בלוג ויוה - מרץ

  • בלוג
ויוה

אהובתי - דרמה קוריאנית חדשה

30 במרץ, 2015

"אהובתי" (My Lovable Girl) – הדרמה הרומנטית החדשה בכיכובם של זמרי הפופ המצליחים ריין ("פול האוס") וקריסטל ("היורשים"), מגיעה לערוץ ויוה פלוס! הסדרה תשודר בערוץ החל מה-23 באפריל, מדי יום חמישי בשעה 19:00 (שני פרקים ברצף). "אהובתי" זכתה להצלחה רבה וזכויות השידור שלה באינטרנט נמכרו לאחד מאתרי הוידיאו הגדולים בסין, בסכום של 200,000 דולר לפרק! מה שהפך אותה לסדרה היקרה ביותר שנמכרה באינטרנט בסין עד אותו זמן. בסוף 2014 הסדרה השיגה נתון מרשים של למעלה מ-100 מליון צפיות באינטרנט בסין.

הדרמה מביאה את סיפורו של היון ווק – מלחין ומפיק מצליח, שנשבע לא לעסוק במוזיקה ולא להתאהב כתוצאה מרגשות אשם שהוא חש בגלל תאונת דרכים טראגית שעבר, בה הוא איבד את בת זוגו האהובה סו און.

אך שלוש שנים לאחר מכן הגורל מכה בו והוא פוגש את סה נה, זמרת ומלחינה מתחילה שהיא לא אחרת מאשר אחותה הקטנה של סו און. סה נה אינה יודעת שהוא החבר לשעבר של אחותה, אבל היון ווק מגלה מהר מי היא ועוזר לה מבלי שתדע.

היון ווק נחוש לעזור לסה נה רק מכיוון שהוא רוצה לכפר על חלקו במותה של אחותה, אך מהר מאוד הוא מבין שסה נה עוזרת לו לפתוח את הלב מחדש והם מתאהבים. האם הם יוכלו לממש את אהבתם כשרוחה של סו און מרחפת מעליהם?

"אהובתי" (16 פרקים), החל מ-23 באפריל, ערוץ ויוה פלוס!

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הגיבור שמגיע להציל את הממלכה הקוריאנית

19 במרץ, 2015

הדרמה התקופתית המרהיבה "גיבור" (Gunman in Joseon) – מגיעה בקרוב לערוץ ויוה פלוס ותשודר החל מה-9 באפריל, מדי חמישי ב-21:20 במקום "פשוט אהבה". בסדרה הקוריאנית החדשה מככבים יי ג'ון גי ("אילג'ימה", "14 יום"), כוכב האקשן הקוריאני והשחקנית נאם סאנג, שכיכבה לצדו בשנת 2007 בדרמה "בין כלב לזאב". שני השחקנים זכו כל אחד בנפרד בפרס השחקן והשחקנית הטובה ביותר על תפקידם בסדרה ויחד הם זכו בפרס הזוג הטוב ביותר לשנת 2014. צילומי הסדרה התרחשו בלוקיישנים רבים שכללו לא פחות מ-7 ערים שונות בדרום קוריאה.

"גיבור" היא דרמה שעלילתה מתרחשת בממלכת ג'וסון בקוריאה של המאה ה-19. יון קאנג הוא בחור צעיר שהיה עד למותו האכזרי של אביו, פק ג'ין האן. אביו היה הסייף הטוב ביותר בממלכה, אבל כאשר הוא נקלע לקטטה פוליטית עם יריבי השלטון, הוא לא מצליח להתמודד מול כלי הנשק החדש שלהם, הרובה, ונרצח. יון קאנג מנסה למצוא את הרוצחים, אך למרבה ההפתעה הקיסר משתכנע כי אביו היה בוגד וגוזר על יון קאנג עונש מוות. סו אין אהובתו עוזרת לו לברוח מהממלכה בסירה בזמן שרודפיו ממשיכים לירות לעברו עד שהוא נופל למים וכולם בטוחים כי הוא מת.

כעבור כמה שנים, ולאחר שהתאמן רבות על כלי הנשק החדש, יון קאנג חוזר לקוריאה בזהות חדשה של סוחר יפני בשם האנג'ו והוא נחוש לנקום ברוצחי אביו ולהשיב את הסדר לממלכת ג'וסון. בשל מאבקו במתנגדי השלטון, הוא הופך לגיבור בממלכה וממשיך לשמור על זהותו החסויה מבלי שאף אחד יחשוד בו, מלבד מישהי אחת...

האם יון קאנג יצליח להשיג את מטרותיו והאם סו אין תחשוף את זהותו ותבין כי מדובר באהובה הנחשב למת?

"גיבור" (22 פרקים), החל מ-9 באפריל, ערוץ ויוה פלוס!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הברזילאית שחוזרת לערוץ ויוה

16 במרץ, 2015

"שקר היופי" (Fina Esrampa) – הטלנובלה הברזילאית המשובחת חוזרת לערוץ ויוה! הסדרה, ששודרה אצלנו לראשונה בשנת 2013, תגיע אלינו בשנית ב-13 באפריל ותשודר מדי ערב ב-22:30 במקום "האחים דל מונטה". דלטון ויג (קרלוס, "הלוחמת", סעיד, "האחד"), ליליה קברל (מרתה, "יומן חיים"), כריסטיאני טורלוני (הלנה, "נשים מאוהבות") וקרולינה דיקמן (ז'סיקה, "הלוחמת", דיאנה, "מעבר לים"), הם רק חלק מרשימת השחקנים המוכשרים שמככבים בסדרה. בשנת 2012, זכו השחקנים ליליה קברל (השחקנית הטובה ביותר) ומרסלו סראדו (שחקן המשנה הטוב ביותר), בפרסים על תפקידם בסדרה, בכמה טקסים בברזיל.

הסדרה גרפה נתוני רייטינג מדהימים בעת שידורה בברזיל בשנים 2011-2012 עם ממוצע רייטינג של 40% לפרק(!). בעקבות ההצלחה הגדולה, הסדרה אף זכתה לגרסת מחודשת של חברת "טלמונדו" בשנת 2013. "טלמונדו" הפיקה גרסה המיועדת לקהל ההיספאני בארה"ב שנקראה Marido en alquiler ובה השתתפו שחקנים מוכרים ומוצלחים ביניהם חואן סולר, מריצה רודריגז ומיגל ורוני.

"שקר היופי" מספרת את סיפורה של גריזלדה, אישה חרוצה, צנועה והוגנת, שנאלצה לגדל לבדה את שלושת ילדיה מאז שבעלה נעלם בנסיבות מסתוריות. היא עובדת קשה לפרנסתה אך נותרת אופטימית ורוכשת באדיקות כרטיס לוטו. יום אחד הלא יאומן קורה והיא זוכה ב-25 מיליון דולר. חייה משתנים מהר מאוד ואנשים מן העבר צצים פתאום. אך למרות זאת גריזלה לא משתנה, אופייה הטוב נשאר כשהיה, והיא מוכיחה לעצמה ולסובבים אותה שלא הכל בחיים סובב סביב כסף, ושעם יושר ויושרה הכול אפשרי - גם למצוא אהבה אמיתית באמצע החיים.

"שקר היופי" (ש.ח. – 140 פרקים) – החל מ-13 באפריל, ערוץ ויוה.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"שובל של שקרים" – הברזילאית החדשה בויוה

12 במרץ, 2015

"שובל של שקרים" (Amor a Vida), הסדרה הברזילאית שזכתה להצלחת מסחררת ברחבי העולם ושודרה במדינות רבות ביניהן פורטוגל, הרפובליקה הדומיניקאנית, ניקרגואה, פולין, ארמניה וארה"ב, מגיעה עכשיו גם לישראל! הסדרה תגיע לערוץ ויוה ב-12 לאפריל ותשודר מדי ערב ב-20:50, במקום "הלוחמת". "שובל של שקרים" היתה הסדרה הנצפית ביותר בברזיל בעונת הטלוויזיה של 2013-2014, עם שיא צפייה של 10.7 מיליון בתי אב (שזה בערך 31.6 מיליון צופים). צוות השחקנים כולל רשימה ארוכה של שחקנים מוכרים ומוכשרים בה תוכלו למצוא את כוכבי הסדרה פאולה אוליביירה (''בליסימה'', ''המלכודת'', ''לב משוגע'') ומלבינו סלבדור (''ללא ספק'', ''שקר היופי'') וגם את סוסנה ויירה (''בשם האהבה'', ''הגורל שלה''), אנטוניו פגונדס (''טרה נוסטרה'', ''לב משוגע''), מתאוס סולאנו (''לחיות את החיים'') ועוד.

ולא רק ההצלחה בנתוני הרייטינג חשובה אלא גם העלילה! מלבד העלילה המרכזית עליה נרחיב בהמשך, בסדרה אנו נחשף גם לסיפורם של זוג הומואים ומאמצם להביא ילד לעולם באמצעות הפריה מלאכותית. נתון מעניין בקשר לכך הוא העובדה ש"שובל של שקרים" היתה הטלנובלה הברזילאית הראשונה שהציגה סצנת נשיקה בין שני גברים הומואים.

ועם ההצלחה מגיעים הפרסים: כוכבי הסדרה ויוצריה היו מועמדים ביותר מעשרה טקסי פרסים שונים בברזיל ובהתאם לכך גם מספר הפרסים היה גדול והסדרה זכתה בפרסים כמעט בכל הקטגוריות: הטלנובלה הטובה ביותר, התסריטאי הטוב ביותר, הרשע הטוב ביותר והשחקן האהוב ביותר (מתאוס סולאנו), השחקנית הטובה ביותר (פאולה אוליביירה), פרס השחקנית הצעירה הטובה ביותר (קלרה קסטניו), אליל הנוער (קאיו קסטרו) ועוד.

במרכזה של הטלנובלה ישנו סיפור של אהבה ושאפתנות המתמקד בפלומה, אישה צעירה ויפה. במהלך טיול משפחתי לפרו, אחיה התככן פליקס, מגלה לה כי היא מאומצת. מטרתו היא לחסל אותה בכל מחיר בכדי להפוך ליורש היחיד להון של הוריהם הרופאים. פלומה, שמקבלת את הגילוי המפתיע בתדהמה, בורחת עם ניניו, בחור צעיר שהכירה במהלך הטיול והתאהבה בו. היא משאירה מאחורה את משפחתה ועתיד מבטיח בבית הספר לרפואה. אך חייה בדרכים לא נמשכים זמן רב מכיוון שהיא נכנסת להיריון ומחליטה לחזור לברזיל.

פלומה מגיעה לברזיל לבדה וחסרת כל, לאחר שניניו נעלם, והיא פונה לאחיה פליקס בבקשה לעזרה. מבולבלת מכל המתרחש בחייה, פלומה מוצאת את עצמה יולדת בסוף בשירותים של בר. פליקס, שמצא את אחותו חסרת הכרה, נוטש את אחייניתו שזה עתה נולדה ומשאיר אותה בפח אשפה. למרבה המזל, ברונו, איש חרוץ ומכובד, שאיבד לאחרונה את אשתו ואת בנו בלידה, מוצא את התינוקת ורואה בכך סימן אלוהי להתחלה חדשה. בעזרתו של ידידו הרופא, ברונו מצליח לשנות תעודת פטירתה של אשתו ומגדל את הילדה, לה הוא קרא פאולה, כאילו היתה שלו.

האירועים הטרגי הזה גורם לפלומה לחשוב מחדש ולשנות את חייה. היא מתפייסת עם משפחתה ומחליטה לחזור לבית הספר כדי להיות רופאת ילדים ובכך לתרום לחברה. פלומה וברונו נפגשים בבית החולים, אך סיפורם המשותף יחל רק כמה שנים לאחר מכן, אז הם יתאחדו וינהלו קשר רומנטי אוהב ובוגר.

בהמשך פלומה וברונו עומדים להתחתן, אך חזרתו של ניניו והמחלה הבלתי צפויה של פאולה הקטנה, גורמים לתפנית בחייהם. פלומה מגלה שהיא האמא הביולוגית של פאולה והתגלית מעמידה במבחן את יחסיה עם ברונו, מכיוון שהיא מתחילה לחשוד שהוא עלול להיות זה שלקח את התינוקת. פלומה מחליטה להילחם בכל מחיר על המשמורת של בתה, למרות שהאדם שעומד מולה הוא הגבר איתו היא בחרה לחיות.

איך יסתיים מאבקה של פלומה? האם היא תצליח להשיג את המשמורת על בתה ולשקם את יחסיה עם ברונו?
כל זאת ועוד בטלנובלה מרתקת, המלאה בסודות, מחלוקות, רומנטיקה ותפניות בלתי צפויות.

"שובל של שקרים" (160 פרקים), החל מ-12 באפריל, ערוץ ויוה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

טלנובלה חדשה ושינוי במועד עליית "עלובי החיים"

9 במרץ, 2015

הבהרה חשובה: היי חברים, אנו רוצים לפתוח קודם כל בהבהרה לגבי מועד השידור של הטלנובלה"עלובי החיים" (Los Miserables). ביום חמישי האחרון הודענו כי הסדרה תחל את שידורה בערוץ ויוה ב-1 באפריל, אך בגלל נסיבות כאלו ואחרות נצטרך לדחות את עלייתה. אל דאגה! רק עוד המתנה קצרה ובסופו של דבר הסדרה תגיע אלינו ב-27 באפריל ותשודר מדי ערב ב-19:05 במקום "החיים שגנבו ממני" (הפרטים החדשים עודכנו גם בפוסט המקורי מיום חמישי).

אז איזו סדרה תגיע אלינו ב-1 באפריל במקום גאטה אתם שואלים? ובכן.. אנחנו יודעים שהתגעגעתם לכריסטיאן מייר בדיוק כמונו (בכל זאת, לא ראינו אותו בסדרה חדשה בערוץ מאז "מישהו צופה בך" ששודרה אצלנו אי שם בשנת 2011), ולכן אנחנו שמחים לבשר לכם על חזרתו לערוץ ויוה בטלנובלה "אקאסיה" (La Malquerida). הטלנובלה המקסיקנית המוצלחת מבית 'טלויסה', שמבוססת על ספר שכתב סופר ספרדי בשנת 1913, תגיע אלינו, כאמור, ב-1 באפריל, ותשודר מדי ערב ב-21:40.

"אקאסיה" נחשבת לאחת מהטלנובלות השנויות ביותר במחלוקת של הזמן האחרון, מכיוון שלצידו של מייר מככבות ויקטוריה רופו האהובה ("אהבה מנצחת", "הכול בשביל האהבה", "ויקטוריה", "חבקי אותי חזק" ועוד) ואריאדנה דיאז היפייפיה ("מחר ולתמיד"), ויחד שלושתם יוצרים משולש אהבה דרמטי ומסובך במיוחד בין אם, בת והאב החורג.
כמה משחקני הטלנובלה היו מועמדים לפרס על תפקידם בסדרה בטקס פרסי TvyNovelas היוקרתי, ביניהם: אריאדנה דיאז, לפרס השחקנית הראשית הטובה ביותר, אלברטו אסטרז'ה, לפרס הרשע הטוב ביותר ואפריקה זבאלה לפרס שחקנית המשנה הטובה יותר.

ואחרי כל הפרטים הללו הגיע הזמן להתעדכן בעלילה. הטלנובלה מספרת את סיפורה של אקאסיה ,ילדה שגרה עם הוריה בחווה המשפחתית וחיה חיים נורמאליים ומאושרים עד ליום בו היא מאבדת את אביה בתאונה מצערת. אמה כריסטינה, שהתאלמנה פתאום, מגלה כי בעלה המנוח שיעבד את החווה שלהם כדי לכסות את ההוצאות השוטפות שלה. כאשר היא לא מוצאת פתרון לתשלום ההוצאות, היא מחליטה שעדיף למכור את החווה ולעבור לגור אצל הוריה. אך תוכניותיה משתנות במפתיע כשאסטבן, עובד צעיר בחווה, מציע לה עזרה כדי להציל את הרכוש שכה יקר למשפחתה.

לאחר מאמץ רב, כריסטינה ואסטבן מצליחים להחזיר את החווה לתהילתה הישנה ובמהלך הדרך גם מתאהבים. אקאסיה, שעדיין לא הצליחה להתגבר על האובדן הטרי של אביה, לא מקבלת את האהבה החדשה של אמה ועוזבת את החווה בכדי לגור אצל סבה וסבתה.

שנים רבות חולפות ואקאסיה חוזרת לחווה כאישה צעירה ויפה. האדם הראשון שהיא פוגשת בחווה הוא אסטבן, שלא מזהה אותה אחרי כל כך הרבה זמן, והיא מבהירה לו שהיא הבעלים של החווה. השנאה והטינה של אקאסיה כלפי אסטבן לא נעלמו עם הזמן, אך עם זאת, בין השניים מתחילה להתפתח אהבה נסתרת שתיצור משולש אהבה סוער ודרמטי.

כיצד כריסטינה ואקאסיה יתמודדו עם משולש האהבה המסובך הזה והאם הן יצליחו למצוא אהבה אמיתית ולהביא אושר ושלום בחזרה לחווה?

"אקאסיה" (117 פרקים), החל מ-1 באפריל, ערוץ ויוה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"עלובי החיים" – בקרוב בויוה

5 במרץ, 2015

"עלובי החיים" (Los Miserables) – הטלנובלה המוצלחת מבית 'טלמונדו', שעדיין משודרת בארה"ב, מגיעה לערוץ ויוה ב-27 באפריל ותשודר מדי ערב ב-19:05 במקום "החיים שגנבו ממני". ארסלי ארמבולה, השחקנית, הדוגמנית והזמרת המקסיקנית האהובה שכיכבה אצלנו בשנה שעברה בטלנובלה "השיבה הביתה" (ובעוד טלנובלות רבות בעבר), תגלם גם הפעם את הדמות הראשית בטלנובלה, לצידו של אריק הייסר (אלחנדרו, "נשות אפריסיו"). בטלנובלה יככבו כמה שחקנים מוכשרים נוספים ביניהם איילין מוחיקה, גבריאל פוראס ואהרון דיאז בתפקיד מיוחד.

למי שלא יודע נספר שהטלנובלה מבוססת על הספר הנודע "עלובי החיים" שכתב הסופר הצרפתי ויקטור הוגו בשנת 1862. הספר זכה מאז להצלחה רבה ברחבי העולם, הוא תורגם לשפות רבות, עובד למחזמר מאוד מוצלח מאוד וכן זכה לגרסאות קולנועיות, הצגות וסדרות!

"עלובי החיים" הוא סיפורם של רודפים ונרדפים, שבו כל הדמויות שזורות בקשרים של מתח, פעולה ומוות בעולם שיחייב אותם לשלוף את הציפורניים כדי להגן על עצמם מפני אויביהם, אך המאבק הקשה ביותר בטלנובלה הוא זה של לוסיה.

לוסיה עוזבת את הכלא בטקסס לאחר שהשלימה 11 שנות מאסר והיא מלאה בתסכול רב על כך ששילמה על פשע שלא ביצעה. חברתה לתא המעצר נמצאת על ערש דווי ומבקשת מלוסיה לקחת אחריות על בתה בת ה-10 רוקסנה, שגרה במקסיקו. לוסיה מגורשת מטקסס עם תואר בסיעוד שהשיגה בכלא. כאשר היא מגיעה למקסיקו סיטי היא חולמת להתאחד עם משפחתה ומתקבלת על ידי לילאנה, אחותה הקטנה, שמזכירה לה שהיא הבושה של המשפחה. עכשיו היא מתחילה מסע ארוך וקשה בכדי למצוא עבודה ואת הילדה שהיא הבטיחה להגן עליה.

לוסיה צריכה להתנגד, להילחם ולהסתתר בעקשנות ובערמומיות עד שתוכיח את יושרה בפני הגבר שרודף אחריה, דניאל פונסה. דניאל הוא גבר נאה ושרירי, ראש צוות הבלשים של מחלקת הלחימה בסמים, שעוקב ללא הרף אחרי רשעים ובכל אחד מהפושעים הוא רואה את רוצחיה של אמו. בנוסף לכך, הוא גם הגבר אותו לוסיה אוהבת.

למרות כל המצוקות והקשיים של לוסיה ודניאל, השאלה הגדולה היא, האם הם באמת יצליחו להתגבר על הכל ולהשיג אהבה, אמונה וצדק?

"עלובי החיים" (130 פרקים – לא סופי!), החל מ-1 באפריל, ערוץ ויוה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

2 במרץ, 2015

חודש מרץ כבר כאן והשבוע כולנו נציין את חג הפורים בדרכים שונות - אם זה בתחפושות, משלוחי מנות, קריאת מגילת אסתר, תהלוכות עדלאידע, קרנבלים ומסיבות ברחבי הארץ. ובעוד שאנחנו נחגוג את החג המשמח, כמה כוכבים מעבר לים יחגגו החודש את יום הולדתם, ביניהם כוכבי הסדרה "גאטה" – מאיטה פרוני ודניאל ארנס, אהרון דיאז, ג'יובנה אנטולי ועוד.

תגידו מזל טוב ל...
6.3.53 – נטליה דו ואלה (אאידה, "הלוחמת", ונדה, "לב משוגע") - תחגוג החודש 62
7.3.82 – אהרון דיאז (סנטיאגו, "סנטה דיאבלה") - יחגוג החודש 33
9.3.83 – מאיטה פרוני (אסמרלדה/גאטה, "גאטה") - תחגוג החודש 32
11.3.57 – חואן קרלוס ברטו (מקריו, "החיים שגנבו ממני") - יחגוג החודש 58
12.3.66 – דבורה אוולין (אאוניסי, "לב משוגע") - תחגוג החודש 49
12.3.80 – אדוארדו אורוסקו (ארתורו, "סנטה דיאבלה") - יחגוג החודש 35
15.3.44 – נבהאט צ'הרה (פירדבס, "אהבה אסורה") - תחגוג החודש 71
16.3.79 – מרסלה מר (דוריס, "הקמע") - תחגוג החודש 36
16.3.75 – לוסיאנו קסטרו (אנטוניו, "יורשי הנקמה") - יחגוג החודש 40
18.3.76 – ג'יובנה אנטונלי (אלואיזה, "הלוחמת") - תחגוג החודש 39
19.3.79 – ריזה קוג'אולו (עלי, "קוזיי גוניי", יאסין, "קרדאיי") - יחגוג החודש 36
23.3.36 – סרחיו קליינר (ארנסטו, "אלמה") - יחגוג החודש 79
26.3.76 – נורגול ישילצ'אי (יסמין, "אהבה ועונש") - תחגוג החודש 39
29.3.80 – קים טה הי (סול, "יורשת העצר") - תחגוג החודש 35
29.3.79 – פק שי יון (ג'ה הי, "בין שתי נשים") - תחגוג החודש 36
30.3.79 – דניאל ארנס (פבלו, "גאטה") - יחגוג החודש 36
31.3.77 – חורחה אלברטי (ארמנדו, "אלמה") - יחגוג החודש 38
31.3.72 – פקונדו ארנה (איבו, "בובה פראית", מרטין "חיים שלי", באוטיסטה, "חיים גנובים") - יחגוג החודש 43

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully