בלוג ויוה - מאי

  • בלוג
ויוה

פינת הביוגרפיה – אנה ברנדה קונטררס

26 במאי, 2014

בפוסט הקודם סיפרנו לכם שהטלנובלה "לב פראי" תעלה לצפייה באתר בחודש יוני ועכשיו אנו יכולים להודיע רשמית שזה יקרה ביום ראשון הקרוב, ה-1 ליוני. לכבוד המאורע החלטנו לשוב עם פינת הביוגרפיה שלנו ולספק לכם קצת פרטים ביוגרפיים על כוכבת הסדרה.

אנה ברנדה קונטררס היא שחקנית מקסיקנית, שנולדה ב-24 בדצמבר 1986 בארצות הברית. היא עברה למקסיקו סיטי בגיל 15 בכדי להשתתף בתכנית הריאלטי "כוכבי פופ" שם הגיעה לגמר והצטרפה ללהקה המוזיקלית t'detila, איתה היא הקליטה אלבום. בשנת 2003 הצטרפה אנה למרכז ללימודי אמנות של Televisa ללמוד משחק. היא התחילה את קריירת המשחק שלה בתפקיד קטן בתור חואניטה בטלנובלה "מחסום האהבה" שהפיק ארנסטו אלונסו.

ב-2006 אנה ברנדה השתתפה בהפקה של "גריז" ובאותה שנה היה לה גם תפקיד מיוחד בטלנובלה קרב התשוקות בתור קלאודיה. ב-2008 היא נכנסה לעולם הקולנוע וכיכבה בסרט Divina confusión ובנוסף כיכבה בתפקיד הראשי בטלנובלה "נשבע שאני אוהב אותך" לצידו של חוסה רון (מתיאס, "שקרים"). שנה לאחר מכן היא שיחקה בתפקיד הרעה בטלנובלה Sortilegio, דמותה נקראה מאורה והיא היתה מאוהבת בדמותו של אלחנדרו, אותו גילם וויליאם לוי. באותה שנה היא שיחקה בשתי סדרות נוספות "זמן סופי" ו"נשים רוצחות". ב-2010 השתתפה אנה ברנדה בשתי הפקות- הגרסה המחודשת לטלנובלה "טרסה" דם שיחקה את אאורה, החברה הטובה ביותר של הדמות הראשית ובמחזה מוסיקלי בו גילמה דמות בשם קרול.

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

לכתבה המלאה

שנה לאחר מכן קיבלה השחקנית המוכשרת את התפקיד הראשי בטלנובלה "לא אוכל לאהוב" ושיחקה את דמותה של אנה פאולה, הכוכב לצדה ובן זוגה בטלנובלה היה שוב חוסה רון. תפקיד זה הביא לה בשנת 2012 את המועמדות לפרס TvyNovelas בקטגורית השחקנית הטובה. ב-2013 אנה ברנדה לוהקה לתפקיד ראשי בטלנובלה הקלאסית והמצליחה שמשודרת בימים אלו בערוץ ויוה ועולה לאתר כאמור ב-1 ליוני - "לב פראי", לצד דניאל ארנס. גם על תפקידה בטלנובלה זו היא היתה מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר בטקס TvyNovelas.

אז כמה שהביוגרפיה המקצועית שלה מעניינת אותנו הרי אנחנו גם רוצים לדעת קצת על אנה בחייה הפרטיים, נכון? אז ככה, אנה היתה במערכת יחסים בת 3 שנים עם השחקן אלכסיס איילה, המבוגר ממנה ב- 20 שנה. מערכת זו הסתיימה ב- 2010. באפריל 2013 היא נישאה בטקס אזרחי אינטימי בלאס וגאס ללוחם השוורים המקסיקני אלחנדרו אמאז'ה. הם תכננו להנשא בחתונה דתית בנובמבר של אותה שנה במקסיקו אך מאז הם כבר הספיקו לבטל את האירוע. שמועות רבות נפוצו לגבי בגידה של אלחנדרו אבל אנה ברנדה הכחישה זאת בתוקף בראיון שהעניקה לאחר ביטול החתונה וסיפרה כי הסיבה האמיתית היא שהיו ביניהם חילוקי דעות רבים ומשברים והם החליטו שזה לא הזמן הנכון עבור חתונה. בנוסף היא סיפרה כי הם עדיין ביחד וביטול החתונה דווקא גרם להם להתאחד ועכשיו הקשר שלהם יותר מגניב וכי היא מקווה שיום אחד הם יוציאו לפועל את חגיגת החתונה.
אנחנו, כמובן, מאחלים להם בהצלחה ושישארו ביחד...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"לב פראי" מגיעה לאתר ויוה

14 במאי, 2014

לכל המכורים לטלנובלה המקסימה שמשודרת מדי ערב בערוץ ויוה ולמי שפספס ורוצה להשלים, אנו שמחים להודיע שהטלנובלה "לב פראי" (Corazon Indomable) מגיעה לאתר ויוה אוטוטו... בתחילת חודש יוני. הסדרה תשודר באתר במתכונת Pre-Watch ( ! ) כך שתוכלו לצפות בפרקי הסדרה בשידור ראשון באתר, יום לפני שידורם בטלוויזיה.

הטלנובלה המקסיקנית זכתה לאהדה רבה בעולם והיתה מועמדת לפרס הטלנובלה הטובה ביותר בטקס פרסי TvyNovelas. השחקנים הראשיים, אנה ברנדה קונטררס ודניאל ארנס, היו מועמדים בטקס זה ובטקס מגזין People הספרדי לפרס השחקן/ית הטובים ביותר ולפרס הזוג הטוב.

"לב פראי" מביאה את סיפורם של מריקרוס היפייפיה שחיה בצניעות ואינה יודעת כי היא בתו של מליונר ואוקטביו, שמגיע לחווה המשפחתית כדי למכור אותה ולהרוויח כסף ושם הוא נתקל במריקרוס ונשבה בקסמיה. פרטים מלאים, תמונות ותקצירי פרקים תוכלו למצוא בדף הסדרה באתר.

"לב פראי", החל מחודש יוני גם באתר ויוה!
(תאריך מדוייק נפרסם בימים הקרובים)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מי חוגג החודש יום הולדת?

4 במאי, 2014

חודש מאי התחיל לפני כמה ימים ובעוד יומיים נחגוג כולנו עם מדינתנו היקרה את יום עצמאותה ה-66. פרט למדינה, ישנם גם כמה כוכבי טלנובלות וסדרות אהובות שמציינים החודש את יום העצמאות הפרטי שלהם. אז למי מגיע החודש מזל טוב?

תגידו מזל טוב ל...
3.5.75 - ולנטינו לאנוס (פטריסיו, "אין טיפשות בגן העדן") יחגוג החודש 39.
3.5.79 – דנה עדיני (נילי, "אניגמה") תחגוג החודש 35.
9.5.80 – ג'ו היון ג'ה (גאנג, "49 ימים") יחגוג החודש 34.
10.5.72 - ויקטור נורייגה (דריו, "חיים כפולים) יחגוג החודש 42.
14.5.83 – אנהי ("רבלדה", "כיתה 406") תחגוג החודש 31.
17.5.62 - ארתורו פניצ'ה (כריסטובל, "הכל בשביל האהבה") יחגוג החודש 52.
18.5.76 – לאישה ווילקינס (מריפס, "כוחו של גורל") תחגוג החודש 38.
18.5.87 – לואיסנה לופילטו (מיה, "המורדים") תחגוג החודש 27.
19.5.77 – נטליה אוריירו (מוניטה, "חיים שלי") תחגוג החודש 37.
20.5.80 – קאואן ריימונד (ז'ורז'יניו, "שדרות ברזיל") יחגוג החודש 34.
21.5.62 – שרון אלכסנדר (עקיבא חלמיש, "אניגמה") יחגוג החודש 52.
31.5.62 - ויקטוריה רופו (ויקטוריה, "אהבה מנצחת") תחגוג החודש 52.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully