בלוג ויוה - נובמבר

  • בלוג
ויוה

כוכבי הטלנובלות מצייצים

27 בנובמבר, 2014

צוויץ צוויץ לכולם וברוכים השבים לפינת ציוצי הטוויטר שלנו. זה הזמן לעדכן אתכם בכמה ציוצים של כוכבי הטלנובלות מהזמן האחרון:

למי שלא יודע, השחקנית המקסיקנית אדית גונזלס (אלמה, "תחת שמיים אדומים") הגיעה בשבוע שעבר לביקור פרטי בישראל, היא העלתה לטוויטר תמונה שלה מירושלים העתיקה וכתבה: "מישראל אני מתפללת לשלום, ששום דבר לא יעלים לנו את התקווה!!"

הזוג היפה מהטלנובלה "החיים שגנבו ממני", סבסטיאן רולי ואנג'ליק בויר (שסוף סוף הצהירו רשמית שהם זוג), הגישו השבוע יחד את פרס האלבום הטוב ביותר בטקס הגראמי הלטיני. הגראמי הלטיני הוא טקס בו מעניקים פרסים לאמנים הלטיניים המצטיינים בתעשיית המוזיקה. כמה ימים לפני הטקס רולי נכנס לחנות מותג ידועה כדי להצטייד בחליפה לטקס המכובד. הוא העלה לטוויטר תמונה של החליפות בחנות ושאל את עוקביו: "מה כדאי לי ללבוש?" לאחר שהמשימה הושלמה הוא גם דאג להעלות תמונה שלו עם החליפה הנבחרת ושאל את עוקביו אם הם אוהבים אותה. רק נציין שאנחנו אהבנו, אבל זה לא חוכמה, אנחנו אוהבים אותו בכל מצב ;)

אם כבר הזכרנו את בויר, נספר שלפני כמה ימים היא צייצה בטוויטר מסר חשוב שהיא למדה בחיים: "בשתי מילים אני יכולה לסכם את מה שלמדתי על חיים: צריך להמשיך הלאה"

בניגוד לבויר ששיתפה את מעריציה במסר אחד לחיים, השחקן חוסה לואיס רסנדס (פדרו, "פשוט לאהוב") מפרסם בזמן האחרון בטוויטר המון משפטים עם מסרים לחיים.. בין המסרים שהוא פרסם:
"אהבה לא צריכה להיות מושלמת, היא רק צריכה להיות אמיתית".
"בחיים צריך לחיות את המציאות ולא את האשליות".
"המצפון הוא הקול של הנשמה, התשוקות הן הקולות של הגוף".
"דברים טובים מגיעים למי שיודע לחכות".

ואחרי משפטים כאלה עמוקים נסיים עם הציוץ הפשוט והכל כך נכון שהעלתה השחקנית המקסימה גרטל ולדז (מריה, "החיים שגנבו ממני"): "אין דבר טוב יותר מלישון כאשר אני מחבקת את בני". בימי סערה שכאלה, בהם כל מה שאנו רוצים לעשות הוא להתרכל מחובקים עם אהובינו במיטה, אנו בהחלט מסכימים איתה!

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

קריירת המשחק של סילביה נברו - פוסט מאת הגולשת אנט

24 בנובמבר, 2014

מהגולשת הבאה קיבלנו כבר שני פוסטים מעניינים שפורסמו בבלוג בעבר, וגם על הפוסט השלישי שלה לא יכלנו לוותר. אז קבלו את אנט בפוסט העוסק בקריירת המשחק של השחקנית המקסיקנית האהובה סילביה נברו, אותה זכינו לראות כבר במספר סדרות בערוץ ויוה. הנה הפוסט של אנט, אותו אנו מביאים לכם במלואו:

אנחנו נהנים ממנה על המרקע מידי ערב בטלנובלה הנפלאה "האומץ לאהוב", אבל למעשה הכוכבת ילידת 1978, גואנחטו מקסיקו, לא מפסיקה לעבוד מאז שנת 1998 ומופיעה על המסך הקטן והגדול כמו גם בתאטרון בתדירות גבוהה ביותר.

סילביה בוגרת ביה"ס למשחק של TV Azteca ועד שנת 2008 היתה שחקנית הבית של אצטקה. בין הטלנובלות הבולטות בכיכובה: קטלינה וסבסטיאן (1999), La calle de las Novias (2000-01) ו-(2001-02) Cuando seas Mia, בשלושת הסדרות הללו שיחקה לצד סרחיו בסאנס בן זוגה הכמעט קבוע בטיוי אצטקה.

בין השנים 2002-2005 סילביה עשתה הפסקה מהמסך הקטן ושיחקה בעיקר בסרטים ובתאטרון, מידי פעם היא הגיחה לסדרות קצרות בטלויזיה. ב-2005 חזרה בגדול לטיוי אצטקה וכיכבה בטלנובלה "היורשת", שוב לצידו של סרחיו בסאנס בן זוגה הניצחי.

בשנת 2008 סילביה קיבלה הצעה שאי אפשר לסרב לה וחתמה על חוזה ב"טלויסה", חברת ההפקות הגדולה במקסיקו. טבילת האש הראשונה שלה היתה לצידו של מי אם לא המלך של הטלנובלות, הלא הוא פרננדו קלונגה, ולצידה של לוסרו בסדרה "מחר ולתמיד".

ב-2009 השתתפה בסדרה "נשים רוצחות" וב-2010 כיכבה בתפקיד רנטה מונטרוביו בסדרה "שקרים" (Cuando Me Enamoro), לצידו של הגלאן השרמנטי חואן סולר. הסדרה הזאת, שהיא גירסה מחודשת ל"שקרים" משנת 1999 (עם קייט דל קסטיז'יו וגיא אקר), היתה ללא ספק זאת שמיקמה אותה ככוכבת הטלנובלות הגדולה של מקסיקו ואחת השחקניות הטובות באמריקה הלאטינית.

מדי פעם סילביה עושה גיחות לתאטרון ולקולנוע וב-2011 כיכבה בסרט: "שפתיים אדומות" לצידו של כוכב טלנובלות אהוב אחר, חורחה סלינס. הסרט המדובר היה מאוד פרובקטיבי עד שאפילו היו קטעים מצונזרים. ב-2012 הגיעה ההצלחה הבאה של סילביה בטלנובלה "האומץ לאהוב", לצידו של כריסטיאן דה לה פואנטה, גלאן צ'יליאני שרמנטי ביותר. הסדרה נחלה הצלחה עצומה במקסיקו וברחבי העולם ואצלנו היא משודרת בימים אלו בפעם השנייה על המרקע!

בשנה האחרונה סילביה משתתפת בסידרה שעדיין מוקרנת מידי ערב על המסכים של מקסיקו וארצות אחרות והפעם היא משחזרת את הכימיה הנפלאה מימי הסרט: "שפתיים אדומות", לצידו של חורחה סלינס. בסדרה משתתפים פבלו מונטרו, רנה קסדוס, מריון וילנואבה, ליסארדו וכוכבים רבים אחרים. הסידרה ניקראת: Mi Corazon es tuyo – "ליבי הוא שלך".

הסדרה מספרת על אלמן עשיר וכריזמטי (סלינס) שלו 7 ילדים, המתאהב באומנת המצחיקה, השובבה והסקסית שמביאה הרבה אהבה לבית. בתפקיד האומנת, כמובן סילביה. רק שהאומנת משלימה הכנסה בשעות הערב במועדון לילה בשם "שיקאגו" בתור רקדנית אקזוטית על עמוד. כך אפשר להיחשף לכישוריה המדהימים של סילביה בתור רקדנית גמישה ומקסימה, בתור מצחיקנית ואישיות שמסוגלת להצחיק ולרגש באותה המידה.

גם אתם רוצים לספר על השחקן האהוב עליכם ולהופיע בבלוג שלנו? אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הדמויות הנשיות הרעות - פוסט מאת הגולשת רנת זיתונה

17 בנובמבר, 2014

והיום בבלוג של ויוה – פוסט ששלחה הגולשת רנת זיתונה שמסקרת את השינוי בדמות הגיבורה הראשית בטלנובלה החל מדמות המלאכית התמימה והמושלמת של הטלנובלות הקלאסיות ועד לדמויות שנויות במחלוקת כמו אלמה וברברה גוימארן. אנחנו מביאים כאן את הפוסט ככתבו וכלשונו:

פעם והיום בטלנובלות הקלאסיות יש דמות נשית ראשית טובה אך תמימה ואפילו נאיבית מין קדושה מעונה שלא מסוגלת לפגוע בזבוב, היא סלחנית מאוד ולא נוטרת טינה,(פאולינה מהמתחזה לדוגמה) היא תמיד בתולה עד שהיא פוגשת את הגיבור הראשי ולא שוכבת עם אף אחד אחר לא לפניו ולא אחריו, רק איתו והיא נכנסת להריון רק ממנו (מריקרוס מלב פראי לדוגמה). נתקלנו בשנים האחרונות בדמויות רעות ונקמניות חלקן אנושיות חלקן קצת פחות אבל נדיר שיזכו לסוף טוב. הן בוגדניות (רובי) מלאות תשוקה (דונה ברברה) ותמיד מוצאות את עצמן במיטה עם גבר לא ראשי (אלמה).

נתחיל עם רובי, דמות ראשית לא טובה שנתקלנו לראשונה בשנת 2004. רצתה לחיות חיי יוקרה ועושר ולצאת מהעוני. התאהבה באלחנדרו וחשבה שהוא עשיר אך כאשר נודע לה שהוא לא מיד זרקה אותו. הייתה לה חברה עשירה שתמיד קינאה בה. כאשר רובי הכירה את ארוסה העשיר, הקטור לא פיספסה הזדמנות והחליטה לכבוש אותו וזה היה קל יותר ממה שחשבה. היא הצליחה להנשא לו ולהנות מכספו אך האושר היה קצר מידיי מאחר והיא לא הפסיקה לחשוב על אלחנדרו, אהבתה היחידה והאמיתית שהייתה לה. היו מספר ניסיונות לרדוף אחריו ותקופה של התענות במחשבה עליו וחוסר סיפוק בבעלה העשיר. למעשה היא הבינה שהיא לא יכולה לחיות בלי אלחנדרו. לאחר שלוש שנים של נישואים עם הקטור וחיי מלכות וטיול באירופה היא חוזרת ארצה שם היא מגלה שאהובה, אלחנדרו התעשר. כעבור זמן מה אלחנדרו מתאלמן ונוסע לאקסטפה ורובי נוסעת לשם והם מנהלים רומן. היא נכנסת ממנו להריון וחייה נהפכים לגיהנום כאשר בעלה מגלה זאת ומגיע השלב בו רובי מחליטה לנקום בו. היא מאבדת את בנה ומאשימה אותו בזאת. רובי מסתבכת כאשר היא מתעסקת עם גבר עשיר ומפוקפק בשם הרוזן לוסיו עד שבסופו של דבר הוא דואג לפני מותו לרושש אותה. רובי מאבדת הכל כולל יופייה ושלמותה והכי חשוב את אהבתה לאחר שקרים ונקמות. סופה היה מר אך למרות זאת היא נהייתה יותר רעה עם רצון לנקמה בעיקר בחברתה שזכתה באהבה של רובי. הסדרה רובי זכתה להצלחה ברחבי העולם וכבשה את הצופים בישראל ודמותה הראשית נכנסה עמוק לליבם. הרבה אהבו אותה ואת סיפור האהבה שלה עם אלחנדרו. היו כאלה שהבינו אותה ואף הזדהו איתה. למעשה עם הסדרה הזאת היא שברה את מוסכמות, הכללים והחוקים של דמות ראשית.

מיד אחריה באה דמות ראשית נוספת שאפתנית אך שונה במקצת מרובי. מדובר באיזבל ארויו מעל החיים ועל המוות. איזבל עבדה עם פדרו חוסה דונוסו, גבר עשיר אך מבוגר ממנה, במפעל והייתה מאהבת של אנדרס קורונה, יד ימינו אשר פדרו חוסה סומך עליו ונותן לו את כל אמונתו. איזבל הייתה מאוהבת בו מושפעת ממנו והוא הצליח לשכנע אותה להנשא לפדרו חוסה בשל כספו. איזבל העריכה את פדרו חוסה ומעולם לא רצתה לפגוע בו אך לא כיבדה אותו ושכבה עם מאהבה אפילו בביתו של פדרו חוסה. כאשר פדרו חוסה נפטר איזבל הרגישה ייסורי מצפון ואף חתכה את עצמה ולמעשה נדמה היה שזה בגלל שהיא בעצמה הרגה אותו כבקשתו של אנדרס אך לא כך היה הדבר התברר בהמשך. לאחר מותו של פדרו חוסה היא נאבקה לירושה ורצתה לגזול את ירושת בתה החורגת, אנחלה. איזבל כאשר פוגשת בסלבדור נהג שהתחיל לעבוד בביתה, היא מתאהבת בו מבלי לדעת שהוא בעצם פדרו חוסה בגוף של צעיר שבא מכפר. איסבל סבלה התעללות מצד אנדרס שכפה עליה להנשא לו אך מעולם לא וויתרה על סלבדור והיא לוקחת אותו איתה לירח דבש שם היא שוכבת איתו לראשונה למרות היותה נשואה טרייה לאנדרס. איזבל שמוכנה לעשות כמעט הכל למען האהבה ומחליטה הפעם כן להרוג ולוקחת את אנדרס איתה לטיול ושם היא נפטרת ממנו לתמיד. היא מתחתנת הפעם באושר עם סלבדור אך אושרה לא נמשך זמן רב לאחר שסלבדור מתחיל לשלוט בה כנקמה שלו כפדרו חוסה שגילה בהמשך על הרומן שלה עם אנדרס לאחר מותו והיה משוכנע שהייתה מעורבת במותו של פדרו חוסה. כאשר מתגלה באופן מפתיע שנשמתו של פדרו חוסה עבר לגופו של סלבדור. דבר בלתי נתפס כמעט, מערער במקצת את איזבל. לבסוף איזבל מוצאת את מותה לאחר מרדף עם המשטרה אך מצליחה לחיות רגעים מאושרים לפני מותה עם סלבדור כפדרו חוסה כשהם נסעו לירח דבש שלהם. איזבל השלימה עם זה והחליטה למות כשרגעיה היו עם אהובה האמיתית, פדרו חוסה בגופו של סלבדור. טלנובלה זו השאירה בי חותם ולמרות שאיזבל נהייתה רוצחת אהבתי אותה מאוד כי הבנתי אותה והחסרון היחיד שהיה לה שהיא הייתה חלשת אופי מול הגברים שלה אך היא הייתה צודקת בדרך כלל אך גם קשה ונוקמת כלפי מי שהגיע לו ולמעשה התחלתי לאהוב אותה כאשר הפגינה רגישות ואנושיות כשפדרו חוסה מת. לא הייתה דמות כזאת עד כה כמו איזבל שאהבתי והתחברתי אליה.

לאחר כמה שנים עלינו דרגה והגיעה אלינו דמות שנויה במחלוקת בשם ברברה גוימארן. אישה קשוחה שנשבעה להרוס את הגברים ולנקום בהם לאחר שעברה אונס קבוצתי בנעוריה. לברברה יש בת שהיא נטשה מגבר שהתמכר לאלכוהול ורוששה אותו ונשארה עם החווה שלו, "אל מיאדו". דונה נהגה לשלוט בהכל ובכולם. יש לה כוח ועצמה והיא רגילה לקבל את מה שהיא רוצה ואת מה ששמה כמטרה. כאשר מגיע לכפר גבר מהעיר בשם סנטוס לוזארדו היא מתאהבת בו ועושה הכל כדי לכבוש אותו. לאורך כל הטלנובלה ברברה סבלה קשות מטראומה בעקבות האונס והדרך היחידה שלה להתמודד איתם היה באמצעות נקמה והרס. ברברה התעללה בכמעט בכל אחד מהאנסים שלה בצורה מחרידה עד מותם אך עם האנס הראשי היא לא הצליחה וסבלה קשות כשהיא נאנסת שוב ונפצעת על ידו. ברברה במהלך הטלנובלה רודפת אחר סנטוס ונלחמת נגד בתה, מריסול שגם מתאהבת בו. צופים רבים בדומה לרובי הזדהו איתה כאישה, ואהבו אותה ואף שנאו את מריסלה. גם בסדרה הזאת הראשית מצאה את מותה אך בניגוד לרובי היא התפייסה עם מריסלה ונהייתה יותר טובה ובסוף מתה בשלווה כשכולם סולחים לה ואוהבים אותה.

בחמישה גברים ואישה הסיפור הדמות הראשית שונה ולא קיצוני מידיי. פאולה אישה יפה שלא זכתה ליחס ואהבת אב, באה לכפר ולבית דל מונטה שם גרים בניו המאומצים של אביה כדי לקבל חלק מהירושה שלו לאחר מותו. היא מתאהבת בחואן, האח הבכור שמאורס לחברתו, חולייטה שהיא טובה ואצילית. פאולה מפתה אותו ו והוא נשבה בקסמיה מבלי שיהיה לו אכפת מחוליטה. מעשיה ואופייה של פאולה שונים בגרסה זו מגרסת טלמונדו אחים דל מונטה שכן השתנו התפקידים. בגרסה של חמישה גברים ואישה פאולה היא ביצ'ית היחידה שהצליחה להשאר עם חואן וזכתה לסוף טוב בניגוד לחולייטה שהייתה טובה ונפטרה מסרטן וברגעיה האחרונים מאחלת לזוג אושר.

טלנובלה אחרונה היא אלמה, הדמות שבעיניי הכי רעה שיש. אלמה סבלה בילדות לאחר שאביה הואשם בגניבה ודודתה מפנה גבה אליהם. הוריה נהרגו לאחר תאונת דרכים. אלמה מועברת לבית יתומים אך כעבור זמן מה דודתה לוקחת אותה תחת חסותה אך אלמה לא סולחת נשבעה לנקום בהם. בעזרת ידיד משפחה גאיו היא עושה הכל על מנת להרוס אותם. היא מנהלת רומן עם ארוסה של דניאלה, ארמנדו. אך היא לא לקחה בחשבון את רוברטו, חבר ילדות שהיה מאוהב בה והצליח לכבוש את ליבה. אלמה בעיניי הייתה נוראית שכן נהגה ברוע יותר מידיי גם כלפי אנשים חפים מפשע חוץ מאדם אחד שהתייחסה אליו טוב בלי שום אינטרס. לא אוכל לפרט יותר מידיי מחשש לספוילר מאחר וזה יוקרן בקרוב באתר.

זהו זה הדמויות הרעות והביצ'יות שהכרנו במחוזותינו. אז אילו סוג דמויות אתם מעדיפים?

במידה וגם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

דוד ספדה ואנג'ליק בויר חוזרים לערוץ ויוה

13 בנובמבר, 2014

הטלנובלה המקסיקנית המוצלחת משנת 2012 "תהום של תשוקה" (Abismo de Pasion) תגיע לשידור נוסף בערוץ ויוה החל מ-16 בדצמבר ותשודר מדי ערב ב-23:20 במקום "האומץ לאהוב". הטלנובלה, ששברה שיאי רייטינג במקסיקו והיתה בין הטלנובלות הנצפות ביותר בשנת 2012, זכתה גם במספר פרסים בטקסים שונים ביניהם פרס השחקן הראשי הטוב ביותר (דוד ספדה), השחקנית הראשית הצעירה הטובה ביותר (ליביה בריטו) ופרס הטלנובלה האהובה ביותר בטקס נבחרי הקהל של TVyNovelas.

שני הגברים החסונים והסקסיים דוד ספדה ומרק תאצ'ר מגלמים בטלנובלה חברים טובים שהופכים ליריבים בעקבות אהבתם לאליסה היפהפייה (בויר), אותה הם מכירים מילדות. המלחמה ביניהם מתחילה כאשר דמיאן (ספדה) חוזר מלימודיו בחו"ל ומבין שהוא מאוהב באליסה. בין השניים מתפתח רומן, אך גאל (תאצ'ר) לא מתכוון לוותר על אליסה ויעשה הכל בכדי לכבוש את לבה.

איך יתפתח הסיפור ומי יזכה בסוף באליסה? תצטרכו לראות כדי לגלות. בינתיים אתם מוזמנים להיכנס לדף הסדרה באתר כדי לגלות פרטים נוספים.

"תהום של תשוקה" ש.ח. (162 פרקים) - החל מ-16 בדצמבר, ערוץ ויוה

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

קצת חדשות על הברזילאיות והמקסיקניות - פוסט מאת הגולשת שירן זכרייב

10 בנובמבר, 2014

והפעם בפינת הגולשים שלנו... חדשות! הגולשת שירן זכרייב מביאה לנו כמה פרטים חדשים ומעניינים בנוגע לטלנובלות הברזילאיות והמקסיקניות:

השחקנית אנה פאולה ארוסיו (''טרה נוסטרה'') חוזרת למסך הקטן אחרי שנים רבות. היא הוזמנה לסרט החדש בשם A Floresta Que me Move עם השחקן הברזילאי גבריאל בראגה נוניס, אנה פאולה תשחק את הרעה בתפקיד הראשי, ואילו גבריאל ישחק את הדמות הראשית בסרט גם, השניים שיחקו ביחד בטלנובלה ''טרה נוסטרה'' וגם בסרט ''אניטה וגריבלדי'' (Anita e Garibaldi). אני אישית מקווה שאנה פאולה גם תשחק בטלנובלה חדשה של גלובו, שחקנית מדהימה ששווה לראות אותה שוב בטלנובלה חדשה.

הטלנובלה המקסיקנית ''גאטה', שמשודרת בימים אלו בערוץ ויוה, קרובה לסיומה במקסיקו. ''גאטה'' גרפה רייטינג מעל 18% והיא מאוד מצליחה במקסיקו. הטלנובלה נרכשה למדינות רבות כמו סרביה, הונגריה, צ'ילה, ארה''ב, קולומביה ועוד - אין ספק שעם צוות שחקנים מאוד טוב כמו מאיטה פרוני (''אהבה מנצחת''), דניאל ארנס (''לב פראי''), אריקה בואנפיל (''אהבות אמיתיות''), ולאורה זפטה (''רוסלינדה'') אפשר להגיע גבוה מאוד.

הטלנובלה הברזילאית ''בזמן שישנת'' שברה שיא כאשר נמכרה ל-100 מדינות! הטלנובלה מצליחה מאוד בארגנטינה, הולנד, הפיליפינים, אינדונזיה, ניקרגואה ובקרוב תתחיל במונגוליה וקולומביה. ''בזמן שישנת'' היא טלנובלה מאת התסריטאית ליסיה מאנזו שכתבה את הטלנובלה כדי להראות כיצד מתמודדים עם החיים שלאחר הקומה, איך וכאשר מתמודדים עם המצב שכאשר בת של תסריטאית טניס מפורסמת לשעבר לא מכירה את האמא שלה ודוחה אותה, הטלנובלה הצליחה במטרתה, הבהירה כיצד הדברים מתנהלים ושזה חלק מהחיים.

השחקנים אנג'ליק בויר (''החיים שגנבו ממני'' ו''תהום של תשוקה'') וסבסטיאן רולי (''החיים שגנבו ממני'' ו''אהבות אמיתיות'') הודיעו לאחרונה על הקשר שלהם כבני זוג. בנוסף, השניים משחקים ביחד בהצגת תאטרון חדשה בשם ''זכויות האישה'' (Los derechos de la mujer). סויר ורולי עוררו שמועות רבות במשך שידורה של הטלנובלה ''החיים שגנבו ממני'' על הקשר ביניהם. שניהם הצליחו להוכיח למקסיקו את הכימיה ביניהם וגנבו את ההצגה הגדולה ביותר בטלנובלה כפי שזוג ראשי צריך להיות. לשחקנים יש בהחלט כימיה גדולה ורואים זאת ב''החיים שגנבו ממני''.

בהרבה מקומות בעולם משתוקקים לטלנובלה הבאה של ז'ואו עמנואל קרניירו Favela Chique גם בגלל שהוא התסריטאי של ''שדרות ברזיל'' וגם בגלל השמועה שיצאה, שמורילו בניסיו וג'ויבאנה אנטונלי חוזרים לככב ביחד מאז ''האחד'', שניהם בדומה לבויר ורולי. בברזיל ובהרבה מקומות בעולם הם גנבו את ההצגה ובהרבה מקומות בעולם עדיין משתוקקים לראות אותם ביחד הטלנובלה ''האחד'' עדיין משודרת לחלק מהמדינות בעולם כמו בולגריה, ופרגוואי, הטלנובלה לא מזמן סיימה את שידוריה בשידור חוזר בקוסטה ריקה, בתור אוהדת מושבעת של ''האחד'' אני כבר מחכה שהטלנובלה תגיע לישראל שגם אנחנו נהנה לראות את הכימיה.

במידה וגם אתם רוצים להופיע בבלוג שלנו אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט בנושא שמעניין אתכם מתחום הטלנובלות ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הקוריאניות שמגיעות אלינו בנובמבר

6 בנובמבר, 2014

אמנם תקופת החגים קצת עכבה את פרסום המחליפות אבל היה שווה לחכות! כי אוטוטו מגיעות אלינו שתי סדרות מרתקות ביותר! הראשונה היא הסדרה עטורת הפרסים "הנסיך שלה" (The Princess' Man), ששודרה אצלנו בשנת 2012 ומאז קיבלנו בקשות רבות לשדרה שוב. הסדרה תגיע לערוץ ויוה פלוס בעוד שבועיים, ב-20 בנובמבר ותחליף את "הבן האובד" (חמישי ב-21:20, 2 פרקים ברצף). מי שרוצה להזכר בעלילה ולצפות בתמונות של הכוכבים מוזמן להיכנס לדף הסדרה באתר.

הסדרה השנייה, שתגיע אלינו ב-27 בנובמבר היא "טירונים" (You're all Surrounded), סדרת אקשן רומנטית ומצליחה, בה מככבים מספר שחקנים אותם כבר זכינו לראות בעבר: יי סונג גי ("יופי של ירושה", "האגדה של קאנג צ'י"), צ'ה סונג וון ("אהבה גדולה") ואן ג'ה היון ("אהבה מכוכב אחר"). אנו יכולים לספר לכם כי במהלך צילום סצנת אקשן לסדרה, הכוכב הראשי יי סונג גי נפצע מאביזר שפגע בעינו השמאלית וגרם לו לנזק בקרנית ודימום תוך עיני. פציעתו דרשה מנוחה של כמה ימים ועקב כך שידורו של הפרק העשירי נדחה ובמקומו שודר ספיישל. אבל אנחנו לא דואגים ליי סונג גי, כי אנו בטוחים שבת זוגו היפייפיה יון אה, אותה אנו מכירים בתור יון הי / האנה בסדרה "גשם של אהבה", דאגה לטפל בו כראוי.

עלילת הסדרה "טירונים" מתרחשת סביב סיפורו ג'י יונג הצעיר (יי סונג גי) שאמו נרצחת לאחר שהבלש פאק סון שכנע אותה להעיד נגד פושע מסוכן. ג'י יונג שהיה עד לרצח, נשבע לנקום בו. לאחר 11 שנים, ג'י יונג מתגייס למשטרה תחת השם דה גו ומצטרף לצוותו של פאן סוק, שלא מזהה אותו. פאק סון מציב בפני דה גו וחבריו אתגרים קשים כדי להפוך לבלשים, אך דה גה עומד בכולם בהצטיינות. פאן סוק מעריך את דה גו על כך ובמקביל חושד בו וחושב שהוא מסתיר סוד אפל. גם סו סון, שמשרתת לצד דה גו במשטרה ומאוהבת בו, חושדת שהוא אינו מתנהג כשורה. דה גו מרגיש שהקירות מתחילים לסגור עליו, אבל מצפות לו כמה הפתעות שישנו את חייו..

"הנסיך שלה" ש.ח. (24 פרקים), החל מ – 20 בנובמבר, ערוץ ויוה פלוס.

"טירונים" (20 פרקים), החל מ – 27 בנובמבר, ערוץ ויוה פלוס.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כמה פרטים על השחקנית ברגוזאר קורל - פוסט מאת הגולש אסף

5 בנובמבר, 2014

כשקרדאיי הכירה לנו את השחקנית הטורקיה הנפלאה ברגוזאר קורל התאהבנו מיד בשופטת היפה פרידה וכמובן, בשחקנית עצמה. אצלנו אולי היא לא היתה מוכרת, אך בטורקיה היא שחקנית מוערכת ואהובה והחל מ-2006 זכתה בפרסים רבים כשחקנית השנה, השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה ואפילו פרס אחד על תכנית ילדים...

היום עולה לשידור בערוץ ויוה פלוס טלנובלה נוספת בכיכובה של ברגוזר, "אלף לילה ולילה" ובהזדמנות זאת רצינו לשתף אתכם בפוסט ששלח לנו הגולש אסף על השחקנית האהובה עליו:

ברגוזאר קורל נולדה ב-27 לאוגוסט 1982, וגדלה בעיירה אולוס קרוב לאיסטנבול. היא בת ל-2 הורים שחקנים מוצלחים בטורקיה. לקורל יש אחות הגדולה ממנה ב-7 שנים בשם זיינפ. אביה של קורל נפטר בשנת 2005 ממחלת הסרטן, קורל לקחה את זה בצורה מאוד קשה היות והייתה קרובה מאוד לאביה.

קורל היא לא רק שחקנית, אלא גם דוגמנית, וגם זמרת! את הופעת הבכורה שלה כשחקנית עשתה בסדרה "עמק הזאבים- עיראק" ולאחר מכן שיחקה בסדרה ששינתה לה את החיים בכל התחומים, גם בתחום המקצועי וגם בתחום האישי, ולסדרה קוראים "אלף לילה ולילה". הסדרה נורא הצליחה בטורקיה וברחבי העולם, וגרמה לרבים להכיר את השחקנית המוכשרת! בסדרה זו ברגוזאר כיכבה לצד השחקן המוצלח האליט ארגנץ', ומשם העניינים התפתחו והם אפילו התחתנו בשנת 2009. לאחר שנה נולד בנם הראשון, עלי, שכיום הוא בן 4!

בשנת 2012 התחילה לשחק בסדרה "קרדאיי" לצד השחקן המוכשר קנאן אימירזאליאולו, הסדרה זכתה להצלחה רבה וקטפה פרסים רבים! אנו בישראל הכרנו את ברגוזאר לראשונה דרך סדרה זו והתמכרו אליה מפרק לפרק. ללא ספק שחקנית מוכשרת שיודעת לרגש!

לדעתי קורל היא השחקנית הטובה ביותר שראיתי אי פעם, אין על המשחק שלה! היא יודעת לשחק את הדמות כל כך טוב ובצורה משכנעת, בחיים לא ראיתי משחק כזה!

מקווה שאהבתם, שלכם, אסף.

גם אתם רוצים לספר על השחקן האהוב עליכם ולהופיע בבלוג שלנו? אתם מוזמנים לכתוב לנו פוסט ולשלוח אותו לכתובת המייל שלנו: vivasheli@walla.co.il.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

3 בנובמבר, 2014

"זוכר את נובמבר? עננים עננים בעיני".. כמו מילות השיר המפורסם של מירי מסיקה, חודש נובמבר הגיע ואיתו הרבה עננים וגשמים, עדיין לא החלטנו אם לשמוח או לא, אבל בינתיים אנחנו נהנים להתכרבל בשמיכה בזמן שאנו צופים בטלנובלות האהובות. ובעוד שעבורנו חודש נובמבר מסמל את תחילתו של החורף, ישנם כמה כוכבי טלנובלות שעבורם חודש נובמבר הוא גם החודש של חגיגות יום ההולדת:

תגידו מזל טוב ל...
4.11.40 – מנואל אוחדה (פרננדו, "גאטה") - יחגוג החודש 74
4.11.59 – ססאר אבורה (אלחנדרו, "לב פראי") - יחגוג החודש 55
11.11.79 – מישל וייט (דניאלה, "אלמה") - תחגוג החודש 35
14.11.74 – נטליה אספרון (אדריאנה, "אהבות אמיתיות") - תחגוג החודש 40
15.11.79 – ג'ונתן איסלאס (לוקאס, "האחים דל מונטה") - יחגוג החודש 35
15.11.77 - גבי אספינו (סנטה/אמנדה, "סנטה דיאבלה") - תחגוג החודש 37
17.11.85 – רפאל קרדוסו (רודריגו, "בזמן שישנת") - יחגוג החודש 29
23.11.64 – אריקה בואנפיל (בלנקה/פלה, "גאטה") - תחגוג החודש 50

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully