יונג פאל - על הסדרה

  • יונג פאל
ויוה
ויוה

טה היון הוא מתמחה צעיר בכירורגיה בבית חולים יוקרתי בסיאול. שמו הולך לפניו כעילוי וכולם צופים לו גדולות ונצורות. אבל טה היון נאלץ לסכן את עתידו, כיוון שהוא זקוק נואשות לכסף כדי לממן טיפול יקר לאחותו החולה. תחת שם הקוד "יונג פאל", טה היון מטפל בלילות בחשאי בגנגסטרים פצועים שמשלמים הרבה ובמזומן. עד מהרה הוא הופך למטרה של בלשי המשטרה, שנחושים ללכוד אותו ולעצור את פעילותו העבריינית.

טה היון מצליח לחמוק מהמשטרה, אך לא ממנהל ביה"ח, שמבין מי הוא. המנהל בוחר לא להסגיר את טה היון ומקדם אותו לתפקיד רופא בכיר במחלקת האח"מים, כשהשניים מסכימים על דיסקרטיות הדדית. במחלקה טה היון מתוודע ליו ג'ין, יורשת יפה ועשירה, שמצויה בתרדמת מזה שלוש שנים ומוחזקת בחדר מבודד ומאובטח. טה היון הופך לאחד מרופאיה ובאחד מביקוריו, הוא נדהם לגלות שיו ג'ין למעשה בהכרה, אך מורדמת בכוונה ובניגוד לרצונה.

יו ג'ין רוצה לצאת מבית החולים ולנקום בכל האנשים שהרסו את חייה, והיא מציעה לטה היון כסף רב בתמורה לעזרתו. הוא רואה בכך פתרון לבעיותיו ומסכים, מבלי לדעת שהוא עומד להיכנס לגוב אריות אכזרי...

"יונג פאל" היא סדרת מתח רומנטית ומצליחה, שהייתה לאחת הסדרות הנצפות ביותר בקוריאה בשנת 2015. בסדרה מככבים קים טה הי ("אייריס", "יורשת העצר") וג'ו וון, שחקן וזמר מצליח שטרם נראה על מסכינו.

שודר בערוץ ויוה פלוס.

18 פרקים, דרום קוריאה, 2015

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully