בלוג ויוה - ספטמבר

  • בלוג
ויוה

דילה בונה סוכה!

27 בספטמבר, 2015

היי חברים!

ערב חגיגי לפנינו, ואנחנו רוצים קודם כל לאחל לכולכם חג סוכות שמח! חג של טבע, אהבה וקבלה, חג שיסמן שמחה לאורך כל השנה החדשה.

ולפני שנשחרר אתכם להוסיף עוד קצת קישוטים לסוכה, אנחנו רוצים לוודא שהשעונים שלכם מכוונים על השעה 20:55, כי החל מהערב "דילה" מגיעה אלינו לשולחן החג בפרק ראשון!
"דילה" זכתה להצלחה גדולה בטורקיה ובמדינות נוספות בזכות העיבוד האיכותי שלה לרומן מפורסם בעל אותו השם, וכמובן בזכות לא אחר מאשר אחד השחקנים האהובים ביותר בטורקיה - ארקן פטקאיה.

אז אל תפספסו! פרק ראשון הערב ב- 20:55. פרקי השבוע ברצף – שישי ב-12:50, שבת 16:30. ערוץ ויוה פלוס.

שיהיה חג שמח ושבוע טוב!
שלכם,
צוות ויוה.

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ברוכים הבאים לסוכה של ויוה!

24 בספטמבר, 2015

ימי הסליחות מאחורינו והגיע הרגע לבנות את הסוכה. אפשר כבר לסמן וי על הקניות והקישוטים, גם על האתרוג, הלולב, על ההדס והערבה. אבל משהו חסר...אולי אתם תוכלו לעזור לנו? אילו יכולתם לבחור שבעה כוכבי טלנובלות לארח בסוכה שלכם כאושפיזין, במי הייתם בוחרים? אנחנו חשבנו טוב טוב על השאלה הזו, ובחרנו את שבעת הכוכבים שהכי היינו רוצים לארח בסוכה שלנו. את שבעת הכוכבים האלה פגשנו הרבה על המסך השנה ואת חלקם עוד נפגוש בקרוב מאוד... אז קדימה, רוצו לקרוא את רשימת האושפיזין שלנו ואל תשכחו לספר לנו בתגובות אילו כוכבים הייתם רוצים לארח בסוכה שלכם. חג סוכות שמח לכולם!

1. מרג'ורי דה סוסה

מי? מרג'ורי דה סוסה היפה שהיא גם קנדרה מהטלנובלה "אהבות אמיתיות" וקמילה מ"חתולה פראית".
למה? למרות שבדרך כלל היא בתפקיד הרעה, קשה שלא ליפול מהסקסיות שלה, בנוסף היא שחקנית פשוט מצוינת! הידעתם שהיא זכתה בפרס ה"שחקנית הרשעית הטובה ביותר" על תפקידה כקנדרה בטקס "TVyNovelas" המפורסם?
מה היינו מבקשים ממנה להביא לסוכה? את עצמה בלבד, היא פשוט תעשה את הסוכה יפה יותר.
מה הכי היינו רוצים לשאול אותה? איך את שומרת על גזרה מושלמת כזאת?
עם איזו מתנה היינו שולחים אותה הביתה? עם סט חדש של לנז'רי...

2. ברן סאאת

מי? ברן סאאת היא ביחטר הנפלאה מהטלנובלה הטורקית - "אהבה אסורה". ופטמגול מהטלנובלה הפופולארית ואהובה - "פטמגול".
למה? כבר בסצינה הראשונה של ברן ב"אהבה אסורה", הבנו שמדובר בשחקנית אדירה וכמובן - ביפהפייה אמיתית. ברן הכניסה לב ונשמה לדמותה של ביחטר, וגרמה לנו להישאב לתוך הרומן האסור שלה ושל בהלול.
מה היינו מבקשים ממנה להביא לסוכה? בקלאווה טורקית אותנטית - קינוח מפנק לארוחת החג.
מה הכי היינו רוצים לשאול אותה? מ-1 עד 10, איך קיבאנץ' טטליטו מנשק?
עם איזו מתנה היינו שולחים אותה הביתה? יונה ועלה של זית לטורקיה היפה.

3. ברגוזאר קורל

מי? ברגוזאר קורל הטורקייה היפיפייה שמשחקת את פרידה ב"קרדאיי" ואת שהרזאד מ"אלף לילה ולילה" שממש לאחרונה חתמה את הפרק האחרון אצלנו בערוץ ויוה פלוס.
למה? כי היא פשוט שחקנית מדהימה וקשה שלא להתאהב בה!
מה היינו מבקשים ממנה להביא לסוכה? מיקרופון! שמענו שבנוסף לכישורים הרבים שלה, היא גם זמרת נפלאה! אנחנו נשמח לשמוע איזה שיר בטורקית ממנה.
מה הכי היינו רוצים לשאול אותה? מתי נזכה לראות אותך בארץ הקודש?
עם איזו מתנה היינו שולחים אותה הביתה? חיבוק גדול מאיתנו! אנחנו אוהבים אותה מאוד!

4. אהרון דיאז

מי? אהרון דיאז הלא הוא ארתורו החתיך מהטלנובלה "מילה של כבוד" המשודרת מדי ערב בערוץ ויוה, וססר מהטלנובלה "עלובי החיים" שגם היא משודרת בערוץ ויוה.
למה? כי אין סוכה בלי אהרון דיאז.
מה היינו מבקשים ממנו להביא לסוכה? את האחים גיירדו הנוספים מ"מילה של כבוד" – סמואל ופלביו, יש מלא מקום, לא לדאוג!
מה הכי היינו רוצים לשאול אותו? עם איזו שחקנית הכי אהבת לשחק?
עם איזו מתנה היינו שולחים אותו הביתה? נראה לנו שיש לו המון מעריצות פה בישראל שהיו שמחות לחזור איתו הביתה...

5. פאולה אוליביירה

מי? פאולה אוליביירה הלא היא פלומה הנפלאה מ"שובל של שקרים" המשודרת בערוץ ויוה ומרינה היפה והנחושה מ"לב משוגע", המשודרת באתר ויוה. אוליביירה שיחקה גם בטלנובלה "בליסימה" בתור ג'ובאנה, ובטלנובלה "המלכודת" שיחקה בתפקיד ורוניקה המרשעת.
למה? פאולה היא שחקנית נהדרת ורב- גונית, שמצטיינת גם בריקוד: בשנת 2009 היא השתתפה ב"רוקדים עם כוכבים" הברזילאית וקטפה את המקום הראשון. היינו שמחים לארח אותה בסוכה שלנו ולטעום קצת מהיופי והשמחה שהיא תביא איתה מברזיל הרחוקה.
מה היינו מבקשים ממנה להביא לסוכה? תחפושות, מסכות, תופים ונוצות - מה רע, קצת קרנבל בסוכה...
מה הכי היינו רוצים לשאול אותה? איזו דמות יותר נהנית לשחק - את הטובה ב"לב משוגע" או את הרעה ב"המלכודת"?
עם איזו מתנה היינו שולחים אותה הביתה? לא מזמן פורסם שפאולה קיבלה את התפקיד הראשי בטלנובלה החדשה של "גלובו", ולכבוד הבכורה המשמחת היינו מעניקים לה בקבוק יין משובח שמיוצר בישראל ומרימים איתה לחיים!

6. קו היאה סון

מי? קו היאה סון שהיא סו וואן מהסדרה "עיני מלאך" וג'אנדי מ"בחורים רעים"
למה? מדובר באשת אשכולות כישרונית במיוחד – מעבר להיותה שחקנית נפלאה, היא גם במאית, מוסיקאית, ציירת וסופרת.
מה היינו מבקשים ממנה להביא לסוכה? את הספר שלה "TANGO" שזכה להיות רב מכר, וכמובן נשמח לאיזה קטע מוסיקאלי ממנה.
מה הכי היינו רוצים לשאול אותה? האם יש משהו שאת לא יודעת לעשות?
עם איזו מתנה היינו שולחים אותה הביתה? היינו שמחים להפגיש אותה עם זמרת ישראלית לאיזה דואט מעניין בעברית ובקוריאנית.

7. והאחרונה החביבה...לאלי אספוסיטו

מי? לאלי אספוסיטו השחקנית שתגלם את אספרנסה בטלנובלה שתעלה אצלנו בקרוב על המסך - "אספרנסה מיה".
למה? כי אנחנו כבר לא יכולים לחכות יותר מרוב ציפייה...
מה היינו מבקשים ממנה להביא לסוכה? נשמח להופעה מתוך המחזמר "אספרנסה מיה" ... הולכת להיות במה רצינית בסוכה הזאת!
מה הכי היינו רוצים לשאול אותה? האם השמועות על הפרידה בינך לבין בנחמין אמדאו נכונות?
עם איזו מתנה היינו שולחים אותה הביתה? עם המון אהבה וציפייה שלנו ושל המעריצים הרבים שמחכים לך בישראל!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"אימפריה" – הלהיט הברזילאי הבא!

21 בספטמבר, 2015

גמר חתימה טובה לכולם! אנחנו יודעים... השארנו אתכם במתח יותר מדי זמן לגבי המחליפה של "עלובי החיים" שמסתיימת בקרוב, אך אנחנו מבטיחים לכם שזה שווה את זה כי אלשנדרי נרו ("הלוחמת") וליליה קברל ("שקר היופי") מגיעים אלינו למסך בטלנובלה היצרית ועטורת הפרסים – "אימפריה" ("IMPERIO") שתשודר בערוץ ויוה מדי יום בשעה 19:05 החל מ-14 באוקטובר.

"אימפריה" שודרה בברזיל ביולי 2014 וזכתה להצלחה גדולה בעיקר בזכות רשימת השחקנים המכובדת והאיכותית שכיכבו בה ואף זכו בפרס שחקני השנה הטובים ביותר, בנוסף זכתה בפרס הטלנובלה הברזילאית הטובה ביותר לשנה זו.

העלילה מספרת על איל הון בשם ז'וזה אלפרדו, העומד בראש אימפריית יהלומים שבנה במו ידיו. הוא נשוי למריה מרתה, אישה שמעולם לא אהב, ולזוג שלושה ילדים. חייו ומשפחתו של ז'וזה אלפרדו נראים מושלמים לצופה מן הצד, אך בין כתלי ביתו, מתנהל קרב איתנים על השליטה בעסקים ובהון המשפחתי. ז'וזה אלפרדו מוצא מפלט בזרועותיה של מריה איזיס, אישה צעירה ויפה, שמחזירה לחייו תשוקה, כזו שלא חווה מעולם לצד אשתו.
ז'וזה אלפרדו מתקשה להשליט סדר בחייו, ואלה מסתבכים אף יותר עם הופעתה של כריסטינה, בת שלא ידע על קיומה. הגעתה של היורשת החדשה מעצימה את המתח והאיבה בין בני המשפחה, במיוחד כשכולם מבחינים ביחס המיוחד שמעניק ז'וזה אלפרדו לכריסטינה. המשפחה, בראשותה של מריה מרתה, מחליטה לסלק את כריסטינה מהשטח וז'וזה אלפרדו מבין שיהיה עליו להתמודד מול אויבים, שחלקם גרים תחת צל קורתו...

"אימפריה" החל מ- 14 באוקטובר, ערוץ ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

חג שמח ושנה טובה לכולם!

13 בספטמבר, 2015

הנה הגיע ערב החג, רגע לפני שאנחנו מתיישבים ליד השולחן ומרימים לחיים לכבוד השנה החדשה, רצינו לאחל לכם גולשים יקרים, ברכה אישית מכל הלב.

שתהיה לכם שנה טובה ומתוקה, משגשגת כרימון, מפתיעה, שכל משאלות ליבכם יתגשמו ושתמשיכו להתאהב יחד איתנו בכל יום מחדש. אנחנו שמחים ומודים לכם שאתם חווים איתנו מדי יום את כל הרגעים המרגשים, המצחיקים והעצובים שמספקות לנו הסדרות הנהדרות המשודרות בויוה ובויוה פלוס.

גם השנה נמשיך לעבוד קשה וללא פשרות, כדי שאתם תקבלו למסך את הטלנובלות הטובות ביותר ואת העדכונים החמים ביותר כאן באתר 24-7.

אז חג שמח, ושנה טובה לכולנו!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

צ'ופר מיוחד לחג – שלושה פרקים ברצף!

10 בספטמבר, 2015

היי חברים, אנחנו ממש במרחק נגיעה מערב ראש השנה ומחופשת החג שכולנו כל כך מחכים לה וכדי שנהיה בטוחים שאתם מנצלים את החג כהלכה, החלטנו להעלות ביום ראשון שלושה פרקים חדשים מהסדרות המשודרות גם בערוץ – "קרדאיי", "עלובי החיים" ו"אהבות אמיתיות". רק באתר תוכלו לראות את כל הפרקים האלה לפני כולם! בנוסף תוכלו לצפות כבר היום בשלושה פרקים ברצף של הסדרות המשודרות באתר: "לאהוב את לולה" ו"אהבה אסורה".

ואם כבר חדשות מתוקות - לא נוכל לשחרר אתכם מבלי לעדכן בחדשה המרגשת שקיבלנו על השחקנית האהובה, סילביה נברו ("שקרים", "האומץ לאהוב"), שהביאה שלשום בן חדש לעולם. אנחנו מאחלים לה ולמשפחתה המון מזל טוב, ומי יודע? אולי נראה אותו גם מככב אצלנו בערוץ ויוה...

ועד אז, מאחלים לכם סופ"ש מהנה במיוחד !

שלכם,
צוות ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

7 בספטמבר, 2015

המפה הלבנה כבר כמעט על השולחן ואנחנו מתחילים להריח את ניחוח הבישולים של ערב החג המתקרב, אך לא לפני שנדליק כמה זיקוקים וננפח כמה בלונים לכבוד הכוכבים האהובים עלינו שחוגגים החודש יום הולדת נוצצת במיוחד. החודש מגיע מזל טוב לכוכבות הגדולות של "לא מאמינה לגברים" ו"המורדים", לכמה מהשחקנים הברזילאים האהובים של "שקר היופי" ו"שובל של שקרים", וגם לכוכבי הסדרות של ערוץ ויוה פלוס יש נציגות מכובדת מאוד. האמת, אנחנו יכולים להבין למה אומרים על מזל בתולה שהוא כישרוני כל כך... רשימת ימי ההולדת המלאה - לפניכם!

תגידו מזל טוב ל...
04.09.84 - קמילה בורדונבה (מריצה, "המורדים") תחגוג החודש 31
07.09.88 - האקן קורטאש (סינאן, "הנערה שאהבתי") יחגוג החודש 27
11.09.59 - רובן מוראלס (רמון, "לאהוב את לולה") יחגוג החודש 56
14.09.89 - יי ג'ונג סוק (סו הא, "קולו של הלב") יחגוג החודש 26
16.09.78 - קרולינה דיקמן (תאודורה, "שקר היופי") תחגוג החודש 37
18.09.80 - אדריאנה לובייר (מריה דולורס, "לא מאמינה לגברים") תחגוג החודש 35
21.09.73 - יון סאנג היון (קוואן וו, "קולו של הלב") יחגוג החודש 42
24.09.80 - ז'וליאנו קזארה (ניניו, "שובל של שקרים") יחגוג החודש 35
25.09.60 - אדוארדו יאנייז (חוסה אנחל, "אהבות אמיתיות") יחגוג החודש 55
26.09.51 - חוויאר דיאז דואנייס (רדמס, "עלובי החיים") יחגוג החודש 64
27.09.44 - אנחליקה מריה (צ'בלה, "לאהוב את לולה") תחגוג החודש 71

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"לב משוגע" – כל הפרקים זמינים לצפייה

3 ספטמבר, 2015

שנה עברה, שנה חלפה, הבריזה שמתחילה ללטף אותנו פה ושם, והילדים שבימים אלה פותחים מחברות חדשות, מזכירים לנו שעוד מעט, ממש עוד רגע קט, שנה נסגרת ומפנה את מקומה לשנה חדשה. אז לפני שנטבול את התפוח בדבש ולפני שנברך אתכם בברכת שנה טובה, אנחנו רוצים לסכם טלנובלה מדהימה שליוותה אותנו מדי יום באתר ויוה ושיגעה לנו את הלב...אתם בטח יודעים על מי אנחנו מדברים?

צודקים! "לב משוגע" (Insensato Corazon) הטלנובלה הברזילאית שזכתה להצלחה רבה ושודרה בעשרות מדינות ברחבי העולם, סוגרת היום את הפרק 150 שלה ואת סיפור האהבה המופלא והמשוגע של מרינה ופדרו. בטלנובלה, מככבים פאולה אוליביירה המוכרת לנו גם בתור פלומה מהסדרה "שובל של שקרים" ואריברטו לאאו המוכר לנו בתור גבריאל מ"בזמן שישנת".

למי שלא יודע, את מרינה הייתה אמורה לגלם תחילה אנה פאולו ארוסיו ("טרה נוסטרה") , אך לאחר אינספור איחורים והיעדרויות שלה, היא פוטרה מתפקידה. לצדה של ארוסיו היה אמור לגלם את תפקידו של לאו, השחקן פאביו אסונסאו, אך גם הוא פרש מההפקה מסיבות אישיות, והשחקן שהחליף אותו הוא גבריאל בראגה נונס. עקב כך, כל הסצנות של מרינה ולאו בסדרה צולמו מחדש. בסופו של דבר קיבלנו טלנובלה מדהימה עם ליהוק מושלם, מסכימים איתנו?

אז לכל חובבי הז'אנר הברזילאי, זה בדיוק הזמן לצפות בכל הפרקים המלאים הנמצאים בדף הסדרה.

לב משוגע (150 פרקים), בלעדי לאתר ויוה!

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully