלנו לראשונה ב"מריה מריה" לצד פרננדו קולונגה. כמו כן ערוץ 2 רכש את הטלנובלה "רוסלינדה" בכיכובה לצד פרננדו קריז'ו. טליה כיום נשואה למפיק המוזקלי, טומי מוטולה, האקס של מריה קארי, עם ילדים ומקדישה את הקריירה שלה למוזיקה.

זהו מקווה שאהבתם גם הפעם את הפוסט. בשבילכם, רנת.

אם גם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully