בלוג ויוה - אוקטובר

  • בלוג
ויוה

ערב חגיגי בערוץ ויוה ובויוה פלוס!

29 באוקטובר, 2015

אהלן חברים, ובקוריאנית – אנ-ניונג-הסיו !

הערב בויוה פלוס אנחנו נפרדים משתי סדרות קוריאניות נפלאות – "עיני מלאך" ו"קולו של הלב", שאמנם היו קצרות אך איכותיות ביותר. הסדרה "עיני מלאך" בכיכובה של קו היאה סון ("בחורים רעים") זכתה להצלחה רבה בכל רחבי סין וקיבלה ביקורות מעולות. שני פרקיה האחרונים ישודרו הערב ברצף החל מ-19:00 בערוץ ויוה פלוס.

ממש אחריה תעלה ותבוא הסדרה "קולו של הלב" שריגשה אותנו עם סיפור אהבה על רקע דרמה משפטית בכיכובו של יי ג'ונג סוק, אחד הכוכבים העולים בקוריאה היום, שאותו הכרנו לראשונה בדרמה "גן סודי". שני הפרקים האחרונים ישודרו ברצף מ- 21:20 בויוה פלוס. ולמי שלא מספיק לצפות היום, אל דאגה, כי ביום שבת החל מ- 20:20 יהיה שידור חוזר לשתי הסדרות.

ומקוריאה אנחנו ממריאים ל"שדרות ברזיל" שחוזרת אלינו הערב לערוץ ויוה, בפרק ראשון בשעה 22:30.
"שדרות ברזיל" הייתה לסדרה המצליחה בברזיל בשנת 2012, ובפרק הסיום צפו מעל 80 מיליון צופים (!). בסדרה מככבים שחקנים מוכרים רבים, ביניהם דבורה פלבלה ומורילו בניסיו.

אז אל תפספסו! הולך להיות ערב מעניין בערוצי ויוה...

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הטלנובלה "אספרנסה מיה" אוטוטו מגיעה לערוץ ויוה!

27 באוקטובר, 2015

היי חברים!
כפי שהבטחנו לכם, כך יהיה! הטלנובלה "אספרנסה מיה" שכולנו מחכים לה בקוצר רוח, תגיע כמתוכנן לערוץ ויוה ב- 25.11.15 ותשודר מדי ערב בשעה 20:50. פרטים נוספים על הסדרה יפורסמו בשבוע הבא כאן בבלוג :)
את האמת? אנחנו כבר לא יכולים לחכות.....

שלכם באהבה,
צוות ויוה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

דברים שרואים מכאן לא רואים משם - פוסט מאת יבגני לוין - חלק ב'

26 באוקטובר, 2015

שלום חברים!
אנחנו שמחים להביא לכם את החלק השני של הפוסט המושקע שכתב יבגני לוין בשבוע שעבר בנושא: הדברים שרואים מכאן, לא רואים משם... והפעם הדגש הוא על הסדרות הקוריאניות והטורקיות. לפניכם הפוסט של יבגני, אותו אנו מביאים ככתבו וכלשונו:

מבט על הקוריאניות -

בסדרה "פינוקיו" התחילו מגיל התיכון ששם לראשיים היה חבר לכיתה שהיה מאוהב בראשית והציק להם ונראה שהוא אדם מעצבן, אבל כשהם התבגרו הוא היה שוטר והיה חברמן ועזר להם ככתבים ובמיוחד לראשי שהיה בילדות יריב רומנטי שלו והיה נשוי ולא היה צלע במשולש. בעלת הכולבו באה עם בנה כאישה נחמדה ומתוקה ואפילו הייתה מוכנה לקבל את הראשית בתור כלה ענייה. אבל הסתבר שהיא אחראית לאסון של הראשי כי היא קיבלה שוחד מחברי קונגרס שהשמידו כימיקלים וגרמו לשריפה והיא הפנתה את תשומת הלב לאבא של הראשי שגופתו כככבאי לא נמצאה והוא הואשם שהכניס את פקודיו הכבאים למקום שלא היה מי להציל ואחר ברח ועשו לו רצח אופי והכול כדי להסתיר את הסיבה האמיתית לשריפה ולמנוע חקר הנושא.

האימא של הראשית, העיתונאית שהייתה אחראית לפרסום של רצח האופי הזה, והיה נראה שרק ריטינג חשוב לה, אך הסתבר שהיא בעבר רצתה לחשוף שחיתות, אבל היא מכרה את עצמה לבעלת הכלבו כי הזהירו אותה שחושפי שחיתויות לא רצויים בשום מקום עבודה והיא הייתה עדה למקרה במשפחה כשבעלה שזכה בבת שלהם במשפט הגירושין, עבד בבנק וחשף הלוואות לא חוקיות של הבעלים ועל כך חבריו לעבודה התנכרו לו והוא נאלץ להתפטר ולא מצא עבודה מכובדת וכך היא קיבלה את התזה שאף מקום עבודה לא רוצה חושפי שחיתויות ומכרה את עצמה לבעלי הערוץ ובסוף כשהבת שלה רצתה לחשוף הכול היא תמכה בה והייתה לצידה ותיקנה את העוולות שעשתה.

גם בדרמה הקוריאנית "שלושה ימים" היא התחילה בכך שהיה ניסיון התנקשות בנשיא שבוצע על ידי ראש צוות אבטחה שלו והוא ניסה להפיל את האשמה על הראשי שהיה המאבטח מצטיין. במהרה האישה באבטחה חשפה את זה, אבל אז הסתבר שהנשיא בתפקידו כמנכ"ל פלקון יזם תקרית עם צפון קוריאה שהיו לה תוצאות הרות אסון כדי לקדם עסקים ומנהל האבטחה איבד קרובים באירוע ולכן הוא ניסה להתנקם בנשיא, אז לכאורה הנשיא מושחת. אבל אז הסתבר שבעצם הנשיא תכנן אירוע ראווה ולא התכוון שיהיו הרוגים והשותפים שלו דאגו לתקרית עם הרוגים והנשיא רצה להסגיר את עצמו כמנכ"ל פלקון והציעו לו את הנשיאות כדי לתקן את העוולות והנשיא עמד להיות נרצח דווקא על ידי שותפיו לקנוניה כי הוא רצה לחשוף את האסון של אז ולקחת אחראיות.

והקוריאנית האחרונה "טירונים" שבה האימא של הראשי נרצחה לאחר עדות שהיא מסרה ואיימו עליה ובסוף הסתבר שלא היה לזה קשר ולמעשה מפכ"ל המשטרה התמודד לקונגרס ובשביל להשיג את הכסף של חמו הוא שיסה את ביתו בבעלה וזייף בדיקת ד.נ.א כאילו הראשי שהיה בנה של אהבותו לשעבר של חתנו הוא הוא בנו הביולוגי של חתנו והבת ההיסטרית שלו לא התאפקה ורצחה את האימא. הייתה מפקדת שתמכה בראשי בבית יתומים כסנדקית והסתבר שהיא הייתה בקנוניה עם חבר הקונגרס, אבל במקום להרוג את הילד הגנה עליו, ונראה היה שהיא שותפה לפשע. אבל הסתבר שהיה מאחורי זה סיפור שהיא ועוד שוטרת בצעירותה שכננעו קורבן אונס להתלונן והתובע שחרר אותו כי בקוריאה הכול בידי התובע והאישה נכבתה כי הקשיבה לשוטרות ועמיתתה השוטרת התאבדה בגלל זה והיא החליטה להשיג בכל מחיר את זכות החקירה העצמאית של המשטרה ובשביל זה תמכה במפכ"ל המושחת בתקווה שכחבר קונגרס הוא יקדם את זה. וכשחבר הקונגרס לא עמד בציפיות היא עמדה לחשוף את השחיתות והסתבר שהיא שמעה את כל הראיות כדי לחשוף את העוול וגם לשלם את המחיר על חלקה בפשעים. כמובן חבר הקונגרס רצח אותה לפני זה.

מבט על הטורקיות-

ב"קרדאיי" נאזיף אביו של מאהיר הופלל ברצח ראש התביעה והמזכירה של הנרצח הייתה שותפה לרצח והעידה שראתה אותו רוצח ומאהיר בנו של נאזיף בא לדבר אל ליבה של העדה ולטעון שאולי היא התבלבלה ושתחשוב שוב והוא לא נתקל בה אלא באימה ולא הצליח לדבר איתה והואשם שהוא איים על אימה של העדה ונעצר על ידי השוטר יאסין שהתעלל בו בחקירה והכה אותו ואפילו היה לו כינוי גפרור שנראה שהוא היה שוטר של המאפיה וגם בחקירה של השופטת פרידה לא שיתף פעולה, אבל הסתבר שאותו יאסין הוא למעשה קיבל עליו משימה לחדור לארגון של סחר בנשק ולשם כך שיחק את השוטר המושחת. במקרה הוא נפגש בחצר בית ספר עם סונגול אחותו של מאהיר והבת של נאזיף והתאהב בה ועזר למאהיר לזכות את אביו וללא עזרתו אביו היה נתלה על רצח ולמעשה הוא פעל למען האהבה ולמען המשפחה בניגוד לדעת הממונים עליו שרוצים לחדור לעומק הארגון ולא אכפת להם ממשפחה תמימה אחת.

ואחרון ב"אזל", עומר הופלל בשוד ורצח על ידי אהובתו ושני חבריו, לגבי אהובתו גילינו שאחותה הייתה זקוקה לטיפול בשחפת והתקווה היחידה הייתה כספי השוד והיא בחרה בין אחותה לאהובה באחותה והיא גם לא ידעה שבמהלך השוד יהיה רצח והוא יקבל מאסר עולם. ולכאורה שני החברים הם חברים רעים, לגבי החבר שנישא לאהובתו הכול ברור הוא תמיד קינא בחברו. אבל החבר השני עלי הצבת שעשה את העבודה השחורה והסתבר שהוא בא אל עומר לכלא והודה ברצח ואיים עליו. ונראה שגם הוא חבר בוגדני, אבל כשהוא גילה שאזל הוא עומר, הוא תמך בו יותר מכולם והיה החבר הכי טוב שלו עד שלא היה ברור איך הוא בגד בחבר כל כך קרוב. בסוף הסתבר שבילדותו הוא הרג ילד בטעות ואביו לקח עליו את האשמה וכשאביו הלך לכלא במקומו הוא הבטיח לו שיהיה בן אדם מוצלח ובפועל היה פושטק ובריון והוא קיווה שכספי השוד ישקמו אותו והוא יוכל להתייצב מול אביו עם כאדם שהצליח, אמנם לא תירוץ לא משכנע כמו של האהובה, אבל היחס שלו לאזל מאוד מפתיע.

מצד שני רמיז שהציל את מאהיר בכלא ותמך בו כמו בסיפור מונטה כריסטו הסתבר שהוא אמנם אהב את עומר ותמך בו, אך הוא לא היה תמים אלא הוא הסתבך במשולש אהבה שהוא ואהובתו בגדו בחבר הכי טוב שלו שהפך לראש של מאפיה מתחרה וכמעט פירק את הארגון שלו והוא היה נואש למצוא בכלא מישהו שהוא לא באמת פושע כדי שיציל את עסקיו. וגם בצעירותו לא היו לו שום יסורי מצפון כשבגד באישתו ובחבר שלו עם אהובתו והאהבה הגדולה שלו לאהובתו לא מנעה ממנו לעשות במקביל שלוש ילדים לאישתו.

במידה וגם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מילה של כבוד מגיעה לאתר ויוה!

22 באוקטובר, 2015

היי חברים!

לפעמים חלומות מתגשמים! אנחנו שמחים מאוד לספר לכם שהסדרה המצליחה "מילה של כבוד" מגיעה לאתר ויוה בפרקים מלאים לצפייה ישירה, כך שמי שלא הספיק לראות את הפרק בערוץ ויוה, יוכל להשלים פערים באתר:). הסדרה תעלה לאתר במהלך חודש נובמבר. בקרוב נעדכן אתכם בתאריך המדויק לעלייתה.

חשוב לנו שתדעו שאנחנו קוראים כל בקשה ובקשה שלכם ועושים את מיטב המאמצים כדי שאתם תקבלו גם למסך הטלויזיה וגם למסך המחשב את הטלנובלות הטובות ביותר.

ועם הפתעה מתוקה הזו, אנחנו מאחלים לכם סופ"ש נעים ושקט.

באהבה,
צוות ויוה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

דברים שרואים מכאן לא רואים משם - פוסט מאת יבגני לוין

19 באוקטובר,2015

היי חברים.. אנחנו שמחים לעלות לבלוג היום את חלק ראשון של פוסט נפלא שכתב יבגני לוין, ובו הוא מתאר את הדברים שאינם כפי שהם נראים בסדרות ודווקא לצופים ולא לדמויות.
לפניכם הפוסט של יבגני, אותו אנו מביאים ככתבו וכלשונו:

אז קודם כל התודה על הרעיון לגולשת מפורום אג'נדה ששמה לב לזה בקוריאנית "פינוקיו".

טלנובלות ברזילאיות

בשובל של שקרים היה נראה שבהתחלה שפילאר לא אוהבת את פלומה ביתה, ולפי היחס של פילאר כלפיה שבגללה אחיה פליקס שכנע את פלומה שהיא מאומצת, היה שקוף שהיא הבת של בעלה ממאהבת ולכאורה פילאר הייתה אם מהגהינום וסזאר אבא מסור. אבל הסתבר שזה לא סתם טינה כי סזאר הטוב הוא חסר מוסר לתמיד, הוא לא היה כן אישתו וניסתה למכור לה חתול בשק שהם מאמצים את הבת והסתיר זמן מה שהיא ביתו הביולוגית ובזכות אימה היא חקרה וגילתה וזה הקשה עליה לאהוב את ביתה לאחר שנחשפה לזה כך. וגם בסזאר התגלה כהומופוב והוא אמנם מקבל הומואים לעבודה בבית חולים, אך הוא התנכר לבנו פליקס בגלל נטיותיו וסידר לה נערת ליווי כדי שילמד לאהוב נשים וקיבל נערת ליווי ככלה לא כי הוא ליברלי אלא כדי לכפות על בנו ההומו לחיות כסטרייט. וגם הוא סיפר שאימה הביולוגית של פלומה רצתה לנסוע לחו"ל והוא פחד לאבד קשר עם ביתו ולטענתו שכנע אותה למסור את ביתה, אבל לפי הפחד שלה ממנו נראה שהוא עשה משהו לא חוקי כדי שפלומה תישאר אצלו. עוד בתחילת הסדרה כשברונו מצא את פאוליניה ביתה של פלומה בפח זבל לאחר מות אישתו ובנו והגניקולוגית של המשפחה עזרה לו לרשום אותה כבת התאומה, היה נראה שזה מתוך ידידות אך הסתבר שהיא פעלה מתוך אהבה אנוכית וחיכתה שזה יקשור ביניהם לתמיד וכשהתחיל רומן בין ברונו לפלומה כי לא כיבדה את הרגשות שלהם ולא הייתה מוכנה לכבד את הרגשות של ברונו ועשתה קנוניות עם פליקס. ואחרונה היא אמרליס לאור המשפחה שיש לפלומה היא הייתה חברה מסורה של פלומה ונקודת האור בחייה, והיא התנדבה להיות עם פונדקאית לזוג הומואים ונראתה אישה נפלאה. אבל הסתבר שלאחר שפלומה התחתנה ועברה לטפל בשכונה ענייה היא הזניחה את החברות ולא באה לבקר. וגם הסתבר שאחד ההומואים הוא ביסקסואל והם בגדו בהומו השני והיא גם הרסה את מערכת היחסים וגם ההריון שלו הוא תוצאה של הבגידה וההומו השני רומה ואותה אמרליס רוצה לנשל את את ההומו הנבגד מכל זכות על הילד שתוכנן כילד של שני ההומואים וגם ניסתה לרמות אותו עם הכסף של מכירת החלק של בן זוגה בבית במחיר מנופח ולקינוח גם מחבלת באימוץ של ילד שהם אימצו כשמכשילה פגישה עם עובדת סוציאלית.

עוד ברזיאלית היא הלוחמת על סחר בנשים שבה היה הכול ברור עד לקראת הסוף כשארגון הסחר בנשים הכניס מתוך הארגון את ריבה בסניף שלהם בטורקיה שהיה מרכזי בסדרה. והיה נראה שהיא אחת מהם והסתבר שהיא שוטרת סמויה של האינטרפול והיה מצב בבית הבושת בטורקיה של סמויה של משטרת ברזיל וסמויה של אינטרפול היו שם וכל אחת מהן לא ידעה על קיומה של השנייה וראתה בשנייה עוד פושעת בארגון. יש לציין שגם הסוכנת הסמויה של משטרת ברזיל שהייתה מוכרת לצופים ניסתה לכבוש את ראש האבטחה של בית הבושת ולכן העמידה פנים שהיא בזה לבנות תדמית של אישה רעה אנטיפאתית ולא מתחשבת שהבנות לא היו מנחשות שהיא שוטרת.

והברזילאית האחרונה היא שקר היופי שבה ביאטריס הייתה אלטרואיסטית ושימשה ביביסיטר של הבן של המנחה שלה שהתגלה גם כאהובה ושהם ניהלו רומן. לאחר שהוא נהרג בתאונה היא תרמה את הביציות שלו והסתבר שהמנחה עשה לעצמו ניתוח שיסרס אותו ולפני כן שמר זרע בהקפאה אצל אחותו הגניקולוגית. אותה ביאטריס תרמה ביציות והגניקולוגית גילתה את הרומן והחליטה לשחק את אלוהים וכשמקבלת תרומת ביצית אסתר בחרה באחיה כתורם היא דאגה שהביצית תהיה של ביאטריס כדי שאהבתם תימשך בילד בהפריה מלאכותית. כשביאטריס גילתה שהביציות שהיא תרמה הופרו בזרע של אהובה היא דרשה בתקיפות את הילד ולא כיבדו שום זכות של האם שקיבלה את התרומה שלה ולא דיברה על פשרה אלא פשוט תבעה את הילד שלה בלי שום התחשבות באם שהופרתה מלאכותית בביציות שלה.

טלנובלות בספרדית

בעלובי החיים מריסלה לאון השוטרת שהייתה מאוהבת בבוס וסכסכה בהתחלה בינו לבין לוסיה, נראתה ביצ'ית ובסוף הסתבר שהיא אישה רגישה וכשדניאל האשים את לוסיה ברצח אחיו היא הייתה השוטרת הכי מתחשבת בה והגנה עליה מאחותה שהפלילה אותה ובאה להתעלל והאמינה בחפותה למרות שידעה שישבה בכלא ארה"ב קודם והייתה אחת המשענות שלה וגם אחרי זה כשהיא התאהבה בשוטר אחר שהסתבך עם אדריאנה שבגדה בבעלה איתו בתור תשוקה ונראה שיש מתח עליהם בסוף תומכת בילד של בן זוגה ומטפלת בו במסירות ונראה שגם מפתחת חברות עם האם של הילד של בן זוגה החדש.

גם בגוף אחד פתאום נכנס עוד בריון לכנופיית רחוב שנכנסה גם לעסק של סחר בנשים ונראה שהוא עוד בריון אכזרי, אז הסתבר שהוא שוטר סמוי שבא לפרק את העסק של סחר בנשים.

באקאסיה אסטבן נראה הגואל של כריסטינה והציל את העסקים שהתמוטטו לקראת מותו של בעלה, בעוד נורבטו השכן שרצה לקנות את אדמותיה, היו סימנים ברורים שהוא רצח את בעלה אלונסו כשהוא דיבר על כך שעשה הרבה כדי שהאדמות יהיו בידיו. אבל גם אסטבן אמר שהתאהב בכריסטינה ברגע שראה אותה והסתבר שאסטבן הוא זה שרצח את אלונסו כדי להיות עם כריסטינה ואחר כך לא היסס לרגע לנסות לפתות את ביתה כשבגרה וגם רצח את מנולו לאחר שאקאסיה התחתנה איתו כדי לברוח מהרגשות לאביה החורג.

את החלק השני של הפוסט נביא לכם בשבוע הבא, שם יבגני יספר לנו איך אותו נושא בא לידי ביטוי גם בסדרות הקוריאניות והטורקיות.. יש למה לצפות!

במידה וגם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הדרמות הקוריאניות החדשות

15 באוקטובר, 2015

היי חברים, אנחנו שמחים לספר לכם על שתי דרמות נפלאות ומצליחות שעושות את דרכן לערוץ ויוה פלוס היישר מקוריאה. "ניחוחות של אהבה"- (A Girl Who Sees Smells) ו"אישה במסכה"- (The Mask) ינחתו אצלנו בערוץ בתאריך ה- 5.11.15 במקום הסדרות: "קולו של הלב" ו"עיני מלאך".

"ניחוחות של אהבה" היא דרמת מתח רומנטית בכיכובם של פק יו צ'ון ("שלושה ימים", "על גג העולם") ושין סה גיונג ("גבר מאוהב") שזכתה לתפקיד הראשי ברגע האחרון לאחר שהשחקנית הקוריאנית - סוזי בי ("האגדה של קאנג צ'י") ביטלה את השתתפותה בסדרה. הדרמה זכתה להצלחה מסחררת בכל סין עם כיותר מ-160 מיליון צפיות ודורגה במקום הראשון ב- "WEIBO" - אחד האתרים הפופולאריים ביותר בסין.

במרכז העלילה עומדת צ'ו רים, העדה היחידה לרציחות ה"בר-קוד", שאירעו לפני שלוש שנים. צ'ו רים ברחה מהרוצח נפגעה קשה בתאונת דרכים שהותירה אותה בתרדמת. לאחר 6 חודשים, צ'ו רים התעוררה בדרך נס, אך ללא כל זיכרון של האירוע הטראומטי ושל חייה לפניו. היא גילתה גם שהתברכה ביכולת חדשה, אם כי מוזרה – "לראות" ריחות. שלוש שנים חולפות, ורצח "בר-קוד" נוסף מתרחש. צ'ו רים פוגשת במקרה בשוטר צעיר בשם מו גאק, שלהוט לפתוח את תיק הרצח מחדש. מו גאק מחליט להסתייע ביכולתה המיוחדת של צ'ו רים כדי לעלות על עקבותיו של הרוצח. במהלך המרדף אחר האמת, צ'ו רים ומו גאק מתאהבים. האם יצליחו למצוא את הרוצח ולהניח את כאבי העבר מאחור או שמא הרוצח יעלה על עקבותיהם?

הסדרה השניה, "אישה במסכה" שודרה בקוריאה בשנה האחרונה וכבשה את לב הצופים והמבקרים. כמו כן הסדרה זכתה לנתוני צפייה מרשימים לאורך כל 20 פרקיה. במלודרמה המותחת הזו מככב ג'ו ג'י הון - אותו אנחנו מכירים מהסדרה "הנסיכה", וסו אה - אחת מהשחקניות הפופולאריות כיום בקוריאה.

העלילה מספרת על בחורה יפה בשם ג'י סוק, הנתקלת לתדהמתה באן הא, אישה אלגנטית שדומה לה שתי טיפות מים. בעוד משפחתה של ג'י סוק קורסת תחת עול החובות של אביה ונרדפת על ידי מלווה בריבית אכזרי, אן הא היא אישה אמידה, בתו של חבר פרלמנט וארוסתו של יורש עשיר בשם מין וו. הסיפור משתבש לגמרי כאשר אן הא מתה. סוד קיומה של ג'י סוק מתגלה והיא נאלצת בלית ברירה להתחזות לאן הא ולתפוס את מקומה מבלי שאיש יידע על כך. מין וו וג'י סוק המתחזה מתחתנים כמתוכנן ועוברים לגור יחד. אט אט מין וו לומד להכיר את ג'י סוק והוא מוקסם מהאישה העדינה והטובה שלצידו, ומכך שהיא שונה לגמרי מהאישה שהכיר. מין וו מתאהב בג'י סוק, שמפתחת רגשות כלפיו גם כן, אך מה יקרה כשזהותה האמיתית תיחשף?

אל תפספסו את ההזדמנות לצפות ולהתמכר ל"ניחוחות של אהבה" ו"אישה במסכה" המצוינות, החל מ- 5 בנובמבר, ערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

פרק הסיום לפני כולם!

12 באוקטובר, 2015

אחת הטלנובלות המוצלחות ביותר שהיו לנו כאן מגיעה לסיומה ואנחנו לא יכולים להשאיר אתכם במתח יותר מדי זמן עם פרק הסיום שלה. הטלנובלה "עלובי החיים" שעלתה מדי יום לאתר עם פרק חדש בנוסף לשידור שלה בערוץ ויוה, חותמת היום 120 פרקים של עלילה סוערת ומרתקת עם שחקנים נפלאים ואיכותיים. אי אפשר שלא להתאהב בלוסיה הלוא היא ארסלי ארמבולה, השחקנית הנהדרת המוכרת לנו גם מהטלנובלה "השיבה הביתה" ששודרה בעבר בערוץ ויוה, וכמובן מהכימיה המוצלחת שלה עם השחקן אריק הייסר החתיך שמגלם את דניאל. למזלנו, אנחנו לא נפרדים כל כך מהר, כי מי שלא הספיק לצפות בערוץ יכול להשלים את כל הפרקים לצפייה ישירה כאן באתר.

ולדובדבן שבקצפת, פרק הסיום של הסדרה "עלובי החיים" כבר לרשותכם באתר ואתם מוזמנים לצפות בו לפני כולם! כל מה שנשאר זה להכין את הפופקורן וללחוץ על הפליי...

שתהיה לכם צפייה נעימה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

המחליפה של "שקר היופי" היא...

8 באוקטובר, 2015

היי חברים,
החגים מאחורינו ואפשר כבר להתחיל לסדר את מלתחת החורף שלנו. עכשיו, תתארו לכם שאתם בבית עם כירבולית ומרק טעים צופים ב"שדרות ברזיל"... נשמע טוב, לא? נשמע חלום! אז אחרי אינספור בקשות בפורומים ובמיילים אנחנו שמחים לספר לכם שהסדרה הברזילאית המצליחה ביותר בשנת 2012 – "שדרות ברזיל" - "Avenida Brazil" חוזרת אלינו ובגדול! ותשודר בערוץ ויוה החל מ- 29.10.15 במשבצת השידור של "שקר היופי". למעלה מ- 80 מיליון איש צפו בפרק הסיום של הסדרה – נתון מרשים לכל הדעות. כמו כן, הסדרה זכתה לביקורות מצוינות והייתה לנושא שיחה פופולארי מאוד ברשתות החברתיות, בעיקר בטוויטר.

ב"שדרות ברזיל" בת 160 הפרקים, מככבים שחקנים מוכרים רבים, כשבראשם דבורה פלבלה ומורילו בניסיו, השניים שיחקו יחד בסדרה "האחד" בתור אב ובתו, ובתום צילומי הסדרה פצחו ברומן סוער.

למי שלא ראה, קצת פרטים על העלילה – ריטה היא אישה צעירה וטובה, שנלחמת להחזיר לעצמה את החיים שנלקחו ממנה בעודה ילדה על ידי אמה החורגת כרמיניה. כשאביה של ריטה נפטר בטרם עת, כרמיניה והמאהב שלה מקס שלחו אותה לגדול בשכונת עוני כדי שלא תפריע להם במשימתם להתעשר. חייה של ריטה קשים מנשוא במקום מגוריה החדש, אך היא מוצאת נחמה, אהבה וחברות אצל נער צעיר ומקסים בשם בטטה. לאחר זמן מה, ריטה מאומצת על ידי זוג מארגנטינה והיא עוזבת את ברזיל עם משפחה נפלאה, ומשנה את שמה לנינה. היא נפרדת בעצב רב מבטטה, שמאומץ זמן לא רב לאחר מכן על ידי כרמיניה ובעלה החדש טופאו. השניים משנים את שמו לז'ורז'יניו. השנים עוברות והצורך לנקום אינו עוזב את נינה. היא חוזרת לברזיל ומצליחה לחדור בגניבה אל ביתם של כרמיניה וטופאו, ולשמש להם כשפית פרטית. טופאו אינו מודע לשקרים ולמניפולציות של כרמיניה ובוודאי לא לעובדה שמקס, גיסו, הוא למעשה המאהב שלה כל השנים. בביתה של כרמיניה פוגשת נינה שוב את בטטה, הלוא הוא ז'ורז'יניו, והאהבה ביניהם ניצתת ביתר שאת.

נינה אוהבת את ז'ורז'יניו בכל מאודה, אך היא שקועה כל כך ברצון לנקום עד שחייה נכנסים לסחרור מסוכן. נינה תצטרך להחליט אם להתעמת עם עברה עד הסוף המר או לשמור על הדבר הטוב היחיד שיש לה בחיים - אהבתו של ז'ורז'יניו....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

4 באוקטובר, 2015

מועדים לשמחה חברים יקרים!
חג שמחת תורה בפתח וזו גם הזדמנות נפלאה לשמוח יחד עם הכוכבים שחוגגים החודש את יום הולדתם. בנות, תתכוננו! כי הרשימה כוללת שמות לוהטים במיוחד. החודש מגיע מזל טוב לכמה מהכוכבים הגדולים של "פטמגול" ו"אהבה אסורה", וגם לשורת השחקנים הברזילאים מ"שקר היופי", "שדרות ברזיל" ו"לב משוגע" יש נציגות מכובדת מאוד. אז קבלו בשמחה רבה את רשימת ימי ההולדת המלאה.

תגידו מזל טוב ל...

2.10.73 - סוסנה גונסלס (ביאטריס,"אהבות אמיתיות") תחגוג החודש 42.
3.10.49 - ז'וזה מאייר (פרריניה, "שקר היופי") - יחגוג החודש 66.
6.10.00 - קלרה קסטניו (פאולה, "שובל של שקרים") תחגוג החודש 15.
6.10.85 - בירקאן סוקולו (פטרו, "שורה וסאיט") יחגוג החודש 30.
10.10.80 - פרננדה מאצ'דו (לוסיאנה, "לב משוגע") תחגוג החודש 35.
12.10.64 - פרנסיסקו גטורנו (סלסרו, "אהבות אמיתיות")- יחגוג החודש 51.
12.10.81 - אנגין אקיורק (קרים, "פטמגול") - יחגוג החודש 34.
14.10.85 - שרלין (ליליאנה, "אהבות אמיתיות") תחגוג החודש 30.
15.10.68 - קרלוס קאסאגרנדה (חואן, "שקר היופי") - יחגוג החודש 47.
20.10.52 - אליאני ג'יארדיני (מוריסי, "שדרות ברזיל") - תחגוג החודש 63.
22.10.79 - ז'וליו רושה (אנזו, "שקר היופי") - יחגוג החודש 36.
27.10.83 - קיבאנץ' טטליטו (בהלול, "אהבה אסורה", "שורה וסאיט") - יחגוג החודש 32.
30.10.74 - לטיסיה איסנרד (איוונה, "שדרות ברזיל") - תחגוג החודש 41.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully